Gå til innhold

Husker dere meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skrev om et hus hvor mannen til hun som bor der døde for et par mnd siden, og jeg hørte at hun kanskje skal selge huset?

Vel, jeg har verken spurt henne ei heller ringt, for det er i seg selv hadde vært veldig frekt, det er jeg klar over selvfølgelig.

Jeg har skrevet og dataprintet ut et par ark, som jeg har tenkt å legge i et par postkasser rundt, deriblant hennes.

Har bare skrevet at vi er et par som er på utkikk etter enebolig i området rundt og ville satt pris på om noen vet om noen skal selge, og at vi hadde vært utrolig takknemlige om noen som vet tar kontakt.

Og til slutt tlf nr.

Det er vel ikke frekt?

Anonymous poster hash: 1de56...c54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS:

Det var faktisk noen av dere som kom med dette tipset til meg, og jeg tok det til til meg.

Hi

Skrevet

Husker deg.

Så utrolig lurt få 👍👍

Anonymous poster hash: be386...c2a

Skrevet

Husker deg.

Så utrolig lurt få 👍👍

Anonymous poster hash: be386...c2a

Så bra, takk for det 👍

Hi

Skrevet

Nei, det er jo ikke frekt!

Lykke til!

Anonymous poster hash: c82b1...e13
Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene dere ☺️

Hi

Skrevet

Kjempegod idé, men jeg hadde kanskje fått med at du er derfra :)

Anonymous poster hash: fb19f...fb2

Skrevet

Kjempegod idé, men jeg hadde kanskje fått med at du er derfra :)

Anonymous poster hash: fb19f...fb2

Ja, du sier noe der.🤔

Men er for sent, da det allerede er printet ut 😉 Lånte printer.

Hi

Skrevet

Hvorfor kan du ikke vente til hussalg blir annonsert? Følg med på finn, i avisen og ta kontakt med meglerene i området.

Jeg synes du er frekk sin gjør dette til ei som nettopp er blitt enke. Du sier nok mange er interessert i huset, hvorfor skal hun da selge til dere (son tydelig er ute etter en lav pris uten megler og budrunde)?

Kast de printa arkene i søpla og la enka få være i fred.

Anonymous poster hash: a8c02...bef

Skrevet

For et gribberi! Hadde denne enka vært min bestemor skulle du fått brevet en viss plass.

Anonymous poster hash: 06d7d...6f8

Skrevet

Hvorfor ikke bare vente til huset kommer for salg? Flokker folk seg rundt husene i området som gribber? Hvis det er stor interesse i området så er det nok ikke mange som selger til en som kommer å tigger med brev når de kan få mer i en budrunde med mange interessenter.

Anonymous poster hash: 3902f...ed7

Skrevet

Det der synes jeg bare er snikete. Hvis du har hørt noe om at hun tenker å selge, så synes jeg det er mye bedre å ta direkte kontakt.

Jeg ville bare ringt og presentert meg, sagt at jeg hadde hørt noe snakk om at hun vurderte å selge, og ville bare melde min interesse. Det er jo ikke frekt. Kan jo hende hun blir glad, til og med! Å måtte gå gjennom megler, visninger og sånt er et styr. Hvis hun får muligheten til å selge uten, og samtidig få en pris hun er fornøyd med, så må jo det være en lettelse for henne, om det faktisk er sånn at hun har lyst til å selge.

Og har hun ikke lyst, så er det jo ikke verre enn at hun sier nei. Kan jo hende hun blir glad for at huset og området er attraktivt, så hun vet at hun har muligheter å få solgt senere.

Hadde vært frekt om du ringte bare fordi mannen var død, men her har du jo faktisk hørt at hun kan være villig til å selge. Da synes ikke jeg det er å gå over streken å melde sin interesse!

Anonymous poster hash: f3675...552

Skrevet

Jøss!

Jeg har ikke interesse å kjøpe huset uten megler, herregud da!

Jeg presser ingen til noe, dette var bare et tips jeg fikk fra en av dere og tenkte at det ikke ikke er frekt.

Nå sier dere at dette er frekt også?

Blir ikke klok på dere.

Hi

Skrevet

Jøss!

Jeg presser ingen til noe, dette var bare et tips jeg fikk fra en av dere og tenkte at det ikke ikke er frekt.

Blir ikke klok på dere.

Hi

Blir ikke klok på dere?? Jeg håper du forstår at "dere" er mange forskjellige mennesker med mange ulike meniger.

Skrevet

Jøss!

Blir ikke klok på dere.

Hi

Blir ikke klok på dere?? Jeg håper du forstår at "dere" er mange forskjellige mennesker med mange ulike meniger.

Selvfølgelig.

Men husker deg, du var ute etter meg i førigge tråden min også.🙄

Skrevet

Jøss!

Blir ikke klok på dere.

Hi

Selvfølgelig.

Men husker deg, du var ute etter meg i førigge tråden min også.

Er du synsk?

Anonymous poster hash: 35669...52b

Skrevet

Jøss!

Blir ikke klok på dere.

Hi

Hvorfor stresser du da? La enken få fred. Synes å huske at planen din var å ringe på for å høre om hun skulle selge huset. I tillegg var vel dette en ung enke?

Jeg skjønner ikke hva du vil oppnå med denne lappen? Tror du enken ringer deg og tilbyr deg å kjøpe huset uten budrunde?

Skrevet

Jøss!

Blir ikke klok på dere.

Hi

Hvorfor stresser du da? La enken få fred. Synes å huske at planen din var å ringe på for å høre om hun skulle selge huset. I tillegg var vel dette en ung enke?

Jeg skjønner ikke hva du vil oppnå med denne lappen? Tror du enken ringer deg og tilbyr deg å kjøpe huset uten budrunde?

Vil ikke åpnå noen ting jeg. Prøvde bare å finne en vei å få vite noe som helst.

Jeg har heller ikke tenkt å få kjøpt huset uten Finn. Altså gir meg jeg!

Skrevet

Helt utrolig, ikke mulig å spørre om noe her uten å bli stemplet som frekk.

Skrevet

:popcorn:  :legrine:

Anonymous poster hash: e8ff7...7db
Skrevet

For et gribberi! Hadde denne enka vært min bestemor skulle du fått brevet en viss plass.

Anonymous poster hash: 06d7d...6f8

Denne enka er vel en småbarnsmor.

Anonymous poster hash: fc1b7...44c

Skrevet

Vi kjøpte hus uten megler, men privat med advokat.

Vi fikk huset fordi hun hadde hørt fra en felles bekjent at vi var på utkikk etter noe i området.. Mannen hadde gått bort bare 2 mndr tidligere..

Kjør på! Så lenge du legger i flere postkasser i området..

Anonymous poster hash: 01fd1...7b2

Skrevet

Vi kjøpte hus uten megler, men privat med advokat.

Vi fikk huset fordi hun hadde hørt fra en felles bekjent at vi var på utkikk etter noe i området.. Mannen hadde gått bort bare 2 mndr tidligere..

Kjør på! Så lenge du legger i flere postkasser i området..

Anonymous poster hash: 01fd1...7b2

Ja, for det er jo ingen som skjønner hvem lappen er myntet på..............

Anonymous poster hash: 35669...52b

Skrevet

Da har jeg lagt i lappene i 4 postkasser deriblant hennes, så får krysse fingrene.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...