Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg er en forferdelig mamma. Ikke så hemmelig nødvendigvis, forteller det jo til venninner osv, men de tror ikke på meg.Anonymous poster hash: ed880...15e

På hvilken måte er du forferdelig? Anonymous poster hash: d4eae...964
Jeg skulle ønske jeg aldri hadde fått barna, tar meg i å hate dem, foretrekker at de bare sitter på iPad eller TV, for da slipper jeg maset deres. Ble fysisk uvel når datteren min ville ha kos, ga henne det, men ytterst motvillig. Ber dem slutte å mase 20 ganger om dagen, men innser at de bare forsøker å snakke med meg. Jeg vil bare være i fred.Anonymous poster hash: ed880...15e
vær så snill å søk hjelp.Anonymous poster hash: 27699...f3a
Signerer. Dette kan skade barna veldig på sikt. Har de en pappa som engasjerer seg da? Anonymous poster hash: 8d805...c5b
Dette er helt grusomt. Stakkars barna dine. Kan ikke far få omsorgen dersom dere ikke er sammen. Du skader barna dine. Søk hjelp og sørg for at barna er sammen med noen som elsker dem. Får vondt langt inn i hjertet. Anonymous poster hash: 77a92...990
Jeg vet, men det er ingen hjelp å få. Helt forferdelig.Anonymous poster hash: ed880...15e
Hvor er far? Hva mener du med at det ikke er noe. Hjelp og få? Kontakt barnevernet selv?Anonymous poster hash: 77a92...990

Har vært "i behandling" hos BUP, DPS, barnevernet, gått Marte Meo-kurs, circle of security osv. Hjalp ikke. Far er ikke spesielt mye bedre.Anonymous poster hash: ed880...15e

Men kjære deg, dette er jo bare fryktelig.... Har du sagt til barnevernstjenesten eller de andre hjelpeinstansene hvordan du virkelig føler det, og at du tar deg selv i å faktisk hate barna dine? For da tror (håper!!!) jeg virkelig at de ville satt inn hjelpetiltak og hjulpet deg/dere! Evt tatt fra dere barna - er det kanskje det du ønsker? I så fall får du nok hjelp til det, slik at barna dine kan få det godt. Vær så snill og søk hjelp hos bv igjen, slik kan ikke barna dine vokse opp, det ødelegger dem helt.

Kjære vene. Dette er helt grusomt. Jobber i barnehage og det værste keg ser er uengasjerte foreldre. Blir så trist.? Lider med barna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater min svigermor og håper hver dag hun dør. Den dagen kan ikke komme fort nok og da skal jeg feire!!!!

Anonymous poster hash: bc352...6fb

Skrevet

Jeg hater min svigermor og håper hver dag hun dør. Den dagen kan ikke komme fort nok og da skal jeg feire!!!!Anonymous poster hash: bc352...6fb

Hvorfor hater du henne?

Skrevet

Jeg hater min svigermor og håper hver dag hun dør. Den dagen kan ikke komme fort nok og da skal jeg feire!!!!Anonymous poster hash: bc352...6fb

Hvorfor hater du henne?
Hun manipulerer alle rundt seg. Alt må dreie seg om henne ellers lager hun et helvete. Hun setter barna sine opp mot hverandre. Et grusomt menneske som er bitter på alle.

Anonymous poster hash: bc352...6fb

Skrevet

Hvorfor hater du henne?
Hun manipulerer alle rundt seg. Alt må dreie seg om henne ellers lager hun et helvete. Hun setter barna sine opp mot hverandre. Et grusomt menneske som er bitter på alle. Anonymous poster hash: bc352...6fb

Uff. Det er aldri bra

Skrevet

Vi var så plaget med en katt i nabolaget at som en siste utvei la vi ut en leverpostei med paracet i.

Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Skrevet

Vi var så plaget med en katt i nabolaget at som en siste utvei la vi ut en leverpostei med paracet i.

Du drepte en katt? Fytti.. Det er bare ondskapsfullt!!

Anonymous poster hash: cd359...45c

Skrevet

Herregud det er jo helt sykt... Hvor mye kan en katt plage andre? Man har ansvar selv for å holde dører ol igjen og bør klare å forstå at dyr ikke alltid forstår hvem de kan gå inn til slik som med små barn. Håper dere ikke har barn snakk om gode holdninger og gode rollemodeller.

Anonymous poster hash: 3557d...fa4

Skrevet

Dør de av paracet??

Anonymous poster hash: d4eae...964

Skrevet

Nå handler tråden om vår største hemmelighet, ikke det øyeblikket en er mest stolt av.

Skrevet

Nå handler tråden om vår største hemmelighet, ikke det øyeblikket en er mest stolt av. Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Litt ekstra tilleggsinfo: dette skjedde ikke i går men for mange år siden

Skrevet

Jeg har et forhold på si med en mann som mannen min hater... Han har hatt mistanke om at det er noe mellom oss, men har alltid benektet det. Vi er flinke til å skjule det. Jeg og den andre mannen elsker hverandre og ønsker å leve sammen. Ulempen er mange års aldersforskjell og at samboerene våre er på knærne etter hver av oss.

Anonymous poster hash: 44c41...708

Men har dere små barn på hver deres kant? ... og vet samboeren / ektefellen hans noe om det?

... vanskelig når det er så mange parter involvert...

om han er veldig "voksen", (du nevnte aldersforskjell ),og eventuelt også kanskje er ferdig med småbarnstiden, og du er så "ung" at du kanskje ikke er ferdig kan kanskje det være av betydning det også....

Og om f.eks. partneren hans ikke kan jobbe pga. sykdom er jo kanskje en ekstra vanskelig situasjon..

Anonymous poster hash: cef81...e8f

Skrevet

At hver gang jeg hører om bilulykker eller lignende så er det en liten del av meg som håper det er faren til ungene mine. Vil jo egentlig ikke at han skal dø, men han sliter psykisk og det går ut over både meg og ungene. Det legger store begrensninger på livet vårt. Må alltid ta hensyn til han og hans stress først.... Sliten!!!

Anonymous poster hash: 8d805...c5b

Sånn har jeg også tenkt i 10 år!! Og plutselig en dag så var det reelt.. :/

Anonymous poster hash: 63ff8...cd6

Gjest Antarctica
Skrevet

At hver gang jeg hører om bilulykker eller lignende så er det en liten del av meg som håper det er faren til ungene mine. Vil jo egentlig ikke at han skal dø, men han sliter psykisk og det går ut over både meg og ungene. Det legger store begrensninger på livet vårt. Må alltid ta hensyn til han og hans stress først.... Sliten!!!

Oj!

Hvordan opplevde du det, da? Ble det som du håpte?

Skrevet

Herregud...fikk dere det bedre da, eller egentlig ikke?

Mest av alt skulle jeg ønske han gikk hjelp, og ble en god far og gikk et godt liv. Men etter syv år innser jeg at vi ikke kommer noen vei :/

Skrevet

Jeg er dårlig på å holde på hemmeligheter, så det er kun en ting jeg aldri har sagt til noen. I hvert fall ikke tydelig. Min hemmelighet er at jeg hater menn. Alle menn! Jeg prøver å tenke på at de er personer, hyggelige personer. Men jeg har opplevd så mye dritt fra menn at jeg snart ikke klarer å ta dem seriøst. En stund tenkte jeg at menn i forhold er annerledes. Men så har jeg opplevd mange, mange ganger at de har prøvd seg på meg.. Og jeg gjør virkelig ingenting for å fortjene den typen oppmerksomhet, jeg er kun hyggelig.

For meg er menn store egoister. Lar de seg ikke styre av underlivet, så er det egotrippene som styrer dem.

Anonymous poster hash: 75f7b...1e1

Er du lesbisk?

Anonymous poster hash: 7d927...0a7

Skrevet

Jeg er dårlig på å holde på hemmeligheter, så det er kun en ting jeg aldri har sagt til noen. I hvert fall ikke tydelig. Min hemmelighet er at jeg hater menn. Alle menn! Jeg prøver å tenke på at de er personer, hyggelige personer. Men jeg har opplevd så mye dritt fra menn at jeg snart ikke klarer å ta dem seriøst. En stund tenkte jeg at menn i forhold er annerledes. Men så har jeg opplevd mange, mange ganger at de har prøvd seg på meg.. Og jeg gjør virkelig ingenting for å fortjene den typen oppmerksomhet, jeg er kun hyggelig.

For meg er menn store egoister. Lar de seg ikke styre av underlivet, så er det egotrippene som styrer dem.

Er du lesbisk?

Anonymous poster hash: 7d927...0a7

Nei, men håper jeg blir det😉

Hvorfor spør du om det?

Skrevet

Ønsker et familiemedlem død. Gamle kjerringa. Vet ikke hvorfor hun er en del av familien en gang. Tremenning av morfar eller noe? Ingen vet. Hun bare er der, tar opp plass i sofaen med den feite ræva si og lager sur stemming i hvert familieselskap. Takler ikke den heksa der

Anonymous poster hash: e8bdf...b8e

Skrevet

At jeg gikk nesten et helt svangerskap uten å vite farskapet til barnet mitt. Både samboer og elsker visste om situasjonen.

Tre uker før termin klarte jeg ikke mer, og ga etter for elsker sitt ønske om å ta farskapstest i utlandet. Så vi reiste til Sverige og tok blodprøvene (tenk det, at en skarve blodprøve er forbudt å ta i Norge, om hensikten er å finne ut farskap før fødsel..! Det forbudet ødelegger mange svangerskap, fordi enten blir kvinnen ødelagt av usikkerheten, eller tar abort pga usikkerhet. Alle andre land tillater sluk prøve.)

Så... to dager før fødsel fikk vi vite at samboer var faren. Angrer enormt på at jeg ikke tok farskaps-testen mye tidligere i svangerskapet. Sånn at jeg kunne vært lykkelig gravid istedet for depressiv og livredd.

Ingen vet hva vi måtte gjennom, fordi ingen kan forstå (uten å dømme) hvor hjelpesløs man føler seg i noe sånt.

Jeg har blitt et MYE mer forståelsesfullt menneske av det ihvertfall. Vi har alle gjort ting som kunne hatt uante konsekvenser.

Anonymous poster hash: d67a6...be3

Skrevet

Ønsker et familiemedlem død. Gamle kjerringa. Vet ikke hvorfor hun er en del av familien en gang. Tremenning av morfar eller noe? Ingen vet. Hun bare er der, tar opp plass i sofaen med den feite ræva si og lager sur stemming i hvert familieselskap. Takler ikke den heksa der

Anonymous poster hash: e8bdf...b8e

En fjern slektning som ingen egentlig skjønner hvorfor er der . La meg gjette , hun har ingen barn eller barnebarn ?

Hun er ensom , derfor har hun ett skall utenpå seg for å beskytte seg selv . Lettere være den personen hun utgir seg for enn den såre hun nok dessverre er

Anonymous poster hash: a02e3...bdd

Skrevet

Tenker du at det var verdt det?

For deg var det bare en katt, for noen var det et elsket kjeledyr.

Noen gjorde noe slik med vår katt også. Satte ut frostvæske. Katten fikk akkurat nyresvikt, og ble avlivet innen 2 døgn.

Barna mine så katten vår ligge i store smerter på soveromsgulvet, de var helt fra seg!

Datteren min på 6 år har fremdeles stunder hvor hun bare gråter fordi hun savner xxx, og da er hun helt utrøstelig!. Og det er nå 2 år siden!

Tenkte du noen gang på dette da du forgiftet katten??

Anonymous poster hash: f1859...662

Skrevet

Noen gjorde noe slik med vår katt også. Satte ut frostvæske. Katten fikk akkurat nyresvikt, og ble avlivet innen 2 døgn.

Barna mine så katten vår ligge i store smerter på soveromsgulvet, de var helt fra seg!

Datteren min på 6 år har fremdeles stunder hvor hun bare gråter fordi hun savner xxx, og da er hun helt utrøstelig!. Og det er nå 2 år siden!

Tenkte du noen gang på dette da du forgiftet katten??

Anonymous poster hash: f1859...662

Så fælt for dere og barna 😢

Grusomt å tenke på at det finnes så mye onde mennesker her i verden. Håper de får som fortjent en dag! 😡 Idioter!!

Anonymous poster hash: 88a72...180

Skrevet

Vi var så plaget med en katt i nabolaget at som en siste utvei la vi ut en leverpostei med paracet i. Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Tenkte du noen gang på dette da du forgiftet katten??Anonymous poster hash: f1859...662

Jeg skrev at vi satte ut, jeg skrev ingenting om den ble spist. Og dere katteeiere bør kanskje komme ned fra den høye krakken deres og innse at deres " elskede kjæledyr" bør være innekatter om de bare skal reke rundt og drite og være til plage

Skrevet

Vi var så plaget med en katt i nabolaget at som en siste utvei la vi ut en leverpostei med paracet i. Anonymous poster hash: 4fd80...ad2

Tenkte du noen gang på dette da du forgiftet katten??Anonymous poster hash: f1859...662

Jeg skrev at vi satte ut, jeg skrev ingenting om den ble spist. Og dere katteeiere bør kanskje komme ned fra den høye krakken deres og innse at deres " elskede kjæledyr" bør være innekatter om de bare skal reke rundt og drite og være til plage

Det er du som burde klatre ned fra krakken din, den vakler og du kommer til å falle! Visse ting gjør man bare ikke, og dette er en av de.

Hva er det neste? Beroligende i sjokolademuffinsen i barnebursdag?

Anonymous poster hash: d2ecb...d48

Skrevet

Har hørt historier om kattedrap med paracet før. Bla. en som lokket katten bort til seg for så å gi katten en paracet stikkpille, så koste han med katten til han var sikker på at det hadde gått så pass lang tid at det var for sent for katten. Da slapp han den fri. 

Slike handlinger skjer nok oftere en hva vi liker å tro. Har selv hatt katter som bare har forsvunnet.

Anonymous poster hash: 25bc7...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...