Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #51 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har sterke psykopatiske trekk, men oppfører meg som et ordentlig og moralsk menneske, derfor er gudstroen viktig for meg, ellers hadde jeg vært en ondskapsfull kjerring med lite til overs for mennesker generelt. Anonymous poster hash: 007c1...850 Hva slags psykopatiske trekk, da? Anonymous poster hash: d4eae...964
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #52 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er katastrofe tenker ;/ fryktelig slitsomt prøver skjule det , blir ungen forskjøla , frykter jeg sykehus innleggelse . Om noen sier de skal Prate med meg om noe , tror jeg at noe er galt. Forverrer alt , absolutt alt !! Og skal jeg ut å reise , kommer jeg nok aldri hjem igjen osv osv . Noen har snappa det opp og tuller alltid med det med meg , pleier fleipe det bort selv , men katastrofe tankene mine er der . Vanskelig å forklare og ble nok mest rot men 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Kalles ikke det "generalisert angst"? Jeg får ikke angst anfall , bare tenker at nok er verre enn det er. Nevrotisk kanskje 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #53 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er katastrofe tenker ;/ fryktelig slitsomt prøver skjule det , blir ungen forskjøla , frykter jeg sykehus innleggelse . Om noen sier de skal Prate med meg om noe , tror jeg at noe er galt. Forverrer alt , absolutt alt !! Og skal jeg ut å reise , kommer jeg nok aldri hjem igjen osv osv . Noen har snappa det opp og tuller alltid med det med meg , pleier fleipe det bort selv , men katastrofe tankene mine er der . Vanskelig å forklare og ble nok mest rot men 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Kalles ikke det "generalisert angst"?Jeg får ikke angst anfall , bare tenker at nok er verre enn det er. Nevrotisk kanskje 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Generalisert angst er ikke panikkangst. Så man får ikke anfall, i steder har man (som du) en forhøyet beredskap hele veien. Fastlegen kan hjelpe deg!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #54 Skrevet 6. mars 2016 At jeg ble presset til sex med en mye eldre kjæreste når jeg var 15-16 år. Jeg utviklet panikkangst av det, og sliter litt med det fremdeles 25 år etter. Hele familien min visste om kjæresteforholdet men gjorde ingenting. Jeg var forelsket og de tenkte at jeg var mye mer moden enn jeg var. Haddw vært mye bedre om de nektet meg å være med han. Det hadde vært en lettelse...jeg prøvde å gjøre det slutt med han maange ganger men han hadde makt over meg. Anonymous poster hash: aa02b...001
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #55 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er katastrofe tenker ;/ fryktelig slitsomt prøver skjule det , blir ungen forskjøla , frykter jeg sykehus innleggelse . Om noen sier de skal Prate med meg om noe , tror jeg at noe er galt. Forverrer alt , absolutt alt !! Og skal jeg ut å reise , kommer jeg nok aldri hjem igjen osv osv . Noen har snappa det opp og tuller alltid med det med meg , pleier fleipe det bort selv , men katastrofe tankene mine er der . Vanskelig å forklare og ble nok mest rot men 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Kalles ikke det "generalisert angst"?Jeg får ikke angst anfall , bare tenker at nok er verre enn det er. Nevrotisk kanskje 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Generalisert angst er ikke panikkangst. Så man får ikke anfall, i steder har man (som du) en forhøyet beredskap hele veien. Fastlegen kan hjelpe deg! Takk 😘 Men er ikke så ille egentlig , bare slitsomt når står på som ved sykdom feks i hverdagen går det helt fint med unntak av at jeg gjerne tror stryker på eksamen feks om tatt den ( og ender opp med en . Lettere stålsette seg på negative ting tilfelle skjer 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #56 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er katastrofe tenker ;/ fryktelig slitsomt prøver skjule det , blir ungen forskjøla , frykter jeg sykehus innleggelse . Om noen sier de skal Prate med meg om noe , tror jeg at noe er galt. Forverrer alt , absolutt alt !! Og skal jeg ut å reise , kommer jeg nok aldri hjem igjen osv osv . Noen har snappa det opp og tuller alltid med det med meg , pleier fleipe det bort selv , men katastrofe tankene mine er der . Vanskelig å forklare og ble nok mest rot men 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Kalles ikke det "generalisert angst"?Jeg får ikke angst anfall , bare tenker at nok er verre enn det er. Nevrotisk kanskje 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Generalisert angst er ikke panikkangst. Så man får ikke anfall, i steder har man (som du) en forhøyet beredskap hele veien. Fastlegen kan hjelpe deg!Takk 😘 Men er ikke så ille egentlig , bare slitsomt når står på som ved sykdom feks i hverdagen går det helt fint med unntak av at jeg gjerne tror stryker på eksamen feks om tatt den ( og ender opp med en . Lettere stålsette seg på negative ting tilfelle skjer 😂 Anonymous poster hash: a02e3...bdd Ender opp med en B skulle det stå .. Anonymous poster hash: a02e3...bdd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #57 Skrevet 6. mars 2016 At jeg har hatt sex med over 100 menn, angrer på minst 90 av de. Levde svært utsvevende seksuelt frem til jeg traff mannen min med opptil flere partnere på en dag ved noen tilfeller. I dag lever jeg og mannen nærmest et nesten sexløst liv og det passer meg veldig greit. Har så mye skam og føler meg kvalm på alt jeg gjorde som jeg ikke skjønte konsekvensene av. I tillegg drev jeg flere ganger i måneden med kokain og levde et "hemmelig" liv med rus og sex bak en vellykket fasade. Anonymous poster hash: 3a268...199
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #58 Skrevet 6. mars 2016 At jeg har hatt sex med over 100 menn, angrer på minst 90 av de. Levde svært utsvevende seksuelt frem til jeg traff mannen min med opptil flere partnere på en dag ved noen tilfeller. I dag lever jeg og mannen nærmest et nesten sexløst liv og det passer meg veldig greit. Har så mye skam og føler meg kvalm på alt jeg gjorde som jeg ikke skjønte konsekvensene av. I tillegg drev jeg flere ganger i måneden med kokain og levde et "hemmelig" liv med rus og sex bak en vellykket fasade. Anonymous poster hash: 3a268...199 Kjenner meg litt igjen. Det er en form for selvskading. Det ble ikke 100 stk, da men mange flere enn jeg egentlig kan stå for i dag. Sikkert 50. Anonymous poster hash: d4eae...964
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #59 Skrevet 6. mars 2016 Hmmm... - Jeg var veldig selvdestruktiv i tenårene og tidlig 20-årene, og hadde sex med altfor mange menn.... - Jeg har angst, i perioder panikkangst. Dette er ikke noe jeg vil at noen skal vite fordi jeg synes det er litt tabu og jeg vil ikke at noen skal tenke på meg som svak. Jeg vil heller ikke ha medisiner eller sånn for det for jeg føler jeg har det under kontroll selv - Jeg ga en gang sønnen min et klaps på kinnet da han var 3 år. Jeg var helt utslitt og frustrert.Det er noe jeg har angret på og følt på helt siden det skjedde, og er noe jeg alltid vil tenke på.... Anonymous poster hash: 10594...df6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #60 Skrevet 6. mars 2016 At jeg fra tidlig i tenårene la meg etter eldre, gifte menn. Selv om de prøvde å stå i mot, ble de smigret, og jeg ga meg ikke før jeg fikk de i senga. Anonymous poster hash: fbf81...d19
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #61 Skrevet 6. mars 2016 At jeg mistet jenta mi i gulvet fra stellebordet. Noe av det verste som har hendt meg og helt forferdelig. Heldigvis gikk det bra. Men jeg føler det er tabu og kommer aldri til å fortelle det til noen. Anonymous poster hash: faae0...983
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #62 Skrevet 6. mars 2016 Jeg tisset meg ut engan jeg var full på et hotell. Anonymous poster hash: 194dd...ead
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #63 Skrevet 6. mars 2016 At jeg mistet jenta mi i gulvet fra stellebordet. Noe av det verste som har hendt meg og helt forferdelig. Heldigvis gikk det bra. Men jeg føler det er tabu og kommer aldri til å fortelle det til noen. Anonymous poster hash: faae0...983 Jeg har jobbet på barneklinikken. Tro meg, dette er ikke uvanlig! Anonymous poster hash: 16642...114
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #64 Skrevet 6. mars 2016 - At jeg ble voldtatt som 11-åring og det gjorde at jeg trodde alle gutter bare ville ha sex av meg, så jeg ble ekstremt lite kritisk til hvem jeg hoppet til køys med.. - At jeg har jobbet som eskortepike i utlandet (ekte eskorte, ikke solgt sex med andre ord, bare vært en lettkledd "selskapspike"). - At jeg ønsker at en i familien dør... (Forferdelig stygg tanke, men hater personen). Anonymous poster hash: 0e083...56e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #65 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #66 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180 Hvorfor får du så mye mer enn andre? Jeg vil også ha 1mill Anonymous poster hash: d2ecb...d48
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #67 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180 Hvorfor får du så mye mer enn andre? Jeg vil også ha 1mill Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Fordi jeg var heldig med avtalen med arbeidsgiver og tilgangen på kunder på denne arbeidsplassen. Fikk den rett etter jeg var ferdigutdannet, så føler meg heldig. Anonymous poster hash: 88a72...180
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #68 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180 Hvorfor får du så mye mer enn andre? Jeg vil også ha 1mill Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Fordi jeg var heldig med avtalen med arbeidsgiver og tilgangen på kunder på denne arbeidsplassen. Fikk den rett etter jeg var ferdigutdannet, så føler meg heldig. Anonymous poster hash: 88a72...180 Du er heldig! Veldig heldig. Men så fortjener du det nok Anonymous poster hash: d2ecb...d48
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #69 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180 Hvorfor får du så mye mer enn andre? Jeg vil også ha 1mill Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Fordi jeg var heldig med avtalen med arbeidsgiver og tilgangen på kunder på denne arbeidsplassen. Fikk den rett etter jeg var ferdigutdannet, så føler meg heldig. Anonymous poster hash: 88a72...180 Du er heldig! Veldig heldig.Men så fortjener du det nok Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Takk for det Anonymous poster hash: 88a72...180
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #70 Skrevet 6. mars 2016 At jeg tjener en million i året. Ingen vil tro at min utdannelse og yrkestittel kan gi så høy lønn og det er ikke vanlig blant andre med samme jobb som meg heller. Anonymous poster hash: 88a72...180 Hvorfor får du så mye mer enn andre?Jeg vil også ha 1mill Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Fordi jeg var heldig med avtalen med arbeidsgiver og tilgangen på kunder på denne arbeidsplassen. Fikk den rett etter jeg var ferdigutdannet, så føler meg heldig. Anonymous poster hash: 88a72...180 Du er heldig! Veldig heldig.Men så fortjener du det nok Anonymous poster hash: d2ecb...d48 Takk for det Anonymous poster hash: 88a72...180 hvilken utdannelse har du? Anonymous poster hash: dfc3e...632
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #71 Skrevet 6. mars 2016 Min hemmelighet? Er nok litt flørtete i fylla og skal slutte med det. I perioder med nedturer i forholdet spesielt.. For noen dagen siden ga jeg vekk nr mitt til en fyr på byen. Ikke var han kjekk heller. Aldri kysset eller hatt sex med en annen.. Heller ikke sittet på fanget eller noe slikt. Jeg slettet nr hans dagen etterpå og trådte over en grense! En annen gang på lønningspils spurte en kollega om sivilstatus og jeg var så teit at jeg svarte "opp og ned.." Et diffust svar. Burde aldri sagt det til noen, jeg regner med det var en form for flørting?! Forholdet har vært litt slitt og jeg vet ikke om jeg nyter denne type oppmerksomhet når jeg er beruset. Skal såklart slutte. Anonymous poster hash: cd359...45c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #72 Skrevet 6. mars 2016 At hver gang jeg hører om bilulykker eller lignende så er det en liten del av meg som håper det er faren til ungene mine. Vil jo egentlig ikke at han skal dø, men han sliter psykisk og det går ut over både meg og ungene. Det legger store begrensninger på livet vårt. Må alltid ta hensyn til han og hans stress først.... Sliten!!! Anonymous poster hash: 8d805...c5b
Ariel83 Skrevet 6. mars 2016 #73 Skrevet 6. mars 2016 At jeg er en forferdelig mamma. Ikke så hemmelig nødvendigvis, forteller det jo til venninner osv, men de tror ikke på meg.Anonymous poster hash: ed880...15e På hvilken måte er du forferdelig? Anonymous poster hash: d4eae...964 Jeg skulle ønske jeg aldri hadde fått barna, tar meg i å hate dem, foretrekker at de bare sitter på iPad eller TV, for da slipper jeg maset deres. Ble fysisk uvel når datteren min ville ha kos, ga henne det, men ytterst motvillig. Ber dem slutte å mase 20 ganger om dagen, men innser at de bare forsøker å snakke med meg. Jeg vil bare være i fred.Anonymous poster hash: ed880...15e vær så snill å søk hjelp.Anonymous poster hash: 27699...f3a Signerer. Dette kan skade barna veldig på sikt. Har de en pappa som engasjerer seg da? Anonymous poster hash: 8d805...c5b Dette er helt grusomt. Stakkars barna dine. Kan ikke far få omsorgen dersom dere ikke er sammen. Du skader barna dine. Søk hjelp og sørg for at barna er sammen med noen som elsker dem. Får vondt langt inn i hjertet. Anonymous poster hash: 77a92...990 Jeg vet, men det er ingen hjelp å få. Helt forferdelig.Anonymous poster hash: ed880...15e Hvor er far? Hva mener du med at det ikke er noe. Hjelp og få? Kontakt barnevernet selv?Anonymous poster hash: 77a92...990 Har vært "i behandling" hos BUP, DPS, barnevernet, gått Marte Meo-kurs, circle of security osv. Hjalp ikke. Far er ikke spesielt mye bedre.Anonymous poster hash: ed880...15e Men kjære deg, dette er jo bare fryktelig.... Har du sagt til barnevernstjenesten eller de andre hjelpeinstansene hvordan du virkelig føler det, og at du tar deg selv i å faktisk hate barna dine? For da tror (håper!!!) jeg virkelig at de ville satt inn hjelpetiltak og hjulpet deg/dere! Evt tatt fra dere barna - er det kanskje det du ønsker? I så fall får du nok hjelp til det, slik at barna dine kan få det godt. Vær så snill og søk hjelp hos bv igjen, slik kan ikke barna dine vokse opp, det ødelegger dem helt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #74 Skrevet 6. mars 2016 Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å feste igjen. Er i dag trygg, lykkelig med mann og barn og har ikke drukket på flere år pga små barn. Tenker ikke på et glass men fest. Jeg er ikke alkoholiker men tåler det ikke og blir alltid black out. Alltid. Jeg har gjort så mye rart i fylla da jeg var tenåring og ung voksen. Utroskap,blitt voldtatt ol. Blir aldri å ofre det jeg har i dag for fest igjen. Anonymous poster hash: 3557d...fa4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #75 Skrevet 6. mars 2016 Jeg er dårlig på å holde på hemmeligheter, så det er kun en ting jeg aldri har sagt til noen. I hvert fall ikke tydelig. Min hemmelighet er at jeg hater menn. Alle menn! Jeg prøver å tenke på at de er personer, hyggelige personer. Men jeg har opplevd så mye dritt fra menn at jeg snart ikke klarer å ta dem seriøst. En stund tenkte jeg at menn i forhold er annerledes. Men så har jeg opplevd mange, mange ganger at de har prøvd seg på meg.. Og jeg gjør virkelig ingenting for å fortjene den typen oppmerksomhet, jeg er kun hyggelig. For meg er menn store egoister. Lar de seg ikke styre av underlivet, så er det egotrippene som styrer dem. Anonymous poster hash: 75f7b...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå