Gå til innhold

Termin i November ❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men for en fantastisk fin bursdagsgave! Vi gjorde noe av det samme i min mors bursdag da vi skulle ha førstemann. 😃

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg strax i uke 18. Har enda ikke vært på UL, men kjenner masse liv i magen. Har til og med begynt å kjenne bevegelse utpå magen😊 Har dere kjent noe enda?

Skrevet

Jeg er i uke 16. Kjenner ikke noe... Rart, har kjent liv tidligere enn dette med de to første. Men fastlegen tok ul i går og der var det en levende krabat, så det kommer vel snart. 😃

Skrevet

Jeg begynte å kjenne liv i uke 16. Masse småbobling i magen❤ Gleder meg voldsomt til ul på fredagen.

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd nå og fant ut at jeg har termin 26. November :D og venter mest sannsynlig en gutt <3

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd nå og fant ut at jeg har termin 26. November :D og venter mest sannsynlig en gutt <3

Gratulerer, ble terminen flyttet?

Skrevet

Gratulerer, ble terminen flyttet?

Ja de regnet først 2. Desember men jeg hadde regnet meg frem til 27. November selv :) så jeg hadde nesten rett ;)

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også termin ca samtidig, men skal ikke på OUL før om 2,5 uker.

Skrevet

Ultralyd i går. Alt sto bra til og legen kunne fortelle at jeg fikk en liten gutt💙 Termin ble flyttet fram ca en uke, så ny dato er 9. November😃😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...