Luksusdyret Skrevet 12. februar 2016 #101 Skrevet 12. februar 2016 Skal på hytta i vinterferien, har fri mandag til og med onsdag. Skal jobbe i påsken, da blir det kino, svømmehall, ski turer og bowling. Noen må jobbe,kan ikke stenge sykehuset pga påsken. Anonymous poster hash: 6113b...4b0 Men da burde du heller ikke hatt barn ifølge HI Trollet svarer heller ikke på saklige spørsmål som er stilt, men hopper elegant over dem.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #102 Skrevet 12. februar 2016 Til alle dere som mener at dere er der for barna like mye som oss som er hjemme av ulike grunner. Hvor mange av dere skal ta ferie i vinterferien isteden for å sende barna på SFO mens dere jobber? Tipper at over halvparten her inne skal jobbe isteden for å bruke ferien på barna. Her skal vi til Tyrkia å kose oss med barna en uke. Anonymous poster hash: d0f7c...e3e Jeg er hjemme i vinterferien, barna velger å gå på sfo fordi de har planlagt masse morsomme ting. Deilig med barn som kan velge selv istedenfor å måtte henge med oss så mye. Anonymous poster hash: e9f7d...9ab
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #103 Skrevet 12. februar 2016 Har ingen uføretrygdede som snylter i venneflokken min, kommer heller ikke til å ha det. Klarer en ikke å jobbe, klarer en heller ikke å være en superressursperson på fritidsaktiviteter. Klarer man det er en arbeidssky og arbeidslat. En snylter. Anonymous poster hash: 2ad5c...43a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #104 Skrevet 12. februar 2016 Skal på hytta i vinterferien, har fri mandag til og med onsdag. Skal jobbe i påsken, da blir det kino, svømmehall, ski turer og bowling. Noen må jobbe,kan ikke stenge sykehuset pga påsken. Anonymous poster hash: 6113b...4b0 Men da burde du heller ikke hatt barn ifølge HI Trollet svarer heller ikke på saklige spørsmål som er stilt, men hopper elegant over dem. Nei, det var det da😉 Burde vært synsk så jeg visste at jeg ble alene med de også. Men, om jeg hadde vært rik så hadde jeg for satt hatt samme jobb, bare redusert. Anonymous poster hash: 6113b...4b0
Mamsemums Skrevet 12. februar 2016 #105 Skrevet 12. februar 2016 Til alle dere som mener at dere er der for barna like mye som oss som er hjemme av ulike grunner. Hvor mange av dere skal ta ferie i vinterferien isteden for å sende barna på SFO mens dere jobber? Tipper at over halvparten her inne skal jobbe isteden for å bruke ferien på barna. Her skal vi til Tyrkia å kose oss med barna en uke. 😊 Anonymous poster hash: d0f7c...e3e PRØVER IGJEN! Kan du ikke svar på saklige spørsmål HI? Svar på innlegget mitt tidligere i tråden. Du vil vel ikke svar fordi du ikke har noe svar tenker jeg... Hvem skal gjøre ulike arbeidsoppgaver for å få et fungerende samfunn dersom alle er hjemme?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #106 Skrevet 12. februar 2016 Til alle dere som mener at dere er der for barna like mye som oss som er hjemme av ulike grunner. Hvor mange av dere skal ta ferie i vinterferien isteden for å sende barna på SFO mens dere jobber? Tipper at over halvparten her inne skal jobbe isteden for å bruke ferien på barna. Her skal vi til Tyrkia å kose oss med barna en uke. Anonymous poster hash: d0f7c...e3e PRØVER IGJEN! Kan du ikke svar på saklige spørsmål HI? Svar på innlegget mitt tidligere i tråden. Du vil vel ikke svar fordi du ikke har noe svar tenker jeg... Hvem skal gjøre ulike arbeidsoppgaver for å få et fungerende samfunn dersom alle er hjemme? Hun svarer aldri på spørsmål det gjør hun aldri inoen av de trådene hun lager jeg. Jeg vet ikke hvem som er dummest jeg. Hun som lager tråd på tråd med idiotiske temaer eller vi som går fem på gang på gang Anonymous poster hash: 75255...b01
Hjertefru Skrevet 12. februar 2016 #107 Skrevet 12. februar 2016 Ser du ikke hvor selvmotsigende dette blir hi? Det er flott at dere har et godt liv og føler at dere bidrar, men angrepet på slitne , jobbende foreldre blir for dumt. For ørtende gang: hvis alle skulle lagt ned jobbene sine og levd på staten, hadde samfunnet kollapset og vi ville sakte sultet i hjel når pengene var brukt opp. Det gjelder især dere som er trygdet. Ingenting ville fungert, helsestellet hadde begrenset seg til snåsakallen og hans like, infrastrukturen hadde kollapset og det hadde blitt lovløse tilstander. De fleste med normale jobber, sykepleiere som meg selv fex, er avhengig av to jobber for å opprettholde en famile. At man da ikke orker å delta like mye i barnas aktiviteter på kveldstid sammenlignet med folk som jobber minimalt eller lite er da helt naturlig. Uavhengig av diagnose. Her jobber vi begge i turnus, og det er derfor som regel kun en voksen hjemme på kveldstid. Med småbarn er det da veldig begrenset hvor mye frivillig arbeid som fysisk mulig å utføre.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #108 Skrevet 12. februar 2016 Begge jobber fullt, men dessverre bidrar vi ikke mye med fritiden til barna. Mannen jobber 5 skift, og jeg lider av sosialangst. Anonymous poster hash: 63167...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå