Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ingen erfaring å dele, men jeg fikk samme "overraskelsen" i dag. 

Etter tidligere 4 forsøk med lang protokoll, skal jeg ha kort denne gangen. Blir spennende å se hvordan det fungerer! :)

Helt greit å slippe sprayen, og så tror jeg det blir mye mindre doser med medisiner. 

Skal bruke Elonva (1 gangs injeksjon) syklusdag 2, puregon 75 IE daglig fra syklusdag 3, orgalutran daglig fra dag 6, og så ultralyd annen hver dag fra dag7. Antatt uttak rundt dag 14. 

Har tidligere vært stimulert med store doser menopur og puregon (begge samtidig), men bare fått få egg. De håper kort protokoll vil gi flere egg. Så håper dette blir en god oppskrift. 

Blir oppstart overgangen mars/april. Når begynner du meMaya?

Ojoj, så spennende!! Håper kort protokoll er løsningen for oss <3

I brevet jeg har fått nå står det Puregon 150 IE og 75 IE menopur daglig fra dag 2 i syklusen. Videre står det at jeg skal ringe inn første hverdag etter mensstart. For videre avtale. Eggutthenting ca to uker etter, men kan ta lengre tid. 

Jeg venter mens rundt 14 april. Så er det igang plutselig! Hjeeelp...grugleder meg. Håper mange fine egg nå, og at det blir noen på frys. Vurderer å sette inn to denne gangen...

Sist forsøk gikk jeg kun på Puregon alene, 175 IE. Fikk ut 11 egg da.

......prøver å lade opp nå. Fra midten av april og etpar- tre uker frem. Vurderer sykmelding nå som sist. Ved kort protokoll blir det ekstra turer innover pga mer ultralyd sa legen. Bor langt ifra. Fri hele dagen både meg og han på hver tur...

Vet heller ikke om vi kan ta oss råd til flere forsøk, derfor håper jeg på noen på frys nå...

En sånn siste "hjemmeforsøk" nå, har eggløsning straks. Tenk å kunne slippe nye 50 000 kr!

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...