Gå til innhold

Julegavebyttedilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er direkte PINLIG at du bytter inn gaver til din sønn i klær til deg selv. Pføy!!

Anonymous poster hash: 50bfc...363

Ok, og jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om hva du synes om den saken. Klærne er byttet og nye klær er kjøpt inn.

Alle her er glade og fornøyde!! :) :)

HI

Anonymous poster hash: 1c105...c5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er direkte PINLIG at du bytter inn gaver til din sønn i klær til deg selv. Pføy!!Anonymous poster hash: 50bfc...363

Ok, og jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om hva du synes om den saken. Klærne er byttet og nye klær er kjøpt inn.Alle her er glade og fornøyde!! :) :) HI Anonymous poster hash: 1c105...c5f
Ja det er klart du er fornøyd for du har jo lurt til deg klær. Får håpe din sønn får masse i feil størrelse neste år også sluk at du kan fornye garderoben din.

Skrevet

Hadde aldri byttet bort gaver en av ungene mine får til klær til meg selv og en av de andre ungene !

Såå ubrukelige gaver får man vel ikke?

Da ville jeg heller hintet i forkant og gitt ønsker om hva barna trenger.

Anonymous poster hash: 352ef...c7b

Man kan hinte og ønske så mye man vil, men om man får noe som ikke passer - så passer det ikke.

Og da valgte jeg å bytte :) Fornøyd med valget er jeg også :)

HI

Men hvorfor ikke bytte klær til han da.

Er sikker på at giver ønsker at gaven skal til personen han faktisk gir gaven til.

Det er meg. Du er fornøyd og bra er det :-)

Skrevet

Hadde aldri byttet bort gaver en av ungene mine får til klær til meg selv og en av de andre ungene !

Såå ubrukelige gaver får man vel ikke?

Da ville jeg heller hintet i forkant og gitt ønsker om hva barna trenger.

Man kan hinte og ønske så mye man vil, men om man får noe som ikke passer - så passer det ikke.

Og da valgte jeg å bytte :) Fornøyd med valget er jeg også :)

HI

Men hvorfor ikke bytte klær til han da.

Er sikker på at giver ønsker at gaven skal til personen han faktisk gir gaven til.

Det er meg. Du er fornøyd og bra er det :-)

Fordi han har i overflod fra før, da han har en storebror + 2 andre han arver av. 

Han får noe annet istedenfor leke + opplevelse (tilsammen samme verdi som gavene jeg har "stjelt") 

HI

Skrevet

Syns det er direkte PINLIG at du bytter inn gaver til din sønn i klær til deg selv. Pføy!!Anonymous poster hash: 50bfc...363

Ok, og jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om hva du synes om den saken. Klærne er byttet og nye klær er kjøpt inn.Alle her er glade og fornøyde!! :) :) HI Anonymous poster hash: 1c105...c5f
Ja det er klart du er fornøyd for du har jo lurt til deg klær. Får håpe din sønn får masse i feil størrelse neste år også sluk at du kan fornye garderoben din.

Takker for det ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...