Gå til innhold

Foreldre med fri i dag !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Henta poden i barnehagen nå, og flere av de med foreldre hjemme var der enda !! De kom til frokost også !! Jeg har jobbet. Hørte ei sa hun skulle på kafé og ei skulle vaske hus i morest!! Men trenger man gjøre det hele dagen da !! Fikk helt vondt i hjertet av det hele. For noen kyniske og kalde foreldre. Triste greier :((

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det overrasker meg ikke. Flere av de barna er nok i barnehagen i morgen også.

 

Anonymous poster hash: 62506...7ac

Skrevet

Tja, vet ikke om det er noe særlig bedre karaktertrekk å være nedlatende og dømmende sånn som du...

 

Anonymous poster hash: cdd58...174

Skrevet

Henta poden i barnehagen nå, og flere av de med foreldre hjemme var der enda !! De kom til frokost også !! Jeg har jobbet. Hørte ei sa hun skulle på kafé og ei skulle vaske hus i morest!! Men trenger man gjøre det hele dagen da !! Fikk helt vondt i hjertet av det hele. For noen kyniske og kalde foreldre. Triste greier :((

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Huff ja, helt grusomt.. De barna er nok skada for livet! Bra at du er en supermor da, sånn at du har god samvittighet ihvertfall!

 

 

Anonymous poster hash: 8db6e...c3a

Skrevet

idiot, hvor godt er det ikke å ha en dag alene uten stress, jeg hadde unga i bhg i dag fra kl 0830 til 15, var selv hjemme og gjorde ikke en dritt. det var såååå deilig å bare slappe av og nyte roen, jeg trengte det.

 

tror du bare er misunnelig.



Anonymous poster hash: 03f96...396
Skrevet

Jeg har plassert jenta mi i barnehagen med good samvittighet i to(!!) dager mens jeg har hatt fri. Har vasket, handlet og tror oppriktig at hun har det bedre i barnehagen enn å være med meg på overfylte kjøpesenter og henge oppi vaskebøtta. Så skal vi kose oss i to uker i lag. God jul!😊🎄

Skrevet

Det som er skikkelig trist er at du bryr om hva andre holder på med. Du vet ikke hvorfor folk gjør som de gjør så da er det dumt å uttale seg.

 

Hadde med meg mine to på julefaveshopping, kjedelig og slitsomt for alle tre.

 

Anonymous poster hash: 5a937...4de

Skrevet

Drt er to dager til jul og folk har ofte 10 000 ting å gjøre på kort tid. Så om poden er I bhg og koser seg med vennene sine, mens mor/far flyr rundt på butikker, pakker gaver og vasker hus er vel det helt greit??

 

Det vanker en lang juleferie nå for de aller fleste, så.tror ingen av barna lider noen nød 😉

Skrevet

3 dager alene med toåring og baby på 6 uker. Skulle gjerne hatt toåringen i bhg :P blir samme neste uke.

 

Anonymous poster hash: bf17e...9a5

Skrevet

Det er godt du har det så bra at du ikke har annet å bli trist over, Hi!



Anonymous poster hash: f394f...48d
Skrevet

Ok men syns uansett disse mødrene er skikkelig kalde og kyniske. Bruk kjernetiden da og vask, bak og daffe. Men 7.30 -16.30 for å slappe av og kose seg er rett og slett bare kvalmt. Lurer på hva de ansatte tenker da ! 9 timer i bhg for å gå på kafe. Si hva dere vil, men jeg syns det er bedritent gjort både mot barna og de ansatte som må føle seg utnyttet. Sier ingenting på at man leverer og gjør unna ting, men det er lengden på dagen jeg stusser på.

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Skrevet

Ok men syns uansett disse mødrene er skikkelig kalde og kyniske. Bruk kjernetiden da og vask, bak og daffe. Men 7.30 -16.30 for å slappe av og kose seg er rett og slett bare kvalmt. Lurer på hva de ansatte tenker da ! 9 timer i bhg for å gå på kafe. Si hva dere vil, men jeg syns det er bedritent gjort både mot barna og de ansatte som må føle seg utnyttet. Sier ingenting på at man leverer og gjør unna ting, men det er lengden på dagen jeg stusser på.

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

 

Dårlig forsøk på trolling! :D

 

Anonymous poster hash: f394f...48d

Skrevet

Og du som leverte 8.30 og henta 15.00, er ikke sånne jeg snakker om ! Det er jo en fin kort dag! Sier ikke at man skal ta ungene helt fri. Men 9 laaaange timer når man ikke må er jo helt jævlig!!!!!

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Skrevet

Synes ikke det er så galt jeg. Mange har mye å gjøre disse siste dagene og det er vel bedre for ungen å være i barnehagen enn å henge med på rydding og handling. Og hva så om en mor tar seg en dag fri nå før jul, leverer poden noen timer og slapper av med ei venninne på kafe uten barn litt. Kanskje hun virkelig trenger det! Kanskje ungen fikk velge om han ville være med mamma eller dra i barnehagen og kanskje han ville til barnehagen?

Skrevet

Ok men syns uansett disse mødrene er skikkelig kalde og kyniske. Bruk kjernetiden da og vask, bak og daffe. Men 7.30 -16.30 for å slappe av og kose seg er rett og slett bare kvalmt. Lurer på hva de ansatte tenker da ! 9 timer i bhg for å gå på kafe. Si hva dere vil, men jeg syns det er bedritent gjort både mot barna og de ansatte som må føle seg utnyttet. Sier ingenting på at man leverer og gjør unna ting, men det er lengden på dagen jeg stusser på.

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

De ansatte føler seg utnyttet? Man betaler for å ha barna i barnehagen og de ansatte får lønn.

 

Jeg har tidligere hatt barn i barnehagen rett og slett fordi jeg trenger å samle krefter og ha litt alenetid. På den måten har jeg mer å gi senere.

 

Hva vet du om disse foreldrene? Kanskje de har hatt en veldig slitsom høst og trenger å komme seg litt et par dager slik at jula for barna skal bli en god opplevelse uten slitne og stressa foreldre.

 

Anonymous poster hash: a6fd3...3e1

Skrevet

Man sitter nok ikke på kafe hele dagen! Kan hende mødre var på julegaveshopping, pakket inn julegaver, handlet i matbutikken (mareritt for barn å være med på.), vasket hus osv!

 

Herlig for barna å være i en trygg og god barnehage, rolige omgivelser, høre på en voksen som leser en julebok, lage en julegave til mamma osv.

 

Når barnet blir hentet er kanskje det meste klar, foreldrene slipper å stresse og man kan kose seg resten av jula siden man har brukt 1-2 effektive dager.

 

Anonymous poster hash: 4213d...210

Skrevet

Ærlig talt HI, det var så dårlig gjort av deg å dra på jobb i dag! Hvorfor har du ikke tatt deg fri? Det er jo jul, såpass kan du vel unne barnet ditt!

Skrevet

Det heter misunnelse HI...smak på den!

 

Anonymous poster hash: 0b487...92e

Skrevet

Bare unnskyld dere så mye dere vil !! Bare sett bort poden 9 timer så ofte dere vil. Er jo så synd på dere siden alt er så slitsomt. Ikke la ungene se dere må støvsuge et gulv eller bli med på butikk en eneste gang i sitt liv. Ha dem borte til 17.00 hver dag og se dem 2 timer før dere legger dem 19.00 uansett om dere jobber eller ei. Barna føler seg sikkert veldig verdsatt !! Og nå snakke jeg fremdeles ikke om 6 timer i barnehagen så dere får gjort litt, men hele dagen kan da virkelig ikke være nødvendig ! Og ja jeg syns det er trist, så kan jo dere bare syns det er helt innafor !

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Skrevet

Bare unnskyld dere så mye dere vil !! Bare sett bort poden 9 timer så ofte dere vil. Er jo så synd på dere siden alt er så slitsomt. Ikke la ungene se dere må støvsuge et gulv eller bli med på butikk en eneste gang i sitt liv. Ha dem borte til 17.00 hver dag og se dem 2 timer før dere legger dem 19.00 uansett om dere jobber eller ei. Barna føler seg sikkert veldig verdsatt !! Og nå snakke jeg fremdeles ikke om 6 timer i barnehagen så dere får gjort litt, men hele dagen kan da virkelig ikke være nødvendig ! Og ja jeg syns det er trist, så kan jo dere bare syns det er helt innafor !

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Så de som har barna i barnehagen i dag for så resten av julen fri er dårlige foreldre? Tenker du er par og tyve år og dette er ditt første barn. Rett?

 

 

Anonymous poster hash: 0b487...92e

Skrevet

Tenker at de som ofte har poden i bhg i 9 timer om de ikke må er dårlige foreldre ja !!!

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Skrevet

Tenker at de som ofte har poden i bhg i 9 timer om de ikke må er dårlige foreldre ja !!!

 

Anonymous poster hash: 47943...f1d

Poden?

 

Du vet de fleste har 8 timers arbeidsdag? Da er ikke 9 timer urealistisk. I barnehagen hvor jeg jobber har vi åpent 10! timer fordi vi ligger utenfor sentrum og der er mye kø.

 

 

Anonymous poster hash: 0b487...92e

Skrevet

Tror mange av dere som har svart her innerst inne har litt dårlig samvittighet. Hvorfor lar dere det ellers gå sånn innpå dere? Dere sier dere trenger en fridag. Dere er så slitne. Hva tror dere ungene er? Jeg jobber i barnehage og har min første fridag i dag. Jeg har masse å gjøre, men barnet mitt får selvsagt fri. Jeg fyker rundt og vasker mens han leker og koser seg. HI reagerer på de som er hjemme og lar ungen være hele dagen i barnehagen, ikke de som gir barnet en kort dag. Jeg kan skjønne de som må ut å handle i dag og derfor har behov for å ha barnet i barnehage. Jeg kan love at det er veldig mange barn som blir å komme lillejulaften også selv om foreldrene er hjemme.

 

Jeg skulle ønske mange foreldre kunne komme i barnehagen og se hvor slitne ungene er til tider. Å være i barnehage er som en arbeidsdag for oss. Barna trenger også ro og hvile akkurat som oss voksne. Dere kan protestere så mye der vil, men det er faktisk sant. Barn blir også slitne.

 

Anonymous poster hash: 62506...7ac

Skrevet

Tror mange av dere som har svart her innerst inne har litt dårlig samvittighet. Hvorfor lar dere det ellers gå sånn innpå dere? Dere sier dere trenger en fridag. Dere er så slitne. Hva tror dere ungene er? Jeg jobber i barnehage og har min første fridag i dag. Jeg har masse å gjøre, men barnet mitt får selvsagt fri. Jeg fyker rundt og vasker mens han leker og koser seg. HI reagerer på de som er hjemme og lar ungen være hele dagen i barnehagen, ikke de som gir barnet en kort dag. Jeg kan skjønne de som må ut å handle i dag og derfor har behov for å ha barnet i barnehage. Jeg kan love at det er veldig mange barn som blir å komme lillejulaften også selv om foreldrene er hjemme.

 

Jeg skulle ønske mange foreldre kunne komme i barnehagen og se hvor slitne ungene er til tider. Å være i barnehage er som en arbeidsdag for oss. Barna trenger også ro og hvile akkurat som oss voksne. Dere kan protestere så mye der vil, men det er faktisk sant. Barn blir også slitne.

 

Anonymous poster hash: 62506...7ac

Rettelse: å være i barnehagen er som en arbeidsdag for BARNA🙂

 

 

 

Anonymous poster hash: 62506...7ac

Skrevet

HI har du barnen dine hos barnevakt/besteforeldre en gang iblandt? En lørdag el noe sånnt?

Det har ikke jeg. ALDRI ! Har aldri alenetid. Derfor var sønnen min i barnehagen noen timer igår når jeg vasket huset.

 

Anonymous poster hash: fe159...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...