Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #76 Skrevet 3. desember 2015 Fordi at det var en ekstremt liten klasse på 8 stk og at det var 7 stk mot 1. Dette var på ungdomskolen og på barneskolen var det 25 eller noe og ikke så mange har det vanskelig hjemme. Flyttet for å få det bedre, dessverre så ble ungdomskolen enda verre. Det som provoserer meg også er folk som syr puter under armene på ungene og skal drive med over pedagogikk på ungene. Man trenger ikke å overforklare alt. Anonymous poster hash: 503da...301
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #77 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Jeg provoseres av snyltere. Så altså jeg provoseres av deg og din mann. Makan til fjols! Tid med barna mens resten plukker opp regningen. Stakkars kollegaene deres som gjør jobben mens dere ferierer på sykt-barn-dager og egenmeldinger. Blir helt kvalm. Anonymous poster hash: 50d75...a99
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #78 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Jeg provoseres av snyltere. Så altså jeg provoseres av deg og din mann. Makan til fjols! Tid med barna mens resten plukker opp regningen. Stakkars kollegaene deres som gjør jobben mens dere ferierer på sykt-barn-dager og egenmeldinger. Blir helt kvalm. Anonymous poster hash: 50d75...a99 Å huff da, nå ble jeg virkelig lei meg altså 😢😂😂 Ehh eller ikke! Bruker egenmeldingsdager og syktbarn dager med goooood samvittighet. Ha en flott kveld 😘
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #79 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Jeg provoseres av snyltere. Så altså jeg provoseres av deg og din mann. Makan til fjols! Tid med barna mens resten plukker opp regningen. Stakkars kollegaene deres som gjør jobben mens dere ferierer på sykt-barn-dager og egenmeldinger. Blir helt kvalm. Anonymous poster hash: 50d75...a99 Å huff da, nå ble jeg virkelig lei meg altså Ehh eller ikke! Bruker egenmeldingsdager og syktbarn dager med goooood samvittighet. Ha en flott kveld Du er så full av bullshit at du tror på det selv. Du er nok bare et lite nettroll som skulle ønske at det var sånn. Sannheten er nok en helt annen Anonymous poster hash: 14618...bed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #80 Skrevet 3. desember 2015 Det må jo være det samme trollet som går igjen her? Bruker så mange emojis i sine provoserende innlegg. Tipper barnevakt hateren er den samme som skjemmes over venninnens klesstil Anonymous poster hash: 84844...c6c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #81 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Jeg provoseres av snyltere. Så altså jeg provoseres av deg og din mann. Makan til fjols! Tid med barna mens resten plukker opp regningen. Stakkars kollegaene deres som gjør jobben mens dere ferierer på sykt-barn-dager og egenmeldinger. Blir helt kvalm. Anonymous poster hash: 50d75...a99 Å huff da, nå ble jeg virkelig lei meg altså 😢😂😂 Ehh eller ikke! Bruker egenmeldingsdager og syktbarn dager med goooood samvittighet. Ha en flott kveld 😘 Slapp helt av. Jeg forventer absolutt ingen fornuftig reaksjon fra deg. "Trøster" meg med at snylter-barns dine ikke kan gjøre som sine foreldre - de og deres like vil nemlig ha ødelagt velferdssystemet innen den tid. Bare synd dere drar med de som virkelig trenger det, ned i søla. Nå må du ringe jobben og si du er syk i så dere kan lage pepperkaker i morgen. Det fortjener du etter å ha jobbet 4 dager i strekk! Anonymous poster hash: 50d75...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå