Gå til innhold

Hva provoserer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..damer..(og evt menn) hva provoserer deg?

Hva får blodet ditt til å bruse bare du tenker på den spesielle tingen?

:)

Anonymous poster hash: b3608...a51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre mennesker idiotkjøring..! De som ligger 10under fartsgrensa kun fordi at det yrer litt. De som slenger seg ut i veien, uten å tenke på bilene bak.. Eller enda verre, en blanding. De som kaster seg ut, og kjører i 60 i 70sona.... Ødelegger helt den fine flyten bilistene bak har.

Anonymous poster hash: 30da5...16c
Skrevet

Jeg er lærer på en ungdomsskole, og akkurat nå er det ufattelig onde tenåringer som driver med anonym nettmobbing/hets som provoserer meg mest.

Det at elevene får alvorlige og følelsesladde beskjeder fra ulike autoritetspersoner om at både skoleledelsen og politiet er på saken, men likevel fortsetter med hetsen gjør meg faktisk så eitrande forbanna at jeg snart eksploderer. :( :(

Anonymous poster hash: 71ed6...056

Skrevet

Folk som går skikkelig sakte på fortauet.

Folk som bråstopper midt på fortauet.

Folk som ikke kan vente i 1 min før de begynner å presse seg inn på tog/trikk/bane.

Folk som ikke kan kjøre.

Folk som skal blande seg i absolutt alt, typ: "åja, har du SÅ lite/mye klær på babyen..?"

Folk som ikke kan reglene for rulletrapper.

Folk som kun leser nyhetsoverskrifter og så diskuterer ut fra den.

Og mye mer😂

Anonymous poster hash: 294a4...455

Skrevet

Folk som gir faen i svangerskapet, bare spiser og drikker og røyker fordi det viktigste er at mor har det godt.

De har alltid irritert meg, men etter dødfødsel kjenner jeg mest jeg har løst til å klappe til gravide som ikke kan gi opp røyken og spekemat de få måndene i livet man går gravid.

Anonymous poster hash: 6aeee...cbb

Skrevet

Folk som ser ned på de uføre ( de fleste har en grunn for det )

Folk som snakker nedsettende om unge mødre eller blogger de ikke kjenner

Folk som gjør narr av folk med downs, og andre funsjonhemmende

Skrevet

Går sakte på fortauet?

Jeg blir ikke ofte provosert, men jeg liker ikke at alle skal mene så mye om hva jeg gjør. Hva jeg liker å lese eller ikke, hvordan jeg kler meg, hvordan jeg innreder osv.

Skjønner ikke denne sykelige besettelse av andre når det ikke betyr noe for en selv

Anonymous poster hash: 84844...c6c

Skrevet

Bilister som ikke kan kjøre.

Folk som kaller de som er litt skeptisk til all innvandringer rasister

Anonymous poster hash: 56e49...c94

Skrevet

Når folk skal legge seg oppi hvilke vaksiner jeg i barnevaksinasjonsprogrammet takker ja eller nei til. Det er et tilbud som jeg har min fulle rett til å enten takke ja eller nei til. Og det er jeg, eller vi, som foreldre som bestemmer. Alle andre har ingenting med det. 

Anonymous poster hash: fe636...fab
Skrevet

Folk som sykler med hjelmen på styret

Folk uten refleks

Foreldre som kjefter på at barna ikke bruker hjelm/refleks/annet sikkerhetsutstyr men ikke bruker det selv

Folk som presser på bussen

Bussjåfører som grisekjører

Syklister som bytter mellom å kjøre på gangvei/bilvei/gangfelt alt ettersom hva de ønsker der og da

Vintersyklister i veibanen uten tilstrekkelig utstyr (lys, refleksvest, piggdekk etc)

Anonymous poster hash: 519ac...242
Skrevet

Jobber i helsevesenet og kjenner jeg blir provosert inni meg (kan ikke si dette høyt) når folk med litt vondt i ryggen pga prolaps sitter å klager fremfor langt mer syke folk som så vidt overlevde hjerneslag som 45åring og aldri kommer til å ha armfunksjon og kunne gå vanlig igjen.

Sånn er det å være helsepersonell...må bite mye i seg.

Anonymous poster hash: edeb7...4f6

Skrevet

Dib

Og folk som går tre-fire i bredden på fortauet, så jeg må ut i gata for å gå forbi.

Og folk som står stille to i bredden på sånn rullende fortau som på Gardermoen.

Og rasistjævler.

Anonymous poster hash: d8dd5...267

Skrevet

Rasister, urettferdighet og folk som går saaaakte! Blir eksternt provosert av mødre som har fasiten på barneoppdragelse..

Anonymous poster hash: 0510f...3ef

Skrevet

Jobber i helsevesenet og kjenner jeg blir provosert inni meg (kan ikke si dette høyt) når folk med litt vondt i ryggen pga prolaps sitter å klager fremfor langt mer syke folk som så vidt overlevde hjerneslag som 45åring og aldri kommer til å ha armfunksjon og kunne gå vanlig igjen.

Sånn er det å være helsepersonell...må bite mye i seg.

Anonymous poster hash: edeb7...4f6

Kjenner meg igjen i det der! Blir provosert over friske pasienter som klager over at de har venta sååå lenge! Har lyst til å si at ja selvfølgelig skal vi prioritere den fingeren du har stuket...mannen med hjerneblødning kan ligge på gangen og vente litt til han!!

Anonymous poster hash: 3149d...f59

Skrevet

Folk som står i busskuret når det plaskregner og røyker! Da blir jeg så inni granskauen provosert. Er for høflig til å si noe men ser surt på personen, trekker hetta over hodet og stiller meg ut i regnet rett foran. Har enda til gode å se at noen faktisk tar hintet!

Skrevet

Folk som står i busskuret når det plaskregner og røyker! Da blir jeg så inni granskauen provosert. Er for høflig til å si noe men ser surt på personen, trekker hetta over hodet og stiller meg ut i regnet rett foran. Har enda til gode å se at noen faktisk tar hintet!

DET irriterer meg også, og jeg røyker. Det må for f gå ant å ta litt hensyns til at andre folk ikke vil stå midt i røyken. Er den røyken så viktig akkurat da så kan man fint stille seg i regnet. Kan man ikke det så er den heller ikke så viktig.

Anonymous poster hash: e7674...705

Skrevet

DET irriterer meg også, og jeg røyker. Det må for f gå ant å ta litt hensyns til at andre folk ikke vil stå midt i røyken. Er den røyken så viktig akkurat da så kan man fint stille seg i regnet. Kan man ikke det så er den heller ikke så viktig.

Anonymous poster hash: e7674...705

Godt å se at det faktisk finnes noen fornuftige røykere der ute 😊 Men hadde du stumpet røyken hadde du vært enda mer fornuftig 😜🙊

Skrevet

Folk som blir sure når hunden min snuser på de når de går forbi. Jeg går helt ut til side. Og har hunden så stramt det går an helt inntil meg, GÅ LENGER vekk hvis du ikke vil bli snust på!!! Jeg kan ikke gjøre mer enn jeg gjør!

Skrevet

Folk som stopper midt i døråpninger og nederst/øverst i trapper på f.eks. kjøpesentere for å snakke.

Skrevet

Mennesker som ikke har vilje til å tilegne seg kunnskap.

Mennesker som skylder på dysleksi når de ikke behersker grunnleggende rettskriving.

Mennesker som ikke kan å oppføre seg i trafikken.

Fremmedfiendtlighet og fremmedfrykt.

Anonymous poster hash: 27d34...6fc

Skrevet

At hundrevis av millioner mennesker sulter mens vi spiser på oss stadig nye sykdommer.

At barn får 30-40 julegaver, men andre må sove på asfalten og se langt etter noen gave.

Anonymous poster hash: 7266c...f63

Skrevet

Vaksinemotstandere!

Anonymous poster hash: d8dd5...267

Skrevet

Jeg blir provosert av:

- Sure kunder! Hallo, jeg trenger ikke en skyllebytte bare fordi du har en dårlig dag. Man kan være hyggelig mot de som er på jobb!

- Mennesker som klager over sin egen situasjon og ikke gjør noe med det. Mennesker som ikke forstår at de faktisk er sin egen lykkes smed! Jada, livet går virkelig opp og ned, men i det store og hele er det en selv som kan ta valgene som fører til et bedre liv.

- Overvektige som skylder på noe annet enn den faktiske grunnen til overvekten. Nei, alle kan ikke være så stor bare pga medisiner. 

- MENNESKER SOM BEVEGER SEG UTE UTEN REFLEKS. Eller enda verre; FORELDRE som sender barna ut UTEN refleks. Hallo, vil du miste barnet ditt eller?

- Også er jeg enig med hun over her som nevner gravide som gir seg faen i barnet sitt. Du er mamma fra babyen ligger i magen, ta ansvar! Har en svigerinne som fortsatte å røyke da hun var gravid. Selv om vektestimering fortalte at barnet sluttet å vokse i magen, så sluttet hun fremdeles ikke. Men man ser nå på henne idag hvilken mor hun er (setter seg selv først i alt).

Anonymous poster hash: e2f55...092
Skrevet

- Syklister som tror de har like stor rett på veien som bilen, men ikke gidder å følge trafikkreglene. 

- Fotgjengere/syklister uten refleks!!!

Anonymous poster hash: 86a9e...fac
Skrevet

Vaksinemotstandere.

Alternative folk uten noe innsikt. Som å snakke til en vegg.

Måten samboeren gjør "husarbeid" på.

Folk som gjentar seg selv til det uendelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...