Gå til innhold

Hva provoserer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..damer..(og evt menn) hva provoserer deg?

Hva får blodet ditt til å bruse bare du tenker på den spesielle tingen?

:)

Anonymous poster hash: b3608...a51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre mennesker idiotkjøring..! De som ligger 10under fartsgrensa kun fordi at det yrer litt. De som slenger seg ut i veien, uten å tenke på bilene bak.. Eller enda verre, en blanding. De som kaster seg ut, og kjører i 60 i 70sona.... Ødelegger helt den fine flyten bilistene bak har.

Anonymous poster hash: 30da5...16c
Skrevet

Jeg er lærer på en ungdomsskole, og akkurat nå er det ufattelig onde tenåringer som driver med anonym nettmobbing/hets som provoserer meg mest.

Det at elevene får alvorlige og følelsesladde beskjeder fra ulike autoritetspersoner om at både skoleledelsen og politiet er på saken, men likevel fortsetter med hetsen gjør meg faktisk så eitrande forbanna at jeg snart eksploderer. :( :(

Anonymous poster hash: 71ed6...056

Skrevet

Folk som går skikkelig sakte på fortauet.

Folk som bråstopper midt på fortauet.

Folk som ikke kan vente i 1 min før de begynner å presse seg inn på tog/trikk/bane.

Folk som ikke kan kjøre.

Folk som skal blande seg i absolutt alt, typ: "åja, har du SÅ lite/mye klær på babyen..?"

Folk som ikke kan reglene for rulletrapper.

Folk som kun leser nyhetsoverskrifter og så diskuterer ut fra den.

Og mye mer😂

Anonymous poster hash: 294a4...455

Skrevet

Folk som gir faen i svangerskapet, bare spiser og drikker og røyker fordi det viktigste er at mor har det godt.

De har alltid irritert meg, men etter dødfødsel kjenner jeg mest jeg har løst til å klappe til gravide som ikke kan gi opp røyken og spekemat de få måndene i livet man går gravid.

Anonymous poster hash: 6aeee...cbb

Skrevet

Folk som ser ned på de uføre ( de fleste har en grunn for det )

Folk som snakker nedsettende om unge mødre eller blogger de ikke kjenner