Mamma_til_2 Skrevet 2. desember 2015 #26 Skrevet 2. desember 2015 Folk som går skikkelig sakte på fortauet. Folk som bråstopper midt på fortauet. Folk som ikke kan vente i 1 min før de begynner å presse seg inn på tog/trikk/bane. Folk som ikke kan kjøre. Folk som skal blande seg i absolutt alt, typ: "åja, har du SÅ lite/mye klær på babyen..?" Folk som ikke kan reglene for rulletrapper. Folk som kun leser nyhetsoverskrifter og så diskuterer ut fra den. Og mye mer😂 Anonymous poster hash: 294a4...455 Hvorfor kan ikke folk gå sakte eller stoppe på fortauet? Ellers er jeg enig i det meste du skriver men må legge til folk som må stå og prate mitt mellom reolene på butikken slik at ingen kommer forbi eg de som står i klynger mitt i gangen på sentret!
Sommerfuggel i magen Skrevet 2. desember 2015 #27 Skrevet 2. desember 2015 De som får enhver samtale til å handle om seg selv og at de har det bedre/større/vondere/travlere enn deg Kroniske forseintkommere. Har klart å skaffe meg både ektemann og bestevenninne uten respekt for andres tid. Kunne vridd av de huet iblant😡
ærlig talt Skrevet 2. desember 2015 #28 Skrevet 2. desember 2015 Med årene er det mindre og mindre som provoserer meg. Dessverre har jeg sett og hørt så mye forkastelig at jeg har blitt litt kynisk. Det som likevel provoserer meg er når foreldre overlater tilfeldigheter til hvordan barnet utvikler seg, eller har det. Om det kommer til drikking i svangerskapet eller er vaksinemotstandere er egentlig likegyldig - de utsetter barnet for ekstrem fare! Og jeg kan ikke fatte og begripe at noen ikke ønsker det aller beste for sine barn. I samme slengen spurte jeg mannen hva som provoserer ham, og jeg fikk til svar; "dumme folk". Han lar seg nok lettere provosere 😜
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #29 Skrevet 2. desember 2015 Folk som utnytter andre. Folk som støtt kommer for sent. Folk som plasserer handlevogna midt i kassa mens de stabler varer i posen. Den elendige kunden tok ikke hintet når de butikkansatte måtte fjerne vogna! Har også sett en handlevogn plassert på en pplass som jeg holdt rygge på. Hva faen? Koster det folk så lite å gå inn med den.. Og Dumme rasistiske folk. Anonymous poster hash: 594ee...c6d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #30 Skrevet 2. desember 2015 Må være slitsomt å bli så fryktelig provosert over alt mulig... Anonymous poster hash: 8462a...d6f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #31 Skrevet 2. desember 2015 Folk som lar seg påvirke av bilder fra massemedia og begynner å tenke med hjertet istedet for hjerne. Naive folk. Politisk korrekthet. Kall en spade for en spade! At vi er ferdig med kvinnekampen, det er vi ikke. At folk sløser noe innmari med strøm og energi generelt. Hvorfor ha lys på ute på husveggen hele natta? Hvorfor kjøre med takboks hele året? Anonymous poster hash: d7966...c89
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #32 Skrevet 2. desember 2015 Akkurat nå? Innvandringen av unge muslimske menn og naive, naive Norge!! Anonymous poster hash: 8695d...f81
Mumimamma91 Skrevet 3. desember 2015 #33 Skrevet 3. desember 2015 Urettferdighet!!! Mishandling av barn og dyr, folk som tror de er mer verdt enn andre, mobbing, folk som gjør narr av utviklingshemmede, folk som skryter av seg selv å trykker ned andre. Maktmisbruk!!! Rasisme, baksnakking på jobb, folk som tar æren av andres jobb, nedkutting på jobb ( helsevesenet), folk som lyger å settee ut rykter, folk som ikke respekterer gamle,
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #34 Skrevet 3. desember 2015 Folk som lar seg påvirke av bilder fra massemedia og begynner å tenke med hjertet istedet for hjerne. Naive folk. Politisk korrekthet. Kall en spade for en spade! At vi er ferdig med kvinnekampen, det er vi ikke. At folk sløser noe innmari med strøm og energi generelt. Hvorfor ha lys på ute på husveggen hele natta? Hvorfor kjøre med takboks hele året? Anonymous poster hash: d7966...c89 http://livingersblogg.blogspot.no/2013/04/kildekritikk-den-enkeltes-ansvar-i.html?m=1 Du mener folk som tror på slike bilder som dette, og deretter begynner å bruke sin egen paniske frykt som rettesnor for alt de gjør? Da er det de samme som provoserer meg. I tillegg til dem som deler denne dritten ukritisk og får andre nyttige idioter til å tro på den. Anonymous poster hash: 47c42...657
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #35 Skrevet 3. desember 2015 Folk som lar seg påvirke av bilder fra massemedia og begynner å tenke med hjertet istedet for hjerne. Naive folk. Politisk korrekthet. Kall en spade for en spade! At vi er ferdig med kvinnekampen, det er vi ikke. At folk sløser noe innmari med strøm og energi generelt. Hvorfor ha lys på ute på husveggen hele natta? Hvorfor kjøre med takboks hele året? Anonymous poster hash: d7966...c89 http://livingersblogg.blogspot.no/2013/04/kildekritikk-den-enkeltes-ansvar-i.html?m=1 Du mener folk som tror på slike bilder som dette, og deretter begynner å bruke sin egen paniske frykt som rettesnor for alt de gjør? Da er det de samme som provoserer meg. I tillegg til dem som deler denne dritten ukritisk og får andre nyttige idioter til å tro på den. Anonymous poster hash: 47c42...657 Flere av sorten: http://m.tanjastinessen.blogg.no/1448540569_steng_grensene_eller_.html Anonymous poster hash: 47c42...657
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #36 Skrevet 3. desember 2015 Folk som lar seg påvirke av bilder fra massemedia og begynner å tenke med hjertet istedet for hjerne. Naive folk. Politisk korrekthet. Kall en spade for en spade! At vi er ferdig med kvinnekampen, det er vi ikke. At folk sløser noe innmari med strøm og energi generelt. Hvorfor ha lys på ute på husveggen hele natta? Hvorfor kjøre med takboks hele året? Anonymous poster hash: d7966...c89 http://livingersblogg.blogspot.no/2013/04/kildekritikk-den-enkeltes-ansvar-i.html?m=1 Du mener folk som tror på slike bilder som dette, og deretter begynner å bruke sin egen paniske frykt som rettesnor for alt de gjør? Da er det de samme som provoserer meg. I tillegg til dem som deler denne dritten ukritisk og får andre nyttige idioter til å tro på den. Anonymous poster hash: 47c42...657 Flere av sorten: http://m.tanjastinessen.blogg.no/1448540569_steng_grensene_eller_.html Anonymous poster hash: 47c42...657
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #37 Skrevet 3. desember 2015 Blir sjelden provosert av ting folk gjør, men faktisk ganske ofte provosert av ting jeg leser, men nå kommer jeg visst ikke på en eneste ting . Hva er det jeg leser som pleier å få meg til å bli irritabel mon tro... Av det jeg kommer på nå: - Kunnskapsløshet og urokkelig tro på uvitenskapelige "populærmyter", kombinert med totalt manglende interesse for å korrigere eller nyansere dette. - Folk som diagnostiserer barn på syltynt og mangelfullt grunnlag. - Folk som stopper for å prate på toppen av rulletrappen eller i en døråpning. - At folk klarer å bli mer engasjert i hva som skal være årets julekalender enn i Europas flyktningekrise. Anonymous poster hash: 98b7a...e17
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #38 Skrevet 3. desember 2015 Folk som går sakte irriterer meg grenseløst, men kan ikke si at det provoserer meg så mye. Spesielt når de vingler fra side til side på fortauet så man ikke kommer seg forbi. Samme med mennesker som stopper opp for å ha en samtale på de mest ugunstige steder. Frister mest å gå rett på dem. Mennesker som tar opp barnevogn/rullestolplass på bussen, og ikke viser tegn til å flytte seg når det faktisk kommer på en barnevogn. Mennesker som er politisk korrekt til den minste lille detalj, de har ikke egne meninger, de bare mener alt som er "riktig" å mene. Fylliker som ikke greier å holde kjeft, som setter seg ned sammen med hvem som helst og gjør dem sp ukomfortable som overhodet mulig (også barn) . Anonymous poster hash: a4a65...ef1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #39 Skrevet 3. desember 2015 Folk som går skikkelig sakte på fortauet. Folk som bråstopper midt på fortauet. Folk som ikke kan vente i 1 min før de begynner å presse seg inn på tog/trikk/bane. Folk som ikke kan kjøre. Folk som skal blande seg i absolutt alt, typ: "åja, har du SÅ lite/mye klær på babyen..?" Folk som ikke kan reglene for rulletrapper. Folk som kun leser nyhetsoverskrifter og så diskuterer ut fra den. Og mye mer😂 Anonymous poster hash: 294a4...455 Hvorfor kan ikke folk gå sakte eller stoppe på fortauet? Ellers er jeg enig i det meste du skriver men må legge til folk som må stå og prate mitt mellom reolene på butikken slik at ingen kommer forbi eg de som står i klynger mitt i gangen på sentret! Jeg irriterer meg ikke over eldre som går sakte på fortauet, men typ sånn klynger med 16-åringer som kun går sakte fordi de går og tekster eller lignende! Og når man plutselig bråstopper ødelegger man flyten! Bedre å gå ut til siden og knyte skolissa/ta bilder/ta selfie der.. Anonymous poster hash: 294a4...455
amandine Skrevet 3. desember 2015 #40 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er lærer på en ungdomsskole, og akkurat nå er det ufattelig onde tenåringer som driver med anonym nettmobbing/hets som provoserer meg mest. Det at elevene får alvorlige og følelsesladde beskjeder fra ulike autoritetspersoner om at både skoleledelsen og politiet er på saken, men likevel fortsetter med hetsen gjør meg faktisk så eitrande forbanna at jeg snart eksploderer. :( Anonymous poster hash: 71ed6...056 Da er jeg veldig takknemlig for at du blir eitrande sint og eksplosjonsklar! Det trengs! Noe av det mest provoserende for meg er de som bare later som ingenting og aldri bryr seg med mindre det gagner dem selv direkte. Takk for at du bryr deg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #41 Skrevet 3. desember 2015 Ukritiske delinger som jeg leste om lenger opp her. Og foreldre som ikke ser at de/ barna trenger ekstern hjelp. Anonymous poster hash: 08f0a...42b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #42 Skrevet 3. desember 2015 Kronisk sure folk, de som skal klage på alt! Møter dem ofte på jobb... Syklister som ligger fire i bredden og seks i lengden.... De som går over veien der der ikke er fortau når fortauet er tre meter unna! Urettferdighet! Diskriminering! Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... Anonymous poster hash: f9d6e...ce0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #43 Skrevet 3. desember 2015 Eneste som virkelig provoserer meg, er røykere som absolutt må røyke i parkeringskjellere, like utenfor inngangen til butikker eller andre steder man kan gå ut og inn av, holdeplasser for buss eller tog. Og de som ikke står inne i busskuret og røyker, de kan sjekke vindretningen før de tar seg en blås! Sånn at vi som står ved/i skuret ikke får røyken midt i fleisen likevel. Men nå får jeg intens migrene og blir helt pottetett i bihuler av røyk. Det skal svært lite til... Anonymous poster hash: d06d0...76e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #44 Skrevet 3. desember 2015 Vaksinemotstandere (sauehuer som stoler mer på tvilsomme konspirasjonsteorier, enn på sunn fornuft). Moralister uten sans for humor Tilhengere av Dublin-avtalen (akkurat hatt en diskusjon om dette, så derfor jeg tenkte på det nå) Israels venner Nett-hetsere (feiginger) Og toppen av kransekaka: Historeiløse Holocaust-benektere Anonymous poster hash: 57495...2eb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #45 Skrevet 3. desember 2015 De som på død og liv skal "prakke på" andre sine gode råd for hvordan gå ned i vekt, komme seg i form osv,- fordi det funket for dem.... I tillegg så vet man at disse har "funnet løsningen" opptil flere gang i sitt liv,- men fortsatt ikke forstår at det og komme seg i form,- og NED i vekt er lett,- det er og HOLDE seg i god form,- og matchvekt som er vanskelig.... Mener ingen bør "Opplyse" noen om hvor bra ting er før de vet at det funker,- på sikt...Gi deg selv 5år,- se hvordan form og vekt er da,- SÅ kan man begynne og fortelle om hva som funket for en selv,- PERSONLIG..... Jeg har i tillegg selv gått ned fra 100 kilo etter graviditet, til 77/78 (er over 180)med forsiktig kostholdsendring, trening og sundt vett. Og har holdt vekta i 8år,- så og få slike "gode råd" er mer eller mindre fornærmende. Jeg vil hverken komme i bedre form,- ELLER gå mer ned i vekt. Begge deler er fullt mulig,- OG jeg vet hvordan jeg kan gjøre det,- men gidder ikke ofre det som trengs for og evt komme dit... Anonymous poster hash: 082e6...019
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #46 Skrevet 3. desember 2015 Folk som sniker! Det skjer ikke ofte men de gangene det skjer er det som regel pensjonister. Hvorfor har de så dårlig tid? Anonymous poster hash: f9d6e...ce0
**venter** Skrevet 3. desember 2015 #47 Skrevet 3. desember 2015 De som på død og liv skal "prakke på" andre sine gode råd for hvordan gå ned i vekt, komme seg i form osv,- fordi det funket for dem.... I tillegg så vet man at disse har "funnet løsningen" opptil flere gang i sitt liv,- men fortsatt ikke forstår at det og komme seg i form,- og NED i vekt er lett,- det er og HOLDE seg i god form,- og matchvekt som er vanskelig.... Mener ingen bør "Opplyse" noen om hvor bra ting er før de vet at det funker,- på sikt...Gi deg selv 5år,- se hvordan form og vekt er da,- SÅ kan man begynne og fortelle om hva som funket for en selv,- PERSONLIG..... Jeg har i tillegg selv gått ned fra 100 kilo etter graviditet, til 77/78 (er over 180)med forsiktig kostholdsendring, trening og sundt vett. Og har holdt vekta i 8år,- så og få slike "gode råd" er mer eller mindre fornærmende. Jeg vil hverken komme i bedre form,- ELLER gå mer ned i vekt. Begge deler er fullt mulig,- OG jeg vet hvordan jeg kan gjøre det,- men gidder ikke ofre det som trengs for og evt komme dit... Anonymous poster hash: 082e6...019 Hehe, så enig med deg! Går i svangerskap nummer 2 og også denne gangen har jeg kraftig bekkenløsning. Ei av damene på jobb måtte den tiden jeg enda gikk på jobb stanse meg HVER gang hun så meg for å fortelle hva som hjalp henne når hun hadde bekkenløsning. Svaret var trening mente hun; og jeg svarte hver gang at hadde jeg kunne trent hadde jeg da søren med ikke vært så mye sykemeldt som jeg var....
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #48 Skrevet 3. desember 2015 Idioter. Og når katten klorer opp tapeten. Anonymous poster hash: 482f5...11d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #49 Skrevet 3. desember 2015 Og homeopati. Men det går under homeopat som går under idiot. Følte allikvel for å påpeke det. Anonymous poster hash: 482f5...11d
MerraSomGår Skrevet 3. desember 2015 #50 Skrevet 3. desember 2015 Dumme mennesker som er så dumme at de tror de er smartere enn andre og har veldig høylytte meninger. Meningene er alltid svart-hvitt. Nettaviser, som VG og Dagbladet. De skal liksom være nyheter men er bare tabloide klikkhorer som gjør dumme folk enda dummere. Og politisk korrekte folk er nesten enda verre enn dumme folk. Dumme folk kan jo ikke for det selv. Politisk korrekte mennesker som gjerne forteller andre hvordan de skal leve livet. De har alltid en litt arrogant holdning om at det finnes en måte som er riktig måte å gjøre ting på, og det er alltid veldig smalt. Faen, blir provosert bare jeg tenker på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå