MerraSomGår Skrevet 3. desember 2015 #51 Skrevet 3. desember 2015 Folk som sniker! Det skjer ikke ofte men de gangene det skjer er det som regel pensjonister. Hvorfor har de så dårlig tid? Anonymous poster hash: f9d6e...ce0 Enig! Men jeg syns det nesten alltid er eldre damer i 60 årene. De er akkurat som om de har skylapper på. Forferdelig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #52 Skrevet 3. desember 2015 - Folk som forteller meg hvordan jeg skal blir frisk av sykdommen min - folk som står og prater i butikken, og ikke gidder å flytte seg så folk kan gå forbi - folk som kjører seint, og bremser i hver sving - folk som ikke gidder å sette handlevognene på plass og bare slenger de fra seg på parkeringsplassen, gjerne sånn at de triller av sted Anonymous poster hash: 14618...bed
Superdolly Skrevet 3. desember 2015 #53 Skrevet 3. desember 2015 Barnevognmafiaen. Har flere ganger opplevd at folk bruker barnevgna som rambukk og kjører rett på meg eller til og med barna mine. Hvis vi ikke er kjappe nok til å hoppe unna. Greit, du har en baby. Jeg ser vogna. Det betyr likevel ikke at du har enerett på fortau og gangstier. Eller at du kan brøyte deg gjennom enhver kø eller folkemengde med vogna som våpen. Folk som er slemme mot barn. På alle måter, vold, overgrep og mishandling. Jeg blir så rasende sint når jeg hører om for eksempel den overgrepssaken som verserer i nyhetene nå, at jeg får lyst til å skjære p***en av drittsekken med en sløv kniv. Sakte. Og drysse salt i såret etterpå.
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #54 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over
MerraSomGår Skrevet 3. desember 2015 #55 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? 😆
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #56 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? 😆 Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre 😢
MerraSomGår Skrevet 3. desember 2015 #57 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? 😆Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre 😢Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh..
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #58 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? 😆Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre 😢Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på.
**venter** Skrevet 3. desember 2015 #59 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt!Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på. Jeg er veldig opptatt av tilknytningsomsorg, men likevel har jeg barnevakt hver uke. Etter at barnet er lagt. Da trener jeg eller finner på ting med mannen. Barnet merker det ikke engang. Er det like galt mener du? Jeg tror det beste for barn er at alle i familien teller og at man blir respektert enten man er barn eller voksen. Barn trenger ikke puter under armene og voksne må ikke utslette seg selv. Derimot må man ikke gå forlangt andre veien heller, barn må bli prioritert.
kråkemamma Skrevet 3. desember 2015 #60 Skrevet 3. desember 2015 Vaksinemotstandere De som bare ser seg selv Idioter i trafikken De uten reflex Foreldre som ikke ser at barna trenger hjelp De som dytter på vogna for å presse seg forbi. Må lære av barnevognmafiaen. Pressing på buss/bane Lettlurte politikere Og mere 🎅🎅🎅🎅🎅
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #61 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Flere ganger i året, ja, det skulle tatt seg nydelig ut! Anonymous poster hash: e3ac1...e76
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #62 Skrevet 3. desember 2015 Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på. Unnskyld det forrige innlegget mitt, jeg skjønte først nå at du bare er ironisk. Anonymous poster hash: e3ac1...e76
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #63 Skrevet 3. desember 2015 Enn at man lar seg provosere av at noen har barnevakt mer enn en gang på ett år (!) For å være kjærester. Hahaha da ville du hatet meg. Jeg har aldri dratt fra barna mine, men vi har sikkert barnevakt 5-6 ganger i året. Vi går ut og spiser, på kino ol. Etter barna har lagt seg, mens mamma eller andre nære familiemedlemmer sitter her. Jeg har det bra, barna mine har det bra, og jeg er en god mor, men la deg gjerne provoserer:) det skal jeg flise enda mer av neste gang vi har kjærestetid Anonymous poster hash: 84844...c6c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #64 Skrevet 3. desember 2015 Mødre som roper på hysteri og "dårlig mor"-kortet med en gang de får pent og saklig fremlagt dokumentasjon på saker og ting som gjerne ikke er så heldige. Slike reaksjoner vitner kanskje om dårlig samvittighet for feil man innser man har gjort, men nekter for det? Anonymous poster hash: 6fa66...420
QueeenBeee Skrevet 3. desember 2015 #65 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Flere ganger i året, ja, det skulle tatt seg nydelig ut! Anonymous poster hash: e3ac1...e76 Av en terapaut ble vi anbefalt å få oss barnevakt en gang i måneden for å få litt kjærestetid sammen. Stoler mer på han jeg
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #66 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på. Ikke for å være slem, men dette høres veldig usunt ut! Barn som blir plassert i det ubestridte sentrum av mor og far, og foreldrene ikke har noen andre holdepunkter enn barna sine, risikerer å sette et usunt press på dem. Barn som forstår at foreldrene ikke har noe annet, risikerer å bære foreldrenes lykke på sine skuldre. Og dette er en altfor fung bør for dem. Det er derfor etter min mening viktig å vise barn at vi som foreldre "har andre ting" som venner og interesser, slik at de ikke blir et for stort press og fokus på barna. De må få være barn, og de trenger også litt "fritid" fra mor og far uten å få dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 57495...2eb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #67 Skrevet 3. desember 2015 Dyreplageri. Ingenting gjør meg mere forbanna! Anonymous poster hash: 8695d...f81
Mammaentilknollogtott Skrevet 3. desember 2015 #68 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på.Ikke for å være slem, men dette høres veldig usunt ut! Barn som blir plassert i det ubestridte sentrum av mor og far, og foreldrene ikke har noen andre holdepunkter enn barna sine, risikerer å sette et usunt press på dem. Barn som forstår at foreldrene ikke har noe annet, risikerer å bære foreldrenes lykke på sine skuldre. Og dette er en altfor fung bør for dem. Det er derfor etter min mening viktig å vise barn at vi som foreldre "har andre ting" som venner og interesser, slik at de ikke blir et for stort press og fokus på barna. De må få være barn, og de trenger også litt "fritid" fra mor og far uten å få dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 57495...2eb Ikke usunt i det hele tatt. Vi har et veldig godt og sterkt forhold, vært sammen i mange år i motsetning til mange andre som går fra hverandre å får unger med 3 forskjellige. Vi bruker tiden på kvelden når barna sover til å være sammen. Vi klarer også å pleie kjærligheten med barna tilstede. Barna er trygge barn som har mange venner og sunne interesser. Vi er med å driver de aktivitetene som de går på og det synes de er flott. Klart de er hos venner osv uten oss, men de trives også sammen med oss som er familie.
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2015 #69 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på.Ikke for å være slem, men dette høres veldig usunt ut! Barn som blir plassert i det ubestridte sentrum av mor og far, og foreldrene ikke har noen andre holdepunkter enn barna sine, risikerer å sette et usunt press på dem. Barn som forstår at foreldrene ikke har noe annet, risikerer å bære foreldrenes lykke på sine skuldre. Og dette er en altfor fung bør for dem. Det er derfor etter min mening viktig å vise barn at vi som foreldre "har andre ting" som venner og interesser, slik at de ikke blir et for stort press og fokus på barna. De må få være barn, og de trenger også litt "fritid" fra mor og far uten å få dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 57495...2eb Helt enig - og:Det aller beste man kan gjøre for sine barn er å prioritere foreldrenes kjæresteforhold. Går dét i knas, er veien til skilsmisse kort. Og hvilke barn gagnes da? Harmoniske foreldre som ramme rundt sitt liv er alfa og omega for et barn. I tillegg skal man huske at barn lærer relasjonspraksis hjemme. Å være totalt i sentrum for mors oppmerksomhet fører til en enorm skuffelse senere, i alle andre nære relasjoner, der man er nødt til å finne seg i at det må være balanse.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #70 Skrevet 3. desember 2015 Foreldre som setter seg selv før barna Foreldre som jobber mer enn vanlig arbeidstid og setter barna hos besteforeldre Foreldre som drar på trening, vennebesøk og shopping istedenfor å tilbringe tid med barna sine Foreldre som har barnevakt flere ganger i året for å ha kjærestetid Foreldre som aldri gjør noe med barna sine Foreldre som klager over at de blir slitne av sine egne barn Foreldre som gleder seg til ferien er over Du lar deg provosere over foreldre som ikke er i perfekt symbiose med barna sine til enhver tid? Jepp! Har man valgt å få barn så må man prioritere de før alt annet. Mange barn som blir ødelagte fordi de blir satt i annen rekke av sine egne foreldre Jeg mener ikke at barn skal ignoreres og ikke føle seg elsket altså, men de må jo lære at de ikke er sentrum av universet og at mor og far dropper alt av egne ting for å sitte på vakt i tilfelle barnet trenger noe. Som voksen har man gjerne et eget personlig liv utenom å være mamma eller pappa? Det går liksom an å balansere ting. Om man gjør som du vil, er man kun hjemme eller følger barnet på noe. Julebord på jobben? nei, må være hjemme og prioritere barnet mitt! Trening? Nei! Barnet mitt kan ikke oppleve at jeg går en halv time utenfor døra når det er hjemme! En weekendtur med gubben mens barna er hos svigers? Nei!! Tenk så forferdelig for barna som opplever å bli satt bort! Øh.. Slike ting kan man prioritere før man får barn og når barna er voksne. Har man barn så er man hos dem og prioriterer å gjøre ting sammen med de. Det er ikke bra for barn å bli plassert bort for at mamma og pappa skal gjøre unødvendige egoistiske ting! Dette er min mening og den kommer jeg aldri til å endre på.Ikke for å være slem, men dette høres veldig usunt ut!Barn som blir plassert i det ubestridte sentrum av mor og far, og foreldrene ikke har noen andre holdepunkter enn barna sine, risikerer å sette et usunt press på dem. Barn som forstår at foreldrene ikke har noe annet, risikerer å bære foreldrenes lykke på sine skuldre. Og dette er en altfor fung bør for dem. Det er derfor etter min mening viktig å vise barn at vi som foreldre "har andre ting" som venner og interesser, slik at de ikke blir et for stort press og fokus på barna. De må få være barn, og de trenger også litt "fritid" fra mor og far uten å få dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 57495...2eb Ikke usunt i det hele tatt. Vi har et veldig godt og sterkt forhold, vært sammen i mange år i motsetning til mange andre som går fra hverandre å får unger med 3 forskjellige. Vi bruker tiden på kvelden når barna sover til å være sammen. Vi klarer også å pleie kjærligheten med barna tilstede. Barna er trygge barn som har mange venner og sunne interesser. Vi er med å driver de aktivitetene som de går på og det synes de er flott. Klart de er hos venner osv uten oss, men de trives også sammen med oss som er familie. Hvis barna er hos venner, hvorfor kan ikke mor og far da ta seg en treningstur? Og hva mener du er forskjellen på å dra på besøk til bestemor og bestefar og bli "plassert bort" hos bestemor og bestefar? Datteren min ønsker å dra på besøk til familien av og til, det sier jeg er greit, da drar for eksempel jeg og besøker noen av mine venner. At dette skal være usunt for oss på noen måte, har jeg problemer med å forstå. Jeg tror kanskje egentlig at du har et poeng, men du uttaler deg altfor unyansert. Det er sunt for både voksne og barn og ha andre interesser enn "familietid" egne venner, og egne interesser er viktig for barns utvikling av selvstendighet og identitet. Når det kommer til ferier, kunne det aldri ha falt meg inn å reise uten barna, det hadde vært stusselig, og jeg tror ikke jeg kunne klart å nyte ferien uten familien min. Anonymous poster hash: 57495...2eb
Giss Skrevet 3. desember 2015 #71 Skrevet 3. desember 2015 - Når folk lyver for å oppnå fordeler for seg selv. - Folk som tror de har svarene på hvordan alle andre bør ordne livene sine. - Folk som ikke kan/vil se at en sak kan ha flere sider. - Folk som dømmer andre uten å kjenne dem skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #72 Skrevet 3. desember 2015 Akkurat nå? Foreldre som driller og duller slik med barna sine. De kan kun komme til barnehagen når barna selv vil, og da må de få med seg 6-7 bamser som de må leke med hele dagen. De må også selv få bestemme når og hvor de vil spise. Må ikke glemme også hva de vil spise, kjeks er mer enn greit! Barna må heller ikke få ett nei fra de voksne, for det vil skade deres sjel for alltid! Vil barna leke med en leke ett annet barn har, så må det selvsagt få det! Selvsagt.... Anonymous poster hash: 3ac41...191
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #73 Skrevet 3. desember 2015 Folk som lager innlegg her inne, så får de masse svar og oppfølgende spørsmål, men man hører aldri noe mer fra hi. Det synes jeg er sinnsykt irriterende Anonymous poster hash: 14618...bed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #74 Skrevet 3. desember 2015 Folk som skal unnskylde barna når de mobber og trakasserer andre barn, for da må det være omsorgssvikt eller diagnoser ute og går. Folk forstår ikke at noen barn er bare rett og slett ondskapsfulle. Selvfølgelig så er det jo mange som sliter. Men ingen av mine gamle mobbere hadde det vanskelig hjemme, men de var rett og slett grufulle.Ellers provoserer det meg folk som misshandler dyr og barn. De skulle fått smake samme behandling selv, tredobbelt....... Anonymous poster hash: 503da...301
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #75 Skrevet 3. desember 2015 Folk som skal unnskylde barna når de mobber og trakasserer andre barn, for da må det være omsorgssvikt eller diagnoser ute og går. Folk forstår ikke at noen barn er bare rett og slett ondskapsfulle. Selvfølgelig så er det jo mange som sliter. Men ingen av mine gamle mobbere hadde det vanskelig hjemme, men de var rett og slett grufulle. Ellers provoserer det meg folk som misshandler dyr og barn. De skulle fått smake samme behandling selv, tredobbelt....... Anonymous poster hash: 503da...301 Hvordan kan du være soikker på at de ikke hadde det vanskelig? Det er absolutt ingen som hadde anelse om hva som skjedde bak våre vegger når jeg vokste opp Anonymous poster hash: 14618...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå