Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #76 Skrevet 1. desember 2015 Ææææææææææææ!Og enda har ikke ungen kommet ut... Null selvinnsikt, selvsentrert, selvopptatt, uselvstendig, umoden, smålig... Kommer til å havne på NAV snart fordi livet er for hardt og du ikke klarer å ta ansvar for deg selv Anonymous poster hash: 1115f...807
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #77 Skrevet 1. desember 2015 Hjemmestrikket er da kjempeflotte gaver! Ikke bare bruker din svigermor mange timer på å strikke dette, garn er også dyrt! Det hadde vært mye enklere, fortere og ikke minst billigere for svigermoren din å kjøpe klær i stedet. Hjemmestrikket er i tillegg en personlig gave. Jeg gjentar, super gave!Anonymous poster hash: 48f35...1a7 Jeg ER da dødsglad for de gavene jeg. Har jo sagt det flere ganger her Og viser henne stor takknemmlighet også. Det er ikke det jeg mener. Men jeg gir opp denne tråden. Hovedinnlegget mitt var tydeligvis veldig missvisende, og de fleste som svarer her, leser kun det- og ikke de andre innleggene mine. Såååe, gir opp! Ha en fin dag allesammen. Hi Anonymous poster hash: a7552...234 Ja, det har jeg fått med meg. Men det er tydeligvis likevel ikke bra nok. Du vil ha mer! Har du noen gang tilbudt å vaske leiligheten til svigermor? Tilbudt å pusse opp for henne? Man kan ikke bare forvente tjenester den ene veien.Anonymous poster hash: 48f35...1a7 Åhhh, herlighet. Har skrevet over her hva jeg gjør/har gjort for henne. Anonymous poster hash: a7552...234 Har lest alt du har skrevet. Du hjelper å rydde opp etter maten osv når du er på besøk. Det gjør jeg også alltid og ser på som vanlig høflighet. Du tar med blomster og diverse. Og så? En blomst mot oppussing/maling av hus? Du vasket leiligheten hennes en helg dere bodde der. Ja, det var snilt, men dere bodde jo også der da. En leilighet er dessuten mye fortere jobb enn et hus. Du kan uansett ikke forvente at hun skal tilby seg å vaske huset for dere. Det er ikke normalt selv om moren din har gjort det. Virker som dine foreldre duller noe voldsomt med dere. Jeg er forøvrig enig med deg i noen av eksemplene du kommer med angående svigermor. F.eks om å overføre penger for kaffen osv. Men det var ikke det som var temaet her da. Anonymous poster hash: 48f35...1a7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #78 Skrevet 1. desember 2015 Uff, hi... Selv om foreldrene dine tydeligvis har skjemt deg bort kan du ikke forvente at andre skal fortsette med det. Det er ikke normalt å få gaver til tusenvis av kroner, det er ikke normalt at andre skal vaske huset ditt, male huset ditt eller pusse opp huset ditt. Å vaske etter seg når du bor en plass, eller å rydde etter maten er *hold deg fast* normal høflighet, og noe som alle normale høflige mennesker gjør uten å forvente at de man gjør det hos skal verken vaske eller male huset i retur! Anonymous poster hash: d695e...f21
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #79 Skrevet 2. desember 2015 Nope, tuller ikke. Mulig jeg er bortskjemt- og vant til min side av familien Men så er jeg sånn selv også da. Veldig gavmild og hjelpsom. Spør alltid om noen trenger hjelp- og tilbyr meg. Elsker å overraske med gaver og oppmerksomhet (trenger ikke å være svindyrt) Men ja, sånn er jeg- og sånn er MIN familie. Bare jeg som ikke er vant til svigermors måte å være på. Synes det er RART å hjelpe sin egen sønn og svigerdatter så lite som hun gjør. Hun har aldri hjulpet oss med flytting, oppussing, maling av hus.. Ingenting. Det synes jeg faktisk er rimelig spesielt. La oss se om dere fortsatt synes JEG er helt på bærtur. - Samboer ble permitert fra jobben sin i et par mnd for noen år siden. Han spurte moren sin om han kunne få låne 500kr. Ja det fikk han, men hun måtte ha de tilbake så fort som mulig. Da det gikk ei uke- begynte mld å tikke inn, om pengene ikke kom snart. (Min familie gav oss en del penger- OG fylte opp kjøleskapet vårt!) - Da broren til samboeren og samboeren ble invitert med ut på pizza av moren sin, så betalte svigermor kun for seg selv og den ene broren. Og IKKE min samboer da hun mener at han tjener jo så godt. Hun spanderer ALDRI noe som helst. Min familie har tatt oss med ut å spise flere ganger. - En gang da han flyttet for seg selv (ung og lærling) så dro han og moren på cafe og tok seg en kaffe. Svigermor la ut, og samboer tenkte ikke noe mere på det. Senere i uka fikk han mld om han ikke kunne overføre de 35kr for kaffien.... Altså, virkelig?! Ja, det er så mye. jeg kan ikke begynne å legge ut om det her.. Dere svarer dessuten dritfrekt, og dere skjønner tydeligvis ikke hva jeg vil fram til. Så det er lite vits i å fortsette denne tråden. Like hyggelig som alltid her inne, gitt Jeg formulerer meg sikkert helt feil også. Siden dere ikke skjønner hva jeg vil fram til. HI Anonymous poster hash: a7552...234 Neida, jeg tror alle skjønner hva du mener. Men det virker ikke som om DU forstår at det er samboeren som har en ganske vanlig mor, og at det er du som er ganske bortskjemt. Man kan ikke forvente alt det du ramser opp. Bortsett fra den kaffekoppen kanskje, det var i grenseland. Anonymous poster hash: ada5d...d71
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #80 Skrevet 2. desember 2015 Wræææl, håper jeg får like snille svigerdøtre som jeg selv er:p har så godt forhold til svigermor (OG mamma), helt uavhengig av gaver og praktisk hjelp. Du ser jo ikke at det er du som er på bærtur, ikke vi. Du forlanger mye. Det hadde vært forståelig om du var lei deg fordi svigermor ikke deltok i livene deres, men du får alt til å handle om materialistiske ting. Anonymous poster hash: 3efa4...77a Er det så materalistisk å ønske at hun hadde hjulpet oss litt med maling av hus fks? Eller noe som helst annet med huset da vi nettopp hadde flyttet inn? (Da tenker jeg ikke økonomisk!!!) Hi Anonymous poster hash: a7552...234 SLUTT Å SKRIVE FKS. Du virker ekstremt umoden. Anonymous poster hash: ada5d...d71
Hannasbananas Skrevet 2. desember 2015 #81 Skrevet 2. desember 2015 Hjemmestrikket er da kjempeflotte gaver! Ikke bare bruker din svigermor mange timer på å strikke dette, garn er også dyrt! Det hadde vært mye enklere, fortere og ikke minst billigere for svigermoren din å kjøpe klær i stedet. Hjemmestrikket er i tillegg en personlig gave. Jeg gjentar, super gave! Anonymous poster hash: 48f35...1a7 Jeg ER da dødsglad for de gavene jeg. Har jo sagt det flere ganger her Og viser henne stor takknemmlighet også. Det er ikke det jeg mener. Men jeg gir opp denne tråden. Hovedinnlegget mitt var tydeligvis veldig missvisende, og de fleste som svarer her, leser kun det- og ikke de andre innleggene mine. Såååe, gir opp! Ha en fin dag allesammen. Hi Anonymous poster hash: a7552...234 Men altså... Du tror at det er alle oss andre som ikke har leseforståelsen i orden? Fremfor å innse at du kanskje er en smule på bærtur? Jøje meg!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #82 Skrevet 2. desember 2015 Slutt å kommenter på denne tråden nå da. Ferdig nå. Hejnu Anonymous poster hash: a7552...234
Sint naken biltyv Skrevet 2. desember 2015 #83 Skrevet 2. desember 2015 Gud bedre for en utakknemlig drittunge du er😂🙊
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #84 Skrevet 2. desember 2015 Slutt å kommenter på denne tråden nå da. Ferdig nå. Hejnu Anonymous poster hash: a7552...234 Veeeeldig spesielt... 😶 Anonymous poster hash: ada5d...d71
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #85 Skrevet 2. desember 2015 Slutt å kommenter på denne tråden nå da. Ferdig nå. Hejnu Anonymous poster hash: a7552...234 Jeg tenker at du er et kroneksempel på hvordan curlinggenerasjonen blir. Du er bortskjemt, egoistisk og tror du kan styre alt etter din pipe. Det fungerer ikke sånn, skjønner du. Det er ikke opp til deg å bestemme når en tråd legges død. Anonymous poster hash: f5cd7...a86
Ladybird2014 Skrevet 2. desember 2015 #86 Skrevet 2. desember 2015 Wow, dette var drøyt. Du er bortskjemt, og taktløs. Er det din sak at svigermor kjøpte seg Ipad før jul?! Og å sende henne snapper av gavene dere får for å gni det inn..? Hun tenker vel, som oss, at dere får nok hjelp allerede..... Og du? Vet du hvor mye jobb som ligger i hjemmestrikkede klær? DET er kjærlighetserklæring det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #87 Skrevet 2. desember 2015 Slutt å kommenter på denne tråden nå da. Ferdig nå. Hejnu Anonymous poster hash: a7552...234 Etter snart 5 sider med folk som er uenige med deg, så tar du fremdeles ikke til deg noe som helst??? Anonymous poster hash: cdb3f...16c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #88 Skrevet 4. desember 2015 Du har nok rett, Hi. Problemet ligger hos svigermor pluss alle som har skrevet her inne, altså hos alle utenom deg. Anonymous poster hash: 48f35...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå