Gå til innhold

IKM UKE 50


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i dag, og var så utrolig trøtt at jeg glemte å teste. Dette kom jeg på i det jeg skulle tørke meg.. Men gjett hva?? Der kom det blod på papiret gitt... Godt jeg ikke kastet bort en test da :)

Syklus på 27 dager.. Krysse fingrene for dere andre !!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet i dag, en dag over IKM, og den har blitt supersterk. Så ingen tvil lenger og ikke kjemisk!

 

En liten trøst til dere det ikke har gått for denne pp er å slippe unnskyldninger på julebord og julaften og diverse andre selskaper i jula. Og lykke til neste runde!

Gratulerer til dere andre som også er gravide. Krysser fingrene for at spira klorer seg fast videre for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erosrose jeg så på et annet innlegg at du har brukt femar. Lurer på hvor lenge du har brukt det før det klaffet nå? Og om du har prøvd det pergo før femar? Vi har hatt 3 runder med pergo uten å bli gravide og nå er første runde med femar, så er veldig spent. Og hvorfor fikk du femar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag, en dag over IKM, og den har blitt supersterk. Så ingen tvil lenger og ikke kjemisk!

 

En liten trøst til dere det ikke har gått for denne pp er å slippe unnskyldninger på julebord og julaften og diverse andre selskaper i jula. Og lykke til neste runde!

Gratulerer til dere andre som også er gravide. Krysser fingrene for at spira klorer seg fast videre for oss alle.

Gratulerer. Detta blir knas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i dag, og var så utrolig trøtt at jeg glemte å teste. Dette kom jeg på i det jeg skulle tørke meg.. Men gjett hva?? Der kom det blod på papiret gitt... Godt jeg ikke kastet bort en test da :)

Syklus på 27 dager.. Krysse fingrene for dere andre !!!! :D

kommer jeg og men blir nok spotting på torsdag el fredag. Blir nok jule kos her men vi får starte nyåret med positive tester. Blir min 17 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da spotter jeg, blir tidligare og tidligare. Er 11 dpo og tempen høy enda. Anonymous poster hash: 42ad0...67a

Kom opp som anonym her vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende og begynne med spotting opp til 3 dager før forventa mens. Blir 3 lange dager før ny pp.

Men pleier du å spotte før mens da? Hvis ikke mensen kommer skikkelig igang ila en dag ville jeg tatt en ny test. Her går det max 12 timer fra første tegn til mensen er i gang for fullt. Håper din ikke kommer i gang og at du er heldig nå. Vil også være heldig selv, men kjenner en del murring så er usikker.

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Irriterende og begynne med spotting opp til 3 dager før forventa mens. Blir 3 lange dager før ny pp.

Men pleier du å spotte før mens da? Hvis ikke mensen kommer skikkelig igang ila en dag ville jeg tatt en ny test. Her går det max 12 timer fra første tegn til mensen er i gang for fullt. Håper din ikke kommer i gang og at du er heldig nå. Vil også være heldig selv, men kjenner en del murring så er usikker.

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Detta varierer fra mnd til mnd. Når jeg får blod tenker jeg kampen er tapt.

 

Håper det lykkes for deg. Man skal ikkje gi opp håpet før heksa slår til men jeg er god opp i 40 åra og da tenker jeg blod negatift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr, så da var det over og ut for denne gang. Da blir det nytt forsøk i romjulen her.. Gratulerer til alle med spire, håper de klorer seg godt fast! :D Og lykke til til dere andre. neste pp er det vår tur! ;)



Anonymous poster hash: 7046f...9e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...