Gå til innhold

IKM UKE 50


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

 

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

 

Kjenner du noe ? 

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

 

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også.  prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

 

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

 

Kjenner du noe ? 

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

 

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også.  prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/ 

 

Ømme nipler er jo godt tegn. Livmortappen høyt opp er jo ikkje det eit godt tegn og lukken. Får krysse og håpe. Kor mangen dpo er du ? Får sjå i morgon om me finner fleire tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

 

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

 

Kjenner du noe ? 

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

 

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også.  prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/ 

 

Ømme nipler er jo godt tegn. Livmortappen høyt opp er jo ikkje det eit godt tegn og lukken. Får krysse og håpe. Kor mangen dpo er du ? Får sjå i morgon om me finner fleire tegn. 

 

håper at det er en bra ting:) jeg er 5 dpo idag (torsdag) dd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

Kjenner du noe ?

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også. prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/

Ømme nipler er jo godt tegn. Livmortappen høyt opp er jo ikkje det eit godt tegn og lukken. Får krysse og håpe. Kor mangen dpo er du ? Får sjå i morgon om me finner fleire tegn.

håper at det er en bra ting:) jeg er 5 dpo idag (torsdag) dd?

Er 6 dpo og samme ståa. Vil kjenne noe som er tegn på gravid. Det er nok litt tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

Kjenner du noe ?

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også. prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/

Bare et lite råd (kan hende du allerede vet det), men har du konsultert med lege ang bruk av Atarax? Det bør vel ikke brukes dersom du evnt er gravid. Nå er det jo uansett tidlig dersom du er det, men sånn for å være på den sikre siden.. Enten du får det mot allergi eller uro, så kan det fort hende du burde fått noe annet nå som er sikrere i forhold til en evnt. graviditet😊

 

Anonymous poster hash: 03ae7...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo her og har mye stikkinger og ilinger på begge sidene av magen, ved eggstokkene... Nesten så det strekker seg litt! Har også småømme bryst og litt annerledes nipler (farge og strl). Nå er jo dette første syklus etter laparaskopi operasjon (mot PCO, for mange cyster på eggstokkene, så de har fjernet/brent bort mange).. Så det kan være kroppen herjer med mye hormoner, så tørr ikke håpe :/

Skal kanskje teste i morgen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

Kjenner du noe ?

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også. prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/

Bare et lite råd (kan hende du allerede vet det), men har du konsultert med lege ang bruk av Atarax? Det bør vel ikke brukes dersom du evnt er gravid. Nå er det jo uansett tidlig dersom du er det, men sånn for å være på den sikre siden.. Enten du får det mot allergi eller uro, så kan det fort hende du burde fått noe annet nå som er sikrere i forhold til en evnt. graviditet

 

Anonymous poster hash: 03ae7...42f

 

jaaa har snakket med lege om dette :) takk for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?
Kjenner du noe ?

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også. prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/
Bare et lite råd (kan hende du allerede vet det), men har du konsultert med lege ang bruk av Atarax? Det bør vel ikke brukes dersom du evnt er gravid. Nå er det jo uansett tidlig dersom du er det, men sånn for å være på den sikre siden.. Enten du får det mot allergi eller uro, så kan det fort hende du burde fått noe annet nå som er sikrere i forhold til en evnt. graviditet

 

Anonymous poster hash: 03ae7...42f

jaaa har snakket med lege om dette :) takk for svar:D

Hadde vurdert å bytte ut Atarax (hydroksyzin) ut fra svaret til Relis (farmasøytnettsted som driver svært seriøst og forskningsbasert). Mange leger er ikke helt oppdatert på forskning.

 

http://relis.no/sporsmal_og_svar/1-1734

 

Anonymous poster hash: e446c...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?
Kjenner du noe ?

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

niplene mine er ømme... også er jeg konstant trøtt å sliten, men det kan være fordi jeg tar Atarax (allergitablett) den gir en avslappende effekt også. prøvde og sjekke livmortappen, den er høyt oppe og hard. jeg tror den er lukket? kjenner det er et hull der, men ikke stort... jeg vet ikke om det betyr åpen eller lukket jeg:/
Bare et lite råd (kan hende du allerede vet det), men har du konsultert med lege ang bruk av Atarax? Det bør vel ikke brukes dersom du evnt er gravid. Nå er det jo uansett tidlig dersom du er det, men sånn for å være på den sikre siden.. Enten du får det mot allergi eller uro, så kan det fort hende du burde fått noe annet nå som er sikrere i forhold til en evnt. graviditet

 

Anonymous poster hash: 03ae7...42f

jaaa har snakket med lege om dette :) takk for svar:D

Hadde vurdert å bytte ut Atarax (hydroksyzin) ut fra svaret til Relis (farmasøytnettsted som driver svært seriøst og forskningsbasert). Mange leger er ikke helt oppdatert på forskning.

 

http://relis.no/sporsmal_og_svar/1-1734

 

Anonymous poster hash: e446c...7bb

 

bestseller time his legen på mandag jeg tenker jeg... og bytter medisin:) er nok best

tusen takk for svar!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... idag sov jeg til halv 4! wtf... 

jeg hadde sååå lyst til å teste idag, men er jo ALT for tidlig. er bare 6 dpo:/ 

Tester på mandag tenker jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjer tempen gjekk ned med 0,14. Eit bøks ned har ikkje skjed før. Har vel godt til H...... Denna mnd. Er 7 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen kan droppe når egger fester seg. Det skjedde 7 dpo med meg den mnd jeg ble gravid i 2014! Bare et snikinnlegg fra meg - hører til i uke 52😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tempen kan droppe når egger fester seg. Det skjedde 7 dpo med meg den mnd jeg ble gravid i 2014! Bare et snikinnlegg fra meg - hører til i uke 52

Takker for svar.  Da får jeg håpe det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 10 dpo! Bør jeg gi opp, eller kan det enda være tidlig?

Jeg testet blendahvitt 10dpo, og fikk strek 11 dpo. Er 6+6 i dag. :)

 

Ta en ny test på mandag du!

 

Anonymous poster hash: 831ee...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 10 dpo! Bør jeg gi opp, eller kan det enda være tidlig?

Det er den stygge rød heksa som ødelegger heile greia. Hysja vekk med deg. Positiv test skal det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert øm der nede siden 3 dpo og kvit aktig utflod. No er det liknende mens smerter, liker veldig dårli er 7 dpo.

Er det positiv el negativt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert øm der nede siden 3 dpo og kvit aktig utflod. No er det liknende mens smerter, liker veldig dårli er 7 dpo.

Er det positiv el negativt ?

Har lest at økt hvitaktig utflod er et godt tegn. Men ikke fasitsvar. Jeg har nesten ikke noe i det hele tatt så håper det er like individuelt som mye annet. Litt stikninger rundt livmor og på sidene her. 7 dpo.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle! Satser på det er for tidlig😃

Har småømme pupper, ilinger på begge sider ved eggstokkene, veldig vondt å ha samleie (når han treffer langt inn, aaaaau) og det er ikke vanlig..., i tillegg ligger jeg syk med hoste, forskjølelse og øreverk- men det tror jeg er noe som herjer rundt om akkurat nå :P

Og har økt utflod, hvit/lotion aktig. Myye føler jeg ... Hmm.

Andre med symptomer ?

Endret av Curious94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle! Satser på det er for tidlig😃

Har småømme pupper, ilinger på begge sider ved eggstokkene, veldig vondt å ha samleie (når han treffer langt inn, aaaaau) og det er ikke vanlig..., i tillegg ligger jeg syk med hoste, forskjølelse og øreverk- men det tror jeg er noe som herjer rundt om akkurat nå :P

Og har økt utflod, hvit/lotion aktig. Myye føler jeg ... Hmm.

Andre med symptomer ?

Jeg har hatt samme ang smerter ved samleie. På tirsdag var det helt grusomt, men gått litt bedre utover i uka og nå i helga.. Men i dag blødde jeg litt ved samleie også, håper det ikke er tanta som kommer aaltfor tidlig. Er 9 dpo i dag.. Hatt mye magesmerter siste uka også, men føler det flytter seg rundt i magen, (altså ikke bare i livmor og langt nede i magen) så kan fort være noe anna også.. Men lov å håpe at det kommer noe godt ut av alle disse vondtene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne_testen_1.jpgtok test idag, 8 dpo... jeg vet, tidlig. Men jeg fikk en SVAK strek! omg... can u see it? 

 

12342765_10153656412595943_2091080110992

Endret av erosrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok test idag, 8 dpo... jeg vet, tidlig. Men jeg fikk en SVAK strek! omg... can u see it? 

 

12342765_10153656412595943_2091080110992

Jeg ser den! :D

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...