Gå til innhold

IKM UKE 50


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Mandag 7:


Tirsdag 8:

Onsdag 9:

Torsdag 10:

Fredag 11: Solan85, 

Lørdag 12: Slurpå, Erosrose

Søndag 13: Anonym M.


Anonymous poster hash: 7046f...9e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

idag tror jeg at jeg er 2-3 dpo... og jeg har plutselig fått ømme/såre brystvorter... kan dette være noe? 

non andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er tempen blit 0,4 opp. Håper den holder seg i 2 dager til.

 

Så da er jeg 1 dpo i dag.

7

Kossen ligger det ann med resten jenter og dpo land ?

Jeg trooor jeg har fått halsbrann, begynte i går :/ Har aldri hatt det før. Ca 5dop i dag.

 

Kjenner ikkje til halsbrann så tidligt men det hadde vert topp om det var tegn på noe. 

Får barre håpe at det klaffer føre oss denne pp. Er inne i min 16pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag tror jeg at jeg er 2-3 dpo... og jeg har plutselig fått ømme/såre brystvorter... kan dette være noe? 

non andre som har opplevd dette?

VELDIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Da er tempen blit 0,4 opp. Håper den holder seg i 2 dager til.

Så da er jeg 1 dpo i dag.

7

Kossen ligger det ann med resten jenter og dpo land ?

 

Jeg trooor jeg har fått halsbrann, begynte i går :/ Har aldri hatt det før. Ca 5dop i dag.

Kjenner ikkje til halsbrann så tidligt men det hadde vert topp om det var tegn på noe. 

Får barre håpe at det klaffer føre oss denne pp. Er inne i min 16pp.

Jeg vet det er alt for tidlig for symtomer, men det er i hvertfall noe som aldri har skjedd før. Må bare vente og se i uke 50 :) krysserfingrene

 

Huff, pp16! Det var virkelig lenge. Håper det ordner seg for deg snart♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 dpo og har litt små stikkinger spesielt i venstre eggstokk-området. Jeg har også fått vondt når jeg sitter på toalettet og "presser", og har dermed også en veldig treg mage.. Det trenger vel ikke å bety noe, men noen som har opplevd noe lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM mandag 7.desember

Første forsøk, glemte å ta el-testen en dag osv så har ikke gått helt helhjertet inn denne pp. Passer egentlig bedre om det ikke klaffer før neste pp, men vi brukte litt tid på første barnet så må nesten bare komme i gang nå!

 

Har bestilt noen billige strimmel-tester så har litt lyst til å teste på torsdag. (Var svakt positiv på 10 dpo forrige graviditet).

Skal på hyttetur i helgen, og hadde vært ok å få evt avkreftet graviditet før vinkos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 dpo idag. Jeg er så SULTEN! og niplene mine er følsomme og ømme.... føles som de er 2 blåmerker :lol:

også var det luft i magen da... hehe 

men 4 dpo? litt tidlig? kanskje bare psykisk? :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo i dag.. Tror jeg, så tidlig å kjenne etter symptomer. Tar egentlig alt med knusende ro nå, har ikke helt trua før vi har fått hjelp i forhold til samboern. Er mest spent på hva slags svar vi får hos urolog neste uke.

 

Men hadde sex nå i kveld.. Og da gjorde det utrolig vondt, såpass at det endte med tårer. Gjør fortsatt vondt, men nå er det mest som om det presser ned mot underlivet. Under sengehyggen var det som om det ble stukket kniver i magen. Utrolig snålt, aldri vært borti noe liknende.. 😏 Håper det gir seg snart, blir lite kos med slike smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går jammen fort !

En uke ca. til ikm ! I går, i tillegg til vondt nedente langs sidene, spesielt på venstre - fikk jeg utrolig vondt i venstre bryst/nippel- og det varte hele ettermiddag kveld, kunne ikke røre den en gang! I tillegg ble nippel-området mørkt og stort og merker blodårene rundt, mer enn på den andre.... Aldri opplevd dette før!! Noen med erfaring?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 4 dpo og er kjempe våt der nede. Men merker ingen ting ellers.

 

Har ikkje erfaring men HÅPER det er positive tegn til GRAVID. Det hadde vert knas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguuuud.... jeg la meg for å sove en time akk... jeg våknet so om jeg hadde kastet opp i halsen! wtf? Værste drittsmaken ever... dette kan da umulig være normalt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her.

Ikm senest onsdag 09.12.

Spennende tider😄

Hadde en pitteliten blødning idag. Håper det var den såkalte festeblødningen😂

 

Foreløbig anonymiusa😛

 

Anonymous poster hash: 60116...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her.

Ikm senest onsdag 09.12.

Spennende tider

Hadde en pitteliten blødning idag. Håper det var den såkalte festeblødningen

Foreløbig anonymiusaAnonymous poster hash: 60116...cb1

Detta høres lovende ut. Har aldri opplevd det festeblødning.

 

Har kjendt noe dei 2 siste timane ømheit og strekning i livmora. La det vere noko tegn da. Men er barre 4 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt teit spørsmål...

Jeg har VELDIG lite utføod nå... Etter el altså. Jeg vet at det er normalt å fåøkt utflod ved graviditet. Men kan dette også skje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i går morges, 9dpo. Het hvitt.

Testet i dag, 10 dpo. Og svak strek! Så den svakt iløpet av tidsfristen, og så har den blitt litt tydeligere etter tidsfristen. Spennende! Håper den er litt sterkere i morgen tidlig.

Er nesten så jeg ikke kan tro det. Forrige gang klaffet det ikke før 8pp, så hvis det plutselig klaffer på 1pp nå er det helt vilt.

 

Skal på hyttetur i helgen med noen jeg ikke kjenner godt nok til å fortelle før det engang har vært IKM. Kan jo være kjemisk og at mensen kommer på mandag allikevel. Tips i forhold til alkohol????

 

Erosrose: Jeg har lite utflod nå og tenkte også at det var et dårlig tegn. Men så plutselig kom det en svak strek allikevel! Så tror ikke det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i går morges, 9dpo. Het hvitt.

Testet i dag, 10 dpo. Og svak strek! Så den svakt iløpet av tidsfristen, og så har den blitt litt tydeligere etter tidsfristen. Spennende! Håper den er litt sterkere i morgen tidlig.

Er nesten så jeg ikke kan tro det. Forrige gang klaffet det ikke før 8pp, så hvis det plutselig klaffer på 1pp nå er det helt vilt.

 

Skal på hyttetur i helgen med noen jeg ikke kjenner godt nok til å fortelle før det engang har vært IKM. Kan jo være kjemisk og at mensen kommer på mandag allikevel. Tips i forhold til alkohol????

 

Erosrose: Jeg har lite utflod nå og tenkte også at det var et dårlig tegn. Men så plutselig kom det en svak strek allikevel! Så tror ikke det har noe å si.

Spennende! Lykke til i dagene fremover😊

 

Hva liker du å drikke da? Hvis du drikker vin kan du jo kjøpe 2 kartonger med vin, en med alkohol og en alkoholfri. Så tar du posen med alkoholfri vin i kartongen som tilhører den med alkohol. Kanskje dyrt og bortkasta, men.. Med mindre mannen din vil ha den med alkohol!?😊

 

Alternativt er det jo å helle over det du skal drikke på andre flasker. Eller finne på en eller annen grunn til at du ikke kan drikke denne helga😊 Da jeg var ute med jobben sist, og ikke visste om jeg var gravid eller ikke, sa jeg bare at jeg hadde hatt så mye hodepine den siste tiden og ikke ville ta sjansen på mer skallebank😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en sånn type hyttetur hvor vi kjøper inn i fellesskap og drikker av det samme... Ellers fine tips!

Mulig jeg må dra en sånn hodepine eller kvalm-unnskydning ja! Og si at jeg bare ser an løpende hvordan er formen er.

 

Litt sånn periode med mye julebord og unnskyldninger framover gitt. Vet at vi skal bestille felles flasker til bordet på et av de, så mulig jeg må alliere meg med en som må drikke av mitt glass også:)

Men nå skal jeg ikke ta de bekymringene på forhånd, det kan jo fortsatt kun være kjemisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ny på forumet og er i pp2. Hadde en neg EL test 23/11 og to pos 24 og 25. Neg EL test den 26. Vi har hatt sex minst en gang daglig i hele perioden. Hååååper det har truffet.😇😇😇😇

 

Hadde første dag med TR den 12/11.

IKM bør være ca 10/12.

 

Jeg har ikke så mange klare symptomer å melde om i motsetning til pp1. Da var jeg nesten sikker på at spira satt og hadde en symptomjakt uten sidestykke! Denne dpo-landtiden har jeg ingen tegn til såre bryster, men utroooolig trøtt. Kommer bare kastet på meg når som helst og hvor som helst. I går kjente jeg en skarp stikkende følelse i det jeg tror må være livmor. Var som et hugg etterfulgt av en brennende murring som har kommet til og fra det siste døgnet. Mye vibrering der inne. I tillegg har jeg vært fryktelig plaget med gass og rumling i tarmene, men jeg klarer å skille mellom tarmaktivitet og livmor.

Tappen har vært så langt innover at jeg ikke har klart å nå den siden EL for ca en uke siden.

 

Herregud jeg er sååååå spent! Er første gang jeg bruker EL tester og det føles veldig godt å vite at vi har lagt alt til rette for at det skal klaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

 

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her går det trekkkkkkt. Bare 5 dpo og øm der ned. Så om nokre dager fester egget seg så da er det berre og håpe

 

jaaa... går alt for tregt:/ er det 6-12 dpo egget kan feste seg ?

 

Kjenner du noe ? 

 

Jeg er øm og føler jeg er tissetrengt men er ikkje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...