Gå til innhold

IKM UKE 50


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

 

tok test idag, 8 dpo... jeg vet, tidlig. Men jeg fikk en SVAK strek! omg... can u see it? 

 

12342765_10153656412595943_2091080110992

Jeg ser den! :D

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

 

Jaaaa! Jeg er bare redd for at den ikke er positiv... om dette bare er en skyggestrek:/ 

Jeg tok akkuratt samme s

test igår, og fikk også opp en strek men den var svakere... så idag ble den mer tydlig:) det er vel et godt tegn? 

Tenkte å ta clear blue digital imorra... bare håper det er nok hcg til at den blir positiv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

tok test idag, 8 dpo... jeg vet, tidlig. Men jeg fikk en SVAK strek! omg... can u see it? 

 

12342765_10153656412595943_2091080110992

Jeg ser den! :D

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

 

Jaaaa! Jeg er bare redd for at den ikke er positiv... om dette bare er en skyggestrek:/ 

Jeg tok akkuratt samme s

test igår, og fikk også opp en strek men den var svakere... så idag ble den mer tydlig:) det er vel et godt tegn? 

Tenkte å ta clear blue digital imorra... bare håper det er nok hcg til at den blir positiv:D

 

Har aldri sett en skyggestrek så vet ikke om det der ligner en. Men strek er strek mener nå jeg da. Den har slått ut på hcg. Så spennende! håper det er nok til cbd i morgen da :D Hvisker et lite gratulerer på forhånd :)

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

jeg ser! en mikro svak strek:D

 

Det er meir håp for deg, i morgon er den sterkare. Har trua på deg.

 

Ser så vit på testen at der er ein svak svak svak strek. Men det endar i kjemisk som det har gjort kva mnd.

 

Jeg er skikkelig redd for og få negativt svar med clear blue digital imorra...

Jeg vet ikk eom jeg tør og teste hehe, blir bare så skuffet hvis jeg ikke er gravid...

Vi får håpe at vi begge er gravide!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk tatt et bedre bilde av testen nå:D hihi nå syntes ihvertfall streken på bilde:)

12342815_10153656876770943_7131866067048

Den er positiv :D :D

 

Gratulerer! 💖💙🎉🎂😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ny cbd nå kl 5, og den viste 1-2 uker! :D

12308605_10153657420410943_3802329205767

Åh! Gratulerer så mye! :D

 

Og ikke gi opp enda Slurpå. Jeg så en strek på din, håper den bare blir sterkere og sterkere hos deg :)

 

Anonymous poster hash: 7046f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blødd noe mer etter samleie i går ettermiddag.. Var helt lyst rødt/rosa, og det så kanskje mer ut enn det egentlig var fordi det var blandet med sperm. Kaan det ha vært festeblødning? Erfaring? Var 9 dpo i går.

Var sikkert noe helt annet, men nå tar man jo alt man kan som et positivt symptom🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en ny test fredag morgen før hyttetur, litt sterkere strek og ingen tvil. Det var 11 dpo. Så allierte meg med hun ene på hytteturen som drakk av mitt vinglass også:)

I går 13 dpo, fikk jeg en sterk strek på kveldsurin.

IKM i dag, merker at jeg går litt og venter på at det bare er kjemisk. Kan liksom ikke helt tro at det klaffa på første forsøk når det tok 10 mnd sist! Tester i morgen tidlig, og hvis det da fortsatt er strek så skal jeg tro på at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test fredag morgen før hyttetur, litt sterkere strek og ingen tvil. Det var 11 dpo. Så allierte meg med hun ene på hytteturen som drakk av mitt vinglass også:)

I går 13 dpo, fikk jeg en sterk strek på kveldsurin.

IKM i dag, merker at jeg går litt og venter på at det bare er kjemisk. Kan liksom ikke helt tro at det klaffa på første forsøk når det tok 10 mnd sist! Tester i morgen tidlig, og hvis det da fortsatt er strek så skal jeg tro på at jeg er gravid!

Sier et forsiktig gratulerer! :D

Hvordan føler du deg? Noen symptomer du legger merke til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig blandede følelser ! Tør ikke å håpe, etter 1,5 år prøving uten en eneste positiv test. Denne syklusen har jeg merket mye på kroppen, men det kan jo hende at kroppen er annerledes fordi den faktisk fungerer- ikke fordi vi har truffet :(

Tester kanskje i morgen, 13dpo.

 

Igjen - gratulerer så mye til dere med positiv!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en ny test fredag morgen før hyttetur, litt sterkere strek og ingen tvil. Det var 11 dpo. Så allierte meg med hun ene på hytteturen som drakk av mitt vinglass også:)

I går 13 dpo, fikk jeg en sterk strek på kveldsurin.

IKM i dag, merker at jeg går litt og venter på at det bare er kjemisk. Kan liksom ikke helt tro at det klaffa på første forsøk når det tok 10 mnd sist! Tester i morgen tidlig, og hvis det da fortsatt er strek så skal jeg tro på at jeg er gravid!

Gratulerer detta blir stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje testa er redd det ender i kjemisk som det har gjort kvar gong.

 

Rekner med jeg ikkje blir gravid før jeg får hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er håpet slukket denne pp'en også. Var hos legen i dag pga sterke magesmerter den siste uka, og har underlivsbetennelse. Måtte ha antibiotika, og da måtte de være sikre på at jeg ikke var gravid.. Tok blodprøve og null utslag på hcg, så da er det bare å glemme denne runda. Det positive er hvertfall at jeg kan få den antibiotikaen som er best mot detta dritet.. Men fryktelig skuffa allikevel😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått intense såre bryst. Sist jeg hadde detta var pms symptomer. Så da er løpet kjørt her.

Jeg hadde dette til vanlig, og nå når jeg var gravid:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg fått intense såre bryst. Sist jeg hadde detta var pms symptomer. Så da er løpet kjørt her.

Jeg hadde dette til vanlig, og nå når jeg var gravid:D 

 

håper du har rett, du fikk litt gnist i meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...