Gå til innhold

Terror i Paris :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Terroristene er nok i Norge og, venter på kommando. De slapp vi inn frivillig.

 

Anonymous poster hash: 543df...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terroristene er nok i Norge og, venter på kommando. De slapp vi inn frivillig.

 

Anonymous poster hash: 543df...d6b

Nå blir du vel kalt rasist

 

 

Anonymous poster hash: 826f3...757

Skrevet

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!Anonymous poster hash: 542c7...141

 

 Har du noen lure tips hvordan? Vesten med USA i spissen har prøvd seg på 2 kriger, Irak og Afghanistan, eneste resultat er enda mer ustabilitet.Anonymous poster hash: 1452c...20d

man kan hvertfall ikke gi seg, bare kjøre enda hardere på. Alle land burde samle seg og gå sammen om dette. Anonymous poster hash: 542c7...141

Å utslette IS er ikke lenger mulig. De er infiltrert i hele Europa nå så den kampen er tapt.

Verdens militærmakter kunne gått sammen og gjort slutt på dritten i Midtøsten, men det er enkelt for en mulla å samle saueflokken sin av sovende celler i Europa igjen. Da kan de ta hevn ved aksjoner som den vi ser i Paris nå.

Vi må nok bare venne oss til tanken om at vår del av verden har blitt et mye mindre trygt sted etter at vi åpnet grensene for islamistene. Får jo håpe at tragedien i Paris får nordmenn til å dra nisselua litt opp slik at vi ser hvilken idioti vi har tillatt skje. Kanskje vi i det minste klarer å begrense skadene

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Skrevet

 

 

Terror i Paris med minst120 døde. Og norsk politi avvæpnes.

Jau.....

Kan du forklare meg hvordan våpen hjelper mot selvmordsbombere?? Anonymous poster hash: 3da3d...674
Feks. skyte dem før de får utløst bomben. De skal jo lovprise den jævla guden sin først så litt tid har man alltids

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Ja, for bomba er aldri laget slik at går av om vedkommende dør..

 

Bomber kan hovedsakelig gå av på to måter, enten ved å aktivt aktivere den, eller ved at man "slipper pauseknappen".

 

Du kan jo tenke deg hvilken mekanisme selvmordsbombere bruker.

 

 

Anonymous poster hash: 3da3d...674

Skrevet

 

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!Anonymous poster hash: 542c7...141

 

Har du noen lure tips hvordan? Vesten med USA i spissen har prøvd seg på 2 kriger, Irak og Afghanistan, eneste resultat er enda mer ustabilitet.Anonymous poster hash: 1452c...20d

man kan hvertfall ikke gi seg, bare kjøre enda hardere på. Alle land burde samle seg og gå sammen om dette. Anonymous poster hash: 542c7...141
Å utslette IS er ikke lenger mulig. De er infiltrert i hele Europa nå så den kampen er tapt.

Verdens militærmakter kunne gått sammen og gjort slutt på dritten i Midtøsten, men det er enkelt for en mulla å samle saueflokken sin av sovende celler i Europa igjen. Da kan de ta hevn ved aksjoner som den vi ser i Paris nå.

Vi må nok bare venne oss til tanken om at vår del av verden har blitt et mye mindre trygt sted etter at vi åpnet grensene for islamistene. Får jo håpe at tragedien i Paris får nordmenn til å dra nisselua litt opp slik at vi ser hvilken idioti vi har tillatt skje. Kanskje vi i det minste klarer å begrense skadene

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Verden har aldri, aldri, noensinne vært et tryggere sted. Aldri. Å tro noe annet er ufattelig historieløst.

 

Anonymous poster hash: 3da3d...674

Skrevet

 

 

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!Anonymous poster hash: 542c7...141

Har du noen lure tips hvordan? Vesten med USA i spissen har prøvd seg på 2 kriger, Irak og Afghanistan, eneste resultat er enda mer ustabilitet.Anonymous poster hash: 1452c...20d
man kan hvertfall ikke gi seg, bare kjøre enda hardere på. Alle land burde samle seg og gå sammen om dette. Anonymous poster hash: 542c7...141
Å utslette IS er ikke lenger mulig. De er infiltrert i hele Europa nå så den kampen er tapt.

Verdens militærmakter kunne gått sammen og gjort slutt på dritten i Midtøsten, men det er enkelt for en mulla å samle saueflokken sin av sovende celler i Europa igjen. Da kan de ta hevn ved aksjoner som den vi ser i Paris nå.

Vi må nok bare venne oss til tanken om at vår del av verden har blitt et mye mindre trygt sted etter at vi åpnet grensene for islamistene. Får jo håpe at tragedien i Paris får nordmenn til å dra nisselua litt opp slik at vi ser hvilken idioti vi har tillatt skje. Kanskje vi i det minste klarer å begrense skadeneAnonymous poster hash: 33f4c...e59

Verden har aldri, aldri, noensinne vært et tryggere sted. Aldri. Å tro noe annet er ufattelig historieløst.Anonymous poster hash: 3da3d...674

Jeg nevnte ikke verden. Jeg nevnte vår del av verden. Hvordan andre land innretter seg med tanke på trygghet i samfunnet er ikke min sak. De er herrer i eget hus, men kan gi faen i å dra dritten inn i mitt hus.

Vår del av verden var utvilsomt tryggere for bare ett år siden og for ikke å snakke om for 30 år siden.

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Skrevet

 

 

 

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!Anonymous poster hash: 542c7...141

Har du noen lure tips hvordan? Vesten med USA i spissen har prøvd seg på 2 kriger, Irak og Afghanistan, eneste resultat er enda mer ustabilitet.Anonymous poster hash: 1452c...20d
man kan hvertfall ikke gi seg, bare kjøre enda hardere på. Alle land burde samle seg og gå sammen om dette. Anonymous poster hash: 542c7...141
Å utslette IS er ikke lenger mulig. De er infiltrert i hele Europa nå så den kampen er tapt.

Verdens militærmakter kunne gått sammen og gjort slutt på dritten i Midtøsten, men det er enkelt for en mulla å samle saueflokken sin av sovende celler i Europa igjen. Da kan de ta hevn ved aksjoner som den vi ser i Paris nå.

Vi må nok bare venne oss til tanken om at vår del av verden har blitt et mye mindre trygt sted etter at vi åpnet grensene for islamistene. Får jo håpe at tragedien i Paris får nordmenn til å dra nisselua litt opp slik at vi ser hvilken idioti vi har tillatt skje. Kanskje vi i det minste klarer å begrense skadeneAnonymous poster hash: 33f4c...e59

Verden har aldri, aldri, noensinne vært et tryggere sted. Aldri. Å tro noe annet er ufattelig historieløst.Anonymous poster hash: 3da3d...674
Jeg nevnte ikke verden. Jeg nevnte vår del av verden. Hvordan andre land innretter seg med tanke på trygghet i samfunnet er ikke min sak. De er herrer i eget hus, men kan gi faen i å dra dritten inn i mitt hus.

Vår del av verden var utvilsomt tryggere for bare ett år siden og for ikke å snakke om for 30 år siden.

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Ja. Norge føltes nok utvilsomt tryggere for folk i 1985 midt under en av de verste periodene av den jalde krigen. Med cowboy-Reagen i vest og Sovjet i øst og Norge i midten.

 

Du mener det ikke seriøst??

 

Anonymous poster hash: 3da3d...674

Skrevet

Kriminaliteten i Norge har hatt en drastisk nedgang de siste årene. Bare antall drap har gått ned betraktelig (omtrent 2/3 hvis jeg husker riktig.) Verden er i sin mest fredlige periode noensinne, og enkelte terrorangrep her og der krever enormt færre menneskeliv enn konstante kriger over flere år, selv om det er helt grusomt når det skjer. Få fakta på bordet før dere starter hylekoret.

 

Anonymous poster hash: 7bc6d...184

Skrevet

 

Terror i Paris med minst120 døde. Og norsk politi avvæpnes.

Jau.....

Kan du forklare meg hvordan våpen hjelper mot selvmordsbombere?? Anonymous poster hash: 3da3d...674

Det er ikke en gud de lovpriser, heller det motsatte.. Skummelt

 

Anonymous poster hash: adcbf...2df

Skrevet

 

 

 

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!Anonymous poster hash: 542c7...141

Har du noen lure tips hvordan? Vesten med USA i spissen har prøvd seg på 2 kriger, Irak og Afghanistan, eneste resultat er enda mer ustabilitet.Anonymous poster hash: 1452c...20d
man kan hvertfall ikke gi seg, bare kjøre enda hardere på. Alle land burde samle seg og gå sammen om dette. Anonymous poster hash: 542c7...141
Å utslette IS er ikke lenger mulig. De er infiltrert i hele Europa nå så den kampen er tapt.

Verdens militærmakter kunne gått sammen og gjort slutt på dritten i Midtøsten, men det er enkelt for en mulla å samle saueflokken sin av sovende celler i Europa igjen. Da kan de ta hevn ved aksjoner som den vi ser i Paris nå.

Vi må nok bare venne oss til tanken om at vår del av verden har blitt et mye mindre trygt sted etter at vi åpnet grensene for islamistene. Får jo håpe at tragedien i Paris får nordmenn til å dra nisselua litt opp slik at vi ser hvilken idioti vi har tillatt skje. Kanskje vi i det minste klarer å begrense skadeneAnonymous poster hash: 33f4c...e59

Verden har aldri, aldri, noensinne vært et tryggere sted. Aldri. Å tro noe annet er ufattelig historieløst.Anonymous poster hash: 3da3d...674
Jeg nevnte ikke verden. Jeg nevnte vår del av verden. Hvordan andre land innretter seg med tanke på trygghet i samfunnet er ikke min sak. De er herrer i eget hus, men kan gi faen i å dra dritten inn i mitt hus.

Vår del av verden var utvilsomt tryggere for bare ett år siden og for ikke å snakke om for 30 år siden.

 

Anonymous poster hash: 33f4c...e59

Har du hørt om den kalde krigen?
Skrevet

Jeg er selvsagt enig i at det som har skjedd nå, og andre terrorangrep, er grusomt og skremmende. Men hvordan mener dere i praksis at vi skulle ha latt være å "slippe inn islamistene / fanskapet /settinnønsketskjellsord"? Tror dere ikke Norge er en del av verden, at det bare er å stenge alle grenser og lukke øyne og ører? Lykke til.

Skrevet

Minner også om at det verste terrorangrepet i Norge, i moderne tid iallfall, ble utført av en norsk høyrenasjonalist.

Skrevet

Det er visst utrolig viktig for noen her å predikere hvor lite farlige disse islamistene er. Det har ikke vært større angrep i Norge nei, men det forbauser meg kraftig om det ikke kommer noen de neste årene. 

 

Vær så snill, Breivik-kortet kan vi la ligge i dag. Ha respekt for de rammede i Frankrike. 



Anonymous poster hash: e4121...3ba
Skrevet

 

Det er visst utrolig viktig for noen her å predikere hvor lite farlige disse islamistene er. Det har ikke vært større angrep i Norge nei, men det forbauser meg kraftig om det ikke kommer noen de neste årene. 

 

Vær så snill, Breivik-kortet kan vi la ligge i dag. Ha respekt for de rammede i Frankrike. 

 

Anonymous poster hash: e4121...3ba

 

Ingen påstår at radikale islamister ikke er farlige. Noen prøver imidlertid å si at ikke alle muslimer er karikaturer av dine verste fryktscenarier.

Skrevet

Fredsskadet? Hva i all verden er det for slags uttrykk?

 

Målet må jo være at alle folk, og alle land lever i i fred. I en stabil og trygg verden, sLik vi Norge har gjort de siste 70-år.

 

Ingen, INGEN skal måtte tåle terror, massedrap og vold fordi andre opplever det!

Terror er like ille uansett hvem som opplever det og det er uakseptabelt uansett hvor det skjer!

Skrevet

Vanvittig av voksne mennesker i denne tråden og krangle om dette når en slik tragedie har skjedd.

 

Anonymous poster hash: b953c...183

Skrevet

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!

 

Anonymous poster hash: 542c7...141

 

Du tror de "får holde på"? Du er nok ikke akkurat spesielt COIN-belest, er du vel, siden du tror det er en enkel sak å "utslette" en bevegelse som IS.

Skrevet

Fatter ikke hva som foregår i noen mennesker. Hva er det som skal til for at det oppstår ønsker og lyst til å gjennomføre slike ting??? De kan ikke være mennesker. De er umenneskelig. Muterte udyr i menneskelig kropp. Fy faen jeg mister troen på verden.

 

Anonymous poster hash: 0817b...371

Skrevet

 

 

de må jo få utsletta IS fort som svint! All fokus burde være på det. helt utrolig som de får holde på. Gale gale folk!!!!

 

Anonymous poster hash: 542c7...141

 

Du tror de "får holde på"? Du er nok ikke akkurat spesielt COIN-belest, er du vel, siden du tror det er en enkel sak å "utslette" en bevegelse som IS.

 

Du kan jo begynne med å lese her. https://en.wikipedia.org/wiki/Counter-insurgency

Skrevet

Breivik-kortet?

 

Det er ikke et forsøk på å bagatellisere eller ufarliggjøre ekstremister, men mer hat og polarisering fører iallfall ingen vei. Det er jo uten tvil denne oss og dem-tenkningen som gjør at det aldri blir fred.

Skrevet

Breivik-kortet?

 

Det er ikke et forsøk på å bagatellisere eller ufarliggjøre ekstremister, men mer hat og polarisering fører iallfall ingen vei. Det er jo uten tvil denne oss og dem-tenkningen som gjør at det aldri blir fred.

Fra begge sider.
Skrevet

Ja, Breivik kortet. Det var EN gal manns verk. Intet mer, intet mindre. 



Anonymous poster hash: e4121...3ba
Skrevet

 

Ja, Breivik kortet. Det var EN gal manns verk. Intet mer, intet mindre.

 

Anonymous poster hash: e4121...3ba

Ja, men han har tydeligvis nok av sympatisører ute i kommentarfeltene.

 

Uansett, poenget er?

Skrevet

En skulle aldri ha blandet seg inn i midt østen, de skulle få styrt på selv . Ja grusom ting som har skjedd der nede med grusomme ledere, men innblanding har gjort vondt verre og utrygt for enda flere folk.

 

Anonymous poster hash: 2cf2e...bf1

Skrevet

 

Ja, Breivik kortet. Det var EN gal manns verk. Intet mer, intet mindre.

 

Anonymous poster hash: e4121...3ba

Ja, men han har tydeligvis nok av sympatisører ute i kommentarfeltene.

 

Uansett, poenget er?

 

Ja, det lurer jeg også på. 

 

Anonymous poster hash: e4121...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...