Gå til innhold

Terror i Paris :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 40 sier de nå!

 

Anonymous poster hash: 0162f...242

Skrevet

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Skrevet

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

Skrevet

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

 

 

Helt enig.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Skrevet

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Latterlig...

 

Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon.

Skrevet

Nå melder de om enda mer skyting der. Tragisk.



Anonymous poster hash: cdb81...814
Skrevet

 

 

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

Helt enig.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på!

 

Du er latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Skrevet

 

 

 

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

Helt enig.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på!

 

Du er latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Veldig trist med Libanon, men man må da få snakke om terroren som skjer i Paris as we speak fordet???

 

Anonymous poster hash: 59d72...603

Skrevet

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Enig med deg, media er ikke så interessert når slike grusomme ting skjer i midtøsten, kanskje fordi det er blitt normalt at slike ting skjer der? Uansett grusomt.

Tror nok at mediadekningen blir så stor siden det skjer i fredelige Frankrike, og det er så nærme oss.

 

Anonymous poster hash: 2b00c...824

Skrevet

 

 

 

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

Helt enig.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på!

 

Du er latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Tenk å gidde å sette den ene tragedien opp mot den andre. Ganske nor. Alt at Paris, som er så "nærme" oss at vi identifiserer oss. Det skjønner ikke du.

Skrevet

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Latterlig...

 

Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon.

 

 

Dette er grunnen. Ingen her har hørt om en by med D i Libanon, men Paris er rett rundt svingen for oss.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Skrevet

 

 

 

 

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Hvorfor skrev ikke du om det da?

Latterlig innlegg.

 

 

 

Anonymous poster hash: efead...6e6

Helt enig.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på!

 

Du er latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Veldig trist med Libanon, men man må da få snakke om terroren som skjer i Paris as we speak fordet???

 

Anonymous poster hash: 59d72...603

Er helt enig med deg. Et menneskeliv er et menneskeliv. Utrolig trist. Men jeg blir også trist når VG hadde en liten nyhetsartikkel om hva som skjedde. Bombingen igår var den verste siden borgerkrigen. Men skjønner at Paris er "nærmere" og fjernt st sånt skjer der.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Skrevet

Det er bare et tidspørsmål før det skjer i norge.



Anonymous poster hash: 7a8bd...b68
Skrevet

 

 

 

Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra.

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Latterlig...

 

Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon.

Dette er grunnen. Ingen her har hørt om en by med D i Libanon, men Paris er rett rundt svingen for oss.

 

Anonymous poster hash: 1452c...20d

Det er vel RIMELIG normalt at man er mest opptatt av "bakgården" sin enn områder langt vekk både fysisk og kulturelt.

Gjetter land i Midtøsten skriver langt mer om Libanon enn Paris.

 

 

Anonymous poster hash: 59d72...603

Skrevet

Å herregud, jeg tar "tilbake" kommentaren min!

 

 

Anonymous poster hash: a0619...6a2

Skrevet

Frankrike stenger grensene! Nå MÅ også Norge gjøre det samme! Vi kan ikke ofre massedrap for å hjelpe de som trenger det!

 

Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6

Skrevet

Det er innført unntakstilstand i Paris, ikke lov å kjøre bil i sentrum lenger.

 

Ja, det er forferdelig uansett hvor uskyldige dør. Men som flere sier, det er naturlig at det berører mer jo nærmere det er oss selv. For min del har jeg flere slektninger i Frankrike, en familie bor i Paris, men heldigvis ikke i de bydelene som er rammet nå.



Anonymous poster hash: cdb81...814
Skrevet

Hjelpes, lurer på hvem som står bak dette?

 

Anonymous poster hash: 826f3...757

Skrevet

Hjelpes, lurer på hvem som står bak dette?

 

Anonymous poster hash: 826f3...757

Tuller du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6

Skrevet

Det er tydelig at dette er planlagt og organisert. Det er rimelig spesielt at et europeisk lands hovedstand blir angrepet på en slik måte, så mange steder. Stedene som nå blir angrepet blir jo stadig flere, nå er også museene Louvre og Pompidou angrepet.

 

Minst 60 drept til nå og fremdeles rundt 100 som er tatt som gisler.

 

Det er for tidlig å spekulere hvem som står bak, men man gjør seg jo tanker når man hører at Allah er hyllet før skyting det ene stedet :/



Anonymous poster hash: cdb81...814
Skrevet

Frankrike stenger grensene! Nå MÅ også Norge gjøre det samme! Vi kan ikke ofre massedrap for å hjelpe de som trenger det!

 

Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6

Det er vel så ingen skal komme seg ut etter terroraksjonen, slik at de ikke kommer seg unna 👍🏻

 

 

Anonymous poster hash: b07d5...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...