Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Minst 26 døde og 60 gissler. http://www.nrk.no/verden/titalls-drept-etter-flere-angrep-i-paris-1.12653108 Anonymous poster hash: cdb81...814
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Minst 40 sier de nå! Anonymous poster hash: 0162f...242
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #5 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #6 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da? Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #7 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da? Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6 Helt enig. Anonymous poster hash: 1452c...20d
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2015 #8 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Latterlig... Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #9 Skrevet 13. november 2015 Nå melder de om enda mer skyting der. Tragisk. Anonymous poster hash: cdb81...814
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #10 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da?Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6 Helt enig. Anonymous poster hash: 1452c...20d Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på! Du er latterlig. Anonymous poster hash: a0619...6a2
frk Nilsen Skrevet 13. november 2015 #11 Skrevet 13. november 2015 Kjempetrist, både Libanon og Paris
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #12 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da?Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6 Helt enig. Anonymous poster hash: 1452c...20d Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på! Du er latterlig. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Veldig trist med Libanon, men man må da få snakke om terroren som skjer i Paris as we speak fordet??? Anonymous poster hash: 59d72...603
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Enig med deg, media er ikke så interessert når slike grusomme ting skjer i midtøsten, kanskje fordi det er blitt normalt at slike ting skjer der? Uansett grusomt. Tror nok at mediadekningen blir så stor siden det skjer i fredelige Frankrike, og det er så nærme oss. Anonymous poster hash: 2b00c...824
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da?Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6 Helt enig. Anonymous poster hash: 1452c...20d Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på! Du er latterlig. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Tenk å gidde å sette den ene tragedien opp mot den andre. Ganske nor. Alt at Paris, som er så "nærme" oss at vi identifiserer oss. Det skjønner ikke du.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Latterlig... Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon. Dette er grunnen. Ingen her har hørt om en by med D i Libanon, men Paris er rett rundt svingen for oss. Anonymous poster hash: 1452c...20d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Hvorfor skrev ikke du om det da?Latterlig innlegg. Anonymous poster hash: efead...6e6 Helt enig. Anonymous poster hash: 1452c...20d Latterlig? Jeg har halve slektingen min i Dahye, der det skjedde. Hadde mer enn nok å tenke på! Du er latterlig. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Veldig trist med Libanon, men man må da få snakke om terroren som skjer i Paris as we speak fordet??? Anonymous poster hash: 59d72...603 Er helt enig med deg. Et menneskeliv er et menneskeliv. Utrolig trist. Men jeg blir også trist når VG hadde en liten nyhetsartikkel om hva som skjedde. Bombingen igår var den verste siden borgerkrigen. Men skjønner at Paris er "nærmere" og fjernt st sånt skjer der. Anonymous poster hash: a0619...6a2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Det er bare et tidspørsmål før det skjer i norge. Anonymous poster hash: 7a8bd...b68
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #18 Skrevet 13. november 2015 Ingen skrev om hva som skjedde i Libanon igår. Over 50 drept og 200 skadet. IS stod bak. Folk tenker at det er normalt siden det er i Midtøsten, men i et vakkert land som Libanon er det altså ikke det. Menneske er menneske uansett hvor dem kommer fra. Anonymous poster hash: a0619...6a2 Latterlig... Uansett...lettere for oss å identifisere oss med Frankrike enn med Libanon. Dette er grunnen. Ingen her har hørt om en by med D i Libanon, men Paris er rett rundt svingen for oss. Anonymous poster hash: 1452c...20d Det er vel RIMELIG normalt at man er mest opptatt av "bakgården" sin enn områder langt vekk både fysisk og kulturelt.Gjetter land i Midtøsten skriver langt mer om Libanon enn Paris. Anonymous poster hash: 59d72...603
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #19 Skrevet 13. november 2015 Å herregud, jeg tar "tilbake" kommentaren min! Anonymous poster hash: a0619...6a2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #20 Skrevet 13. november 2015 Frankrike stenger grensene! Nå MÅ også Norge gjøre det samme! Vi kan ikke ofre massedrap for å hjelpe de som trenger det! Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #21 Skrevet 13. november 2015 Det er innført unntakstilstand i Paris, ikke lov å kjøre bil i sentrum lenger. Ja, det er forferdelig uansett hvor uskyldige dør. Men som flere sier, det er naturlig at det berører mer jo nærmere det er oss selv. For min del har jeg flere slektninger i Frankrike, en familie bor i Paris, men heldigvis ikke i de bydelene som er rammet nå. Anonymous poster hash: cdb81...814
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 Hjelpes, lurer på hvem som står bak dette? Anonymous poster hash: 826f3...757
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 Hjelpes, lurer på hvem som står bak dette? Anonymous poster hash: 826f3...757 Tuller du? Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 Det er tydelig at dette er planlagt og organisert. Det er rimelig spesielt at et europeisk lands hovedstand blir angrepet på en slik måte, så mange steder. Stedene som nå blir angrepet blir jo stadig flere, nå er også museene Louvre og Pompidou angrepet. Minst 60 drept til nå og fremdeles rundt 100 som er tatt som gisler. Det er for tidlig å spekulere hvem som står bak, men man gjør seg jo tanker når man hører at Allah er hyllet før skyting det ene stedet :/ Anonymous poster hash: cdb81...814
Anonym bruker Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 Frankrike stenger grensene! Nå MÅ også Norge gjøre det samme! Vi kan ikke ofre massedrap for å hjelpe de som trenger det! Anonymous poster hash: 2ccd6...4a6 Det er vel så ingen skal komme seg ut etter terroraksjonen, slik at de ikke kommer seg unna 👍🏻 Anonymous poster hash: b07d5...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå