Gjest Antarctica Skrevet 21. oktober 2015 #76 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde sagt ja til å låne huset, mot at gjestelisten kanskje ble noe krympet. Jeg ville ikke lånt vekk gammelt servise, dekktøy måtte hun ordnet selv. Lås inn de møblene og eiendelene du er redd for og lås av alle rommene som ikke ellers skal brukes under selskapet. Da unngår du at ungene er høyt og lavt. Anonymous poster hash: 495f8...386 Da blir de kanskje sittende igjen med et tomt skall. Bilder og møbler er borte og lysekroner skrudd ned. Blir veldig mye arbeid.Dette er ikke ditt problem hi. Så lenge hun hinter trenger du ikke å si noe som helst. Anonymous poster hash: 5da53...499 Hørtes ut som om hun også måtte pille tapetene av veggen...
soleia Skrevet 21. oktober 2015 #77 Skrevet 21. oktober 2015 100 menneske samla i ein privatbustad, er det i det heile teke lov mtp brannsikkerheit? Kunne strekt meg til å tilby låven, om den har tilsvarande størrelse som huset. Så kan dei leige inn festivaltoalett og bruke eingangsservise. Men ein times køyring for å komme til eigna forsamlingslokale er jo heilt overkommeleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå