GÃ¥ til innhold

Kontoen er helt tom 😔😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplyste du dem i søknaden om at du trengte buss til og fra utddanning? 

NAV skulle gitt deg til bussen til og fra skole også. Det får da være måte på tull! Jeg blir sint på mine kollegaer og litt flau som hører til den yrkesgruppa der, vi skal vdekket søkers reelle behov. Ringte de deg ikke opp? 

Hvor mange dager skulle dere klare deg på 125 kroner? En mor og et barn? Et døgn? Så du må ned igjen og søke på nytt hver dag, for de ikke kan risikere å gi deg for mye i tilfelle lånet ditt kommer inn? 

Skammelig! Det er minstesatser for mat penger, og det hørtes virkelig ikke mye ut. 

Anonymous poster hash: fa9f6...34b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er dessverre ikke alene, sitter i samme situasjon selv, ikke mye mat her i huset heller, tom konto, lagt ut møbler for salg og ringer hver dag for å sørge for at leiligheten ikke blir tvangssolgt......har faktisk begynt å tenke at verden må være bedre uten meg som er fullstenig misslykket.

Anonymous poster hash: f13e5...446

Jeg har vært akkurat der selv, og det går over dette også. Det bare virker så mørkt nede i hullet. Du er elsket og har mange som trenger deg, og dette handler bare om penger.

Du er sikkert litt deprimert pga. det økonomiske, så kanskje du burde nevne det for fastlegen din?

This To Shall Pass.

Klem,

Anonymous poster hash: 26f0e...401

Skrevet

This Too,- to o'er, selvsagt.

Anonymous poster hash: 26f0e...401

Skrevet

Tusen takk, alle sammen.. Jeg har nå fått hjelp, av en herlig dame. Helt utrolig! Ha en fin dag 😊😊😊

Anonymous poster hash: 50d89...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...