GĂ„ til innhold

Kontoen er helt tom 😔😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld om jeg fornÊrmet deg, men nei, dette er ikke et trolleinnlegg. Jeg hÄper bare at stipendet skal komme inn hvert Þyeblikk..

Anonymous poster hash: 50d89...b5f

Du troller ikke, sĂ„ du bidrar til at barna dine sulter? Da bĂžr barnevernet pĂ„ banen synes jeg. Hvilken mor avslĂ„r hjelp for at barna skal ha mat pĂ„ bordet? Og hva vet du om nĂ„r stipendet kommer? Har selv vĂŠrt student og det kunne ta uforholdsmessig lang saksbehandlingstid, i tillegg kommer man ikke gjennom hos dem pĂ„ telefonen. Du kan ikke HÅPE pĂ„ at stipendet skal komme hvert Ăžyeblikk og avslĂ„ hjelp som kunne medfĂžre nĂždvendig mat for barna dine!!! Er du 14 Ă„r?

Anonymous poster hash: 6d3aa...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom barna har krav pÄ skolebuss er det jo idiotisk Ä betale for vanlig buss nÄr du ikke har rÄd. Ring skolen og hÞr om du kan bli med gratis pÄ skulebussen en periode. Forklar situasjonen!

Da fÄr dere hvertfall endel turer gratis.

Anonymous poster hash: aec42...751

Skrevet

Unnskyld om jeg fornÊrmet deg, men nei, dette er ikke et trolleinnlegg. Jeg hÄper bare at stipendet skal komme inn hvert Þyeblikk..

Du troller ikke, sĂ„ du bidrar til at barna dine sulter? Da bĂžr barnevernet pĂ„ banen synes jeg. Hvilken mor avslĂ„r hjelp for at barna skal ha mat pĂ„ bordet? Og hva vet du om nĂ„r stipendet kommer? Har selv vĂŠrt student og det kunne ta uforholdsmessig lang saksbehandlingstid, i tillegg kommer man ikke gjennom hos dem pĂ„ telefonen. Du kan ikke HÅPE pĂ„ at stipendet skal komme hvert Ăžyeblikk og avslĂ„ hjelp som kunne medfĂžre nĂždvendig mat for barna dine!!! Er du 14 Ă„r?

Å hold smella pĂ„ deg, ditt utyskje!

Anonymous poster hash: 5f717...3e8

Skrevet

KjÊre HI, om det var kun deg det gjaldt, uten barn og de forpliktelsene som fÞlger med sÄ kan man fint vÊre sÄ slolt man bare vil. Men du er ikke der, du er en mor med 2 barn som trenger mat og da har "stolthet" ingen plass i livet ditt. Ta imot hjelpen som tilbys for barnas del og neste gang sÄ tilbyr du hjelp til en annen som er i et lignende situasjon.

Anonymous poster hash: de071...e2f
Skrevet

SelvfÞlgelig mÄ jeg holde kjeft sÄ fÄr heller barna til HI sulte fordi hun er for STOLT og for FLAU til Ä tigge. Hun vil ikke en gang gi link til finn.no-anonse til de som vil hjelpe, sÄ de kan KJØPE tingene hennes, for hun er redd for at de finner ut hvem hun er? Hva sÄ da? Hvis en av brukerne for eksempel bor i Stavanger, mens HI bor i Asker, sÄ vil de mest sannsynlig aldri mÞte hverandre, hva sÄ om denne brukeren fÄr vite at HI heter "Jane Johansen" eller "Mona Jensen"? SkjÞnner ikke dere at innlegget er troll? Hvem nekter Ä SELGE tingene man resultatlÞst har lagt ut pÄ finn.no fordi man er desperat etter mat, til folk som vil kjÞre dem? Ingen i sine fulle fem vil det! PÄ finn.no ser jo ogsÄ folk hvem hun er, hvorfor er det farlig at DiB-folkene fÄr vite det? Hun kan da bare sende linken pÄ PM til dem som er interessert, og ikke legge den ut tilgjengelig for alle her? Nei, her er det noe som lukter muffens.

Skrevet

SelvfÞlgelig mÄ jeg holde kjeft sÄ fÄr heller barna til HI sulte fordi hun er for STOLT og for FLAU til Ä tigge. Hun vil ikke en gang gi link til finn.no-anonse til de som vil hjelpe, sÄ de kan KJØPE tingene hennes, for hun er redd for at de finner ut hvem hun er? Hva sÄ da? Hvis en av brukerne for eksempel bor i Stavanger, mens HI bor i Asker, sÄ vil de mest sannsynlig aldri mÞte hverandre, hva sÄ om denne brukeren fÄr vite at HI heter "Jane Johansen" eller "Mona Jensen"? SkjÞnner ikke dere at innlegget er troll? Hvem nekter Ä SELGE tingene man resultatlÞst har lagt ut pÄ finn.no fordi man er desperat etter mat, til folk som vil kjÞre dem? Ingen i sine fulle fem vil det! PÄ finn.no ser jo ogsÄ folk hvem hun er, hvorfor er det farlig at DiB-folkene fÄr vite det? Hun kan da bare sende linken pÄ PM til dem som er interessert, og ikke legge den ut tilgjengelig for alle her? Nei, her er det noe som lukter muffens.

Jeg gidder ikke engang Ă„ kommentere innleggene dine.

Skrevet

Alle MONNER drar, sÄklart... :)

HI: hvordan kan jeg/vi hjelpe? Jeg vil virkelig vĂŠre med Ă„ bidrag. Selv om det ikke er mye, hjelper alt i en slik situasjon! Hvordan kan jeg kontakte deg? Jeg vil selv vĂŠre anonym 🙈

Anonymous poster hash: 66be3...f42

Skrevet

Jeg gidder ikke engang Ă„ kommentere innleggene dine.

Hvorfor skriver du en kommentar under dem da? :)

Skrevet

Har du prÞvd Hjelp oss Ä hjelpe? Det blir jo ogsÄ Ä fÄ hjelp av fremmede, men pÄ en mer organisert mÄte, og uten at alle fÄr vite hvem du er.

Anonymous poster hash: 9a1b1...d80

Nei, det har jeg ikke prĂžvd.. Kanskje jeg skulle prĂžve det..

Absolutt, prÞv de. Da er du helt anonym for andre enn de som driver siden. Si at du trenger hjelp til mat. Ser at det blir lagt ut sÄnne forespÞrseler pÄ siden her jeg bor, det er alltid noen som vil hjelpe. Du skylder barna dine Ä rekke ut hÄnden etter litt hjelp, det er ikke flaut eller skammelig :)

Anonymous poster hash: 2a83c...100

Skrevet

Frelsesarmeen har vel gjerne matbonger, eller proviantposer? Vet en venninne fikk hjelp der for noen Är siden. Vet ikke hvordan det er nÄ, men du kan jo sjekke opp i det :)

Anonymous poster hash: 117f1...cd9
Skrevet

PrÞv Ä kontakt RÞdekors sitt lokalkontor. Kanskje de vet om noen tilbud i ditt nÊromrÄde :)

Anonymous poster hash: 7afe5...b50
Skrevet

KjĂŠre deg.

Du kam fĂ„ LÅNE penger av meg hvis du vil.

SÄ kan du i overfÞre nÄr du fÄr inn penger.

Det er et seriĂžst tilbud.

SĂ„ fĂžler du ikke at du tar i mot almisser.

Skrevet

Synes du burde benytte deg av de som Ăžnsker Ă„ hjelpe. Det er tĂžffere Ă„ ta imot hjelp enn Ă„ ikke gjĂžre det. Husk at du gir mange god samvittighet ved Ă„ ta imot. Det er absolutt ingen ting Ă„ skamme seg over.

Anonymous poster hash: 76f81...2d8

Skrevet

Alle trenger help en gangi blant, ingen skam det <3

Skrevet

skriv anonymt her hva du selger, sÄ kan den som Þnsker Ä kjÞpe kommentere, sÄ kan du sende kjÞperen pm? da trenger du ikke linke til finn-annonse

Skrevet

skriv anonymt her hva du selger, sÄ kan den som Þnsker Ä kjÞpe kommentere, sÄ kan du sende kjÞperen pm? da trenger du ikke linke til finn-annonse

Dette var en god ide 👍 jeg er ihvertfall alltid pĂ„ jakt etter et godt kjĂžp 😊

Skrevet

Vet du, jeg var i AKKURAT samme situasjon! Student, men sĂžknaden min var veldig treig dette semestret grunnet sĂžknad om sykestipend forrige semester.

SĂ„ jeg vet hvordan du har det. :(

Lpbekassen bahandlet ferdig sĂžknaden nin for noen dager siden og jeg fikk utbetalt storstipendet par dager etter. Ettersom jeg har vĂžrt uten inntekt i hele sommer fikk hele storstipebde mitt til ubetalte regninger, bortsett fra underkant av par tusen til forbruk. :)

Uansett, jeg har gjerne en 50-lapp Ă„ sette over til deg!! (Alle nonner drar, ikke sant?)

Vet sĂ„ godt hvordan det er Ă„ vĂŠre blakk. Å det er ikke godt.

Anonymous poster hash: 66be3...f42

Oki, helt off topic.. Men alle NONNER drar.. Har jeg sagt feil i alle Ă„r? Alle MUNNER drar har jeg sagt😂😂

Anonymous poster hash: 42f33...73e

Alle MONNER drar 😂

Skrevet

SĂ„ snille dere er, alle sammen. Jeg bor ikke sĂ„ veldig langt fra Asker, men dette var ikke et tiggeinnlegg. Jeg mĂ„tte bare fĂ„ ut frustrasjon 😔

Jeg er sykemeldt fra min skole, og jeg kan ikke droppe Ă„ sende barna pĂ„ skolen nĂ„r de ikke er syke, det gĂ„r bare ikke. 😔

HI

Send meg ei mld!

Bor i BĂŠrum og hjelper gjerne til :)

Skrevet

Har du prÞvd Hjelp oss Ä hjelpe? Det blir jo ogsÄ Ä fÄ hjelp av fremmede, men pÄ en mer organisert mÄte, og uten at alle fÄr vite hvem du er.

Nei, det har jeg ikke prĂžvd.. Kanskje jeg skulle prĂžve det..

Absolutt, prÞv de. Da er du helt anonym for andre enn de som driver siden. Si at du trenger hjelp til mat. Ser at det blir lagt ut sÄnne forespÞrseler pÄ siden her jeg bor, det er alltid noen som vil hjelpe. Du skylder barna dine Ä rekke ut hÄnden etter litt hjelp, det er ikke flaut eller skammelig :)

Anonymous poster hash: 2a83c...100

GjÞr det! :) Jeg har fulgt med den lokale siden en stund, i tilfelle noen skulle trenge noe jeg har liggende, og det er alltid noen som har noe Ä avse nÄr det kommer forespÞrsler. Mange gir penger ogsÄ, men jeg mener de ikke gir penger direkte videre, men kjÞper ting man trenger for de pengene. Da gÄr det jo an Ä be om litt mat eller et klippekort pÄ bussen f.eks.

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) for gode ord og rĂ„d. Jeg tror kanskje jeg skal takke ja til Ă„ LÅNE penger, som en over her foreslo. Det er utrolig snilt, og utrolig flaut for meg. Men som dere pĂ„peker, sĂ„ er jeg mor, med ansvar for barn. Jeg mĂ„ svelge stoltheten, og innse at jeg trenger hjelp :(

Skrevet

Det hĂžres lurt ut! â˜șâ˜șâ˜ș Du er en god mamma! Alle kan kjĂžre seg litt fast innimellom, det er ingen skam. Snart er du pĂ„ beina igjen â˜ș

Skrevet

Tusen takk alle sammen :) for gode ord og rĂ„d. Jeg tror kanskje jeg skal takke ja til Ă„ LÅNE penger, som en over her foreslo. Det er utrolig snilt, og utrolig flaut for meg. Men som dere pĂ„peker, sĂ„ er jeg mor, med ansvar for barn. Jeg mĂ„ svelge stoltheten, og innse at jeg trenger hjelp :(

Jeg lÄner deg gjerne litt hvis du synes det er bedre Ä kunne betale tilbake. Bare Ä sende en melding :) (Gir som sagt ogsÄ hvis det er behov, og synes ikke det er sÄ viktig med tilbakebetaling)

Skrevet

Du er dessverre ikke alene, sitter i samme situasjon selv, ikke mye mat her i huset heller, tom konto, lagt ut mÞbler for salg og ringer hver dag for Ä sÞrge for at leiligheten ikke blir tvangssolgt......har faktisk begynt Ä tenke at verden mÄ vÊre bedre uten meg som er fullstenig misslykket. Anonymous poster hash: f13e5...446

Hvor bor du hen da? Sikkert noen i nÊrheten der du er ogsÄ. Anbefaler "hjelp oss Ä hjelpe" til deg og! Klem.

Anonymous poster hash: 80ab0...f75

Skrevet

SÄ snille dere er, alle sammen. Jeg bor ikke sÄ veldig langt fra Asker, men dette var ikke et tiggeinnlegg. Jeg mÄtte bare fÄ ut frustrasjon

Jeg er sykemeldt fra min skole, og jeg kan ikke droppe Ä sende barna pÄ skolen nÄr de ikke er syke, det gÄr bare ikke.

HI

hvis barna gÄr pÄ skole har de vel busskort? hvis ikke er det sÄ nÊrme at dere kan gÄ. Ikke surt ment altsÄ, men bare ett rÄd  :-)

Bruk pengene pÄ mat. pasta til 5 og dolmio saus til 5 sÄ jeg pÄ bÄde kiwi og rema 1000 i gÄr. (ny fast pris)

Anonymous poster hash: ec498...5dc

Skrevet

Barna har jo rett til gratis skoleskyss.

Anonymous poster hash: e2425...f97

Jeg har en som nettopp har begynt i 1. Klasse, og han nekter Ä reise med buss uten med. Tro meg, jeg har prÞvd. Men det ender opp med at vi mÄ ta vanlig buss. Vi har nettopp flyttet til et nytt sted, hvor barna ikke kjenner noen osv, sÄ det er vanskelig Ä bre sende avgÄrde med bussen, selv om de sikkert har rett pÄ gratis skolebuss.

Det er jo noe han mÄ lÊre seg. Hva hvis du hadde jobbet? alle i 1 klasse her jeg bor tar bussen. De klarer det alle sammen. ett par voksne var med fÞrste dagen (gratis). 

Anonymous poster hash: ec498...5dc

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...