Gå til innhold

Kontoen er helt tom 😔😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede lagt ut annonse på alt jeg kan selge, men det er dessverre lite respons.

Anonymous poster hash: 50d89...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du ikke vil tigge :) Jeg har vært i din situasjon for ikke lenge siden, og vet hvor stor bekymring det er. Vil gjerne gi dere noen poser med mat hvis du vil ta imot, jeg kan bare sette det utenfor døren din, vi trenger ikke engang møtes :) Vil gjerne hjelpe siden jeg selv har vært i dine sko. Hvis du ombestemmer deg, bare send meg pm :) Trøsteklem til deg <3

Skrevet

Har allerede lagt ut annonse på alt jeg kan selge, men det er dessverre lite respons.

Du vil ikke tigge. Du vil ikke ha hjelp. Fortell da hva du selger, så kan vi kjøpe noe av deg, og hjelpe på den måten. 

Anonymous poster hash: 6460b...88d

Skrevet

La de som vil hjelpe deg her inne kjøpe det du har å selge da. Da blir det ikke "tigging".

Anonymous poster hash: 995ef...cf7

Skrevet

Ville kontaktet nav en gang til, og forklart at du virkelig trenger hjelp, at barna må ha frokost, middag og kvelds, skolemat, og følge til skolen. De har vel ikke lov til å nekte å gi hjelp til småbarnsfamilier?

Anonymous poster hash: e2425...f97
Skrevet

Har vært der du er nå flere ganger og det er helt forferdelig! Heldigvis kom jeg meg i jobb og situasjonen er myye bedre.

Hvis du vil sende meg kontonr ditt på pm så kan jeg sende over noen kr.se på det som en gave til barna dine og ikke tenk på at det er ekkelt kjære deg :)

Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd å snakke med nav, men det hjelper ingenting. Jeg har vært der to ganger, og etter den siste gangen så innså jeg at det var nytteløst..

Tusen takk til alle dere her inne som vil hjelpe, dere er utrolig snille.

om jeg forteller hva jeg har å selge, så er det lett å finne ut hvem jeg er, siden dere nå vet sånn ca hvor jeg bor, og i den kategorien jeg la ut annonsen, så var det ingen andre der med samme ting i nærheten.

Jeg har ikke noe å selge som har med barn å gjøre heller..

Skrevet

Har vært der du er nå flere ganger og det er helt forferdelig! Heldigvis kom jeg meg i jobb og situasjonen er myye bedre.

Hvis du vil sende meg kontonr ditt på pm så kan jeg sende over noen kr.se på det som en gave til barna dine og ikke tenk på at det er ekkelt kjære deg :)

Du er et godt menneske :) håper menneskene rundt deg setter pris på deg!

Skrevet

Tilbudet er der iallefall ☺️ Jeg er også ny i omerådet her og kjenner derfor svært få, så hadde uansett vært fint å bli kjent med noen. Håper det ordner seg for dere 😊

Skrevet

Jeg er og i området om du ønsker litt hjelp så er det bare og si fra ☺

Skrevet

Og jeg vet hvor frustrert man kan bli av nav.

Skrevet

Har du ingen nettverk, familie eller venner?

Anonymous poster hash: e2425...f97
Skrevet

Dere burde hvertfall få sponset et månedskort !!! Såpass må de få til vel

Anonymous poster hash: c794b...0c6

Skrevet

Jeg overfører gjerne litt penger jeg også. :)

Bor nok for langt unna, men vil gjerne hjelpe.

Skrevet

Tusen takk igjen, alle sammen. Dere er gode, hele gjengen! 😊😊 blir glad av å se hvor mange det er som er villige til å hjelpe fremmede, selv om jeg dessverre er for stolt (dum) til å ta i mot. Dere er engler, og jeg takker utrolig mye for tilbudet!

Skrevet

Jeg overfører gjerne litt penger jeg også. :)

Bor nok for langt unna, men vil gjerne hjelpe.

Så utrolig snille dere er her inne, men igjen, jeg vil ikke tigge fra fremmede! Jeg måtte få ut frustrasjon.

Jeg har familie, men de har veldig dårlig råd. Jeg har få venner her, og mine gamle venner er det en stund siden jeg snakket med. Jeg føler derfor ikke at jeg kan ta opp tlf, og si:hei, takk for sist! Kan jeg låne penger? Huff.. Nei..

Skrevet

Tusen takk igjen, alle sammen. Dere er gode, hele gjengen! blir glad av å se hvor mange det er som er villige til å hjelpe fremmede, selv om jeg dessverre er for stolt (dum) til å ta i mot. Dere er engler, og jeg takker utrolig mye for tilbudet!

Kanskje du bare denne ene gangen burde svelge bittelitt av stoltheten..? :) Ingen regler uten unntak og barna trenger jo mat på bordet :)

Anonymous poster hash: 861e7...f86

Skrevet

Har du prøvd Hjelp oss å hjelpe? Det blir jo også å få hjelp av fremmede, men på en mer organisert måte, og uten at alle får vite hvem du er.

Anonymous poster hash: 9a1b1...d80
Skrevet

Trolleinnlegg, skam deg, HI. Hvilken mor hadde NEKTET å ta imot penger når barna sulter, fordi hun "ikke vil tigge"? Hadde jeg havnet i lignende situasjon, at man ikke hadde råd til mat til barna, så ville jeg ha tatt imot veldedighet, solgt kroppen min, gjort alt for at barna mine ikke skulle sulte!!!! Jeg har vokst opp i ekstrem fattigdom, og min mor måtte stå over frokosten for at jeg skulle få mat på skolen. Sånne tulleinnlegg som dine er et hån mot dem som virkelig er desperate og sulter! Du har ingenting bedre å trolle om altså? FF-sladder eller noe annet som ikke håner utsatte grupper?

Anonymous poster hash: 6d3aa...77b
Skrevet

Unnskyld om jeg fornærmet deg, men nei, dette er ikke et trolleinnlegg. Jeg håper bare at stipendet skal komme inn hvert øyeblikk..

Skrevet

Vet du, jeg var i AKKURAT samme situasjon! Student, men søknaden min var veldig treig dette semestret grunnet søknad om sykestipend forrige semester.

Så jeg vet hvordan du har det. :(

Lpbekassen bahandlet ferdig søknaden nin for noen dager siden og jeg fikk utbetalt storstipendet par dager etter. Ettersom jeg har vørt uten inntekt i hele sommer fikk hele storstipebde mitt til ubetalte regninger, bortsett fra underkant av par tusen til forbruk. :)

Uansett, jeg har gjerne en 50-lapp å sette over til deg!! (Alle nonner drar, ikke sant?)

Vet så godt hvordan det er å være blakk. Å det er ikke godt.

Anonymous poster hash: 66be3...f42

Skrevet

Vet du, jeg var i AKKURAT samme situasjon! Student, men søknaden min var veldig treig dette semestret grunnet søknad om sykestipend forrige semester.

Lpbekassen bahandlet ferdig søknaden nin for noen dager siden og jeg fikk utbetalt storstipendet par dager etter. Ettersom jeg har vørt uten inntekt i hele sommer fikk hele storstipebde mitt til ubetalte regninger, bortsett fra underkant av par tusen til forbruk. :)

Uansett, jeg har gjerne en 50-lapp å sette over til deg!! (Alle nonner drar, ikke sant?)

Du er også en utrolig snill person. Du har lite, men vil allikevel dele. Dere er herlige 😊😊

Skrevet

Har du prøvd Hjelp oss å hjelpe? Det blir jo også å få hjelp av fremmede, men på en mer organisert måte, og uten at alle får vite hvem du er.

Anonymous poster hash: 9a1b1...d80

Nei, det har jeg ikke prøvd.. Kanskje jeg skulle prøve det..

Skrevet

Oki, helt off topic.. Men alle NONNER drar.. Har jeg sagt feil i alle år? Alle MUNNER drar har jeg sagt😂😂

Anonymous poster hash: 42f33...73e

Skrevet

Eh - alle monner drar.

Anonymous poster hash: ac778...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...