Gå til innhold

venninne som var "forelsket" I mannen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som husker meg og situasjonen min? Nå trenger jeg dere igjen! Mannen og jeg har vært to ganger i parterapi og jeg går til behandler ved dps. Jeg er sykmeldt og ikke så pigg dessverre. Mannen har nå bedt meg om å flytte ut for en periode. Han sier han vil hjelpe meg med å finne en liten leilighet midlertidig og ønsker at jeg kommer til huset for samvær med barna, men at de blir boende hos han!

 

Jeg skjønner at jeg ikke er helt stabil .. men jeg kan ikke gå med på det her! Da vi giftet oss sa vi "I gode og onde dager".. jeg er ikke ustabil med vilje og han burde vel stille opp for meg? Jeg vet snart ikke ut eller inn av noen ting. Jeg synes han er feig og ussel.

 

Hva kan jeg si til han for å få han til å skjønne at han ikke kan gjøre dette? Jeg kan ikke være uten barna mine!

 

Anonymous poster hash: 4efc1...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hva gikk saken ut på? 😘😂

 

Anonymous poster hash: 629fe...55b

Skrevet

IKKE la ham tvinge deg til å flytte ut! Plutselig sitter du der og har unga på besøk annenhver helg. Hvis han trenger tid borte fra deg får han flytte selv.

 

Anonymous poster hash: ec71b...5c6

Skrevet

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

Skrevet

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

Jeg har ikke en eneste gang sagt at jec tenker gå fra han!

 

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

Skrevet

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

Skrevet

Han gidder altså ikke mer? Hva er det som har skjedd siden sist uten terapien?

 

Anonymous poster hash: 5f273...d6a

Skrevet

 

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Mannen får pisk på pungen og voldsom avvisning for at han har ei fortid? Han er skyld å ha levd? Bisarrt.

Og hva slags forhold jeg lever i tror jeg du skal la være å uttale deg om.

Skrevet

Jeg tenker dessverre at om han ikke orker noen konfrontasjon rundt noe han tilbakeholdt om sin fortid, men bare hiver deg ut,- ja da mistenker jeg enda sterkere at han skjuler noe mer for deg. 



Anonymous poster hash: f0ead...9b2
Skrevet

Tenk på barna.. Hve er til det beste for de? De voksne må moderere seg i forhold til hverandre og samarbeide pga barna

 

Anonymous poster hash: 25c9a...85a

Skrevet

Jeg har fulgt alle trådene dine, og dessverre gikk det som fryktet.

Dette er bare mine tanker, og beklager at jeg er kjip nå :(

 

Måten du behandlet ham på, dine holdninger ovenfor ham samt avskyen du viste han ble vel for mye, tenker jeg :(

Dessverre tok det for lang tid før problemets kjerne kom til overflaten, men da var nok skaden skjedd allerede..

Det du sier om "gode og onde dager", vel, det var vel det han også hadde trodd da alt eksploderte. Du sto ikke bak ham da, da kan du heller ikke forvente at han skal stå bak deg nå. Dessverre!

 

Akkurat HVOR stabil/ustabil du er nå mtp barnefordelingen kan jeg ikke uttale meg om, men jeg forstår at du ikke ønsker å "gi slipp" på barna dine. Kanskje det er nettopp de som vil gi deg styrke og energi.

Men samtidig, samværsavtaler er ikke skrevet i stein. Kanskje det hadde vært lettere for deg i en kortere periode å kun kunne konsentrere deg om å bli frisk igjen? Bare for en kort periode, altså, til du er på beina igjen?

Nei, dette

 

 

 

Anonymous poster hash: cfa28...f17

Skrevet

Jeg har fulgt alle trådene dine, og dessverre gikk det som fryktet.

Dette er bare mine tanker, og beklager at jeg er kjip nå :(

Måten du behandlet ham på, dine holdninger ovenfor ham samt avskyen du viste han ble vel for mye, tenker jeg :(

Dessverre tok det for lang tid før problemets kjerne kom til overflaten, men da var nok skaden skjedd allerede..

Det du sier om "gode og onde dager", vel, det var vel det han også hadde trodd da alt eksploderte. Du sto ikke bak ham da, da kan du heller ikke forvente at han skal stå bak deg nå. Dessverre!

Akkurat HVOR stabil/ustabil du er nå mtp barnefordelingen kan jeg ikke uttale meg om, men jeg forstår at du ikke ønsker å "gi slipp" på barna dine. Kanskje det er nettopp de som vil gi deg styrke og energi.

Men samtidig, samværsavtaler er ikke skrevet i stein. Kanskje det hadde vært lettere for deg i en kortere periode å kun kunne konsentrere deg om å bli frisk igjen? Bare for en kort periode, altså, til du er på beina igjen?

Nei, dette Anonymous poster hash: cfa28...f17

Nei, dette er ikke lett, skulle det stå.. Postet for tidlig..

 

Anonymous poster hash: cfa28...f17

Skrevet

 

 

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Mannen får pisk på pungen og voldsom avvisning for at han har ei fortid? Han er skyld å ha levd? Bisarrt.

Og hva slags forhold jeg lever i tror jeg du skal la være å uttale deg om.

 

 

 

Han lot venninnen flørte vilt med seg i et halvt år uten å si fra til sin kone. I mine øyne er dette svik. Selvfølgelig skal han ikke straffes for noe han gjorde før han ble sammen med kona, men langtidsflørting med en tidligere knullevenninne er ikke greit i mine øyne. Jeg hadde ihvertfall ikke akseptert det. Men vi er alle forskjellige. Han har også ført henne bak lyset ved å fremstå nærmest jomfruelig samtidig som han tok masse pulebilder med trekanter osv. Ikke alle "lever" på den måten når de er unge altså, de fleste jeg kjenner gjør ihvertfall ikke det. Det tok ham også lang tid å innrømme både fortiden OG flørtingen mens han var gift, han løy til å begynne med, låste seg på rommet, rømte til foreldrene sine osv. Og nå sier han at hun ikke får se barna. Psykisk terror kalles det.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

Skrevet

 

 

 

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Mannen får pisk på pungen og voldsom avvisning for at han har ei fortid? Han er skyld å ha levd? Bisarrt.

Og hva slags forhold jeg lever i tror jeg du skal la være å uttale deg om.

 

 

 

Han lot venninnen flørte vilt med seg i et halvt år uten å si fra til sin kone. I mine øyne er dette svik. Selvfølgelig skal han ikke straffes for noe han gjorde før han ble sammen med kona, men langtidsflørting med en tidligere knullevenninne er ikke greit i mine øyne. Jeg hadde ihvertfall ikke akseptert det. Men vi er alle forskjellige. Han har også ført henne bak lyset ved å fremstå nærmest jomfruelig samtidig som han tok masse pulebilder med trekanter osv. Ikke alle "lever" på den måten når de er unge altså, de fleste jeg kjenner gjør ihvertfall ikke det. Det tok ham også lang tid å innrømme både fortiden OG flørtingen mens han var gift, han løy til å begynne med, låste seg på rommet, rømte til foreldrene sine osv. Og nå sier han at hun ikke får se barna. Psykisk terror kalles det.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Eller man kan kalle det mann som har fått nok av hysterisk kjerring.

Skrevet

Hvorfor har Hi to anonymkoder?



Anonymous poster hash: 0d2dc...215
Skrevet

 

 

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

Mannen får pisk på pungen og voldsom avvisning for at han har ei fortid? Han er skyld å ha levd? Bisarrt.

Og hva slags forhold jeg lever i tror jeg du skal la være å uttale deg om.

Men ærlig talt da, hele situasjonen er jo fersk. Skal han ikke holde ut disse få månedene uten sex?

 

Anonymous poster hash: 9e8f1...146

Skrevet

 

 

 

 

Du er vel ikke helt den rette til å dra fram "i gode og onde dager" som argument etter det løpet du har kjørt.

 

 

Men er det rettferdig at hun straffes for det ved å bare få helgesamvær med barna? Ikke gå med på det, HI. Har ei venninne som gjorde samme tabben, og nå ser hun nesten ikke barna i det hele tatt, da faren saboterer alt som heter samvær, er ikke der når hun kommer for å hente barna, får sin nye kjæreste til å hente barna på skolen før venninna mi er ferdig på jobb, uten å si ifra. Krev 50/50, situasjonen er begge sin skyld (selv om sug lut som lever i åpent forhold ikke klarer å se det fra din side også). Begge to, både du og din mann har skyld i det her, og nei, du skal da ikke avspises med en liten leilighet og helgesamvær. Er ikke huset begge sitt? Da må han løse deg ut, og kan da ikke diktere hvilket hus eller leilighet du skal kjøpe? Han kan heller ikke bestemme samvær, dere skal på familievernkontoret og prøve å utarbeide samværsavtale. Ikke bli presset av ham nå.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Mannen får pisk på pungen og voldsom avvisning for at han har ei fortid? Han er skyld å ha levd? Bisarrt.

Og hva slags forhold jeg lever i tror jeg du skal la være å uttale deg om.

 

 

 

Han lot venninnen flørte vilt med seg i et halvt år uten å si fra til sin kone. I mine øyne er dette svik. Selvfølgelig skal han ikke straffes for noe han gjorde før han ble sammen med kona, men langtidsflørting med en tidligere knullevenninne er ikke greit i mine øyne. Jeg hadde ihvertfall ikke akseptert det. Men vi er alle forskjellige. Han har også ført henne bak lyset ved å fremstå nærmest jomfruelig samtidig som han tok masse pulebilder med trekanter osv. Ikke alle "lever" på den måten når de er unge altså, de fleste jeg kjenner gjør ihvertfall ikke det. Det tok ham også lang tid å innrømme både fortiden OG flørtingen mens han var gift, han løy til å begynne med, låste seg på rommet, rømte til foreldrene sine osv. Og nå sier han at hun ikke får se barna. Psykisk terror kalles det.

 

Anonymous poster hash: 5be10...1a1

 

Eller man kan kalle det mann som har fått nok av hysterisk kjerring.

 

 

 

Man straffer uansett ikke en kvinne du har elsket med å ta fra henne barna og si at de kan komme PÅ BESØK (!) til sin egen mor! Jeg har selv vært gjennom bitter skilsmisse, men tilbød da mannen å ha barna så mye han ønsket og så mye som det lot seg gjøre praktisk (han kunne ikke ha hovedomsorgen på grunn av arbeid og avstand mellom oss - ca 2000 km). Og der var det kun hans skyld at det gikk galt. Likevel hevner man seg ikke på partneren sin ved å ikke la ham/henne se barna sine!

Skrevet

Han sier at hvis jeg ikke går med på dette vil han kontakte barnevernet og be om samvær med tilsyn pga min psykiske helse.

 

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå. Ringe familievernkontoret? Få en uttalelse fra psykolog ved Dps?

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

Skrevet

Han sier at hvis jeg ikke går med på dette vil han kontakte barnevernet og be om samvær med tilsyn pga min psykiske helse.

 

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå. Ringe familievernkontoret? Få en uttalelse fra psykolog ved Dps?

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

 

Hvor ustabil er du da? Greier du å vurdere det selv? Hva sier dps om tilstanden din?

 

Anonymous poster hash: 0d2dc...215

Skrevet

Han sier at hvis jeg ikke går med på dette vil han kontakte barnevernet og be om samvær med tilsyn pga min psykiske helse.

 

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå. Ringe familievernkontoret? Få en uttalelse fra psykolog ved Dps?

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

Er der sånn at du ikke fungerer I hverdagen?

 

Han utnytter situasjonen nå og bruker en hersketeknikk mot deg som er utrolig slem.

 

Vær sterk og stå han imot.

 

Anonymous poster hash: 0ece9...c35

Skrevet

 

Hvorfor har Hi to anonymkoder?

 

Anonymous poster hash: 0d2dc...215

Det hender at det bare blir sånn, visstnok. Ikke noe feil, bla bla. Tråd om det på ris og ros. Gammel tråd, vært sånn en stund.

 

Anonymous poster hash: cb11e...a10

Skrevet

Du har oppført deg som en gal siden du fant ut at han hadde pult noen før deg. Han har ikke vært utro og han har ikke gitt etter selv om venninna di har bydd seg fram. Men du har straffet han for hans fortid. Du fortjener det du får. 

Skrevet

Beklager, men han høres mer og mer ut som en sosiopat. Tipper det kommer frem litt av hvert i tiden som kommer. Alliere deg med venner og familie slik at du ikke mister kontakt med barna.

 

Anonymous poster hash: 83084...00d

Skrevet

 

 

Han sier at hvis jeg ikke går med på dette vil han kontakte barnevernet og be om samvær med tilsyn pga min psykiske helse.

 

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre nå. Ringe familievernkontoret? Få en uttalelse fra psykolog ved Dps?

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

Hvor ustabil er du da? Greier du å vurdere det selv? Hva sier dps om tilstanden din?

 

Anonymous poster hash: 0d2dc...215

Psykolog mener jeg har post traumatisk stresslidelse og at jeg nå er retraumatisert.. Hun sier også at jeg har en sjokk- og stressreaksjon men hun har aldri sagt at jeg ikke kan ta meg av barna mine. Jeg er ikke psykotisk feks. Jeg bruker noe beroligende medikamenter men I såpass liten grad at jeg fint kan kjøre bil feks..

 

Anonymous poster hash: 7fb32...252

Skrevet

Det er jo faktisk mulig at far har barnas beste i tankene når han mener at det er bedt at han har hovedomsorgen MIDLERTIDIG? Mor er dårlig, det sier hun selv, så det er kanskje best at barna er hos den stabile parten enn så lenge.

 

Det er jo ingen tvil om at hi taklet situasjonen ganske dårlig og kanskje trenger litt ro for å bli bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...