Gå til innhold

HELT ærlig. (kjønn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg ingen ønsker, men var helt overbevist om at det var en gutt. Ble ei jente. 😊

Med nr 2 håpte jeg på jente. Men bare fordi det føltes trygt, det "kunne vi"-liksom. Ble gutt. 😊

Blir det flerne barn, så har jeg ikke noen ønsker.

Anonymous poster hash: d8c16...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ærlig så har kjønn aldri vært noe jeg har hengt meg opp i. Det er faktisk helt likegyldig for meg :) Synd mange ikke tror meg når jeg sier det.

Skrevet

For å være HELT ærlig, så har jeg nok alltid ønsket meg jente, og jeg har 3 jenter!

Men når det er sagt, jeg hadde så absolutt IKKE blitt skuffet om noen av de var gutt!!

Anonymous poster hash: c8ba9...e5b
Skrevet

Jeg ønsker meg veldig ei jente (vet ikke hva det blir enda), men håper på en lillebror etterhvert.

Anonymous poster hash: e0622...cbc

Skrevet

Har alltid sett for meg to jenter, og det fikk vi.

Love.

Anonymous poster hash: 569e1...4e8

Skrevet

Hvilket kjønn ønsker dere, dere mest? Om man KUN skal tenke på kjønn.

Anonymous poster hash: d4434...fd7

Jente...fikk jente nr3 i sommer💗💗💗

Anonymous poster hash: c52fd...c82

Skrevet

Helt ærlig så har jeg aldri ønsket meg et visst kjønn. Jeg syntes det var helt uvirkelig å gå gravid, et liv vokste inni meg, så det falt meg ikke inn å ønske et kjønn over det andre.

Jeg har 2 gutter, og jeg tror det er like greit. Jeg er veldig lite jentete, så jeg hadde nok slitt litt om jeg hadde fått ei jentejente :P

Skrevet

Håpet på gutt første gang, har alltid sett på meg selv som en typisk guttemamma. Fikk gutt, og var storfornøyd. Håpet at nr to også skulle bli gutt, fikk jente. Og ble storfornøyd igjen, begge er verdens beste :)

Anonymous poster hash: 79be2...fbf

Skrevet

Tenkte ikke over det. Jeg hadde følelse at jeg skal ha gutter og fikk det. Nå snakker vi om tredjemann og jeg føler ikke for jente ennå. Gutter kan jeg,de elsker meg og jeg elsker dem. Vi har helt spesiell bånd. Jenter er følelsemessig knyttet til fedre.

Anonymous poster hash: fcbc8...630

Skrevet

Nr 1: Ønsket jente, fikk gutt

Nr. 2: Ønsket jente, fikk gutt

Nr. 3: Ønsket jente, fikk gutt

Haha... sånn gikk det! ;-) Ikke noe big deal! Supert med gutter og savner ingen jente nå.

Anonymous poster hash: b9e61...aec
Skrevet

Jeg ønsket meg veldig ei jente, og venter det nå <3 <3 <3

Ønsker meg bare jenter egentlig. Ser for meg tre barn <3 Blir ikke lei meg dersom det kommer en gutt neste gang-

sålenge jeg får jenta mi nå :) Men jeg tror ikke jeg kommer til å "savne" en gutt, dersom det ikke kommer en. 

Anonymous poster hash: d4434...fd7
Skrevet

hehe, ser det er mange ønsker her..

selv har jeg to gutter og en jente :)

Jeg kan forstå at folk ønsker seg begge kjønn og at man ønsker i forskjellig rekkefølge osv..

Det rare syntes jeg er de som ønsker seg tre gutter eller tre jenter.. Tenk på jenter da, krangling om klær, plass på badet, intriger osv osv.. tenker dere ikke på det? gutter er jo en ting da, de er jo ikke like krevende stort sett i tenårene.. :P

Jeg bare skjønner ikke helt greia.

Anonymous poster hash: 52247...70a
Skrevet

hehe, ser det er mange ønsker her..

selv har jeg to gutter og en jente :)

Jeg kan forstå at folk ønsker seg begge kjønn og at man ønsker i forskjellig rekkefølge osv..

Det rare syntes jeg er de som ønsker seg tre gutter eller tre jenter.. Tenk på jenter da, krangling om klær, plass på badet, intriger osv osv.. tenker dere ikke på det? gutter er jo en ting da, de er jo ikke like krevende stort sett i tenårene.. :P

Jeg bare skjønner ikke helt greia.

Anonymous poster hash: 52247...70a

Det blir som å komme til et middagsselskap og så ønske seg ytrefilet eller mørbrad. Vel, det kommer vel egentlig an på tilbehøret (personlighet).

Å ønske seg et kjønn overfor et annet blir rart. Å ønske seg at barnet har et personlighetstrekk forstår jeg, men hva har det å si om barnet har innovertiss eller utovertiss?

Anonymous poster hash: 4f4d5...0b7

Skrevet

Jente selvfølgelig 😊

Anonymous poster hash: d375d...ce7

Skrevet

Jeg har ønsket meg tvillingjenter så lenge jeg kan huske- men jeg var så heldig å få trillingjenter ❤️ om det blir en neste gang, så håper jeg på en lillebror.

Anonymous poster hash: e0622...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...