Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #51 Skrevet 27. august 2015 Drømte om ei lita jente når vi fant ut at vi skulle ha barn, ultralyd sa det ble gutt & jeg ble kjempe glad! Nå er han litt over 24 timer gammel & verdens herligste lille fyr! Ikke grått en tåre siden han ble født, bare spiser, ser seg rundt & sover. Tror jeg kommer til å trives veldig som gutte mamma pappaen er også helt i 100, han var nemlig overbevist om at det var gutt fra det sekundet vi fikk positiv test Anonymous poster hash: 6aeac...a59
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #52 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg sårt en gutt. Det er jeg hellig overbevist om ville forenklet livet vårt veldig. Tenkte mindre bekymringer for oss foreldre, sende de ut i verden uten så himla mye bekymringer. Vi fikk jente og er selvsagt strålende fornøyd med det. Mannen ønsket seg nok innerst inne en sønn, det henger nok litt igjen fra gammelt av også, hvor det var ekstra stas med en arvtaker som kunne bringe navnet videre. Men elsker selvsagt sin datter over alt! Neste gang håper vi gutten dukker opp, selv om det er helt uvesentlig i den store sammenheng. Anonymous poster hash: 6c144...cd6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #53 Skrevet 27. august 2015 Hvilket kjønn ønsker dere, dere mest? Om man KUN skal tenke på kjønn. Anonymous poster hash: d4434...fd7 På første barn hadde jeg ønske om jente og fikk det. Har vel drømt om en jente siden jeg var liten. Nå er jeg splittet. Ønsker meg jente, fordi vi mistet en en jente i uke 19. Men på en annen side hadde det vært moro med gutt, fordi jeg tror vi stopper på 2 barn. Er egentlig mer opptatt av at alt skal gå bra denne gangen. Anonymous poster hash: 39d9a...dbc
Lammeskanken Skrevet 27. august 2015 #54 Skrevet 27. august 2015 Jeg har 2 jenter 💜💜 og ønsker meg en gutt nå.. 😆💙
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #55 Skrevet 27. august 2015 Nr. 1: ønsket jente, fikk jente Nr. 2: ønsket en til jente, fikk gutt. Langt ifra skuffet. Tror bare jeg ønsket det fordi jeg hadde erfaring med jente. Anonymous poster hash: 640e7...6d7
Gemini77 Skrevet 27. august 2015 #56 Skrevet 27. august 2015 Fra jeg var yngre så ønsket jeg meg en av hver - først en gutt så en jente - akkurat slik jeg er oppvokst med en storebror :-) Så døde barnet i magen min i uke 18 første gang jeg har gravid og fødte en liten jente. Etter det spilte det absolutt ingen rolle så lenge jeg greide å få et friskt og levende barn. Fikk så en gutt og 2 år etter en jente 💕 Helt perfekt men etter at jeg mistet min første så skjønner man at kjønn absolutt ikke har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #57 Skrevet 27. august 2015 Jeg ønsket meg begge kjønn, veldig! Med førstemann spilte det egentlig ikke noen rolle, men håpet mest på gutt. Rett og slett bare fordi jeg selv ønsket så veldig at jeg hadde hatt en storebror da jeg selv var liten. Jeg vet at det er barnslig og teit, men jeg synes det er noe eget med storebror-lillesøster jeg da. Store, sterke han skal passe på søsteren sin liksom. Det endte med tre gutter og en jente, og jeg er strålende fornøyd med det! Anonymous poster hash: c885b...85c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #58 Skrevet 27. august 2015 Hadde håpet at et av barna mine skulle bli jente. Nå har jeg to jenter og venter nr 3. Håper litt på gutt, for jeg har hatt lyst å få oppleve det også, men det er jo jenter jeg kan, så det er det tryggeste da... Men helt ærlig aner jeg ikke hva jeg ville valgt hvis jeg kunne velge. Glad jeg slipper Det viktigste er jo at vi får et familiemedlem til Anonymous poster hash: 420ea...9d0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #59 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg jente og fikk jente. Jeg er ingen guttemamma, og skal jeg ha flere barn så håper jeg virkelig at det blir jente også. Anonymous poster hash: 67b88...e4f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #60 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg jente på første, fikk det. Ønsket meg gutt på andre, fikk det. Skal jeg ha en til håper jeg på jente selv om det ikke betyr allverden siden jeg er så heldig å ha begge 😍 Anonymous poster hash: df613...b6a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #61 Skrevet 27. august 2015 Med første ønsket jeg jente. Fikk gutt. Med andre var det nesten likegyldig. Hadde litt lyst på jente, men to tette gutter hadde vært fint også. Fikk jente. Hvis jeg skal ha en til så har jeg kanskje litt mer lyst på jente, men det er fordi jenten vår har vært mye enklere enn gutten. Så egentlig handler det ikke om kjønn, men om mine erfaringer med mine barn. Statistisk sett mindre sjanse for en del diagnoser hos jenter enn hos gutter. Anonymous poster hash: 5455b...19e
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #62 Skrevet 27. august 2015 Har alltid ønsket meg jenter, og er nå den heldige mamma til tre stykker💛 Tre døtre har alltid vært en hemmelig drøm, så føler meg veldig heldig! Men det ville jeg sikkert følt med tre gutter også, når alt kommer til alt er personligheten mye viktigere enn kjønnet. Anonymous poster hash: be981...902
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #63 Skrevet 27. august 2015 Helt ærlighet har jeg ønsket meg jente alle tre gangene - og fikk to jenter og en gutt som jeg ikke ville bytte vekk for noe eller noen ☺ Anonymous poster hash: 73e52...ba1
Miss Chocolate Skrevet 27. august 2015 #64 Skrevet 27. august 2015 Jeg ønsket meg gutt ved første svangerskap, og det fikk jeg. Vet ikke hvorfor, men tror det er fordi jeg alltid har ønsket meg en storebror selv. De neste svangerskapene har det vært helt likegyldig for meg hva kjønn det er
Slalotte Skrevet 27. august 2015 #65 Skrevet 27. august 2015 Med første så hadde jeg ingen ønsker egentlig, det ble gutt.. Andre håpte jeg på jente, ble gutt og nå med nr 3 så ønsker jeg jente men blir nok en gutt til ☺
MotherOfDragons Skrevet 27. august 2015 #66 Skrevet 27. august 2015 Jeg har ønsket meg en sønn siden jeg gikk på barneskolen om jeg skulle ha barn. Da jeg ble gravid og fikk vit at det var en gutt og han ble født så føltes det som om dette var sønnen jeg alltid hadde ventet på. Men vi hadde jentenavnet klart om det hadde blitt en jente og hun hadde selvsagt vært like ønsket og elsket
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #67 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg alltid en jente. Har tvilling gutter. Ville ikke bytta de bort for alle jentene i verden! Er gravid nå og venter jente....men det føles ikke som jente!! Ønsker meg i smug en gutt til fordi det er noe jeg "kan". Og min nye barn har 2 jenter og vet han ønsker seg gutt.. Men tror han gleder seg veldig over ei jente til faktisk. Bare jeg som ikke har stresset eller følelsen av kjønn på plass. Har aldri gått med en så dette er bare veldig rart alt sammen! Anonymous poster hash: f2d6d...1f1
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #68 Skrevet 27. august 2015 Gutt. Begge gangene. Gleder meg til å bli farmor isteden for mormor. Er helt sikker på at jeg ikke kommer til å savne at mine døtre ringer og maser om alt slik som jeg gjør til mamma ;-) Ser for meg de kjekke guttene mine når de blir voksne menn :-) Har flust av venninner jeg gjør jenteting med :-) Anonymous poster hash: 26931...887 Haha, huff. Oser av skuffelse. Anonymous poster hash: d8b35...2df klein kommentar å gi til noen som har barn.... man kan oppleve en skuffelse over kjønnet (altså noen kan), men man er jo aldri skuffet over de barna man har fått... Hvorfor komme men en sånn kommentar?? Anonymous poster hash: 52247...70a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #69 Skrevet 27. august 2015 Gutt. Begge gangene. Gleder meg til å bli farmor isteden for mormor. Er helt sikker på at jeg ikke kommer til å savne at mine døtre ringer og maser om alt slik som jeg gjør til mamma ;-) Ser for meg de kjekke guttene mine når de blir voksne menn :-) Har flust av venninner jeg gjør jenteting med :-) Anonymous poster hash: 26931...887 Haha, huff. Oser av skuffelse. Anonymous poster hash: d8b35...2df klein kommentar å gi til noen som har barn.... man kan oppleve en skuffelse over kjønnet (altså noen kan), men man er jo aldri skuffet over de barna man har fått... Hvorfor komme men en sånn kommentar?? Anonymous poster hash: 52247...70a Det er enkelte som misliker eller ikke tror på at andre ønsker motsatt kjønn enn det de selv gjør. Har faktisk vært borti damer her inne som oppriktig har ment at alle som sier de ønsker seg gutter juger. At ALLE ønsker det samme som dem selv (les: jente). Anonymous poster hash: 148f2...efc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #70 Skrevet 27. august 2015 Første gang jeg gikk gravid ønsket jeg meg gutt (kunne ikke se for meg å få jente og jeg har alltid trivdes best sammen med gutta), og fikk en gutt. Med nr 2 spilte det liten rolle, ble gutt det og. Da jeg gikk gravid med nr 3 klarte jeg ikke se for meg at det nå skulle komme noe annet enn en gutt, men det kom en jente! Skal innrømme at det var litt ekstra "stas" med en jente til slutt, men det spilte liten rolle for meg. Tenkte ikke mye på det før ultralyden. Anonymous poster hash: d2774...944
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #71 Skrevet 27. august 2015 Ønsket jenter begge gangene, fikk gutter. Har akseptert det. Det gjør at jeg får en del fritid til bare meg selv. Jeg slipper å gre hår, lete etter hårpynt, være med på fotballøkka osv. Jeg er jente og slikt får faren gjøre. Utrolig fornøyd Anonymous poster hash: da63c...bfe
februarprins2013 Skrevet 27. august 2015 #72 Skrevet 27. august 2015 ønsket ikke noe spesielt egentlig men veldig glad for jeg fikk en gutt nå
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #73 Skrevet 27. august 2015 Helt ærlig hadde jeg ingen spesielle ønsker første gang. Jeg fikk en helt fantastisk gutt og var superfornøyd med det. Andre gang håpet jeg litt at det ble en jente, fordi jeg hadde lyst på begge deler, men syns det var helt greit da det også var en gutt. Tredje gang ønsket jeg meg en jente og ble litt skuffet på ultralyden. Jeg skammer meg nesten når jeg tenker tilbake på det, for gutten som lå i magen er verdens nydeligste. Jeg har tre skjønne gutter og nå ønsker meg ingenting annet. Anonymous poster hash: e25e5...081
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #74 Skrevet 27. august 2015 Helt uvesentlig med nr 1 og fikk en gutt. Med nr 2 var jeg helt sikker på at det ble en lillebror, men viste ingenting. Så overraskelsen blei stor når det viste seg å være ei lillesøster som dukket opp 😊 Så her sitter jeg med de to mest fantastiske skapningene i verden og elsker de over alt på denne jord 💕 Anonymous poster hash: f0fd5...d32
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #75 Skrevet 27. august 2015 Vi fikk først to gutter, så en jente:-) helt perfekt! Da eldstemann kom, var det ikke noen alternativ om at det skulle bli noe annet enn gutt, drømte om å være guttemamma. Men Var veldig glad da lillesøster kom til slutt:-) Anonymous poster hash: f7a9c...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå