Gå til innhold

HELT ærlig. (kjønn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket kjønn ønsker dere, dere mest? Om man KUN skal tenke på kjønn. 

Anonymous poster hash: d4434...fd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsket meg en av hver, fikk en av hver 😊 Første gang jeg var gravid hadde jeg nok ørlitegrann mest lyst på gutt men det var ikke viktig for meg.

Anonymous poster hash: 148f2...efc

Skrevet

Jeg hadde ikke noe ønske om kjønn. Det vil si med første ønsket jeg gutt, men det tror jeg var mer fordi jeg følte så sterkt at det var en gutt (og hadde rett). Har fem barn av begge kjønn, og alle er like herlige individer.

Anonymous poster hash: f4198...c9b

Skrevet

Tro det eller ei. Kjønn er meg helt likegyldig.

Fått spørsmål av flere og jeg kjenner at det ikke er viktig for meg.

Anonymous poster hash: d5a17...50f

Skrevet

Jeg hadde ikke noe ønske om kjønn. Det vil si med første ønsket jeg gutt, men det tror jeg var mer fordi jeg følte så sterkt at det var en gutt (og hadde rett). Har fem barn av begge kjønn, og alle er like herlige individer.

Altså fem barn tilsammen. Ikke fem av hvert kjønn😱😂

Skrevet

Har to barn, en gutt og en jente, helt perfekt og det jeg ønsket meg.

Anonymous poster hash: 5a2df...2ac

Skrevet

Ønsket jente første gangen, fikk gutt.

Ønsket en lillebror som nr to og fikk det.

Skrevet

Ønsker helst begge kjønn. Dersom jeg bare får et kjønn, ønsker jeg meg mest jenter. Men først og fremst ønsker jeg meg friske barn.

Anonymous poster hash: f3eb9...55e

Skrevet

Helt uviktig. Har en jente nå, men det eneste jeg håper på er å få et barn til.

Skrevet

Jeg ønsket meg begge kjønn og fikk det.

Anonymous poster hash: 28484...39d

Skrevet

Faktisk helt uviktig denne gangen. Ønsket meg gutt første gangen, og fikk det. Tror jeg hadde blitt skuffet om det hadde vært jente. Spiller ingen rolle hva nummer to blir, jente hadde sikkert vært gøy men gutt er godt og trygt. 

Anonymous poster hash: 559fd...c5f
Skrevet

Ønsket meg gutt med nr 1 og jente med nr 2. Ble slik også. Har alltid ønsket meg en god storebror til en lillesøster. Begge er helt fantastiske, og ser nå når jeg har begge deler at kjønn spiller ingen rolle. Føler meg likevel litt heldig som får oppleve begge deler da.

Anonymous poster hash: a1f0f...3b4

Skrevet

Jente. :)

Anonymous poster hash: cb7c7...ae7
Skrevet

Helt ærlig, så har jeg aldri reflektert over det, og begge gangene har det vært helt likegyldig.

Skrevet

Ønsket meg en jente og fikk det

Anonymous poster hash: 12d58...b60

Skrevet

Jente.

Jeg ønsket meg jente før første barn, ønsket meg jente ved nummer to, ville hatt jente om jeg skulle hatt flere barn. Vi har to jenter og skal ikke få flere.

Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke hadde elsket en gutt, men sånn "om man kunne velge" er det helt klart hva jeg foretrekker.

Anonymous poster hash: 3744b...3ff
Skrevet

Ønsket meg gutt og fikk det :)

Anonymous poster hash: 90ddd...dfb

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ønsket meg jente første gang (var ung og uvitende), fikk jente. Ønska meg gutt med nr 2, fikk gutt. Ønsket meg gutt nr 3, fikk gutt

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt flere barn så Ønsker jeg meg en liten gutt 😊 har tre nydelige jenter fra før, men dessverre så blir det nok ikke flere barn på meg.

Anonymous poster hash: dca3a...0f1

Skrevet

Ønsket meg gutt, men ble ikke skuffet da det viste seg å være jente.

Anonymous poster hash: 9ac32...97c

Skrevet

Har lyst på 2 gutter og 1 jente :-)

Anonymous poster hash: 52bed...b22

Skrevet

Har to gutter og neste håper jeg blir jente. Mest for at etter to av samme kjønn hadde det vært gøy å få oppleve det andre og, men en bittelillebror hadde vært herlig det og for det vet jeg allerede hvor fint er :)

Anonymous poster hash: 57daa...00e

Skrevet

Jeg strevde fælt med å bli gravid og i tillegg har jeg hatt 9 ufrivillige aborter.

Jeg har virkelig aldri ønsket meg noe spesielt kjønn, jeg har bare inderlig ønsket å bli mamma.

Jeg er så heldig at jeg har to friske, flotte barn 😃

Anonymous poster hash: 99d4f...3d6

Skrevet

Ønsket en gutt først og det fikk jeg, med nr 2 så håpet jeg på en jente men det ble gutt ("skuffelsen" varte i et min).

Denne gangen tok jeg det nesten for gitt at vi fikk gutt,men det er ei jente(98%sikkert iallefall). Fremdeles en ganske merkelig overraskende tanke.

Skrevet

Har 3 gutter, og innrømmer at jeg ønsket meg jente når jeg ble gravid med nr 3. "Skuffelsen" gikk fort over, og han er så god og fin. Får nok ikke flere barn, men jeg er så stolt og fornøyd over de 3 gutta mine💙💙💙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...