Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #26 Skrevet 26. august 2015 Jeg har begge gangene ønsket meg et friskt barn og det har jeg vært så heldig å få. Begge er gutter og det er midt i blinken for meg da jeg er lite kvinnelig selv for å si det sånn Anonymous poster hash: 5c657...2ac
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #27 Skrevet 26. august 2015 Hvilket kjønn ønsker dere, dere mest? Om man KUN skal tenke på kjønn. Anonymous poster hash: d4434...fd7 Jeg har to gutter, så dersom jeg skulle fått en til ønsker jeg meg aller mest en jente... det hadde vært morsomt å kunne handle litt rosa :-) Meeen det skal sies at jeg ikke hadde blitt skuffet over en gutt til heller! Ønske om jente var nok større når jeg ventet nr. 1 enn nå...:-) Nå vet jeg jo at gutter er fantastiske :-) Anonymous poster hash: f76d7...431
shari_z Skrevet 26. august 2015 #28 Skrevet 26. august 2015 Før jeg fikk barn ønsket jeg tre jenter (fordi jeg er én av tre jenter og det var "normal") og så en gutt (fordi det hadde vært fint å prøve noe annet. Og jeg har alltid tenkt at barn av samme kjønn er "riktig", mens en av hvert er "feil" - og dermed sagt at skulle det bli en av hvert på de to første, så skulle jeg i hvert fall få en tredje for å få minst to av samme kjønn. Mitt første barn var en jente som døde, og på nr 2 ønsket jeg sterkt en jente fordi jeg følte jeg ble snylt for det. De ble jente. På nr 3 ønsket jeg begge deler, klarte aldri helt å bestemme meg. Det ble en jente, og det var perfekt. På nr 4 ønsket jeg også begge deler, men litt mer jente da det var uplanlagt og jeg ville bruke det som jeg hadde spart fra de første for å spare penger. Det ble også jente, også perfekt. Siden jeg nå er sterilisert, får jeg aldri oppleve drømmen om å få en liten gutt og æren av å fostre ham opp til å bli en god og trygg mann.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #29 Skrevet 26. august 2015 Med nr 1 så ønsket jeg meg mest ei jente. Det ble en gutt og han var selvsagt hjertelig velkommen og jeg var strålende fornøyd med det likevel. Nr 2 ønsket jeg meg en lillebror til gutten min, de er tette i alder og begge født i samme mnd så jeg følte det ville være praktisk i forhold til arv av klær og utstyr og gøy for gutten vår å få en lillebror. Det ble en gutt ;-) Ble uplanlagt gravid med nr 3, var I utgangspunktet fornøyd med de to vi hadde og ønsket vel egentlig ikke fler, så da var det i grunnen helt likegyldig hvilket kjønn det ble, og det ble nok en liten nydelig gutt. 💜 Nå blir det ikke fler her, og jeg kjenner ikke noe savn etter en datter/jente. Jeg er heldig som har fått 3 så fine gutter og er uendelig stolt av alle sammen. Anonymous poster hash: 9b1c4...5f2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #30 Skrevet 26. august 2015 Var lenge usikkert om vi i det hele tatt kunne få barn så det ble helt fjernt å bry seg om kjønn. Har to jenter og skal ikke ha flere, synes det er praktisk at de har samme kjønn. Anonymous poster hash: 1427e...cb1
Ikkedytt Skrevet 26. august 2015 #31 Skrevet 26. august 2015 Jeg ønsket meg først og fremst barn, men jeg ble nok litt ekstra glad da vi fikk vite at det var en gutt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #32 Skrevet 26. august 2015 HELT ærlig? Spiller ingen rolle. Har to gutter. Om nr 3 blir gutt eller jente er virkelig helt ubetydelig. Men dømmer ikke de som ønsker det ene eller det andre. Anonymous poster hash: 21b99...8e4
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #33 Skrevet 26. august 2015 jeg har fire brødre og alltid ønsket meg en søster (da jeg var liten, nå er jeg veeeldig glad for å være søster til 4 gutter), da jeg skulle ha førstemann ønsket jeg meg jente, fikk gutt, andremann ønsket jeg jente igjen, fikk gutt, når jeg da skulle ha tredje "turte" jeg ikke håpe på jente. Ville ikke bli skuffet siden jeg visste dette ble siste barnet, og var jo selvsagt glad for de guttene jeg hadde. Tredje ble jente så det var jo veldig koselig. Men det som har vært best med å få en jente tror jeg må være den takknemligheten jeg nå har over det at jeg er så heldig å få oppleve gutter Det er ikke sikkert jeg fullt ut hadde følt det slik om det ikke var for jenta... Ellers er det veldig koselig å få lov å oppleve begge kjønn og jeg elsker de alle tre til verdensrommet og hjem igjen. Generelt utrolig takknemlig over å oppleve barn som er lykkelige og fantastiske! Ingenting er bedre enn å få være mamma Anonymous poster hash: 52247...70a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #34 Skrevet 26. august 2015 Alltid ønsket meg to storebrødre og en lillesøster. Har til nå fått en sønn. Og håper neste blir gutt,og at siste blir jente :-) Anonymous poster hash: 574a2...3d5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #35 Skrevet 26. august 2015 Med første spilte det ingen rolle, ble jente. Med nr 2 ønsket vi oss jente, fikk jente. Anonymous poster hash: 0cf88...7ff
Jakkie Skrevet 26. august 2015 #36 Skrevet 26. august 2015 Jeg har alltid ønsket meg gutt, og det fikk jeg. Men eneste grunnen til det er fordi at jeg ikke takler det derne alt rosa og prinsesserer og sånt ennå vis jeg skulle fårr en skikkelig jente-jente. Jeg har alltid selv vært en gutte-jente siden jeg var liten. Men jeg tenkte at vis det kommer den dagen jeg får jente må jo jeg bare venne meg til det .
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2015 #37 Skrevet 26. august 2015 Helt ærlig så ønsket jeg meg gutt. Alltid vært litt guttejente og orket ikke tanken på drama som det florerte av i oppveksten med jenter. Og fordi jeg tenkte at det ville være enklere og ikke forbundet med så mye "problemer" både nå og i voksenalder. Og fordi jeg er tante til verdens fineste jente, så da ønsket jeg meg gutt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #38 Skrevet 26. august 2015 Ønsket meg jente, fikk gutt. Er glad for han, men håper på jente neste gang. Anonymous poster hash: ef58a...d2d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #39 Skrevet 27. august 2015 Gutt. Begge gangene. Gleder meg til å bli farmor isteden for mormor. Er helt sikker på at jeg ikke kommer til å savne at mine døtre ringer og maser om alt slik som jeg gjør til mamma ;-) Ser for meg de kjekke guttene mine når de blir voksne menn :-) Har flust av venninner jeg gjør jenteting med :-) Anonymous poster hash: 26931...887
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. august 2015 #40 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg jente begge ganger. Mest med første. Fikk to jenter.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #41 Skrevet 27. august 2015 Ønsket jente og fikk jente første gang. Håper neste blir også jente. Anonymous poster hash: cf465...e7d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #42 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg begge kjønn. Gutt først så jente. Har bare fått et barn og får vel ikke flere. Har da en jente og skulle jeg få velge om jeg kun skulle få ett barn så måtte det bli jente. Anonymous poster hash: b2f31...12f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #43 Skrevet 27. august 2015 Jeg ønsket meg å få begge kjønn. At jenta kom først, var uviktig. Hadde fått barn av samme kjønn, så hadde det vært helt fint, det også. Anonymous poster hash: d3ae5...be6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #44 Skrevet 27. august 2015 Helt ærlig, alltid ønsket meg gutter. Har nå to gutter Anonymous poster hash: a3216...8ab
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #45 Skrevet 27. august 2015 Første svangerskap ønsket jeg meg gutt- fikk gutt. Andre svangerskap ønsket jeg jente- fikk jente. Men det hadde selvfølgelig ikke gjort noen ting om det viste seg at de var det motsatte. Er jo barna som var ønsket, ikke kjønnet. Anonymous poster hash: 3d8a6...0a9
Violeta Skrevet 27. august 2015 #46 Skrevet 27. august 2015 Nå har jeg de barna jeg skal ha, men da vi ventet nummer fire ønsket jeg meg jente. Vi hadde to gutter og en jente fra før. Og jeg fikk ønsket oppfylt
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #47 Skrevet 27. august 2015 Jeg ønsket meg jente første gang - fikk gutt Ønsket meg jente andre gang - fikk jente. Utrolig glad for at jeg har en av hver Anonymous poster hash: 460aa...1a6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #48 Skrevet 27. august 2015 Ønsket meg gutt med nr 1 og jente med nr 2. Ble slik også. Har alltid ønsket meg en god storebror til en lillesøster. Begge er helt fantastiske, og ser nå når jeg har begge deler at kjønn spiller ingen rolle. Føler meg likevel litt heldig som får oppleve begge deler da. Anonymous poster hash: a1f0f...3b4 Hvorfor det? Anonymous poster hash: d8b35...2df
Anonym bruker Skrevet 27. august 2015 #49 Skrevet 27. august 2015 Gutt. Begge gangene. Gleder meg til å bli farmor isteden for mormor. Er helt sikker på at jeg ikke kommer til å savne at mine døtre ringer og maser om alt slik som jeg gjør til mamma ;-) Ser for meg de kjekke guttene mine når de blir voksne menn :-) Har flust av venninner jeg gjør jenteting med :-) Anonymous poster hash: 26931...887 Haha, huff. Oser av skuffelse. Anonymous poster hash: d8b35...2df
MarianeA Skrevet 27. august 2015 #50 Skrevet 27. august 2015 Har alltid ønsket meg jenter. Og det fikk jeg alle tre gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå