Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Uke 29 og har gått opp 9 kg. Var overvektig fra før, så egentlig bør jeg ikke gå opp mer i det hele tatt (yeah right!). Gikk opp 27 og 21 i de andre svangerskapene, så jeg ligger nå bedre an i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan føde hvert øyeblikk.. Gått opp 16 kilo.

Ikke vann i kroppen og alle sier jeg er fin gravid som ikke ser fødeklar ut med en ikke for stor mage (men 16 kilo er da faktisk en del eller..? 😅🙈 Hvor er alle disse kiloene??)

 

Anonymous poster hash: c1f1e...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 31..opp 9 kg...til tross for HG de første 3 mnd. Har ihvertfall tatt igjen for de månedene der.

 

Anonymous poster hash: 313ac...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32, gått opp 7,5 kg. Helt utrolig, for i de to første svangerskapene gikk jeg opp 20 og 30(!!) kg. Mye vann, men likevel. Denne gangen har jeg helse til å fortsatt trene aktivt, noe som ser ut til å ha virkning på vannmengden i kroppen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan trening har du drevet med denne gangen?

Jeg ønsker å prøve og ikke gå opp så mye nå som forrige gang og er også i bedre form enn sist. Går mye fjellturer men tenkte på tredemølle er vel også greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror all form for trening bare er bra under graviditeten. Så lenge det føles riktig. Toppturer og tredemølle går nok helt fint. 😊 Jeg har kuttet ut ren styrketrening, men trener yoga, pilates, tai chi og spinning. Kutter nok ut spinning snart, da magen er litt i veien, men prøver å holde på det andre frem til fødsel. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 og har gått opp 8kg så langt.

Forrige gang gikk jeg opp totalt 14kg, og hadde ikke gått ned mer enn halvparten mellom svangerskapene. 
Per i dag har jeg ca 16kg å gå ned for å nå idealvekta igjen! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 10 var eg 69kg (aner ikke før pga hadde ikke vegd meg før eg fant ut om spiren. Er no 37+1 og vege 77.3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp 5 kg uke 28. Gikk ned 7-8 kg de første 3-4 mnd så har hatt litt å ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Drøye 11kg nå i uke 32. Regner bare m å ende opp på ca 20kg som de andre gangene.

 

Anonymous poster hash: d97cb...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

36+4 i dag og har fortsatt gått opp 7 kg. Stått stille siden uke 26 da jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes. Både legen og jeg er fornøyd med det siden jeg hadde bmi på 28 ved start (og magen vokser fint og følger kurven). Håper å gå ned masse på sykehuset så jeg faktisk veier mindre etter fødsel enn før graviditeten, det hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 28, gått opp nesten 10kg. Ser ikke sånn ut... Så aner ikke hvor kiloene har lagt seg. Har allerede begynt å få en del vann i kroppen, heldigvis ikke så mye så jeg er plaget i hverdagen. Men er helt ødelagt i bena etter en lang dag. Avhengig av å legge dem høyt ellers holder det på å klikke for meg :P Må nok avgårde å kjøpe støttestrømper veldig snart.

 

Anonymous poster hash: c4b21...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 28, gått opp nesten 10kg. Ser ikke sånn ut... Så aner ikke hvor kiloene har lagt seg. Har allerede begynt å få en del vann i kroppen, heldigvis ikke så mye så jeg er plaget i hverdagen. Men er helt ødelagt i bena etter en lang dag. Avhengig av å legge dem høyt ellers holder det på å klikke for meg :P Må nok avgårde å kjøpe støttestrømper veldig snart.Anonymous poster hash: c4b21...409

Normalvektig fra før.

 

Anonymous poster hash: c4b21...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...