Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Uke  28, tvillinger, 11.5 kg. Tror jeg følger kurven greit, til tross for dårlig matinntak i starten.

Nå vil jeg BARE ha is!  :Nikke:

Ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Herregud, jeg kommer til å bli feit! Uke 36+0 og 20 kilo opp nå. Var slank/normalvektig med bmi på ca 22. Nå er jeg så tung at jeg er redd knærne mine skal gi etter. Håper mye er vann, men er jammen ikke helt overbevist. Har spist mye tull. Men det går vel egentlig nesten ikke ann å legge på seg så mye fett på 8 måneder?

 

Anonymous poster hash: c0b78...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg over som har gått opp 20kg kan jeg "trøste" deg med at det har jeg også! Er i uke 38. Har troa på at jeg skal gjennom en heftig slankekur snart :-) Har i hvert fall vært utrolig heldig med de to tidligere graviditetene mine. Har gått på vekta når jeg har kommet hjem fra sykehus etter fødsel. Da har jeg vært +4-5kg i forhold til startvekt. De siste har også forsvunnet rimelig raskt etter litt amming og trilleturer. Krysser fingrene denne gangen også :-)

 

Anonymous poster hash: a68be...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 uker, har gått opp nesten 5 kg. Har hatt veldig dårlig matlyst i svangerskapet.. så har spist mye rart/søtt.

Endret av Nr4snart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 27 og har gått opp nesten 20kg.. venter jente så det har vært mye boller og brus :).. var gangske tynn tynn når jeg ble gravid så er kjempe fornøyd nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg fødte veide jeg 12,7 kilo mer enn da jeg ble gravid. Gikk ned 10 kilo den første uka, og de siste kiloene sitter fortsatt på nå (tre uker etter fødsel). De slipper nok etter hvert tenker jeg, akkurat nå vil jeg bare kose meg som mamma så får vi heller ta ei lita sjau når jeg er ferdig med amming om de fortsatt er der da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Uke 30 , gikk ned så mye pga oppkast så nå er jeg litt over på den vekta jeg var da jeg ble gravid. Så 2-3 kg.. 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker i dag, gått opp 10 kilo.

Etter to måneder med spying levde jeg på wienerbrød i en måned. Dritlurt 😂 And then there was christmas... Vekta har heldigvis stagnert litt nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 uker i dag og har gått opp 6kg^^ Føler det er ganske lite egentlig spesielt når eg lese deres her inne og høre fra venner kor mykje dei hadde gått opp. Var litt tjukk (hadde mage) men trente aktiv med ridning, jogging og tur gåing før eg ble gravid. Har dreve med riding fram til eg var 20 uker og går tur i 1.5 timer hver dag enda ;)

Endret av babysyk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 38 og 13 kg nå, er egentlig ganske fornøyd med det. Var igrunn ganske normalvektig før jeg ble gravid, og nå er det ikke lenge igjen så det meste går nok vekk med noen gode trilleturer og sunt kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...