Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herlighet jeg blir misunnelig på mange av dere.. jeg forstår liksom ikke hvordan det er mulig å legge på seg så lite :P

Skikkelig heldige er dere :D

Nærmer meg 25 med stormskritt, og fullgått 36 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått opp alt for mye :P Ca 30. Normalvektig før svangerskapet. 36+4 i dag. Gleder meg til å få det av igjen!! :)

haha, godt jeg ikke er alene :P Du er førstegangs?

Dette er min tredje, og jeg har bikket 30 begge gangene.. når er jeg nesten 25 og vekta fortsetter å registrere alt jeg putter i meg (som ikke er så mye etter min mening).

Var også normalvektig før svangerskapet, ala 160/50kg ;)

 

Erfarings messig forsvinner det i låpet av en 3 mnds tid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her, ja :) Og vet at jeg kunne spist mye sunnere og mindre. I alle fall tidligere i svangerskapet. Nå er matinntaket ikke så høyt (på grunn av plassmangel) og spiser mer variert. Men, skal virkelig bli godt å komme ned i vekt igjen om ikke så alt for lenge. Satser på at med økt fysisk aktivitet, litt mer frukt og grønt og amming, så skal det gå sin gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 31, 5kg opp.

Gikk opp 12kg forrige svangerskap, fødte til termin.

Normalvektig (kmi19,7) før jeg ble gravid. Håper å ende på ca samme vektoppgang som sist, selv om jeg henger litt etter i forhold til den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering! Nå har jeg visst gått opp 20 kg. Hjelp! Skal nok bevege meg mer og spise mindre søtt fra nå. Uke 32 i morgen. Veide rundt 57 kg før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering! Nå har jeg visst gått opp 20 kg. Hjelp! Skal nok bevege meg mer og spise mindre søtt fra nå. Uke 32 i morgen. Veide rundt 57 kg før jeg ble gravid.

Hvis du har gått opp 5kg på ca en uke ville jeg tatt en ekstra tur til legen om jeg var deg. For å sjekke blodtrykk osv. Tror ikke det kommer av litt godis for å si det sånn...er nok vann.

 

 

Anonymous poster hash: 39a9d...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25+5 og har gått opp 11 kilo alt. Var normalvektig før jeg ble gravid. Kjenner jeg begynner å få litt hetta av hvor dette skal ende 😯

 

Anonymous poster hash: c0b78...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdatering! Nå har jeg visst gått opp 20 kg. Hjelp! Skal nok bevege meg mer og spise mindre søtt fra nå. Uke 32 i morgen. Veide rundt 57 kg før jeg ble gravid.

Hvis du har gått opp 5kg på ca en uke ville jeg tatt en ekstra tur til legen om jeg var deg. For å sjekke blodtrykk osv. Tror ikke det kommer av litt godis for å si det sånn...er nok vann.

 

 

Anonymous poster hash: 39a9d...d49

Jeg var hos jordmor i dag. Alt ser fint ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Uke 33 og lagt på meg 9 kg fra det jeg vog før sv.skapet, men gikk ned 3 kg første ukene, så det blir 12 kg siden uke 12. Var tynn i utgangpunktet.

 

Anonymous poster hash: 9e141...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte for en uke siden, men her gikk jeg opp 12 kg totalt. Litt overvektig fra før.

 

Begynte ikke å gå opp før etter uke 20. Gikk opp alt mellom uke 20-33 så stod det stille helt frem til termin uten at jeg gjorde noe for det selv.

 

Babyen ble født. Veide 4,2kg og vekta viste i dag minus 6 kg. Hehe. Må Ut å trille turer fremover skjønner jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36+2 og i dag tidlig viste vekta 10,3 kg mer enn da jeg ble gravid. Var normalvektig i utgangspunktet, men tror jeg begynner å få litt vann nå... Har også en helt vanvittig appetitt om dagen, spesielt på usunn mat, sjokolade, is og boller. Har stort sett klart å holde meg unna det usunne så langt, men det blir vanskeligere og vanskeligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...