Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kan føde hvert øyeblikk.. Gått opp 16 kilo.

Ikke vann i kroppen og alle sier jeg er fin gravid som ikke ser fødeklar ut med en ikke for stor mage (men 16 kilo er da faktisk en del eller..? 😅🙈 Hvor er alle disse kiloene??)

Anonymous poster hash: c1f1e...b26

Uke 32, gått opp 7,5 kg. Helt utrolig, for i de to første svangerskapene gikk jeg opp 20 og 30(!!) kg. Mye vann, men likevel. Denne gangen har jeg helse til å fortsatt trene aktivt, noe som ser ut til å ha virkning på vannmengden i kroppen..?

Annonse

Jeg tror all form for trening bare er bra under graviditeten. Så lenge det føles riktig. Toppturer og tredemølle går nok helt fint. 😊 Jeg har kuttet ut ren styrketrening, men trener yoga, pilates, tai chi og spinning. Kutter nok ut spinning snart, da magen er litt i veien, men prøver å holde på det andre frem til fødsel. 😊

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

36+4 i dag og har fortsatt gått opp 7 kg. Stått stille siden uke 26 da jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes. Både legen og jeg er fornøyd med det siden jeg hadde bmi på 28 ved start (og magen vokser fint og følger kurven). Håper å gå ned masse på sykehuset så jeg faktisk veier mindre etter fødsel enn før graviditeten, det hadde vært supert!

Uke 28, gått opp nesten 10kg. Ser ikke sånn ut... Så aner ikke hvor kiloene har lagt seg. Har allerede begynt å få en del vann i kroppen, heldigvis ikke så mye så jeg er plaget i hverdagen. Men er helt ødelagt i bena etter en lang dag. Avhengig av å legge dem høyt ellers holder det på å klikke for meg :P Må nok avgårde å kjøpe støttestrømper veldig snart.

Anonymous poster hash: c4b21...409

Uke 28, gått opp nesten 10kg. Ser ikke sånn ut... Så aner ikke hvor kiloene har lagt seg. Har allerede begynt å få en del vann i kroppen, heldigvis ikke så mye så jeg er plaget i hverdagen. Men er helt ødelagt i bena etter en lang dag. Avhengig av å legge dem høyt ellers holder det på å klikke for meg :P Må nok avgårde å kjøpe støttestrømper veldig snart.Anonymous poster hash: c4b21...409

Normalvektig fra før.

Anonymous poster hash: c4b21...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...