Gå til innhold

Hva synes du om min reaksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du gjorde helt rett hi!

At flere her med handikappede barn her synes dette er ok, synes jeg er meget merkelig.

Anonymous poster hash: 49eaa...62c

Det er fordi du sitter på din høye hest, med friske barn. Du har ingen forutsetning for å kunne forstå hvordan det er å ha et multifunksjonshemmet barn.

Anonymous poster hash: ec1b5...8bd

8bd.... ville du gått fra et funksjonsfriskt barn også?

Anonymous poster hash: 87c6f...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig med deg Hi, ville gjort det samme selv. Og de to anonyme som er uenige her inne skjønner jeg ikke hva tenker med...

Skrevet

Du gjorde helt rett hi!

At flere her med handikappede barn her synes dette er ok, synes jeg er meget merkelig.

Det er fordi du sitter på din høye hest, med friske barn. Du har ingen forutsetning for å kunne forstå hvordan det er å ha et multifunksjonshemmet barn.

Man går ikke fra et hjelpeløst barn, handikappet eller ikke, enkelt og greit.

At du syns det er ok er ganske skremmende faktisk.

Om jeg hadde gått fra mitt barn i vogn midt i en lekepark og blitt borte i 5 min hadde det vært grunnlag for bekymringsmelding til bv. Hvorfor er det mindre nøye med et barn som er sykt?

Skrevet

Du gjorde helt rett hi!

Man går ikke fra et hjelpeløst barn, handikappet eller ikke, enkelt og greit.

At du syns det er ok er ganske skremmende faktisk.

Om jeg hadde gått fra mitt barn i vogn midt i en lekepark og blitt borte i 5 min hadde det vært grunnlag for bekymringsmelding til bv. Hvorfor er det mindre nøye med et barn som er sykt?

Enig. Barn som ikke er store nok eller av andre grunner ikke kan klare seg selv skal alltid være under oppsyn. Spesielt på et offentlig sted. Og man forlater da virkelig ikke barnet fordi man fikk lyst på en pølse 😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...