Himmel og hav Skrevet 30. juli 2015 #51 Skrevet 30. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Det er greit å være uenige, men skittkasting og navnekalling er ikke nødvendig for å få fram meningene sine. Tråden er under oppsyn, og avsporinger vil kunne bli slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Gjest Darwinia:-) Skrevet 30. juli 2015 #52 Skrevet 30. juli 2015 Jeg har jobbet som personlig assistent for multihandikappede mennesker, både barn og voksne. Jeg ville ALDRI...i min villeste fantasi...plassert en av dem på et offentlig toalett, med ulåst dør, og så forlatt vedkommende for å kjøpe pølse. Hadde en av mine kolleger gjort noe slikt ville jeg rapportert det til ledelsen, som GARANTERT ville gitt vedkommende en kraftig advarsel.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #53 Skrevet 30. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Det er greit å være uenige, men skittkasting og navnekalling er ikke nødvendig for å få fram meningene sine. Tråden er under oppsyn, og avsporinger vil kunne bli slettet. Himmel og hav Brukermoderator Registrerer at "virkelig dum" er lov, mens "usympatisk" ikke er det. Ikke helt sikker på hvor grensen går, men det tas til etterretning. Anonymous poster hash: db3d9...565
Himmel og hav Skrevet 30. juli 2015 #54 Skrevet 30. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Det er greit å være uenige, men skittkasting og navnekalling er ikke nødvendig for å få fram meningene sine. Tråden er under oppsyn, og avsporinger vil kunne bli slettet. Himmel og hav Brukermoderator Registrerer at "virkelig dum" er lov, mens "usympatisk" ikke er det. Ikke helt sikker på hvor grensen går, men det tas til etterretning. Anonymous poster hash: db3d9...565 Når vi sletter innlegg som bryter med reglene, så går svarene på slettede innlegg også med i dragsuget. Ditt svar med "usympatisk" i , var et slikt svar. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #55 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #56 Skrevet 30. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Det er greit å være uenige, men skittkasting og navnekalling er ikke nødvendig for å få fram meningene sine. Tråden er under oppsyn, og avsporinger vil kunne bli slettet. Himmel og hav Brukermoderator Registrerer at "virkelig dum" er lov, mens "usympatisk" ikke er det. Ikke helt sikker på hvor grensen går, men det tas til etterretning. Anonymous poster hash: db3d9...565 Når vi sletter innlegg som bryter med reglene, så går svarene på slettede innlegg også med i dragsuget. Ditt svar med "usympatisk" i , var et slikt svar. Himmel og hav Brukermoderator Takk for oppklaringen! Anonymous poster hash: db3d9...565
LME1001 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #57 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3 Vet du, jeg er helt enig med deg. Jeg burde krevd navnet på denne dama og spurt hvilken relasjon de hadde. For så å gått videre med det. Denne personen gjorde ikke jobben sin, enten det var å være mor eller støttekontakt/helsepersonell. I kampens hete tenkte jeg ikke så langt, og dama var så i forsvarsposisjon (naturlig nok, hun ble jo tilsnakket fra en fremmed) at hun ville nok uansett bare gått sin vei eller avvist meg. Men ja, det burde jeg ha spurt om og gått videre med.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #58 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3 Vet du, jeg er helt enig med deg. Jeg burde krevd navnet på denne dama og spurt hvilken relasjon de hadde. For så å gått videre med det. Denne personen gjorde ikke jobben sin, enten det var å være mor eller støttekontakt/helsepersonell. I kampens hete tenkte jeg ikke så langt, og dama var så i forsvarsposisjon (naturlig nok, hun ble jo tilsnakket fra en fremmed) at hun ville nok uansett bare gått sin vei eller avvist meg. Men ja, det burde jeg ha spurt om og gått videre med. Ja, for hun ville gitt navnet sitt til en totalt fremmed som sto henne skjelte henne ut!? Du har høye tanker om deg selv! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd
LME1001 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #59 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3 Vet du, jeg er helt enig med deg. Jeg burde krevd navnet på denne dama og spurt hvilken relasjon de hadde. For så å gått videre med det. Denne personen gjorde ikke jobben sin, enten det var å være mor eller støttekontakt/helsepersonell. I kampens hete tenkte jeg ikke så langt, og dama var så i forsvarsposisjon (naturlig nok, hun ble jo tilsnakket fra en fremmed) at hun ville nok uansett bare gått sin vei eller avvist meg. Men ja, det burde jeg ha spurt om og gått videre med. Ja, for hun ville gitt navnet sitt til en totalt fremmed som sto henne skjelte henne ut!? Du har høye tanker om deg selv! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd Er jo det jeg sier jo..! At hun forståelig nok helt sikkert aldri hadde gitt meg navnet sitt uansett! (Ser du forresten at jeg også klarer å sette meg inn i denne damas ståsted? At jeg klarer å se st hun gikk i forsvar der jeg stod og skjelte henne ut? Hva er det nå den egenskapen kalles nå igjen..? 😊😊
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #60 Skrevet 30. juli 2015 Foresten, siden jeg har et multifunksjonshemmet barn, så kjenner jeg også mange andre barn med ulike utfordringer. For alt du vet, så elsker kanskje dette barnet pølse, men får ikke lov av legene å spise vanlig mat (for all ernæring tilført via knapp/ pegsonde og rett i magesekken.) Kanskje mor ville unngå at barnet så henne spise denne pølsen, og valgte derfor å hive i seg en pølse i full fart mens barnet satt på do. Du vet jo ingenting, hvordan har du samvittighet til å stå og belære henne da?? Anonymous poster hash: ec1b5...8bd Du må være det dummeste mennesket ever eller det teiteste trollet i manns minne. Man skal for himmelens skyld ikke etterlate et multihandicappet menneske på den måten! Det er helt ugreit!! 1. Potensielt farlig. 2. Uverdig. 3. Dårlig omsorg/neglisjering 4. En belastning for omgivelsene. Mennesket som gjorde dette skulle hatt en real refs! Det er helt uhørt og gjennomført uetisk. Anonymous poster hash: 0a46a...329
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #61 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3 Vet du, jeg er helt enig med deg. Jeg burde krevd navnet på denne dama og spurt hvilken relasjon de hadde. For så å gått videre med det. Denne personen gjorde ikke jobben sin, enten det var å være mor eller støttekontakt/helsepersonell. I kampens hete tenkte jeg ikke så langt, og dama var så i forsvarsposisjon (naturlig nok, hun ble jo tilsnakket fra en fremmed) at hun ville nok uansett bare gått sin vei eller avvist meg. Men ja, det burde jeg ha spurt om og gått videre med. Ja, for hun ville gitt navnet sitt til en totalt fremmed som sto henne skjelte henne ut!? Du har høye tanker om deg selv! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd Er jo det jeg sier jo..! At hun forståelig nok helt sikkert aldri hadde gitt meg navnet sitt uansett! (Ser du forresten at jeg også klarer å sette meg inn i denne damas ståsted? At jeg klarer å se st hun gikk i forsvar der jeg stod og skjelte henne ut? Hva er det nå den egenskapen kalles nå igjen..? 😊😊 Du har jo ikke muligheten til å sette deg i hennes ståsted.. Ja, såfremt du ikke har et multifunksjonshemmet barn da...? Har du det?? Du har så høye tanker om deg selv, at du tror du klarer å sette deg inn i hvordan det er å ha et multifunksjonshemmet barn! Faen, hva var det ordet for slike som deg igjen.. Arrogante ....!!! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #62 Skrevet 30. juli 2015 Om jeg hadde vært i His situasjon så ville jeg ha krevd å få navn på omsorgspersonen og hvilken realsjon personen har til barnet. Er det et profesjonelt forhold så har personen gjort grove brudd på hva den skal gjøre så lenge den har ansvar for barnet. Siden dette ikke er forenelig med ansvarlig praksis så må overordnet få vite om det. Om det er moren så hadde jeg trolig varslet barnevernet - fordi jeg da ville tenkt at moren trolig hadde så mye utfordringer i hverdagen med sitt multihandikappede barn at hun trengte avlastning eller hjelp på annen måte. Jeg vet en god del om hvilke utfordringer foreldre med multihandikappede barn har i hverdagen, hvor slitne de er, hvor mange skjulte ting de må ta hensyn til som andre ikke ser eller forstår. Anonym 8bd nevnte at barnet kanskje mates med sonde og at omsorgspersonen ikke ville friste barnet med å spise foran det. Det er kanskje velment i utgangspunktet, men det er uansett ikke forsvarlig å forlate et hjelpeløst barn, overlatt til seg selv og fremmede som kan gjøre hva de vil med barnet. At barnet fysisk var i stand til å sitte sikkert på toalettsetet er helt uvesentlig! Man forlater ikke et barn på et offentlig sted slik! Handikapet eller ei! Som andre har påpekt - andre barn som kunne mobbet eller trakassert barnet kunne kommet, voksne med dårlige hensikter kunne utnyttet barnet. Og det ville vært omsorgspersonens skyld som hadde forlatt barnet! Hi, du gjorde det rette. Jeg ville gått enda lenger - enten for å ta tak i det med omsorgspersons overordnede, eller for at foreldrene kan få den hjelpen de trenger til å se barnets behov bedre og kanskje også få mer veiledning og avlastning. Anonymous poster hash: c2c0b...9a3 Vet du, jeg er helt enig med deg. Jeg burde krevd navnet på denne dama og spurt hvilken relasjon de hadde. For så å gått videre med det. Denne personen gjorde ikke jobben sin, enten det var å være mor eller støttekontakt/helsepersonell. I kampens hete tenkte jeg ikke så langt, og dama var så i forsvarsposisjon (naturlig nok, hun ble jo tilsnakket fra en fremmed) at hun ville nok uansett bare gått sin vei eller avvist meg. Men ja, det burde jeg ha spurt om og gått videre med. Ja, for hun ville gitt navnet sitt til en totalt fremmed som sto henne skjelte henne ut!? Du har høye tanker om deg selv! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd Er jo det jeg sier jo..! At hun forståelig nok helt sikkert aldri hadde gitt meg navnet sitt uansett! (Ser du forresten at jeg også klarer å sette meg inn i denne damas ståsted? At jeg klarer å se st hun gikk i forsvar der jeg stod og skjelte henne ut? Hva er det nå den egenskapen kalles nå igjen..? 😊😊 Du har jo ikke muligheten til å sette deg i hennes ståsted.. Ja, såfremt du ikke har et multifunksjonshemmet barn da...? Har du det?? Du har så høye tanker om deg selv, at du tror du klarer å sette deg inn i hvordan det er å ha et multifunksjonshemmet barn! Faen, hva var det ordet for slike som deg igjen.. Arrogante ....!!! Anonymous poster hash: ec1b5...8bd Du er jo ikke helt i vater. Du er også helt på villspor og eier ikke respekt for ting som etikk og verdighet. Det er tragisk for alle rundt deg. Anonymous poster hash: 0a46a...329
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #63 Skrevet 30. juli 2015 Var ikke denne pølseboden vegg i vegg? Hmmm. Mon tro om fem fjær blir til sju høns, her i denne tråden...? Jeg skjønner godt at HI reagerte, men for å være ærlig så synes jeg damen foran i køen virker hakket værre... Noe skurrer her. Anonymous poster hash: 68f36...576
LME1001 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #64 Skrevet 31. juli 2015 Var ikke denne pølseboden vegg i vegg? Hmmm. Mon tro om fem fjær blir til sju høns, her i denne tråden...? Jeg skjønner godt at HI reagerte, men for å være ærlig så synes jeg damen foran i køen virker hakket værre... Noe skurrer her. Anonymous poster hash: 68f36...576 Jo, det viste seg jo da omsorgspersonen kom at hun "bare" hadde vært rett bak for å kjøpe denne pølsa, men det visste jo ikke vi og det er heller ikke sakens kjerne. Personen sa selv at hun hadde bare vært borte i 5 minutter, og vi hadde stått der i 2-3. Så jeg synes ikke at noen har blåst opp omfanget i denne diskusjonen. Poenget er jo at ihvertfall jeg (og tydeligvis de fleste med meg, inkludert du) ikke hadde forlatt noen under mitt ansvar i det hele tatt. Å hå fra noen på do i en fornøyelsespark midt i fellesferien er helt uforståelig for meg, funksjonsfriske eller ei.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #65 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #66 Skrevet 31. juli 2015 Uansett om det er riktig eller feil å etterlate en handikappet person på do, så er det normal folkeskikk å ikke gjøre det på offentlige toaletter, hvor det er dokø! Jeg synes forøvrig du gjorde riktig, HI, ved å si ifra. Hva om personen hadde falt fra doen? Hva om noen hadde vært frekke nok til å dra ungen av doen fordi det hastet eller bare ikke eide manerer? Man kjenner ikke folk rundt seg, og det finnes utrolig mange rare folk, med og uten diagnoser, som kan finne på ting jeg ikke engang har fantasi til å komme på. Offentlige toaletter er ikke stedet å etterlate noen på, som ikke er gammel nok eller som ikke har mulighet til å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: a07a3...add
Gjest Jigglewiggle Skrevet 31. juli 2015 #67 Skrevet 31. juli 2015 Tråden er igjen moderert i henhold til regelen om at vi ikke tillater personangrep. JW, brukermoderator
LME1001 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #68 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #69 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre? Den ble jo tilkalt Anonymous poster hash: 19074...16f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #70 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre?Den ble jo tilkalt Anonymous poster hash: 19074...16f Av hvem og hvorfor? Anonymous poster hash: d22fb...79b
LME1001 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #71 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre?Den ble jo tilkalt Anonymous poster hash: 19074...16f Fordi..? Og hvem skulle ha tilkalt den? Jeg aner ikke hva du prater om.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #72 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre?Den ble jo tilkalt Anonymous poster hash: 19074...16f Fordi..? Og hvem skulle ha tilkalt den? Jeg aner ikke hva du prater om. Hvis det er Tusenfryd dette er snakk om, så mulig at det blandes med at ambulanse ble tilkalt da en av medarbeiderne skadet seg stygt i forgårs. Kan det være dette det blandes med? Anonymous poster hash: 1e5c8...d83
LME1001 Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #73 Skrevet 31. juli 2015 Tull. Jeg var der og ambulanse ble jo tilkalt. Anonymous poster hash: 19074...16f Kongeparken? Anonymous poster hash: 6b45f...8b6 Hvor kommer denne ambulansen inn i bildet? Hva har den med denne saken å gjøre?Den ble jo tilkalt Anonymous poster hash: 19074...16f Fordi..? Og hvem skulle ha tilkalt den? Jeg aner ikke hva du prater om. Hvis det er Tusenfryd dette er snakk om, så mulig at det blandes med at ambulanse ble tilkalt da en av medarbeiderne skadet seg stygt i forgårs. Kan det være dette det blandes med? Anonymous poster hash: 1e5c8...d83 Det i Tusenfryd skjedde vel i går?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #74 Skrevet 31. juli 2015 Du gjorde helt rett hi! At flere her med handikappede barn her synes dette er ok, synes jeg er meget merkelig. Anonymous poster hash: 49eaa...62c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #75 Skrevet 31. juli 2015 Du gjorde helt rett hi! At flere her med handikappede barn her synes dette er ok, synes jeg er meget merkelig. Anonymous poster hash: 49eaa...62c Det er fordi du sitter på din høye hest, med friske barn. Du har ingen forutsetning for å kunne forstå hvordan det er å ha et multifunksjonshemmet barn. Anonymous poster hash: ec1b5...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå