Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #101 Skrevet 17. juli 2015 Men hvorfor er det så om å gjøre at de skal like seg på gårder da? Og de skjønner sikkert at det var den sinte dama som gjorde dem redde, og ikke konseptet bondegård? Anonymous poster hash: 67a72...dd9 De vil ikke til noen gårder fordi de ble skremt av opplevelsen. Og jeg vil ikke tvinge de til å hoppe ut i noe de er redd for Anonymous poster hash: c18c1...df3 De ble ikke redd for gården men de ble redde da de fikk tilsnakk, hva gjør du om de får tilsnakk av en fremmed på eks butikk skal de nekte og være med på butikk igjen?Det er ikke vanlig å snakke til andres barn i butikker. Det er også en helt annen setting. Jeg kan ikke sitte og se på mens barna handler? Da må de følge meg når JEG handler. På en gård kan de løpe litt rundt uten meg. Det gjør ikke normale barn i butikker. Anonymous poster hash: c18c1...df3 På gård skal du følge etter dem, du skal passe på akkurat slik du gjør på butikk, selv om det et en bdsøksgård så betyr ikke det at barn skal løpe fritt!Du får bare fortelle barna dine at dere skal dra på gården igjen og at du lover og være sammen med dem hele tiden! Herlighet! De er 6 år og klarer å gå litt på egenhånd! De løper ikke fritt, men de får lov å gå til hvert sitt sted/dyr uten meg feks eller kikke litt mens jeg sitter og drikker en cola. Det gjør de fleste foreldre. Om DU ikke gjør det og holder de i hånden hele tiden, vil du ikke få særlig robuste barn. Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer. Jeg vil heller ha seriøse svar på det jeg lurer på! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men de klarer jo ikke å gå alene, det viste de jo veldig klart når de ikke klarte å forholde seg til reglene. Her er det du og barna som gjorde feil og da får du fortelle barna dine at når de gjør ting de ikke har lov til så får det ubehagelige konsekvenser. Anonymous poster hash: 661ea...b0d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #102 Skrevet 17. juli 2015 Men hvorfor er det så om å gjøre at de skal like seg på gårder da? Og de skjønner sikkert at det var den sinte dama som gjorde dem redde, og ikke konseptet bondegård? Anonymous poster hash: 67a72...dd9 De vil ikke til noen gårder fordi de ble skremt av opplevelsen. Og jeg vil ikke tvinge de til å hoppe ut i noe de er redd for Anonymous poster hash: c18c1...df3 De ble ikke redd for gården men de ble redde da de fikk tilsnakk, hva gjør du om de får tilsnakk av en fremmed på eks butikk skal de nekte og være med på butikk igjen?Det er ikke vanlig å snakke til andres barn i butikker. Det er også en helt annen setting. Jeg kan ikke sitte og se på mens barna handler? Da må de følge meg når JEG handler. På en gård kan de løpe litt rundt uten meg. Det gjør ikke normale barn i butikker. Anonymous poster hash: c18c1...df3 På gård skal du følge etter dem, du skal passe på akkurat slik du gjør på butikk, selv om det et en bdsøksgård så betyr ikke det at barn skal løpe fritt!Du får bare fortelle barna dine at dere skal dra på gården igjen og at du lover og være sammen med dem hele tiden! Herlighet! De er 6 år og klarer å gå litt på egenhånd! De løper ikke fritt, men de får lov å gå til hvert sitt sted/dyr uten meg feks eller kikke litt mens jeg sitter og drikker en cola. Det gjør de fleste foreldre. Om DU ikke gjør det og holder de i hånden hele tiden, vil du ikke få særlig robuste barn. Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer. Jeg vil heller ha seriøse svar på det jeg lurer på! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men de klarer jo ikke å gå alene, det viste de jo veldig klart når de ikke klarte å forholde seg til reglene. Her er det du og barna som gjorde feil og da får du fortelle barna dine at når de gjør ting de ikke har lov til så får det ubehagelige konsekvenser. Anonymous poster hash: 661ea...b0d Som sagt vil jeg heller ha svar på det jeg spør om. Det kan ikke være så vanskelig? Anonymous poster hash: c18c1...df3
Willy W Skrevet 17. juli 2015 #103 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326220" data-time="1437142826" data-date="i dag, 16:20"> Enkel forklaring. ...LATSKAP. Sitte på cafe mens barna turer rundt... Anonymous poster hash: 44919...19f Nei. Jeg er ikke lat... Det regnet Anonymous poster hash: c18c1...df3 Enig....du er LAT...sitter på cafe i 40 min mens barna turer rundt....latskapFor noen er det latskap, for andre er det kos. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Kos å la barna løpe rundt på egenhånd uten å vite at de kan lese alle beskjeder etc....latskap.
Guttaboys Skrevet 17. juli 2015 #104 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #105 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden. Jeg kan ikke svømme. Og har ikke tatt led bikini for jeg trodde det skulle bli regnvær hele tiden. Så da pakket jeg heller regntøy. Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #106 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden.Jeg kan ikke svømme. Og har ikke tatt led bikini for jeg trodde det skulle bli regnvær hele tiden. Så da pakket jeg heller regntøy. Anonymous poster hash: c18c1...df3 😂 long time, no see, Åsta. Har savnet deg 😘 Anonymous poster hash: f83b6...465
Willy W Skrevet 17. juli 2015 #107 Skrevet 17. juli 2015 Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #108 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden.Jeg kan ikke svømme. Og har ikke tatt led bikini for jeg trodde det skulle bli regnvær hele tiden. Så da pakket jeg heller regntøy. Anonymous poster hash: c18c1...df3 😂 long time, no see, Åsta. Har savnet deg 😘 Anonymous poster hash: f83b6...465 Jeg vet kkke hvem Åsta er og synes det er dårlig gjort å sammenligne meg med noen jeg ikke er! Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #109 Skrevet 17. juli 2015 Stakkars unger.... Anonymous poster hash: 44919...19f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #110 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3
¤Hippie¤ Skrevet 17. juli 2015 #111 Skrevet 17. juli 2015 Vel... Noen må jo sette grenser for barna dine..! 😊Og det klarer jeg fint selv! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Beklager, men det høres ikke sånn ut. Tror du må ta enn liten tur i deg selv.Deg om det. Du kjenner meg ikke... Men gidder ikke diskutere dette mer. Vil heller ha svar på det jeg spør om. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Nei forhåpentligvis ikke.Men slik du fremstiller deg her, så er det ikke vanskelig å se hva slags mor du er. Fortell. Venter i spenning Anonymous poster hash: c18c1...df3 Når alle svarer det samme, bør det vel snart gå opp et lys kanskje? En mor som er redd for litt regn, lar barna på 6 1/2 år gå alene på en gård, mens hun selv sitter å drikker cola.. Som så reagerer på at "ansatte" på gården gir klar beskjed/kjefter til barna hva som ikke er lov.. Du skriver samtidig at du kjefter OFTE, så de burde "tåle" det.. Hallo.. Ser du det fortsatt ikke, lille troll??
Guttaboys Skrevet 17. juli 2015 #112 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden.Jeg kan ikke svømme. Og har ikke tatt led bikini for jeg trodde det skulle bli regnvær hele tiden. Så da pakket jeg heller regntøy. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Du kødder nå, sant? I klartekst: Gjør noe annet enn å dra på gård! Hva som helst! Heller mot at dette er trolling.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #113 Skrevet 17. juli 2015 Vel... Noen må jo sette grenser for barna dine..! 😊Og det klarer jeg fint selv! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Beklager, men det høres ikke sånn ut. Tror du må ta enn liten tur i deg selv.Deg om det. Du kjenner meg ikke... Men gidder ikke diskutere dette mer. Vil heller ha svar på det jeg spør om. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Nei forhåpentligvis ikke.Men slik du fremstiller deg her, så er det ikke vanskelig å se hva slags mor du er. Fortell. Venter i spenning Anonymous poster hash: c18c1...df3 Når alle svarer det samme, bør det vel snart gå opp et lys kanskje? En mor som er redd for litt regn, lar barna på 6 1/2 år gå alene på en gård, mens hun selv sitter å drikker cola.. Som så reagerer på at "ansatte" på gården gir klar beskjed/kjefter til barna hva som ikke er lov.. Du skriver samtidig at du kjefter OFTE, så de burde "tåle" det.. Hallo.. Ser du det fortsatt ikke, lille troll?? Så det er synd på barna som må klare seg utendørs mens jeg er innendørs når de er 6 1/2? Og at jeg kjefter når de gjør noe galt? Skal jeg heller sulle med de enn å gi klare instrukser? Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #114 Skrevet 17. juli 2015 Men i alle dager. Hvis barna ikke vil på gård, så ikke dra på gård! MÅ alle barn på gård? Dra i svømmehallen i steden.Jeg kan ikke svømme. Og har ikke tatt led bikini for jeg trodde det skulle bli regnvær hele tiden. Så da pakket jeg heller regntøy. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Du kødder nå, sant? I klartekst: Gjør noe annet enn å dra på gård! Hva som helst! Heller mot at dette er trolling. Vi er omgitt av gårder og det var det vi skulle. Det er derfor vi er her. "Gårdsferie"? Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #115 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #116 Skrevet 17. juli 2015 Men hvorfor er det så om å gjøre at de skal like seg på gårder da? Og de skjønner sikkert at det var den sinte dama som gjorde dem redde, og ikke konseptet bondegård? Anonymous poster hash: 67a72...dd9 De vil ikke til noen gårder fordi de ble skremt av opplevelsen. Og jeg vil ikke tvinge de til å hoppe ut i noe de er redd for Anonymous poster hash: c18c1...df3 De ble ikke redd for gården men de ble redde da de fikk tilsnakk, hva gjør du om de får tilsnakk av en fremmed på eks butikk skal de nekte og være med på butikk igjen?Det er ikke vanlig å snakke til andres barn i butikker. Det er også en helt annen setting. Jeg kan ikke sitte og se på mens barna handler? Da må de følge meg når JEG handler. På en gård kan de løpe litt rundt uten meg. Det gjør ikke normale barn i butikker. Anonymous poster hash: c18c1...df3 På gård skal du følge etter dem, du skal passe på akkurat slik du gjør på butikk, selv om det et en bdsøksgård så betyr ikke det at barn skal løpe fritt!Du får bare fortelle barna dine at dere skal dra på gården igjen og at du lover og være sammen med dem hele tiden! Herlighet! De er 6 år og klarer å gå litt på egenhånd! De løper ikke fritt, men de får lov å gå til hvert sitt sted/dyr uten meg feks eller kikke litt mens jeg sitter og drikker en cola. Det gjør de fleste foreldre. Om DU ikke gjør det og holder de i hånden hele tiden, vil du ikke få særlig robuste barn. Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer. Jeg vil heller ha seriøse svar på det jeg lurer på! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men de klarer jo ikke å gå alene, det viste de jo veldig klart når de ikke klarte å forholde seg til reglene. Her er det du og barna som gjorde feil og da får du fortelle barna dine at når de gjør ting de ikke har lov til så får det ubehagelige konsekvenser. Anonymous poster hash: 661ea...b0d Som sagt vil jeg heller ha svar på det jeg spør om. Det kan ikke være så vanskelig? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Og svaret er at du må slutte å sy puter under armene til barna dine, og få dem til å se virkeligheten. De har ingen grunn til å være redde, det eneste de har grunn til å gjøre er å angre seg for at de ikke klarte å forholde seg til reglene. Du bør også gå i deg selv og innse at det er kun du og dine barn som gjorde feil her, og da må du også si til barna at dere gjorde feil og det er ingen grunn til å være redd så lenge dere klarer å forholde dere til regler fremover. Anonymous poster hash: 661ea...b0d
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #117 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #118 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men du kjøpte jo colaen før ungene dine gikk ut? Så du bruker lenger tid enn 40 minutter! Anonymous poster hash: f83b6...465
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #119 Skrevet 17. juli 2015 Men hvorfor er det så om å gjøre at de skal like seg på gårder da? Og de skjønner sikkert at det var den sinte dama som gjorde dem redde, og ikke konseptet bondegård? Anonymous poster hash: 67a72...dd9 De vil ikke til noen gårder fordi de ble skremt av opplevelsen. Og jeg vil ikke tvinge de til å hoppe ut i noe de er redd for Anonymous poster hash: c18c1...df3 De ble ikke redd for gården men de ble redde da de fikk tilsnakk, hva gjør du om de får tilsnakk av en fremmed på eks butikk skal de nekte og være med på butikk igjen?Det er ikke vanlig å snakke til andres barn i butikker. Det er også en helt annen setting. Jeg kan ikke sitte og se på mens barna handler? Da må de følge meg når JEG handler. På en gård kan de løpe litt rundt uten meg. Det gjør ikke normale barn i butikker. Anonymous poster hash: c18c1...df3 På gård skal du følge etter dem, du skal passe på akkurat slik du gjør på butikk, selv om det et en bdsøksgård så betyr ikke det at barn skal løpe fritt!Du får bare fortelle barna dine at dere skal dra på gården igjen og at du lover og være sammen med dem hele tiden! Herlighet! De er 6 år og klarer å gå litt på egenhånd! De løper ikke fritt, men de får lov å gå til hvert sitt sted/dyr uten meg feks eller kikke litt mens jeg sitter og drikker en cola. Det gjør de fleste foreldre. Om DU ikke gjør det og holder de i hånden hele tiden, vil du ikke få særlig robuste barn. Men nå gidder jeg ikke diskutere det mer. Jeg vil heller ha seriøse svar på det jeg lurer på! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men de klarer jo ikke å gå alene, det viste de jo veldig klart når de ikke klarte å forholde seg til reglene. Her er det du og barna som gjorde feil og da får du fortelle barna dine at når de gjør ting de ikke har lov til så får det ubehagelige konsekvenser. Anonymous poster hash: 661ea...b0d Som sagt vil jeg heller ha svar på det jeg spør om. Det kan ikke være så vanskelig? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Og svaret er at du må slutte å sy puter under armene til barna dine, og få dem til å se virkeligheten. De har ingen grunn til å være redde, det eneste de har grunn til å gjøre er å angre seg for at de ikke klarte å forholde seg til reglene. Du bør også gå i deg selv og innse at det er kun du og dine barn som gjorde feil her, og da må du også si til barna at dere gjorde feil og det er ingen grunn til å være redd så lenge dere klarer å forholde dere til regler fremover. Anonymous poster hash: 661ea...b0d Ok. Takk. Godt at det finnes noen med delvis fornuft her i denne tråden! Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #120 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men du kjøpte jo colaen før ungene dine gikk ut? Så du bruker lenger tid enn 40 minutter! Anonymous poster hash: f83b6...465 Ja.. Skal vi diskutere hvor lang tid det tar å drikke en cola nå da? Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #121 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men du kjøpte jo colaen før ungene dine gikk ut? Så du bruker lenger tid enn 40 minutter! Anonymous poster hash: f83b6...465 Ja.. Skal vi diskutere hvor lang tid det tar å drikke en cola nå da? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Ja, det synes jeg. Anonymous poster hash: f83b6...465
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #122 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men du kjøpte jo colaen før ungene dine gikk ut? Så du bruker lenger tid enn 40 minutter! Anonymous poster hash: f83b6...465 Ja.. Skal vi diskutere hvor lang tid det tar å drikke en cola nå da? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Ja, det synes jeg. Anonymous poster hash: f83b6...465 Lag din egen tråd og diskuter det med noen som bryr seg! Anonymous poster hash: c18c1...df3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #123 Skrevet 17. juli 2015 )" data-cid="147326448" data-time="1437151664" data-date="i dag, 18:47">Koselig å være med 6 åringene sine på gård du? De er 6 år og kan tydeligvis ikke lese. Er ikke det koselig å kunne være sammen med barna sine? De fleste foreldre jeg kjenner foretrekker det nemlig . Når det er sagt...høres ut som du har barnas, altså 6 åringene sine versjon av hva som har skjedd... Robuste barn? Mange måter å få robuste barn, men jeg synes det er koselig å være sammen med barna, oppleve og se ting sammen. Du synes det er koselig å sitte på cafe mens barna dine...altså 6 åringene...kommer opp i en vanskelig situasjon som kunne vært UNNGÅTT hvis du hadde orket å lette på rumpa di Jeg er da mye sammen med barna mine. Det vet jo ikke du noe om. Selv om jeg satt 40 min lenger de på en kafe EN gang, så er jeg en dårlig mor og fortrekker å ikke være sammen med barna mine? Reis tilbake til mars du! Anonymous poster hash: c18c1...df3 40 min lenger?! Hvor lang tid bruker du på å drikke opp den colaen egentlig? 😜 Anonymous poster hash: f83b6...465 40 min ser du vel? Jeg var ikke veldig tørst og siden det regnet ble jeg liksom ikke fristet til å drikke fort. Så spurte barna om vi kunne gå ut. Jeg ba de vente til jeg var ferdig. Så sa de at de kunne gå alene. Jeg sa ok, men ikke gå langt, ta på regnjakker og kom til meg med en gang det er noe. Og det gjorde de.. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men du kjøpte jo colaen før ungene dine gikk ut? Så du bruker lenger tid enn 40 minutter! Anonymous poster hash: f83b6...465 Ja.. Skal vi diskutere hvor lang tid det tar å drikke en cola nå da? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Ja, det synes jeg. Anonymous poster hash: f83b6...465 Lag din egen tråd og diskuter det med noen som bryr seg! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Men det er din cola som er interessant å diskutere, åsta Anonymous poster hash: f83b6...465
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #124 Skrevet 17. juli 2015 Vel... Noen må jo sette grenser for barna dine..! 😊Og det klarer jeg fint selv! Anonymous poster hash: c18c1...df3 Beklager, men det høres ikke sånn ut. Tror du må ta enn liten tur i deg selv.Deg om det. Du kjenner meg ikke... Men gidder ikke diskutere dette mer. Vil heller ha svar på det jeg spør om. Anonymous poster hash: c18c1...df3 Nei forhåpentligvis ikke.Men slik du fremstiller deg her, så er det ikke vanskelig å se hva slags mor du er. Fortell. Venter i spenning Anonymous poster hash: c18c1...df3 Når alle svarer det samme, bør det vel snart gå opp et lys kanskje? En mor som er redd for litt regn, lar barna på 6 1/2 år gå alene på en gård, mens hun selv sitter å drikker cola.. Som så reagerer på at "ansatte" på gården gir klar beskjed/kjefter til barna hva som ikke er lov.. Du skriver samtidig at du kjefter OFTE, så de burde "tåle" det.. Hallo.. Ser du det fortsatt ikke, lille troll?? Så det er synd på barna som må klare seg utendørs mens jeg er innendørs når de er 6 1/2? Og at jeg kjefter når de gjør noe galt? Skal jeg heller sulle med de enn å gi klare instrukser? Anonymous poster hash: c18c1...df3 Nei, jeg sa ikke det var synd på barna. Men det er kanskje det..? De er iallfall ikke din førsteprioritet. Når du er mer redd for å bli litt våt, enn for barna dine, da er det noe som skurrer. En ting er om dere hadde vært på en lekeplass, der du kan sitte med den cola'n din å holde øye med dem hele tiden, men når du sitter inne mens de driver ute på et ukjent sted med DYR alene, burde du virkelig latt din skrekk for vann ligge, og heller følge dem. Nei, man skal ikke "sulle" med dem, men du gav uttrykk for at du kjefter mye, og det er ikke bra i lengden. Du må virkelig ta til deg de folk skriver, om dette virkelig er sant. Du har litt å lære. Anonymous poster hash: c2fb7...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå