Gå til innhold

Hcg prøver


MN83

Anbefalte innlegg

Vi krysser fingrene for det 😄👍

Håper bare tiden går litt fort til ting blir litt tryggere! Og gleder meg veldig til jeg kjenner spark og bevegelse, da kan jeg slappe av 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig stort sett vært rolig, og er det forsåvidt enda.. Jeg måtte innom jobben i kveld, og det endte med at jeg tok en hcg. Nesten litt flaut.. Legen som rekvirerte den skulle følge med på svaret, og ringe meg når prøven er ferdiganalysert. Det ville ta et par timer. Spent 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det som nok blir de siste testene jeg tar i og med at jeg er ganske fornøyd med dagens resultat. 3+ og en sterkere test strek enn kontroll strek.

 

wmnl6t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det som nok blir de siste testene jeg tar i og med at jeg er ganske fornøyd med dagens resultat. 3+ og en sterkere test strek enn kontroll strek.

 

wmnl6t.jpg

Gratulerer, moro å se 3+!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man slapper litt mer av da. Selv om jeg tror den hadde blitt 3+ for flere dager siden så er det gøy å bare få en bekreftelse på at det stiger. Nå er det ikke stort mer å gjøre enn å vente til lege time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg telefon, hcg på 30 000! 6+2, så det er nok helt etter skjema det.

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg litt til vi har alle bikket 12 uker og vi kan samle oss på Facebook. Det blir liksom litt mer ekte, personlig og gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke vente med å fortelle barna mine! På lørdag braker det løs for oss og vips så har 3-4 uker gått. Håper og krysser at alt er ok. Gleder meg til ul på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg telefon, hcg på 30 000! 6+2, så det er nok helt etter skjema det.

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

 

Kunne tenkt meg å få tatt hcg jeg og.. Kanskje jeg hadde vært litt roligere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da fikk jeg telefon, hcg på 30 000! 6+2, så det er nok helt etter skjema det.

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

Kunne tenkt meg å få tatt hcg jeg og.. Kanskje jeg hadde vært litt roligere da..

Jeg er faktisk veldig rolig, og det er så deilig. Med sønnen var jeg et nervevrak fra dag 1, til jeg hadde ham på brystet 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke vente med å fortelle barna mine! På lørdag braker det løs for oss og vips så har 3-4 uker gått. Håper og krysser at alt er ok. Gleder meg til ul på torsdag.

Så spennende med ul, misunnelig!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da fikk jeg telefon, hcg på 30 000! 6+2, så det er nok helt etter skjema det.

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

Kunne tenkt meg å få tatt hcg jeg og.. Kanskje jeg hadde vært litt roligere da..
Jeg er faktisk veldig rolig, og det er så deilig. Med sønnen var jeg et nervevrak fra dag 1, til jeg hadde ham på brystet 😳

Prøver å være rolig, men tar meg selv i å være stressa, sjekke dopapiret, og kjenne etter om symptomer kommer eller går, endrer seg og lignende... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare ta en test til i dag, og der sto det 3+ gitt... Og den er tatt på kveldstid, så det er vel et godt tegn? :) har ikke tatt no test siden jeg var 4+2.. skal etter mine beregninger være 5 +5

post-864747-886233_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...