Gå til innhold

Hcg prøver


MN83

Anbefalte innlegg

 

Jeg er 4+4 i dag, digitaltest på lørdag sa 1-2 og digitaltest i går sa 2-3. Så det går oppover for meg og! Burde jo fått 2-3 litt tidligere men så lenge det går oppover er vel det et godt tegn. Føler tiden går saaaaakte...

Målte du før i går da? Det går oppover, det er dét viktigste! Og ja, dagene går en smule sakte..

Nei, jeg har bare tatt en test på lørdag og en på søndag, for alt jeg vet kan det hende jeg er et par dager etter enn det jeg tror. Jeg vil ikke bruke tid å penger på å gå til legen og måle hcg. Om jeg mister så mister jeg. Tror det er størst sjangs for å ikke miste om man slapper mer av Og ikke stresser med det. Skjønner veldig godt at dere som har historie med sa og ma og slikt vil gjøre det, men jeg har kun hatt sa en gang før og det var dagen etter svak positiv test og jeg følte på meg med en gang at det ikke kom til å gå. har heldigvis en veldig god følelse på dette og det håper jeg alle andre får også , slik at dere kan slappe av litt. Tror det beste er å bare ta det med ro å bare la naturen gå sin gang. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg er 4+4 i dag, digitaltest på lørdag sa 1-2 og digitaltest i går sa 2-3. Så det går oppover for meg og! Burde jo fått 2-3 litt tidligere men så lenge det går oppover er vel det et godt tegn. Føler tiden går saaaaakte...

Målte du før i går da? Det går oppover, det er dét viktigste! Og ja, dagene går en smule sakte..
Nei, jeg har bare tatt en test på lørdag og en på søndag, for alt jeg vet kan det hende jeg er et par dager etter enn det jeg tror. Jeg vil ikke bruke tid å penger på å gå til legen og måle hcg. Om jeg mister så mister jeg. Tror det er størst sjangs for å ikke miste om man slapper mer av Og ikke stresser med det. Skjønner veldig godt at dere som har historie med sa og ma og slikt vil gjøre det, men jeg har kun hatt sa en gang før og det var dagen etter svak positiv test og jeg følte på meg med en gang at det ikke kom til å gå. har heldigvis en veldig god følelse på dette og det håper jeg alle andre får også , slik at dere kan slappe av litt. Tror det beste er å bare ta det med ro å bare la naturen gå sin gang. <3
Enig med deg, det beste er å slappe mest mulig av. Her ble det hcg målinger kun fordi jeg kunne gjøre det på jobben. Meb, begynner jeg å blø, så kommer jeg til å ta kontakt med fastlegen for 2 målinger av hcg. Og det er gratis, siden det er i forbindelse med svangerskap..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart å sjekke med ukeindikator! Jeg fikk 1-2 på søndag (10/11 dpo) og 2-3 nå i dag. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk 2-3 i dag. Er 5+1. Skal ta ny helga for å se om den endrer seg til 3 +.

Da var det blitt 3+ :)

Det er så godt å se 3+, gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 2-3 på digital test 14. Juli, så spent på når jeg får 3+

Her målte jeg noen dager på rad, fikk 2-3 03.07, målte igjen noen dager på rad og først 10.07 ble det 3+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være rundt 5+0 så bør jo kanskje bikke 3+ snart da vil jeg tro. Prøve på mandag kanskje :-)

Jeg var 5+1 på torsdag. Fikk 2-3

Ny test i dag. Fikk 3+ er 5+3 i dag.

 

Vent noen dager og prøv på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har peiling her😊

 

Jeg er 4+1 i morgen. Tror dere testen vil vide 1-2, eller 2-3? Fosteret er jo rundt 2 uker. Hadde veldig tydelige streker på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har peiling her😊

 

Jeg er 4+1 i morgen. Tror dere testen vil vide 1-2, eller 2-3? Fosteret er jo rundt 2 uker. Hadde veldig tydelige streker på mandag.

På meg så viste det 2-3 da fosteret var 2 uker ja, så vil tror at du hadde fått 2-3 nå. Men, det er jo stor forskjell i hcg produksjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er første testen jeg tok, 13. Juli .. Ganske så sterk strek da 😊😊 så tok jeg som sagt digital med clear blue dagen etter.. Som da viste 2-3

post-864747-246004_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag som jeg hadde igjen... Streken ble sterkere enn kontroll streken 😄 og i dag er jeg kommet over min første mileperl. Hadde en SA på 5+0 og i dag er jeg 5+1 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten redd for å teste mer jeg :-p har ikke hatt blødning eller noe, men bekymrer meg veldig. Syns det er lenge med fire uker til jeg skal til legen :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg veldig jeg også... Har hatt to dager med litt rosa på papiret ved et toalettbesøk i forrige uke og i dag blør jeg litt etter samleie. Mer friskt blod i dag, men regner egentlig med at det er på grunn av samleie siden det ikke var noe antydning til blod før det. Kjenner littømhet i livmora, ikke vondt, bare som mensmurring. Blir så klart bekymret for sa og spes ma når man leser på nett, virker jo nesten som om "alle" har opplevd det både en og mange ganger... Prøver å si til mrg selv at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til og tenker at jeg må slutte å lese på nett, men plutselig sitter jeg å googler likevel gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rart det der, kanskje det var lettere før når det ikke var så tilgjengelig å google for å finne svar.. Hatt litt mindre murring rundt livmor siste to dagene, men det kommer og går litt sikkert. Men ingen antydning til blod heldigvis heller, så burde vel strengt tatt ikke bekymre meg så mye.. Men lettere sagt enn gjort altså ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er nervepirrende! Har jeg litt utflod og så det blir vått løper jeg på do for å sjekke om det er blod. Håper det går fort fram til uke 13 og jeg har vært på ul og alt ser bra ut 😊 da kan jeg senke skuldrene pittelitt! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er nervepirrende! Har jeg litt utflod og så det blir vått løper jeg på do for å sjekke om det er blod. Håper det går fort fram til uke 13 og jeg har vært på ul og alt ser bra ut 😊 da kan jeg senke skuldrene pittelitt! 😉

Kjenner meg igjen i den.. Spretter opp hvis jeg merker noe.. Haha. Men ingen anntydning til blod noen plass hos meg.. Håper det går fort til uke 12-13 altså.. Jeg er alt for spent og bekymra 😜😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blødd noe, men er sjitnervøs fordi om. Har vert igjennom 1MA og 3 SA før jeg fikk gutten min, og 1 SA etter han, så her analyseres dopapiret kan du si.....:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Skjønner godt at du er nervøs. Men det går nok bra får vi håpe😊

Men utrolig slitsomt å kjenne på en hver smerte eller symptomer som er annerledes enn i går... Håper vi klarer å slappe av etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Var det jeg håpte med sønnen min også, men jeg sjekka papiret hele svangerskapet...! Nærvepirrende måneder vi har i vente gitt! :-D men det skal gå bra med oss alle;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...