Gå til innhold

Hcg prøver


MN83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er 4+5, og hcg 1928! Jeg er gravid ja!!! Er ikke så nøye med de symptomene nå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hcg må ligge på for å få 3+ på digital? Må ta en på lørdag..

Er jo litt usikker på når el var, men syns ikke hcg nivået mitt var så høyt 😁

Hadde veldig høye verdier m begge gutta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hcg må ligge på for å få 3+ på digital? Må ta en på lørdag..

Er jo litt usikker på når el var, men syns ikke hcg nivået mitt var så høyt 😁

Hadde veldig høye verdier m begge gutta..

Jeg tror det er over 2000.

Jeg hadde som sagt hcg 1900 på blodprøve tatt kl 21.00, den bør være på over 2000 i morgen tidlig. Tar en ny test i morgen, når jeg først har 3 liggende her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Hcg er VELDIG individuelt, det viktigste er at det stiger jevnt og trutt!

Det var det jordmor sa til meg og, at det er stigningen man skal se på. Ikke selve tallet, så da slapper jeg litt mer av selv om mine tall er lave😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

PS: Hcg er VELDIG individuelt, det viktigste er at det stiger jevnt og trutt!

Det var det jordmor sa til meg og, at det er stigningen man skal se på. Ikke selve tallet, så da slapper jeg litt mer av selv om mine tall er lave😊

Ja, nå må vi senke skuldrene og prøve å nyte graviditeten 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

PS: Hcg er VELDIG individuelt, det viktigste er at det stiger jevnt og trutt!

Det var det jordmor sa til meg og, at det er stigningen man skal se på. Ikke selve tallet, så da slapper jeg litt mer av selv om mine tall er lave😊
Ja, nå må vi senke skuldrene og prøve å nyte graviditeten 😀

Denne gangen går det bra for oss😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 3+ på digital parasoll👌😊😊

Det må være en deilig følelse 😊

 

Er litt skeptisk her nå jeg ..

Ingen ømme bryster overhode nå,

Ingen murringer .. Ingen følelse i det hele tatt! Siden hcg hos meg var på 350 onsdag skal det vel litt til om den skal vise 3+ i morgen? Burde vel vente t mandag?

 

Vil såå gjerne vite.. 😁😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten for at du får 2-3 er stor, og du ender bare med å bli skuffet. Vent til mandag hvis du klarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nøøøye tenking når jeg våknet idag for og imot for å godta den evnt skuffelsen ved en digital 2-3 idag også (som jeg regna med) måtte jeg svi av en test 😁😜

Jeg var forberedt, tror jeg 😜

 

Men det lyste mot meg, 3+ 😊😊😊

Hurraaaa 😊 Veldig glad nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter nøøøye tenking når jeg våknet idag for og imot for å godta den evnt skuffelsen ved en digital 2-3 idag også (som jeg regna med) måtte jeg svi av en test 😁😜

Jeg var forberedt, tror jeg 😜

 

Men det lyste mot meg, 3+ 😊😊😊

Hurraaaa 😊 Veldig glad nå 😊

Ser der ja!!! Fantastisk å se det tallet der! Håper vi klarer å være rolige en god stund nå, og kun tenke at dette kommer til å gå fint, og at vi klarer å nyte graviditeten. Jeg er veldig rolig nå ihvertfall, spent på hvor lenge det varer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve slappe litt mer av nå 😊

Gleder meg masse til ul på fredag!

Såå spent, og krysser alt for å se et bankende hjerte ❤️

Litt spennende å se hvilken livmor den lille ligger i også, men har en god følelse👌

Fortsatt ingen symptomer å skryte av, men skal vel være glad så lenge d varer :P

Eneste jeg kjenner godt er "smerte" bak i rumpa?!? Ned mot baksiden av høyre rumpe/lår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter nøøøye tenking når jeg våknet idag for og imot for å godta den evnt skuffelsen ved en digital 2-3 idag også (som jeg regna med) måtte jeg svi av en test 😁😜

Jeg var forberedt, tror jeg 😜

 

Men det lyste mot meg, 3+ 😊😊😊

Hurraaaa 😊 Veldig glad nå 😊

Ser der ja!!! Fantastisk å se det tallet der! Håper vi klarer å være rolige en god stund nå, og kun tenke at dette kommer til å gå fint, og at vi klarer å nyte graviditeten. Jeg er veldig rolig nå ihvertfall, spent på hvor lenge det varer...

Jeg er helt enig med deg😊 jeg tror vi alle syns at tiden går sakte nå fram til 12ukers grensen, men det er jo sommer! Mange har ferie og skal ha ferie, det må vi jo nyte😀 det har vi gledet oss til helt siden ifjor😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny digitaltest i dag, ble fristet av alle dere andre som har fått 3+ på testen :) er 4+5 i dag, og jammen kom det 3+ hos med også :) Godt å vite at hcg stiger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Zarina! Jeg er veldig rolig nå og tenker at dette kommer til å gå fint. Håper også dere andre det på samme måten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg og stigning er så veldig forskjellig for alle, så ville ikke bekymret meg for deg😊

 

Jeg fikk 3+ igår, 4+4/4+5, men andre har lav hcg og noen høyere.

Er stigningen i hcg som er viktigst👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter år med prøving og to runder ICSI/IVF, fikk vi endelig positiv test :Hehe:  Mannen min bare gleder seg, men jeg klarer ikke å slappe av selv om jeg har symptomer som kvalme og sterk trøtthet. I uke 4 tok jeg en "2-3" digitaltest, og 5+2 tok jeg en "3+" test. Det viser jo stiging :hoppendeglad:  , selv om jeg har hatt to-tre dager med lett spotting (kan skyldes endometriosen). På torsdag tok jeg HCG-prøve hos legen, og skal ta en ny på mandag for å sammenligne. Er kjempenervøs for alt som kan gå galt: MA/SA/graviditet utenfor livmoren. Klarer ikke å skjønne at jeg er gravid :klo: .

 

En annen del av historien er at moren min for få dager siden fikk beskjed om at hun har terminalkreft, og sannsynligvis bare har uker eller måneder igjen å leve. Mulig det er vanskelig for meg å ta inn en ekstrem glede og en ekstrem sorg på en gang. Også er jeg redd for at sorgen kan påvirke babyen, eller føre til spontanabort... :(

 

Skal til tidlig ultralyd hos Hausken 23.juli. Noe som er vanlig for de som har lykkes med IVF. Håper selvfølgelig på gode nyheter både fra legen og ultralyden.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter år med prøving og to runder ICSI/IVF, fikk vi endelig positiv test :Hehe:  Mannen min bare gleder seg, men jeg klarer ikke å slappe av selv om jeg har symptomer som kvalme og sterk trøtthet. I uke 4 tok jeg en "2-3" digitaltest, og 5+2 tok jeg en "3+" test. Det viser jo stiging :hoppendeglad:  , selv om jeg har hatt to-tre dager med lett spotting (kan skyldes endometriosen). På torsdag tok jeg HCG-prøve hos legen, og skal ta en ny på mandag for å sammenligne. Er kjempenervøs for alt som kan gå galt: MA/SA/graviditet utenfor livmoren. Klarer ikke å skjønne at jeg er gravid :klo: .

 

En annen del av historien er at moren min for få dager siden fikk beskjed om at hun har terminalkreft, og sannsynligvis bare har uker eller måneder igjen å leve. Mulig det er vanskelig for meg å ta inn en ekstrem glede og en ekstrem sorg på en gang. Også er jeg redd for at sorgen kan påvirke babyen, eller føre til spontanabort... :(

 

Skal til tidlig ultralyd hos Hausken 23.juli. Noe som er vanlig for de som har lykkes med IVF. Håper selvfølgelig på gode nyheter både fra legen og ultralyden.... 

 

Gratulerer med positiv test! Hurra!

 

Og så leit å høre om din mor.  Skjønner at følelsene går begge veier og sånn må det jo nesten være. *klem*

Gled deg når du gjør det, og sørg når du gjør det - og ikke prøv å ha dårlig samvittighet for noen av delene, eller å bekymre deg for mye om det kan eller ikke kan føre til SA - da stresser du jo bare enda mer! <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig teststrek endelig sterkere enn kontrollstrek! Jubler litt for meg selv her.

Har vært på hyttetur og ikke tatt tester i helga.

Digitaltest på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 i dag, digitaltest på lørdag sa 1-2 og digitaltest i går sa 2-3. Så det går oppover for meg og! Burde jo fått 2-3 litt tidligere men så lenge det går oppover er vel det et godt tegn. Føler tiden går saaaaakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 i dag, digitaltest på lørdag sa 1-2 og digitaltest i går sa 2-3. Så det går oppover for meg og! Burde jo fått 2-3 litt tidligere men så lenge det går oppover er vel det et godt tegn. Føler tiden går saaaaakte...

Målte du før i går da? Det går oppover, det er dét viktigste! Og ja, dagene går en smule sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...