Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har egentlig stort sett vært rolig, og er det forsåvidt enda.. Jeg måtte innom jobben i kveld, og det endte med at jeg tok en hcg. Nesten litt flaut.. Legen som rekvirerte den skulle følge med på svaret, og ringe meg når prøven er ferdiganalysert. Det ville ta et par timer. Spent 😛

Da fikk jeg telefon, hcg på 30 000! 6+2, så det er nok helt etter skjema det.

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

Annonse

Jeg er veldig rolig på at dette kommer til å gå bra, så hvis jeg mister spiren nå, da kommer jeg til å gå helt i kjelleren!! Gleder meg til mars, og til gullgutten min blir storebror ❤️

Kunne tenkt meg å få tatt hcg jeg og.. Kanskje jeg hadde vært litt roligere da..

Kunne tenkt meg å få tatt hcg jeg og.. Kanskje jeg hadde vært litt roligere da..

Jeg er faktisk veldig rolig, og det er så deilig. Med sønnen var jeg et nervevrak fra dag 1, til jeg hadde ham på brystet 😳

Jeg er faktisk veldig rolig, og det er så deilig. Med sønnen var jeg et nervevrak fra dag 1, til jeg hadde ham på brystet 😳

Prøver å være rolig, men tar meg selv i å være stressa, sjekke dopapiret, og kjenne etter om symptomer kommer eller går, endrer seg og lignende... Huff...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...