Gå til innhold

slankestart Juli 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste som funker for meg er å kutte sukker helt ut

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

Samma her. Skulle spise brød, saus og poteter i jula for å slippe å ødelegge alle juledagene som ifjor pga. at magen/kroppen ikke er vant med det. Endte opp med å ha spist mange kilo godtei, sjokolade og bare vanlig mat i 1 uke... 😧😣😨

*klapp på skuldra*

Har vært flink idag. 3 knekkebrød med skinke og agurk til frokost.kylling til lunsj en lien porsjon med gryterett og 3 små hvitløksbaguetter (der kunne jeg ga tatt kun 1)

Og en kyllingsalat etter 1 times gåtur😊

Og tyggis når sukkerhunger kommer

Endret av junimamma81

Jeg har også klart meg bra. Kjenner at kroppen gjerne vil ha karbohydrater så nå gjelder det å holde ut og bite tennene sammen til det går over 😷😒

Har gått flere turer også denne uka, til tross for regn og vind.

Kjøpte meg ny parkas også på nett før helga. Kjenner den sitter fint i str.M, men går jeg opp 5 kilo blir den liten. Går jeg ned 5 kilo sitter den fortsatt fint. Prøvde L, men det ble for stort. Det var ikke Bergans heller 😨😂😂 Det var rett og slett Kari Traa 😃😄😁

*klapp på skuldra*

Har vært flink idag. 3 knekkebrød med skinke og agurk til frokost.kylling til lunsj en lien porsjon med gryterett og 3 små hvitløksbaguetter (der kunne jeg ga tatt kun 1) til middag

Og en kyllingsalat etter 1 times gåtur😊

Og tyggis når sukkerhunger kommer

Jeg har også klart meg bra. Kjenner at kroppen gjerne vil ha karbohydrater så nå gjelder det å holde ut og bite tennene sammen til det går over 😷😒

Har gått flere turer også denne uka, til tross for regn og vind.

Kjøpte meg ny parkas også på nett før helga. Kjenner den sitter fint i str.M, men går jeg opp 5 kilo blir den liten. Går jeg ned 5 kilo sitter den fortsatt fint. Prøvde L, men det ble for stort. Det var ikke Bergans heller 😨😂😂 Det var rett og slett Kari Traa 😃😄😁

Det er så godt når man opplever at klær i en annen str er for stort😊 håpet jeg er der innen mars😉

Annonse

Veide meg idag for jeg skulle egentlig på home party idag, men det ble ikke.

Lørdag, 82 kilo.

Idag fredag, 79,6 kilo.

Fornøyd med det 😊

Har vært flink å gå tur denne uka, har akkurat kommet hjem etter en tur på nesten 2 timer nå, og nesten 8 km.

Igår rydda jeg i klesskapet mitt 😮

Har funnet 3 sånne xl-poser med klær som kan kastes 😨

Fant også ut at jeg har nok lagt på meg mer etter sommerferien enn jeg vil innrømme og ønsker 😧😢😥😣

Gikk jo over 20000 skritt på fredag. Og idag har jeg vært masse ute og mannen og jeg har lødd 1 favn ved i garasjen.

Annonse

Hadde en god uke frem til igår.

Igår spiste jeg noen sukkerfrie drops, 2 lavkarbo boller med krem, vaniljekrem, smør, syltetøy og ost. Ikke alt samtidig da 😉

Idag lagde jeg 1 stor eller 2 små porsjoner med sjokolademousse. La i meg alt og resten av vaniljekremen. Fikk så vondt i magen, ekstra vondt siden jeg spiste på tom mage.. Så ikveld spiste jeg skive og 2 porsjoner yoghurt.. Blæ 😣😣😣🍨🍴🍰

Får trøste meg med at alt var lavkarbo 😕

Det er leeeeeeeeeeeenge siden jeg har vært her inne, men nå må jeg bare brette opp ermene og komme i gang (igjen)!

01.01: 80,9

08.01: 79,5

16.01: 77,5

Jeg har hatt omgangssyke forrige uke, derfor så mye ned. Det hjalp jo veldig på vekta da, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. :legrine:

Målet er 65 eller 60 kg (jeg vet ikke før jeg kommer dit, kanskje en plass midt i mellom). Delmål på 75, 70 og så 65 kg.

Det er leeeeeeeeeeeenge siden jeg har vært her inne, men nå må jeg bare brette opp ermene og komme i gang (igjen)!

01.01: 80,9

08.01: 79,5

16.01: 77,5

Jeg har hatt omgangssyke forrige uke, derfor så mye ned. Det hjalp jo veldig på vekta da, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. :legrine:

Målet er 65 eller 60 kg (jeg vet ikke før jeg kommer dit, kanskje en plass midt i mellom). Delmål på 75, 70 og så 65 kg.

Kjekt at du kommer inn igjen 😊😊

Jeg tenker også slik når jeg er syk. Jaja blir gjerne kvitt en kilo, eller to 😂😂😂😉

Hadde en god uke frem til igår.

Igår spiste jeg noen sukkerfrie drops, 2 lavkarbo boller med krem, vaniljekrem, smør, syltetøy og ost. Ikke alt samtidig da

Idag lagde jeg 1 stor eller 2 små porsjoner med sjokolademousse. La i meg alt og resten av vaniljekremen. Fikk så vondt i magen, ekstra vondt siden jeg spiste på tom mage.. Så ikveld spiste jeg skive og 2 porsjoner yoghurt.. Blæ

Får trøste meg med at alt var lavkarbo

Men det høres godt ut da :D

Okei, da har jeg funnet frem min altfor lille bunad....

Skal i to konfirmasjoner i år, pluss 17.mai selvfølgelig, jeg er nødt til å få fikset bunaden.

Jeg tenker som så at nå skal den henge fremme på skapet mitt og være til motivasjon, også skal jeg bestille en time for å sy den ut. Disse bunad-damene har det jo veldig travelt på våren så jeg tenkte jeg skulle bestille en time nå f.eks midt i april, den vekta jeg har da, den vekta blir bunaden tilpasset.

Så får vi se da ;)

Jeg har så lyst til å stråle i bunaden min i år, nekter å føle meg feit i noen rimelige klær jeg har kjøpt i full fart fordi bunaden ikke passer i år heller. Nå skal bunaden på!

Da har jeg fått kjøpt meg ny badevekt :) Må si at det er jammen ikke så lett å komme tilbake i rett spor :eeeh:

02.01 - 17 : 93 kg

08.01 - 17 : 91,9 kg (- 1,1 kg)

19.01 - 17 : 90,9 kg (- 1 kg)

Det går i alle fall rett vei 😊😊

Okei, da har jeg funnet frem min altfor lille bunad....

Skal i to konfirmasjoner i år, pluss 17.mai selvfølgelig, jeg er nødt til å få fikset bunaden.

Jeg tenker som så at nå skal den henge fremme på skapet mitt og være til motivasjon, også skal jeg bestille en time for å sy den ut. Disse bunad-damene har det jo veldig travelt på våren så jeg tenkte jeg skulle bestille en time nå f.eks midt i april, den vekta jeg har da, den vekta blir bunaden tilpasset.

Så får vi se da ;)

Jeg har så lyst til å stråle i bunaden min i år, nekter å føle meg feit i noen rimelige klær jeg har kjøpt i full fart fordi bunaden ikke passer i år heller. Nå skal bunaden på!

Høres lurt ut ☺☺

Veid meg idag. 79,3. 79,6 sist fredag. Ikke akkurat den store bragden, men det har jeg heller ikke fortjent så jeg har meg selv å takke.

Har nå fastet i 36 timer. Målet er 48 (47) timer. Kunne tenkt meg lenger, men tviler på jeg fungerer etterpå + at mannen steiler.. Så får prøve i ukene når han er bortreist dersom jeg vil prøve igjen.

Fastet totalt minus pepsi max i 46 - 46 1/2 time. Måtte spise litt tidligere igår pga. jeg skulle ut å hente minste kl.20.

Men gjorde en god innsats og følte at første dagen var verst og at jeg kunne fastet litt lenger når jeg var kommet så langt. Har lyst å prøve igjen imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...