Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #26 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Hva gjør du når barna flytter ut? Da vil du ikke få noe særlig støtte og du vil være fullstendig uattraktiv på jobbmarkedet. Anonymous poster hash: 0eebf...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #27 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Hva gjør du når barna flytter ut? Da vil du ikke få noe særlig støtte og du vil være fullstendig uattraktiv på jobbmarkedet. Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Da får jeg også mindre utgifter så kommer nok helt sikkert til å klare meg bra. Anonymous poster hash: c86cb...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #28 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Problemstillingen er jo utopisk. Ingen arbeidsgivere vil ha en ansatt på 36 uten arbeidserfaring, så du kan trygt la være å skrive de jobbsøknadene. Anonymous poster hash: 77f5f...2f6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #29 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. 😉 er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Det kommer kanskje ikke til å skje i din levetid, men hvilke verdier fører du videre til barna dine? Sosialstønad går i arv, og det er ikke sikkert at de blir like glad for at du lærer dem å sløve og snylte, sånn når kassa er tom, og de ikke eier arbeidsmoral... Anonymous poster hash: 275e4...dc3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #30 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Hva gjør du når barna flytter ut? Da vil du ikke få noe særlig støtte og du vil være fullstendig uattraktiv på jobbmarkedet. Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Da får jeg også mindre utgifter så kommer nok helt sikkert til å klare meg bra. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Hva med barna dine da. Du avler jo opp fremtidens navsnyltere. Tror du at de får penger like lett som det du gjør? Og hva skjer når de ikke får det, og heller ikke klarer å jobbe fordi de ikke er vant til å klare seg selv? Anonymous poster hash: 0eebf...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #31 Skrevet 27. juni 2015 Dette kan umulig være sant?? Det er slike som deg, som ødelegger for oss andre som trenger hjelp! Skryte av alt du får av NAV.. Fysj. Hvis dette virkelig er tilfelle, håper jeg du virkelig får kjenne på kroppen og kontoen snart, hvordan det er å være fattig! Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #32 Skrevet 27. juni 2015 Dette kan umulig være sant?? Det er slike som deg, som ødelegger for oss andre som trenger hjelp! Skryte av alt du får av NAV.. Fysj. Hvis dette virkelig er tilfelle, håper jeg du virkelig får kjenne på kroppen og kontoen snart, hvordan det er å være fattig! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Ehhh, vi er ikke fattige så forstår ikke hvor du tar det ifra? Vi bor i et fint hus, har et pent hjem, har fine, hele og rene klær, alltid sunn og god mat. Har også råd til turer og ferier med barna. De har alt av utstyr som venner osv har. Anonymous poster hash: c86cb...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #33 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #34 Skrevet 27. juni 2015 Dette kan umulig være sant?? Det er slike som deg, som ødelegger for oss andre som trenger hjelp! Skryte av alt du får av NAV.. Fysj. Hvis dette virkelig er tilfelle, håper jeg du virkelig får kjenne på kroppen og kontoen snart, hvordan det er å være fattig! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Ehhh, vi er ikke fattige så forstår ikke hvor du tar det ifra? Vi bor i et fint hus, har et pent hjem, har fine, hele og rene klær, alltid sunn og god mat. Har også råd til turer og ferier med barna. De har alt av utstyr som venner osv har. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Det er jo enda værre............................ Anonymous poster hash: 0eebf...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #35 Skrevet 27. juni 2015 Dette kan umulig være sant?? Det er slike som deg, som ødelegger for oss andre som trenger hjelp! Skryte av alt du får av NAV.. Fysj. Hvis dette virkelig er tilfelle, håper jeg du virkelig får kjenne på kroppen og kontoen snart, hvordan det er å være fattig! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Ehhh, vi er ikke fattige så forstår ikke hvor du tar det ifra? Vi bor i et fint hus, har et pent hjem, har fine, hele og rene klær, alltid sunn og god mat. Har også råd til turer og ferier med barna. De har alt av utstyr som venner osv har. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Prøv å lese innlegget.. Hun HÅPER du får oppleve hvordan det er å være fattig... Anonymous poster hash: 275e4...dc3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #36 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf De satt krav til min kusine om å finne seg en jobb. Hun svarte med å bli gravid, så kunne hun være hjemme enda lenger Anonymous poster hash: 0eebf...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #37 Skrevet 27. juni 2015 Dette kan umulig være sant?? Det er slike som deg, som ødelegger for oss andre som trenger hjelp! Skryte av alt du får av NAV.. Fysj. Hvis dette virkelig er tilfelle, håper jeg du virkelig får kjenne på kroppen og kontoen snart, hvordan det er å være fattig! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Ehhh, vi er ikke fattige så forstår ikke hvor du tar det ifra? Vi bor i et fint hus, har et pent hjem, har fine, hele og rene klær, alltid sunn og god mat. Har også råd til turer og ferier med barna. De har alt av utstyr som venner osv har. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Vi er fattige, og jeg håper du får din dose med fattigdom hvis barna dine flytter ut en dag. Sa aldri at du er det nå, men jeg håper du blir det, så kanskje du klarer å bruke hodet riktig! Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #38 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf De satt krav til min kusine om å finne seg en jobb. Hun svarte med å bli gravid, så kunne hun være hjemme enda lenger Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Den kusinen din høres ut som ei jeg vet om. Så fort det minket med støtte fra NAV og bidrag, så ble det nytt barn. Og slik har hun holdt på i noen å tjue år. Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #39 Skrevet 27. juni 2015 Jeg har nettopp blitt 100% ufør etter å ha jobbet 50% og 50% ufør en god stund. Jeg tør ikke si noe verken til barna mine eller andre at jeg ikke jobber, de tror enda jeg går på jobb. (Pleide gå samtidig med dem på morgenen og komme hjem før dem) Jeg syns det er flaut å være ufør. Anonymous poster hash: 72584...b0d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #40 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf De satt krav til min kusine om å finne seg en jobb. Hun svarte med å bli gravid, så kunne hun være hjemme enda lenger Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Den kusinen din høres ut som ei jeg vet om. Så fort det minket med støtte fra NAV og bidrag, så ble det nytt barn. Og slik har hun holdt på i noen å tjue år. Anonymous poster hash: a1daa...d27 Min kusine er ikke så gammel at hun har vært i systemet så lenge enda, men hun gjør så godt hun kan med å bli der Anonymous poster hash: 0eebf...4d4
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #41 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf De satt krav til min kusine om å finne seg en jobb. Hun svarte med å bli gravid, så kunne hun være hjemme enda lenger Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Den kusinen din høres ut som ei jeg vet om. Så fort det minket med støtte fra NAV og bidrag, så ble det nytt barn. Og slik har hun holdt på i noen å tjue år. Anonymous poster hash: a1daa...d27 Min kusine er ikke så gammel at hun har vært i systemet så lenge enda, men hun gjør så godt hun kan med å bli der Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Kanskje de er i slekt?😜 Ja det er slik denne dama her også har styrt med. Fire unger med fire forskjellige (selvfølgelig), og null interesse av å jobbe. Bruker menn og NAV for det det er verdt. Kvalmt. Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #42 Skrevet 27. juni 2015 Tror garantert at dette er et troll. Hvor mange barn har du, Hi? Normalsats for livsopphold er i år kr. 5.700 for deg, så kommer tillegg for barn. Hvis du går i årevis slik du hevder å gjøre så vil det etter hvert settes krav til deg for at du fortsatt skal få stønader. Jeg tror ikke på deg, for normalt oppegående personer er rett og slett ikke så blåst som det du er i argumentasjonen din. Ha en fin sommer videre, Trollmor. Anonymous poster hash: fe013...ccf De satt krav til min kusine om å finne seg en jobb. Hun svarte med å bli gravid, så kunne hun være hjemme enda lenger Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Den kusinen din høres ut som ei jeg vet om. Så fort det minket med støtte fra NAV og bidrag, så ble det nytt barn. Og slik har hun holdt på i noen å tjue år. Anonymous poster hash: a1daa...d27 Min kusine er ikke så gammel at hun har vært i systemet så lenge enda, men hun gjør så godt hun kan med å bli der Anonymous poster hash: 0eebf...4d4 Det er jo bare trist. Trist fordi hun ikke lærer seg hva det vil si å være selvstendig, hva det vil si å ha økonomisk frihet, hva det vil si å ha yrkesstolthet, hva det vil si å ha arbeidsmoral, hva det vil si å ha gode kolleger, hva det vil si å føle på velværet ved å gjøre en innsats. Og enda tristere fordi barna hennes ikke får lære det samme Anonymous poster hash: fe013...ccf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #43 Skrevet 27. juni 2015 Har virkelig ikke ord!!Hva med å tenke på fremtiden? Oljeeventyret er snart over, og da blir det definitivt verre her til lands... Jeg kan ikke forstå at det er mulig å tenke sånn. Ta ansvar for ditt liv og dine barn, menneske!! Anonymous poster hash: 275e4...dc3 Kommer ikke til å skje mens jeg lever. 😉 er nå 36 år og har aldri hatt en jobb, har alltid klart meg bra og hatt nok penger. Igjen, ingen som kan gi meg en god grunn til at jeg skal begynne å jobbe? Det å bidra til staten osv er ingen god grunn og gir meg ingenting. Voksen kontakt får jeg nok av så det er ikke et problem. Har lært meg det jeg trenger for å ha det bra i hverdagen så det er heller ikke et godt argument. Kommer dere på noen andre? Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Hva er nok penger da? Nok til å kjøpe bolig for å sikre fremtiden ? Nok til å reise og oppleve ting. Jeg syns ihvertfall det må være pinlig å ikke kunne forsørge meg selv så lenge jeg hadde vært frisk. Har tatt utdannelse og har mye mer enn deg utbetalt. I tillegg er det viktig for meg å lære barna mine god arbeidsmoral og være et forbilde. Ønsker de en bedre fremtid enn å leve på sosialen og bo i en kommunal leilighet Anonymous poster hash: 6a223...3ab
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #44 Skrevet 27. juni 2015 Jeg har nettopp blitt 100% ufør etter å ha jobbet 50% og 50% ufør en god stund. Jeg tør ikke si noe verken til barna mine eller andre at jeg ikke jobber, de tror enda jeg går på jobb. (Pleide gå samtidig med dem på morgenen og komme hjem før dem) Jeg syns det er flaut å være ufør. Anonymous poster hash: 72584...b0d Skjønner godt du synes det er flaut, når snart alle i Norge tenker at "hun gidder ikke" å jobbe. Men ikke tenk så mye på at du synes det er flaut! Det er jo ikke din feil. Min mann er også ufør, han er egentlig arbeidsnarkoman, så du kan tenke deg hvordan det går😐 Heldigvis, så kan dere jobbe litt, så lenge helsa er noenlunde i orden. Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #45 Skrevet 27. juni 2015 Kjenner jeg blir litt sint jeg. Selv har jeg flere diagnoser, nok diagnoser til å bli uføretrygdet. Men jeg vil ha en utdannelse, og jobbe, kanskje jeg ikke kan jobbe 100%, men jeg vil i hvert fall jobbe så mye jeg kan. Så jeg studerer, uten støtte fra Nav. Og i sommer har jeg en sommerjobb, hvor jeg ikke trives så godt, og er allerede helt utslitt. Og har 1,5 mnd igjen å jobbe. Men jeg må jo, skal vi ha penger til å overleve. Anonymous poster hash: b42b3...595
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #46 Skrevet 27. juni 2015 Kjenner jeg blir litt sint jeg. Selv har jeg flere diagnoser, nok diagnoser til å bli uføretrygdet. Men jeg vil ha en utdannelse, og jobbe, kanskje jeg ikke kan jobbe 100%, men jeg vil i hvert fall jobbe så mye jeg kan. Så jeg studerer, uten støtte fra Nav. Og i sommer har jeg en sommerjobb, hvor jeg ikke trives så godt, og er allerede helt utslitt. Og har 1,5 mnd igjen å jobbe. Men jeg må jo, skal vi ha penger til å overleve. Anonymous poster hash: b42b3...595 Ehhh nei, du MÅ ikke da du fint kan få støtte fra nav. At du velger å slite deg ut er da virkelig ikke mitt problem. Du kan også velge å la være å jobb og vips du blir ikke utslitt. Anonymous poster hash: c86cb...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #47 Skrevet 27. juni 2015 Kjenner jeg blir litt sint jeg. Selv har jeg flere diagnoser, nok diagnoser til å bli uføretrygdet. Men jeg vil ha en utdannelse, og jobbe, kanskje jeg ikke kan jobbe 100%, men jeg vil i hvert fall jobbe så mye jeg kan. Så jeg studerer, uten støtte fra Nav. Og i sommer har jeg en sommerjobb, hvor jeg ikke trives så godt, og er allerede helt utslitt. Og har 1,5 mnd igjen å jobbe. Men jeg må jo, skal vi ha penger til å overleve. Anonymous poster hash: b42b3...595 Ehhh nei, du MÅ ikke da du fint kan få støtte fra nav. At du velger å slite deg ut er da virkelig ikke mitt problem. Du kan også velge å la være å jobb og vips du blir ikke utslitt. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Wow. Du er jo helt på vidda da! Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #48 Skrevet 27. juni 2015 Kjenner jeg blir litt sint jeg. Selv har jeg flere diagnoser, nok diagnoser til å bli uføretrygdet. Men jeg vil ha en utdannelse, og jobbe, kanskje jeg ikke kan jobbe 100%, men jeg vil i hvert fall jobbe så mye jeg kan. Så jeg studerer, uten støtte fra Nav. Og i sommer har jeg en sommerjobb, hvor jeg ikke trives så godt, og er allerede helt utslitt. Og har 1,5 mnd igjen å jobbe. Men jeg må jo, skal vi ha penger til å overleve. Anonymous poster hash: b42b3...595 Ehhh nei, du MÅ ikke da du fint kan få støtte fra nav. At du velger å slite deg ut er da virkelig ikke mitt problem. Du kan også velge å la være å jobb og vips du blir ikke utslitt. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Wow. Du er jo helt på vidda da! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Å hvorfor mener du det? Det jeg sier er jo bare sant... Anonymous poster hash: c86cb...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #49 Skrevet 27. juni 2015 Ehhh nei, du MÅ ikke da du fint kan få støtte fra nav. At du velger å slite deg ut er da virkelig ikke mitt problem. Du kan også velge å la være å jobb og vips du blir ikke utslitt. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Om du er troll eller ikke, Hi, så er du virkelig helt blåst med den argumentasjonen din. Snap out of it - enten du er troll eller ikke! Anonymous poster hash: fe013...ccf
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #50 Skrevet 27. juni 2015 Kjenner jeg blir litt sint jeg. Selv har jeg flere diagnoser, nok diagnoser til å bli uføretrygdet. Men jeg vil ha en utdannelse, og jobbe, kanskje jeg ikke kan jobbe 100%, men jeg vil i hvert fall jobbe så mye jeg kan. Så jeg studerer, uten støtte fra Nav. Og i sommer har jeg en sommerjobb, hvor jeg ikke trives så godt, og er allerede helt utslitt. Og har 1,5 mnd igjen å jobbe. Men jeg må jo, skal vi ha penger til å overleve. Anonymous poster hash: b42b3...595 Ehhh nei, du MÅ ikke da du fint kan få støtte fra nav. At du velger å slite deg ut er da virkelig ikke mitt problem. Du kan også velge å la være å jobb og vips du blir ikke utslitt. Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Wow. Du er jo helt på vidda da! Anonymous poster hash: a1daa...d27 Å hvorfor mener du det? Det jeg sier er jo bare sant... Anonymous poster hash: c86cb...2a8 Joda, på en måte er det sant, men tenker du KUN penger? Vet du kun skriver for å provosere, men det som er trist er at mange faktisk tenker som deg. Anonymous poster hash: a1daa...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå