Gå til innhold

14-åringen er gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI

Jeg har snakket mye med min datter, og sa også at det var rart de ikke sa noe om abort hos legen, men hun mener de har sagt det. Det var nemlig hun som foreslo abort, og hun sier at det var legen som foreslo det. Men hun er ikke sikker på lenger hva hun vil. Hun vil ikke beholde barnet, men hun vil heller ikke gå gjennom en senabort å føde et dødt barn, og hun vil ikke gå hele svanger skapet fr så å adoptere det. Vi er helt rådville :( kommer nok kanskje ikke til å oppdatere her mer, føler jeg må konsentrere meg mer om min datter. Men tusen takk for all støtte, og for positive og negative innlegg, det hjelper meg å se saken fra flere sider

Anonymous poster hash: 3da59...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun får abort el pronto, så er det ikke slik at det er et ferdig barn som kommer ut, hun er 'bare 16 uker på vei og det er overhode ikke levedyktig på noen måte nå, stort er det heller ikke. Få det gjort fort, ikke la mer tid gå!

Anonymous poster hash: 176c1...e94

Skrevet

Hvis hun får abort el pronto, så er det ikke slik at det er et ferdig barn som kommer ut, hun er 'bare 16 uker på vei og det er overhode ikke levedyktig på noen måte nå, stort er det heller ikke. Få det gjort fort, ikke la mer tid gå!

Livet til både datteren din, deg, og flere rundt kommer til å få hele livet, resten av livet totalt snudd på hodet og mulig ødelagt hvis hun bærer fram barnet! Her vil det absolutt beste være å ta abort, uten tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...