Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Drikke i dåp? Ja? Du pleier ikke å ha drikke til mat du? Brus, saft eller vann - altså - drikke ... Anonymous poster hash: 4604c...091
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Drikke i dåp? Du vet at man kan drikke annet enn alkohol? Anonymous poster hash: 8ce25...26c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Hvor mange blir dere i dåpen? Anonymous poster hash: bc4bd...67d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HIAnonymous poster hash: 6160a...fab Så dere HAR faktisk råd til å betale for drikken, dere er bare gjerrige? Da er det ihvertfall uhørt. Dere inviterer folk til å feire dåpsbarnet sammen med dere, da betsler dere det det koster. Selvsagt. Anonymous poster hash: d6334...f90
Luksusdyret Skrevet 22. juni 2015 #31 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Så dere er rett og slett gjerrige. Sjarmerende trekk, gitt...
Luksusdyret Skrevet 22. juni 2015 #32 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HIAnonymous poster hash: 6160a...fab Så dere HAR faktisk råd til å betale for drikken, dere er bare gjerrige? Da er det ihvertfall uhørt. Dere inviterer folk til å feire dåpsbarnet sammen med dere, da betsler dere det det koster. Selvsagt. Anonymous poster hash: d6334...f90 Eller eventuelt sier at dere ikke ønsker gave, siden gjestene må betale seg inn.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #33 Skrevet 22. juni 2015 Ville nok ikke latt gjestene betale for egen drikke i en dåp. Jeg ville spurt restauranten om dere kan ta med drikke selv og kjøpt kasser med billig brus om mulig Anonymous poster hash: 40987...654
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #34 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Dere har masse penger til overs, men dere har ikke råd til å betale for drikke i deres eget barn sin barnedåp............Da er det jo ikke fordi dere har dårlig råd, men tydeligvis fordi dere er gjerrige Anonymous poster hash: 8ce25...26c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #36 Skrevet 22. juni 2015 Herregud gi dere! HI spurte om et spørsmål og dere har svart. Hun har tatt det til etterretning og ordner med drikke til gjestene! 😊 flotters! Anonymous poster hash: e8a28...bcd
*Miss Marple* Skrevet 22. juni 2015 #37 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HIAnonymous poster hash: 6160a...fab Nei, så gale! Dere har råd, men vil bare ikke betale??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #38 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HIAnonymous poster hash: 6160a...fab wow.... Det er noe som heter å spare seg til fant.... Anonymous poster hash: 76d22...304
Yellow Brick Road Skrevet 22. juni 2015 #39 Skrevet 22. juni 2015 Jeg ville heller ha sittet på et sliten samfunnshus og spist snitter enn å bli servert på restaurant, og ja, drikke bør være med.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #40 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Flaut flaut flaut! Har dere masse penger så bør dere virkelig kunne bla opp til brus til gjestene. Dette er noe av det gjerrigste jeg har lest! Anonymous poster hash: 01be9...0dc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #41 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Åh neeeei, den kommentaren var jo så mye verre enn spørsmålet ditt! Spørsmålet avslørte at du mangler det mest elementære når det gjelder skikk og bruk, denne kommentaren viser at du i tillegg er rett og slett er ekstremt kjip, egoistisk og gjerrig. 🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: e2eaf...31a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #42 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #43 Skrevet 22. juni 2015 Enig med alle over, du kan bare ikke være så gnien og be gjester kjøpe drikke selv. Da synes jeg heller dere kan dra mastercard eller be om hjelp fra foreldrene deres. Ser for meg at dere er litt unge ;-) Anonymous poster hash: b5fc2...ea6 klassisk.. det er jo bare unge som tenker annerledes og feil noen ganger. Anonymous poster hash: f88f8...a88
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #44 Skrevet 22. juni 2015 Oi da. Her ble det mye engasjement. Jeg ser at jeg bommer totalt hvis jeg inviterer til dåpsfest der jeg ber gjestene stå for drikke selv. Skivebom, tydeligvis. Ok, det er notert, da gjør jeg ikke det. Og til deg som mente at da var vi for fattige til å ha barn. Det er nettopp FORDI vi velger sånne løsninger at vi har masse penger til overs. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Så dere sitter igjen med masse penger fordi dere velger sånne løsninger som gjør at folk må betale for det som dere inviterer dem til? Jøss. Anonymous poster hash: 4604c...091
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #45 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Men ikke gjør det da. Svigermor kan ikke tvinge dere. Foeresten så ville jeg aldri forventet at familien skille være med å male huset mitt. Anonymous poster hash: f88f8...a88
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #46 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Så inviter de dere vil! Vi inviterte våre foreldre og søsken. Jeg har to søsken, mannen 1. Og selvsagt våre besteforeldre.Vi var vel 15 stykker i dåpen! Hadde søsken som fadder! Anonymous poster hash: bc4bd...67d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #47 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Beklager, jeg pleier ikke å oppsøke dette forumet for å henge folk. Det er faktisk sjelden jeg svarer så negativt som jeg gjorde ovenfor. Innlegget ditt tok rett of slett kaka. Og dessverre ble det ikke det dugg bedre etter at du la frem forklaringen din. Anonymous poster hash: e2eaf...31a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #48 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Så la være å invitere iallefall dem som ikke inviterte dere i barnedåp, hvorfor skal dere få folk til å betale deres dåp fordi dere velger "smarte løsninger" og samtidig la dere diktere av sigerforeldrene dine om hvem som skal komme? Anonymous poster hash: 4604c...091
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #49 Skrevet 22. juni 2015 Ville nok ikke latt gjestene betale for egen drikke i en dåp. Jeg ville spurt restauranten om dere kan ta med drikke selv og kjøpt kasser med billig brus om mulig Anonymous poster hash: 40987...654 Hahaha, det er folk som deg som gir oss i bransjen grå hår! Hvorfor skulle resturanten gi gjester lov å ta med drikke? Hva blir det neste? Ta med mat selv? Tror du de leker butikk? Anonymous poster hash: e7b8e...217
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #50 Skrevet 22. juni 2015 Det var da voldsomt. Men som vanlig er dere bare ute etter å henge noen, og i dag ble det meg. Fint. Joda, vi er kanskje gjerrige, men for å være ærlig har vi ikke spesielt lyst til å invitere alle vi "må" invitere, fordi svigers krever det. Søsken, nevøer og nieser med haugevis av barn, som vi aldri møter. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å flytte. Som alle sa nei da vi ba om hjelp til å male huset. (Og til alle dere som har tenkt til å hyle opp om at det er fordi vi er så gjerrige i utgangspunktet; nei, det var før vi begynte å spare inn.) Ikke ble vi invitert i noen av deres barnedåper heller. DERFOR har vi ikke spesielt lyst til spandere hele verden på disse menneskene. Vi har nok penger, vi ønsker bare ikke å bruke så mye på disse menneskene. HI Anonymous poster hash: 6160a...fab Hvor skal man begynne? Dere ønsker at gjestene skal betale for sitt eget drikke i dåpsfesten fordi svigerforeldrene prøver å diktere hvem dere skal invitere. Dette igjen er etter eget utsagn mennesker dere er i slekt med, men som dere ikke ønsker å bruke penger på fordi de ikke hjalpt til med å male huset deres, eller hjalp dere når dere skulle flytte Altså er det mulig å tenke slik? Å forvente hjelp med maling av hus og flytting kan dere bare ikke gjøre. Dere kan gjerne spørre, men får dere et nei så kan dere ikke gå rundt og knuge på det slik at det kommer til uttrykk på en slik måte som det gjør nå. Altså det går jo ikke ann å ha en slik leveregel! Anonymous poster hash: cfa0b...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå