Gå til innhold

meg med venninne som er forelsket I mannen min...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg mail av venninnen min, og jeg har fått et titalls sms i dag.

 

Først i mailen skrev hun at hun spyr av meg hvis jeg ikke kaster ut mannen etter dette.. det vsr en ganske lang mail som fortsatte på samme måten.. Hun skrev mye om hvor stygt han snakker om meg, at jeg er verdens kjedeligste person... og at han hater å ha sex med meg. Til sist skrev hun at hun føler seg forpliktet til å la meg få vite dette så jeg unngår tabben å fortsette livet med han. Hun la også med bilder! Jeg har vist det til mannen og han dirrer av sinne, men peker og forklarer Hvorfor de må være tatt for lenge siden.. og, jeg ser jo at han på endel av bildene er slankere, brunere og mer veltrent.. men på noen av bildene er det bare kjønnsorganer.. og de er jo ganske like.. bildene er ikke datert. Det var utrolig ekkelt å se de bildene! Og utrolig ekkelt å lese mailen.

 

Selv om jeg tror hun er helt på snurr nå så rammer det meg.. Jeg føler meg utrolig usikker på meg selv, og særlig seksuelt.. det er jo tåpelig også at jeg lar henne ramme meg, hun vet jo lite om hvordan mannen og jeg har hatt det sammen..

 

I dag har jeg fått øren sms av henne der hun ber meg bekrefte at jeg har mottatt sms og hun sier jeg godt kan bo hos henne en stund (!) nå når jeg skal gå fra mannen..

 

Det begynner å nærme seg at jeg faktisk vurderer å anmelde henne .. men, det er jo bare FOR sykt..

 

Og sykest av alt er at jeg ikke bare fnyser av det. Jeg har ikke hatt sex med mannen min på to uker nå og jeg føler det blir vanskeligere og vanskeligere å skulle være nær han.. bare fordi jec er redd han virkelig synes jeg er håpløs, og Ag han kanskje har sagt det i en eller annen sammenheng som venninnen har plukket opp og dermed vet hvordan hun skal ramme meg. Det er akkurat som om jeg har åpnet meg fullstendig for han og plutselig nå oppdager at han har ledd av meg hele tiden. Samtidig så tror jeg jo virkelig ikke det. Jeg er kanskje ikke frisk selv engang. Jeg strever veldig..

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare ta det oppgjøret med de begge nå en gang for alle? Du kan jo ikke få noe annet enn ulike konspirasjonsteorier herfra uansett

 

Anonymous poster hash: 3509a...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: blokker henne på mail og tlf!!! Hun er ond & klinkoko!

 

Du vil ALDRI kunne ha et naturlig forhold til dette mennesket igjen, ALDRI!! Kutt henne fra livet ditt! Du skylder henne ingenting!

 

Konsentrer deg om mannen din, og lev livet deres. Mannen din har vært litt dust! Men i sin dumhet har det vært for å beskytte deg!

 

 

 

Anonymous poster hash: 90470...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dere ikke kan oppklare dette for meg, men jeg har bare behov for å dele det med noen fordi jeg har det så vanskelig..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sagt rett ut st hun vil ha mannen din.

Du svarte med at han var din.også kommer alt dette rett etterpå.litt vel tilfeldig spør du meg.tror nok dama er klin kokos.

Hadde hun vært en god vennine av deg hadde hun fortalt deg for mange år siden historikken mellom hun og din mann.

Jeg ville stengt hun utav livet ditt og holde mannen litt på avstand og bearbeide dine tanker og følelser.

Hadde jeg vært mannen din ville jeg avsluttet bylivet engang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en såpeopera, dama kan umulig være mentalt frisk?

 

Jeg ville svart på sms'en og sagt klart fra at denne typen hjelp vil du ikke ha og at du anser deres vennskap for over og at du ikke vil høre fra henne igjen. Få klart frem at du overhodet ikke har tenkt å kaste mannen ut, for selv om deres forhold selvfølgelig har hatt sine opp og nedturer har dere et godt forhold som ingen av dere ønsker avslutte. Avslutt med at denne bombanderingen av mail og sms begynner ligne trakasering så om hun tar kontakt igjen går du til politiet.

 

Så sletter du henne på facebook (samme gjør mannen), avviser telefoner og lar være svare på sms.

 

Du og mannen bør nok bestille en time på familievernkontoret og jobbe litt med forholdet. Du må begynne stole på at du er bra nok, mannen velger deg av en grunn. Hadde han ønsket å være med henne hadde du blitt dumpa for lenge siden, men han har valgt deg!

 

Anonymous poster hash: 377a6...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vakre deg, blokker henne nå. Først hadde hun ingen bilder og nå bekrefter hun det mannen din har sagt ved å sende disse bildene. Mannen din har tabbet seg ut, du trenger ikke mer dritt å forholde deg til. Dere skal til samtaler snart men kan jeg anbefale at dere sitter tett sammen ikveld og er bare til, ikke snakk for mye bare kjenn den fysiske nærheten. Å holde avstand er ikke like sunt. 



Anonymous poster hash: 274d0...25a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere meg? Hva er det som beviselig HAR skjedd mellom frøken utpåtur og mannen til HI?

 

Anonymous poster hash: 49d37...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer nå er akkurat det jeg skrev tidlig i den første tråden din, Hi. Din eksvenninne kjenner deg altfor godt, hun vet akkurat hvor hun skal ramme deg, hun vet akkurat hva hun skal si og påstå for å få deg til å tvile på mannen din.

 

Eksvenninnen din virker overhodet ikke stabil! Da du var hos henne var hun full. Hun påstod da at hun hadde slettet aboslutt alt hun hadde av bevis. Likevel har hun nå sendt deg bilder. Hun lyver så det renner av henne! Og på toppen så prøver hun nå å leke venninne igjen når hun sier at du kan få bo med henne når du skal gå fra mannen. Det i seg selv viser hvor totalt ute og kjøre hun er. Hun har sagt til deg at du ikke må komme og tro at du er bedre enn henne. Så prøver hun å overbevise deg om at hun har hatt et forhold til mannen din - og samtidig så forventer hun at du skal bo hos henne om du skulle gå fra mannen.

En slik tankegang viser at hun ikke lenger er rasjonell!

 

Og ja, jeg synes absolutt at du OG mannen sammen skal anmelde henne! Snakk i hvert fall med politiet, de kan også snakke med henne, gi henne en advarsel om at hvis hun nå ikke kutter all kontakt med dere så vil hun bli anmeldt.

 

Hadde jeg vært deg/mannen så ville jeg sendt en sms og en mail hvor dere ber henne holde seg helt borte fra dere, ikke ta kontakt med noen av dere noe mer. Tror jeg ville sendt identisk sms og mail fra både din og mannens telefoner og mailer. Skriv at hvis hun tar kontakt, hvis dere hører at hun sprer rykter om dere, så kommer dere til å anmelde henne for trakassering.

 

Og ang. det med bildene. Jeg forstår at det må være fælt for deg å se intime bilder av mannen som er tatt av en annen. Heldigvis ser du hvordan hun lyver siden mannen var slankere, bedre trent og brunere den gangen. De nærbildene av kjønnsorganene hans bør ikke får deg til å tvile, for der vil han jo normalt være blek uansett.

 

Beste måten dere kan rette tunge på til denne syke damen, det er å fortsette det gode sexlivet dere hadde før og fortsette å være lykkelige sammen! Som sagt, hun kjenner deg altfor godt, hun vet hvordan hun skal manipulere deg og gjøre deg usikker. Ikke la det få ødelegge for deg. Det hun gjør er ikke friskt eller normalt!

Du og mannen har vært lykkelige i mange år og har hatt et godt sexliv disse årene (husk, mannen valgte DEG etter at han hadde eksperimentert seg ferdig med andre tidligere og bestemt at det ikke var noe han ville basere livet sitt på). Ikke la en syk og sjalu dame få ødelegge det dere har sammen!

 



Anonymous poster hash: 17fcd...434
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare deg hun kontakter eller mannen din også?

Bare meg som jeg vet om.. Jeg har fri tilgang på hans facebook, mailkonto og telefon for tiden...

 

Hvordan det?

 

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere meg? Hva er det som beviselig HAR skjedd mellom frøken utpåtur og mannen til HI?

 

Anonymous poster hash: 49d37...37e

 

Les her... bare 464 svar, så du har litt å gjøre i kveld :P

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144219979-er-det-noen-som-husker-meg-med-venninne-som-er-forelsket-i-mannen-min/

 

Anonymous poster hash: 17fcd...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare deg hun kontakter eller mannen din også?

Bare meg som jeg vet om.. Jeg har fri tilgang på hans facebook, mailkonto og telefon for tiden...

Hvordan det?Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Vet hun du har fri tilgang til hans mobil og pc? Kan du sende sms fra han å se hvordan hun svarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som at venninnen din faller helt fra hverandre og prøver å dra alle skitne ess for å ødelegge mellom deg og mannen men å likevel virke som en trygg venninne.. Som alle andre sier her, dette BØR virkelig anmeldes, det er langt over streken å holde på med det der.

 

Jeg skjønner du er i ulage, jeg skjønner at det horribelt å se bildene men ikke se på dem. Ikke svar henne mer. Kvittér for melding mottat og be henne slutte å ta kontakt. Si gjerne også at det kommer til å anmeldes for dette går på både din, mannens og ungenes vel og ve. Hun vet akkurat hvilke usikkerheter du har og hun vet akkurat hvilke knapper hun har å trykke på for å knuse deg og få deg til å tvile på både mannen og deg selv. Hadde hun vært en god venninne så ville hun ikke prøvd å bryte opp mannen din og deg, hun ville anbefalt familievernkontoret, trukket seg unna, forsikret deg om at hun ikke er en trussel osv. Hun har allerede sagt at du "ikke er noe" i forhold til henne og hun har sagt rett ut at hun er i en krise og vil ha mannen din.

 

Hvor gammelt er barnet? Kan det være hos besteforeldrene igjen? Jeg har nesten lyst til å si: Max et MasterCard  og røm landet med mannen din.. Dere må dette heslige kvinnemennesket på avstand, dere skuklle hatt 2 uker på landet eller utlandet og virkelig pratet ut, vekk fra hverdagens mas og kjas og uten at ungen må forholde seg til stramme ansikter, sint hvisking og tårer som ikke synes men ikke kan skjules. Unger ser og forstår mye. De er små folk tross alt.

 

Gi slipp på henne Hi.. Hun er ikke ditt ansvar lenger.. Hun har spyttet på deg, mannen din og barnet ditt og er mer opptatt av seg selv enn noe annet akkurat nå. Hun trenger hjelp og det er ikke du som kan gi henne det. Du kan derimot anbefale henne å seg hjelp og si at du ønsker henne alt vel, jeg skjønner jo at hun betyr mye for deg og selv om du har sett historien hennes opp igjennom så skal du ikke sytnes synd på henne. Hun er et voksent menneske som vet bedre enn å skulle gjemme seg og skylde på en vond oppvekst. Det er INGEN grunn til å pulverisere din beste venninnes familie. Som sagt, husk at dette startet med at hun innrømmet at hun fortsatt er forelsket i mannen din etter en greie de hadde for 10 år og at du "ikke er noenting". Hun har sagt opp vennskapet med deg og tenker hun på seg selv. Det er det !"#¤% på tide at du gjør også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev en løgndetektortest av mannen din,

 

Anonymous poster hash: 6bf31...23a

Gi deg. Situasjonen er nok uten sånt tull, og ja det er tull. 

 

Anonymous poster hash: 274d0...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Svarene deres betyr veldig mye for meg. Jeg trenger å få hamret inn i hodet at jeg ikke er et dårlig menneske som ikke vil følge henne videre men skjerme meg selv og familien min. Barna våre er 6 og 3.. Vi reiser på ferie alle sammen førstkommende torsdag og skal være borte to uker.. Dette er ingen ideell oppvarming til ferie, men kan hende det blir godt å fly fra alt sammen.

 

Jeg føler meg mer enn litt skremt av hvordan dette påvirker meg.. jeg er kraftløs på en veldig fysisk måte, føler jeg skal knekke på midten når jeg går over gulvet, ligger på sofaen og sover store deler av dagen. Jeg er sykmeldt fra jobb og sier til barna at jeg er syk. til seksåringen har jeg forklart hvordan virus i kroppen kan gjøre en svak uten at man er forkjølelse eller noe annet - han spurte om det er virus som gjør at jeg er lei meg også (jeg har ikke drevet og grått foran han). jeg svarte ja på det, og minte han på et newton-program vi så en gang der hun programlederen spiste kun sjokolade i ti dager og ble så svak at hun tilslutt bare gråt og var lei seg.. jeg sa det var sånn med dette viruset også, men at jeg egentlig er glad innerst inne, akkurat som før.. Huff, dårlig følelse for det der..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tillat henne å ødelegge deg og familien din på denne måten.

 

Barna dine lider, du lider og ditt forhold til mannen din lider!

Dette stopper I DAG!!

 

Skriv tilbake: Vårt vennskap er over, aldri kontakt meg eller min mann igjen. Hvis denne trakasseringen fortsetter, vil du bli anmeldt.

 

Absolutt alle meldinger, telefoner og mail deretter besvares ikke. Slett dem før de leses! Blokker henne (mail, nr osv) og start på nytt med mannen din.

 

 

Ikke nøl, bare gjør det! Og gjør det nå!!!!!

 

Anonymous poster hash: a0417...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tillat henne å ødelegge deg og familien din på denne måten.

 

Barna dine lider, du lider og ditt forhold til mannen din lider!

Dette stopper I DAG!!

 

Skriv tilbake: Vårt vennskap er over, aldri kontakt meg eller min mann igjen. Hvis denne trakasseringen fortsetter, vil du bli anmeldt.

 

Absolutt alle meldinger, telefoner og mail deretter besvares ikke. Slett dem før de leses! Blokker henne (mail, nr osv) og start på nytt med mannen din.

 

 

Ikke nøl, bare gjør det! Og gjør det nå!!!!!

 

Anonymous poster hash: a0417...895

Enig👍🏻
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg ville ha anmeldt henne. Det er sjikane og trakassering. Hun er nok gæren, men det kan ikke du hjelpe henne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Tenker du bare må si at nok er nok.

 

Send en sms til venninnen din;

Joda, jeg har mottatt alle mailer og sms. Jeg har nå fått all info jeg trenger og har tatt et valg. Ett forhold er over, men ikke det forholdet du tror. Jeg kommer aldri til å finne ut hva som stemmer, men uansett hvem av dere som snakker sant så har du vært ei bedriten venninne. Så ja, vårt forhold er over! Jeg verken trenger eller vil ha din hjelp! Hører jeg ETT ord til fra deg nå vil du bli anmeldt for trakassering.

Ønsker deg lykke til videre i livet!

 

Så blokkerer du der du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Svarene deres betyr veldig mye for meg. Jeg trenger å få hamret inn i hodet at jeg ikke er et dårlig menneske som ikke vil følge henne videre men skjerme meg selv og familien min. Barna våre er 6 og 3.. Vi reiser på ferie alle sammen førstkommende torsdag og skal være borte to uker.. Dette er ingen ideell oppvarming til ferie, men kan hende det blir godt å fly fra alt sammen.

 

Jeg føler meg mer enn litt skremt av hvordan dette påvirker meg.. jeg er kraftløs på en veldig fysisk måte, føler jeg skal knekke på midten når jeg går over gulvet, ligger på sofaen og sover store deler av dagen. Jeg er sykmeldt fra jobb og sier til barna at jeg er syk. til seksåringen har jeg forklart hvordan virus i kroppen kan gjøre en svak uten at man er forkjølelse eller noe annet - han spurte om det er virus som gjør at jeg er lei meg også (jeg har ikke drevet og grått foran han). jeg svarte ja på det, og minte han på et newton-program vi så en gang der hun programlederen spiste kun sjokolade i ti dager og ble så svak at hun tilslutt bare gråt og var lei seg.. jeg sa det var sånn med dette viruset også, men at jeg egentlig er glad innerst inne, akkurat som før.. Huff, dårlig følelse for det der..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

 

Du er ikke et dårlig menneske om du kutter kontakten med din eksvenninne. Det er lenge siden hun kuttet det båndet dere hadde. Det kuttet hun den dagen hun bestemte seg for å prøve å få mannen din til sengs!

 

Jeg vil si at hvis du ikke kutter henne ut så tar du dårlig vare på familien din. Hun gjør dere ikke noe godt i det hele tatt!

 

Jeg synes du og mannen skal stå frem som et team overfor henne nå og sammen ta avstand fra henne. Vis henne at det er dere to sammen mot henne. Skriv sms og mail til henne hvor dere skriver "vi" og "oss" og ber henne holde seg helt unna dere, og at om hun ikke gjør det så vil dere anmelde henne for trakassering. Husk å få inn det med at hun heller ikke skal spre rykter, at også det vil dere se på som trakassering.

Og gjør det NÅ, før dere drar på ferie! Vurder i helgen om dere skal anmelde henne også.

 

Si klart fra til henne sammen, ev. anmeld henne og få det gjort før ferien. Da kan dere begge slappe mer av i ferien og få det som begynnelsen på en ny start. Ikke dra med dere en utsettelse på å sette grenser for henne, det vil bare gnage dere, og det kan også gjøre at hun - om hun vet dere drar på ferie nå - gjør mer for å ødelegge ferien deres. Jeg ville anmeldt henne for å være sikker på at hun forstår at dere mener alvor.

 

Jeg tror også at du vil få det bedre om dere setter foten ned overfor din eksvenninne.

 

Det er ikke så rart du føler deg som du gjør om dagen. Du er grovt sviktet av din beste venninne og ekteskapet ditt har vært i krise. Dere lever fremdeles midt i krisen.

 

Men jeg tror fremdeles at dere kan komme styrket ut av dette :)

 

Gjør de tiltak dere må mtp. din eksvenninne før ferien!!! Du bruker mye energi på å vurdere akkurat det og grue deg.

 

Anonymous poster hash: 17fcd...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dere ikke kan oppklare dette for meg, men jeg har bare behov for å dele det med noen fordi jeg har det så vanskelig..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: a71f9...4d6

Ja jeg beklager, forstår det. Men det ikke greit å få all tvil ut av veien, så kan dere nyte livet i fred og ro og gjøre som nevnt over her, blokkere hun helt fra livene deres

 

håper det ordner seg

 

 

Anonymous poster hash: 3509a...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner også at du er bekymret for venninnen din og tenker på hva mer hun kan finne på, det ville i alle fall jeg gjort men det er ikke lenger ditt ansvar.. Be henne skaffe seg hjelp, be henne la mannen din gå og be henne la deg gå.. Det er ikke en god situasjon det her men uansett hva som skjer så er dette valg du ikke kan ta eller unngå å ta for henne, det har hun helt klart bevist.

 

Har hun noen andre mennesker i livet som kan hjelpe henne? Kan du be noen ha et øye med henne så du slipper å ha dårlig samvittighet? Konsentrer deg om familien, uansett hva.. Det er en uutholdelig situasjon men som sagt, du har ikke gjort NOE som helst for å fortjene dette, det er mange ting som kan ha påvirket venninnen tilå ha bikket dette punktet men det er ingen grunn til at hun skal overkjøre deg og kødde med psyken din. Jeg skjønner du ikke har lyst til å være en medvirkende sak for å pushe henne videre i denne galskapen men prøv å dytt det litt fra deg, prøv å se om du kan få noen andre til å hjelpe henne og fokusér på å redde familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg skjønner også at du er bekymret for venninnen din og tenker på hva mer hun kan finne på, det ville i alle fall jeg gjort

Samme her, jeg syns det lukter kokt kanin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...