Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere enn meg med nytt forsøk i Juli/August? 

Etter negativt forsøk nå, så blir det nytt forsøk på Trianglen Danmark. De hadde ikke ferie stengt + at de er en del billigere enn privat her i Norge. Har lest mye bra om de og de virker veldig hyggelige, så jeg er veldig spent. :) 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144220560-juliaugust-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal vel inn her jeg da.

Forsøk nummer to. Innsett i naturlig syklus😊

Innsett i naturlig syklus er det når du starter hormonsprøyte ved mensen? Jeg gjør det i midten av juli og egguthenting i slutten av juli. Håper de får ut mange og gode egg😃👍

Innsett i naturlig syklus er det når du starter hormonsprøyte ved mensen? Jeg gjør det i midten av juli og egguthenting i slutten av juli. Håper de får ut mange og gode egg😃👍

Nei, det er innsett av allerede uthentet og fryst egg. Ingen medisiner.. Helt naturlig.

De skal følge min syklus nøye, frem til jeg får positiv eggløsningstest. Noen dager senere setter vi inn embryo som om det skullert mitt eget egg den mnd som ble befruktet😊

Skjønte du noe av det?

Dårlig på å forklare😂✌️

Nei, det er innsett av allerede uthentet og fryst egg. Ingen medisiner.. Helt naturlig.

De skal følge min syklus nøye, frem til jeg får positiv eggløsningstest. Noen dager senere setter vi inn embryo som om det skullert mitt eget egg den mnd som ble befruktet😊

Skjønte du noe av det?

Dårlig på å forklare😂✌️

Jepp, skjønner 😃👍Takk.

Håper selv å få ut flere egg som befruktes og kan fryses. Greit å ha flere forsøk på frys og at man slipper hormonsprøytene først. Gruer litt til dem. Ikke da meg tror det er vondt, men blir litt stress. Håper det gir meg et vidunder til😃

Annonse

Annonse

Så spennende Sarahsin! Når får du beskjed? Og når skal du evt sette inn egg?

Vet egentlig veldig lite. De skulle ringe oss når de hadde fått svar på prøvene.

Nå startet jeg på Progynova idag og skal gå på det frem til ny UL og blodprøve 9.juli (de jeg går til er stengt da, så blir spennende å finne en løsning på det)

Regner med å få vite resultat av kromomprøvene i god tid før 9.juli....

Kan jeg spørre hvorfor du får behandling i Tjekia micke78?

Så spennende! Håper du får positivt svar! Det löser seg nok å finne en annen klinik. De jeg går til er også stengt når jeg skal på UL, men får finne en løsning på det.

Mine egg er ikke bra og de er veldig få, så vi ente opp med å gjøre eggdonasjon. Klinikken vi bruker har 70% suksessrate og det koster 40 000 for en runde inkl egg på frys. De er en av de beste og folk kommer dit fra hele verden. Vi er kjempefornøyde og vi fikk en datter og 4 toppegg på frys for de 40 :) Mange som drar dit for å gjøre pdg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...