Gå til innhold

Ser svart her!!!! Meg meg faenskapen og valpen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært til mekling flere ganger uten resultat. Dette blir en sak i retten. Jeg flytter ingen steder uten en avtale. Barna bytter selvsagt ikke skole nå. Det nye stedet er 20 min unna med bil. Nytt hus tilgjengelig fra 1 juli. Hi

Anonymous poster hash: 3d093...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi skal overhodet ikke flytte ut uten barna med. Da har far samme adresse som barna og ikke hi. Og i hvilken verden er det det beste for dems barn og nye kjærestens barn å skulle bo sammen uten at de kjenner hverandre ? Man flytter ikke bare inn nye damer i hus med barn i. Heldigvis har hi advokat på dette mens tomskallen av en eks skal forsvare seg selv i retten. Skulle likt å vært flue på veggen der å hørt på det rare han vil komme med... Og nye dama hun må være like tett i pappen som han og ikke akuratt mom of the year.

Skrevet

HI skal også kjøoes ut av huset, og bør overhidet ikke flytte før hun får både en praktisk og en økonomisk avtale som er juridisk bindende! Dette skjønner heldigvis HI :)

Ene ungen trenger spesielt tilsyn, noe far ikke kan... Han må selvsagt lære, men tviler egentlig på at han virkelig gidder...

Far bruker (misbruker) valpen som pressmiddel for å sette ungene opp mot mor!

Lurer virkelig på den mentale tilstanden til den NYE dama, kjenner jeg... :P

Anonymous poster hash: cbc79...8ef

Skrevet

Ano 961: Er du ikke interessert i oppdateringene fra Hi, så er det bare for det å la være å lese innleggene hennes.

Anonymous poster hash: 91048...999

Så da er det fritt frem for alle brukerne å bruke forumet som sin egen lille blogg? Det skulle vel blitt festlig om vi måtte sile ut 14 hverdagsoppdateringer fra hundrevis av brukere. Her er mitt bidrag:

"Åh, for en morgen. Minste ville absolutt ikke kle på seg, vi var fri for brød, jeg hadde glemt henge opp dressen til eldste opp til tørk og da jeg kom ut luktet det kattepiss i carporten. Jaja, vi satser på at resten av dagen blir bedre;-) Koz og klemz fra meg."

Enig med ano961: Slutt å spamme forumet med livet ditt!

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

I morgen er det lovet bøttevis med regn og jeg spurte om ungene kunne få sitte på med far til skolen. Nei! Var svaret! De har vel regnjakker? ?? Da må vi gå nesten 2 km i regnvær når han likevel kjører forbi skolen!!!! Er såååå lei

Ikke sikkert at han gjør det for å være vanskelig. Kan det hende at han synes at de har gått av en liten spasertur før skolen begynner? Greit å få ut litt energi før man skal sitte stille i timesvis.

At det regner er vel ikke noe problem?

Skrevet

Vi har vært til mekling flere ganger uten resultat. Dette blir en sak i retten. Jeg flytter ingen steder uten en avtale. Barna bytter selvsagt ikke skole nå. Det nye stedet er 20 min unna med bil. Nytt hus tilgjengelig fra 1 juli. Hi

Hvordan skal de da komme seg til skolen? Og du er klar over hvor lang tid dette tar før det kommer i retten?

Anonymous poster hash: 0028e...05e

Skrevet

Hvordan skal de da komme seg til skolen? Og du er klar over hvor lang tid dette tar før det kommer i retten?

Anonymous poster hash: 0028e...05e

Skolen er fem minutter unna det nye huset..!

Anonymous poster hash: 294e1...a2d

Skrevet

Hva er det dere kakler om hva deres unger gjør? Klarer å gå i regnvær og bla bla bla... Leste dere hi sin post? Mannen kjører forbi til jobb men nekter å la dem sitte på! Å kunne gå eller ikke i regnvær har da ikke noe med utgangspunktet å gjøre. Mannen er en jævla drittsekk og det går utover barna! Og denne noldusen skal liksom ha dem 50% .... Herregud han er jo tilbakestående. Og forresten denne flotte mannen har også glemt gummistøvler på skolen...

Han kjører forbi skolen til jobb, kan tenkes at han ikke kjører forbi der HI bor og at det da blir en omvei, kan også tenkes at han ikke tenkte han skulle på jobb til den tiden han da evt. måtte kjørt om ungene skulle sitte på for å komme i rett tid. Kan også være at eksdama er så sinnsykt vanskelig å forholde seg til at han rett og slett ikke takler å møte henne om morgenen da hun står å river kjeft og ødelegger dagen til alle tvert hun ser ham, ingen her inne vet egentlig noe annet enn at HI lar seg irritere fryktelig for at ungene må gå to kilometer i regn, så til de grader at hun lager tråd om det her inne. I tillegg fortelle hun om hodepine og andre stress-symptomer, og selvfølgelig blir man stresset og får hodepine dersom man mener at ALLE kamper er verdt å kjempe. To kilometer, om eksen min var en noldus ville jeg ikke engang giddet å spurt ham nettopp fordi jeg ikke hadde orket irritasjonen når og om han sa nei. Når noen bryr seg så mye, ja, da er de ikke over denne personen enda. Full i forståelse for det. Anonymous poster hash: 1ae39...0ee

De bor i SAMME hus!!

Okei okei, slapp av - hormoner eller er du generelt kvinete?

Anonymous poster hash: 1ae39...0ee

Skrevet

Hva er det dere kakler om hva deres unger gjør? Klarer å gå i regnvær og bla bla bla... Leste dere hi sin post? Mannen kjører forbi til jobb men nekter å la dem sitte på! Å kunne gå eller ikke i regnvær har da ikke noe med utgangspunktet å gjøre. Mannen er en jævla drittsekk og det går utover barna! Og denne noldusen skal liksom ha dem 50% .... Herregud han er jo tilbakestående. Og forresten denne flotte mannen har også glemt gummistøvler på skolen...

Han kjører forbi skolen til jobb, kan tenkes at han ikke kjører forbi der HI bor og at det da blir en omvei, kan også tenkes at han ikke tenkte han skulle på jobb til den tiden han da evt. måtte kjørt om ungene skulle sitte på for å komme i rett tid. Kan også være at eksdama er så sinnsykt vanskelig å forholde seg til at han rett og slett ikke takler å møte henne om morgenen da hun står å river kjeft og ødelegger dagen til alle tvert hun ser ham, ingen her inne vet egentlig noe annet enn at HI lar seg irritere fryktelig for at ungene må gå to kilometer i regn, så til de grader at hun lager tråd om det her inne. I tillegg fortelle hun om hodepine og andre stress-symptomer, og selvfølgelig blir man stresset og får hodepine dersom man mener at ALLE kamper er verdt å kjempe. To kilometer, om eksen min var en noldus ville jeg ikke engang giddet å spurt ham nettopp fordi jeg ikke hadde orket irritasjonen når og om han sa nei. Når noen bryr seg så mye, ja, da er de ikke over denne personen enda. Full i forståelse for det.

De BOR sammen. Les nå for svarte alt før du svarer så nebbete.

HAN har tenkt at nye dama skal flytte inn i huset MENS HI fremdeles bor der. Nye dama har også unger, så du skjønner kanskje at dette er jævlig frustrerende for HI? Jesus.

Anonymous poster hash: d22f0...f70

Jeg svarte ikke nebbete, du derimot opptrer veldig nebbete. Virker som dette er veldig personlig for deg? Jeg skjønner det er frustrerende for HI, kan tenke meg at situasjonen er frustrerende for eksen henne også, ikke minst for ungene deres. Men her inne skal vi jo hae mannfolka og tro blindt på alle klagende damer, jeg glemte meg bare. (Jepp, dét var nebbete) :D

Skrevet

Han kjører forbi skolen til jobb, kan tenkes at han ikke kjører forbi der HI bor og at det da blir en omvei, kan også tenkes at han ikke tenkte han skulle på jobb til den tiden han da evt. måtte kjørt om ungene skulle sitte på for å komme i rett tid. Kan også være at eksdama er så sinnsykt vanskelig å forholde seg til at han rett og slett ikke takler å møte henne om morgenen da hun står å river kjeft og ødelegger dagen til alle tvert hun ser ham, ingen her inne vet egentlig noe annet enn at HI lar seg irritere fryktelig for at ungene må gå to kilometer i regn, så til de grader at hun lager tråd om det her inne. I tillegg fortelle hun om hodepine og andre stress-symptomer, og selvfølgelig blir man stresset og får hodepine dersom man mener at ALLE kamper er verdt å kjempe. To kilometer, om eksen min var en noldus ville jeg ikke engang giddet å spurt ham nettopp fordi jeg ikke hadde orket irritasjonen når og om han sa nei. Når noen bryr seg så mye, ja, da er de ikke over denne personen enda. Full i forståelse for det. Anonymous poster hash: 1ae39...0ee
De bor i SAMME hus!!Anonymous poster hash: cbc79...8ef

Okei okei, slapp av - hormoner eller er du generelt kvinete? Anonymous poster hash: 1ae39...0ee

Vet ikke hva kvinete er... og beklager overfor din utrolig sarte sjel!

Men nei, bare sykt lei av folk som kommenterer i hytt og vær uten å sette seg inn i saken!

Skrevet

Dere som ikke har satt dere inn i saken bør gjøre det før dere kommer med bastante påstander. Hele historien er crazy, og mannen er opplagt ustabil. Ganske underholdende lesning egentlig, hadde det ikke vært så tragisk.

Anonymous poster hash: e562b...e56

Gjest Antarctica
Skrevet

Han kjører forbi skolen til jobb, kan tenkes at han ikke kjører forbi der HI bor og at det da blir en omvei, kan også tenkes at han ikke tenkte han skulle på jobb til den tiden han da evt. måtte kjørt om ungene skulle sitte på for å komme i rett tid. Kan også være at eksdama er så sinnsykt vanskelig å forholde seg til at han rett og slett ikke takler å møte henne om morgenen da hun står å river kjeft og ødelegger dagen til alle tvert hun ser ham, ingen her inne vet egentlig noe annet enn at HI lar seg irritere fryktelig for at ungene må gå to kilometer i regn, så til de grader at hun lager tråd om det her inne. I tillegg fortelle hun om hodepine og andre stress-symptomer, og selvfølgelig blir man stresset og får hodepine dersom man mener at ALLE kamper er verdt å kjempe. To kilometer, om eksen min var en noldus ville jeg ikke engang giddet å spurt ham nettopp fordi jeg ikke hadde orket irritasjonen når og om han sa nei. Når noen bryr seg så mye, ja, da er de ikke over denne personen enda. Full i forståelse for det.Anonymous poster hash: 1ae39...0ee

De BOR sammen. Les nå for svarte alt før du svarer så nebbete. HAN har tenkt at nye dama skal flytte inn i huset MENS HI fremdeles bor der. Nye dama har også unger, så du skjønner kanskje at dette er jævlig frustrerende for HI? Jesus.Anonymous poster hash: d22f0...f70

Jeg svarte ikke nebbete, du derimot opptrer veldig nebbete. Virker som dette er veldig personlig for deg? Jeg skjønner det er frustrerende for HI, kan tenke meg at situasjonen er frustrerende for eksen henne også, ikke minst for ungene deres. Men her inne skal vi jo hae mannfolka og tro blindt på alle klagende damer, jeg glemte meg bare. (Jepp, dét var nebbete) :DAnonymous poster hash: 1ae39...0ee

Nei, her på forumet er minimumskravet at man er lesefør.

Du svarer som om du bare har lest nederste innlegg. Og derfor framstår du enten som at du ikke kan lese, eller hvis du har lest, at du ikke skjønner det du leser. Det er ikke vårt eller HIs problem, men når du spammer tråden med irrelevante innlegg, så må du regne med reaksjoner. HI her har dessuten gitt oss oppdateringer siden mars, og vi som følger hennes historie blir trøtt av forstyrrelser fra dårlig informerte synsere. OK?

Skrevet

Dere som ikke har satt dere inn i saken bør gjøre det før dere kommer med bastante påstander. Hele historien er crazy, og mannen er opplagt ustabil. Ganske underholdende lesning egentlig, hadde det ikke vært så tragisk.

HI har skrevet om denne saken i utallige innlegg. Jeg tviler på at hun en gang har oversikten over alle sammen. Du kan ikke regne med at alle som leser denne tråden har oversikt over dette. Det får være nok å forholde seg til det hun presanterer i den aktuelle tråden. Alternativt kan du jo søke opp alle de gamle trådene og legge ut link.

Anonymous poster hash: 3eed7...0db

Skrevet

HI har skrevet om denne saken i utallige innlegg. Jeg tviler på at hun en gang har oversikten over alle sammen. Du kan ikke regne med at alle som leser denne tråden har oversikt over dette. Det får være nok å forholde seg til det hun presanterer i den aktuelle tråden. Alternativt kan du jo søke opp alle de gamle trådene og legge ut link.

Jeg forventer ikke at alle har oversikt over alt, det har jeg ikke selv heller. Jeg mener bare at noen av svarene her tyder på at flere ikke vet hva dette handler om, og at de ikke bør komme med så bastante råd i en sak de ikke kjenner.

Skrevet

Dere som ikke har satt dere inn i saken bør gjøre det før dere kommer med bastante påstander. Hele historien er crazy, og mannen er opplagt ustabil. Ganske underholdende lesning egentlig, hadde det ikke vært så tragisk.Anonymous poster hash: e562b...e56

HI har skrevet om denne saken i utallige innlegg. Jeg tviler på at hun en gang har oversikten over alle sammen. Du kan ikke regne med at alle som leser denne tråden har oversikt over dette. Det får være nok å forholde seg til det hun presanterer i den aktuelle tråden. Alternativt kan du jo søke opp alle de gamle trådene og legge ut link.Anonymous poster hash: 3eed7...0db

Jeg forventer ikke at alle har oversikt over alt, det har jeg ikke selv heller. Jeg mener bare at noen av svarene her tyder på at flere ikke vet hva dette handler om, og at de ikke bør komme med så bastante råd i en sak de ikke kjenner. Anonymous poster hash: e562b...e56

Vi er forøvrig ganske mange som fint klarer å følge saken! ;)

Skrevet

Det hadde vært fint om HI kunne holde seg til en enkelt tråd. Det burde ikke være nødvendig å starte en ny tråd hver gang det har skjedd en utvikling i saken. Da blir det lettere for dem som er interessert i å følge henne å følge med og de som ikke er interessert kan unngå den enkelte tråden, istedenfor å måtte unngå en hel haug med nystartede tråder.

Anonymous poster hash: cd93d...41f

Skrevet

Jeg forventer ikke at alle har oversikt over alt, det har jeg ikke selv heller. Jeg mener bare at noen av svarene her tyder på at flere ikke vet hva dette handler om, og at de ikke bør komme med så bastante råd i en sak de ikke kjenner.

Folk svarer utifra den informasjonen som står i gjeldende tråd. Man kan ikke forvente at folk skal ta hensyn til informasjon som har kommet i tråder de ikke har lest. Da må man legge ved link til de andre trådene og be folk "lese seg opp" før man kommenterer. Eventuelt starte en blogg! 

Anonymous poster hash: cd93d...41f

Skrevet

Du sier mannen nekter deg å flytte. Men du har faktisk ikke noen sted å flytte før 1.juli.

Du sier gan nekter deg å ta med barna, men de skal gå på den gamle skolen ut skoleåret. Du har ikke bil og flytter 20 min unna. Hvordan skal du få barna til skolen når du flytter?

Du har advokat på saken. Det bør være en enkel sak for advokaten å sette en dato for mannen for frist til å kjøpe deg ut av huset. Viss ikke legges huset it for salg en gitt dato og du får pengene dine. Hvorfor blir ikke dette gjort?

Du sier du har et barn med spesielle behov, som trenger en forutsigbar hverdag. Hvorfor kanDU da bestemme at dere skal flytte 20 min fra barnas vante nærmiljø, skole, venner, nabolag, aktiviteter og ikke minst far?

Hvorfor skal DU få bestemme det og hvorfor skal du bestemme at de skal starte på ny skole. Far har faktisk også noe han skulle sagt her, og dette kan være en grunn til st han er frustrert å setter seg på bakbeina.

Hvilken far synes det er greit å la barna flytte 20 min unna, ny skole, nytt liv og så bare se barna annenhver helg. I tillegg et det vel far som må kjøre de 20min hver vei for å hente og bringe barna, kjøre dem ekstra hjemmom slik de får gå i selskap og være med på det vennene er med på?

Hvorfor er du sykemeldt om du går 2 km til skolen og så hjem igjen to ganger for dagen for å følge ungen? Det er 8 km. Kan hende far syns barnet kan få frihet Til å gå med søsken selv? Kan hende far vet det er DU som ikke gidder gå i regnet, ikke barna som bryr seg?

Dersom barnet har spesielle behov har barnet krav på skyss til og fra skolen, hvorfor er ikke det ordnet?

Hva gjør du om far kommer med penger for huset i morgen og sier her er pengene, ta med deg barna og flytt siden det er det du vil. Hvor flytter du da, og hvordan får du barna til skolen?

Endel ting sv det du skriver høres ut som om far er en idiot, men det gjør mye av det du skriver også.

Det har ingenting å si for saken at du flytter ut, det tar laaaang tid før saken kommer for retten. Du dokumenterer alt far gjør.

Ungene er vel store nok til å bli hørt hvor de vil bo og det er vel ikke sikkert de ønsker begynne på ny skole og nye venner?

Med så konfliktfylt forhold burde du gjort det enklere for barna dine og funnet deg et hus i samme skolekrets som far. Nå får barna ekstra belastning på alle måter.

Anonymous poster hash: 7e56d...5ba

Gjest Antarctica
Skrevet

Dere som ikke har satt dere inn i saken bør gjøre det før dere kommer med bastante påstander. Hele historien er crazy, og mannen er opplagt ustabil. Ganske underholdende lesning egentlig, hadde det ikke vært så tragisk.Anonymous poster hash: e562b...e56

HI har skrevet om denne saken i utallige innlegg. Jeg tviler på at hun en gang har oversikten over alle sammen. Du kan ikke regne med at alle som leser denne tråden har oversikt over dette. Det får være nok å forholde seg til det hun presanterer i den aktuelle tråden. Alternativt kan du jo søke opp alle de gamle trådene og legge ut link.Anonymous poster hash: 3eed7...0db
Jeg forventer ikke at alle har oversikt over alt, det har jeg ikke selv heller. Jeg mener bare at noen av svarene her tyder på at flere ikke vet hva dette handler om, og at de ikke bør komme med så bastante råd i en sak de ikke kjenner.Anonymous poster hash: e562b...e56

Folk svarer utifra den informasjonen som står i gjeldende tråd. Man kan ikke forvente at folk skal ta hensyn til informasjon som har kommet i tråder de ikke har lest. Da må man legge ved link til de andre trådene og be folk "lese seg opp" før man kommenterer. Eventuelt starte en blogg!  Anonymous poster hash: cd93d...41f

Det står i DENNE tråden at hun fortsatt bor sammen med mannen. Dermed er det irriterende at noen kommer inn og lurer på om han kjører forbi huset hennes eller ikke. Og så videre. Man kan i det minste fange opp all infoen i den ene tråden man leser, da.

Gjest Antarctica
Skrevet

Du sier mannen nekter deg å flytte. Men du har faktisk ikke noen sted å flytte før 1.juli.

Du sier gan nekter deg å ta med barna, men de skal gå på den gamle skolen ut skoleåret. Du har ikke bil og flytter 20 min unna. Hvordan skal du få barna til skolen når du flytter?

Du har advokat på saken. Det bør være en enkel sak for advokaten å sette en dato for mannen for frist til å kjøpe deg ut av huset. Viss ikke legges huset it for salg en gitt dato og du får pengene dine. Hvorfor blir ikke dette gjort?

Du sier du har et barn med spesielle behov, som trenger en forutsigbar hverdag. Hvorfor kanDU da bestemme at dere skal flytte 20 min fra barnas vante nærmiljø, skole, venner, nabolag, aktiviteter og ikke minst far?

Hvorfor skal DU få bestemme det og hvorfor skal du bestemme at de skal starte på ny skole. Far har faktisk også noe han skulle sagt her, og dette kan være en grunn til st han er frustrert å setter seg på bakbeina.

Hvilken far synes det er greit å la barna flytte 20 min unna, ny skole, nytt liv og så bare se barna annenhver helg. I tillegg et det vel far som må kjøre de 20min hver vei for å hente og bringe barna, kjøre dem ekstra hjemmom slik de får gå i selskap og være med på det vennene er med på?

Hvorfor er du sykemeldt om du går 2 km til skolen og så hjem igjen to ganger for dagen for å følge ungen? Det er 8 km. Kan hende far syns barnet kan få frihet Til å gå med søsken selv? Kan hende far vet det er DU som ikke gidder gå i regnet, ikke barna som bryr seg?

Dersom barnet har spesielle behov har barnet krav på skyss til og fra skolen, hvorfor er ikke det ordnet?

Hva gjør du om far kommer med penger for huset i morgen og sier her er pengene, ta med deg barna og flytt siden det er det du vil. Hvor flytter du da, og hvordan får du barna til skolen?

Endel ting sv det du skriver høres ut som om far er en idiot, men det gjør mye av det du skriver også.

Det har ingenting å si for saken at du flytter ut, det tar laaaang tid før saken kommer for retten. Du dokumenterer alt far gjør.

Ungene er vel store nok til å bli hørt hvor de vil bo og det er vel ikke sikkert de ønsker begynne på ny skole og nye venner?

Med så konfliktfylt forhold burde du gjort det enklere for barna dine og funnet deg et hus i samme skolekrets som far. Nå får barna ekstra belastning på alle måter.Anonymous poster hash: 7e56d...5ba

Nå ligger alle trådene her. Les dem, og du vil få svar. (Faren til barna har rabla, er kortversjonen.)

Skrevet

Fyren er en idiot. Skriv ned der han gjør og prøv å overse tullet hans.

Anonymous poster hash: 87ce6...d1b

Skrevet

Denne gale mannen, overgår jo min på alle mulige måter...Hang in there, dette ordner seg til slutt :)

Hilsen hun med mannen som går etter 22 år

Anonymous poster hash: 12143...2fb

Skrevet

Denne gale mannen, overgår jo min på alle mulige måter...Hang in there, dette ordner seg til slutt :)

Hehe, dere to ligger i tet på idiotiske mannfolk på dib akkurat nå ;) Ønsker dere begge det beste fremover :)

Anonymous poster hash: 87ce6...d1b

Skrevet

Dere to burde danne en førstekoneklubb. Jeg kommer og ler med dere av de to helgærne tilfellene, og bidrar med oppmuntrende ord om at det finnes håp😄💃🍸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...