Gå til innhold

Ser svart her!!!! Meg meg faenskapen og valpen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre barn går og til skolen et par kilometer når det regner. Er det virkelig katastrofe?

Anonymous poster hash: 0028e...05e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre barn går og til skolen et par kilometer når det regner. Er det virkelig katastrofe?

Støvlene står på skolen.... Hi

Anonymous poster hash: 3d093...f80

Skrevet

Poenget her er vel ikke at barna ikke KAN gå på skolen, men når far likevel SKAL forbi skolen med bil, og støvler er igjen på skolen, tenker ihvertfall jeg det er mere naturlig å tilby barna å sitte på enn å si nei??. Tenker jo at denne mannen hogger av greina han sitter på med tanke på at dagen kommer da barna selv har en mening om hvor de helst vil være..hos mor, eller hos far. Dette er jo noe som ihvertfall jeg ville husket en stund..tenkt sett fra et barns ståsted. 

Anonymous poster hash: 0d0e7...535
Skrevet

Poenget her er vel ikke at barna ikke KAN gå på skolen, men når far likevel SKAL forbi skolen med bil, og støvler er igjen på skolen, tenker ihvertfall jeg det er mere naturlig å tilby barna å sitte på enn å si nei??. Tenker jo at denne mannen hogger av greina han sitter på med tanke på at dagen kommer da barna selv har en mening om hvor de helst vil være..hos mor, eller hos far. Dette er jo noe som ihvertfall jeg ville husket en stund..tenkt sett fra et barns ståsted.  Anonymous poster hash: 0d0e7...535

I morgen:far vil ikke kjøre og mor vil ikke kjøre.

I dag: far kjører.

Jeg tror ikke denne faren er så ille som HI vil ha det til. Hun høres mer og mer ut som en bitter kjerring som bruker hele dagen på å finne noe å klage på.

Anonymous poster hash: 3eed7...0db

Skrevet

Poenget her er vel ikke at barna ikke KAN gå på skolen, men når far likevel SKAL forbi skolen med bil, og støvler er igjen på skolen, tenker ihvertfall jeg det er mere naturlig å tilby barna å sitte på enn å si nei??. Tenker jo at denne mannen hogger av greina han sitter på med tanke på at dagen kommer da barna selv har en mening om hvor de helst vil være..hos mor, eller hos far. Dette er jo noe som ihvertfall jeg ville husket en stund..tenkt sett fra et barns ståsted. Anonymous poster hash: 0d0e7...535

Jeg tror ikke denne faren er så ille som HI vil ha det til. Hun høres mer og mer ut som en bitter kjerring som bruker hele dagen på å finne noe å klage på.

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet om denne mannen? Jeg lever mitt livs mareritt og prøver så godt jeg kan overleve , og du kaller meg ei bitter kjerring??? Bitter på hva??? Lev mitt liv i en dag , så kan vi ta en prat.... Prøv å ligge våken om natten fordi huet går på høygir, tankekjør og hodeverk..... Att det er mulig !!!!! Hi

Skrevet

Lykke😊 rakk akkurat levere før regner braket løs!! Hi

Skrevet

Var mannen din like ille før bruddet?

Skrevet

Husker når jeg var unge jeg, da gikk vi og syklet vi overalt uansett vær, ingen voksne kjørte oss noen plass, jeg syklet til bestevenninna mi som bodde en mil unna, hadde vel vært barnemishandling i dag det ..? ;) 2 km liksom? Det tar ti minutter å gå - det er jo kriiiise!!

Anonymous poster hash: 1ae39...0ee
Skrevet

Leverer du barna på skolen? Kan de ikke gå selv?

Her er liten storm og regner godt idag. Ungene gikk 2 km selv om jeg har bil. De tok faktisk vinterjakker og joggesko. (Goretex, de bruker aldri støvler)

Ungene har godt av frisk luft og bevegelse før skolestart.

Her er jeg enig med far, ingen grunn til at barna ikke skal gå til skolen i regn. Iallefall for dumt med taxi.

Hvorfor må du følge dem til skolen?

Anonymous poster hash: 7e56d...5ba

Skrevet

Poenget her er vel ikke at barna ikke KAN gå på skolen, men når far likevel SKAL forbi skolen med bil, og støvler er igjen på skolen, tenker ihvertfall jeg det er mere naturlig å tilby barna å sitte på enn å si nei??. Tenker jo at denne mannen hogger av greina han sitter på med tanke på at dagen kommer da barna selv har en mening om hvor de helst vil være..hos mor, eller hos far. Dette er jo noe som ihvertfall jeg ville husket en stund..tenkt sett fra et barns ståsted. Anonymous poster hash: 0d0e7...535

Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet om denne mannen? Jeg lever mitt livs mareritt og prøver så godt jeg kan overleve , og du kaller meg ei bitter kjerring??? Bitter på hva??? Lev mitt liv i en dag , så kan vi ta en prat.... Prøv å ligge våken om natten fordi huet går på høygir, tankekjør og hodeverk..... Att det er mulig !!!!! Hi

Ja, klart du blir stresset og får vondt i hodet om du skal la deg irritere i så stor grad for at ungene må gå to kilometer ...om du velger bort disse småkampene skal du se du får det bedre også.

Skrevet

Ja, klart du blir stresset og får vondt i hodet om du skal la deg irritere i så stor grad for at ungene må gå to kilometer ...om du velger bort disse småkampene skal du se du får det bedre også.

Dæven du er uspiselig. Det koster ingenting å vise litt forståelse.

Anonymous poster hash: 4bc00...8ca

Skrevet

Enig i at barna kan gå de 2 km i dårlig vær. Men da du spurte faren om han kunne kjøre så burde han sagt ja for å vise at han bryr seg. Om du hadde spurt hver dag, også når det er strålende vær, så hadde jeg skjønt han.

Anonymous poster hash: dabea...5bc

Skrevet

Barna tar ikke skade av å gå i regnvær. Jeg måtte alltid gå til skolen fra jeg var 7 år gammel. Spilte ingen rolle hvor kaldt eller vått det var. Litt ubehag innimellom bygger opp toleranse for stress og ubehag senere.

Skrevet

Hei, nå har jeg ikke fulgt alle trådene dine, men forstår at du går igjennom en ikke selvvalgt vanskelig tid og at mannen gjør son han vil å mener du skal innfinne deg med det.

Du må samle bevis på hans motvilje, men selv om det er deilig å få blåst ut litt her på DIB må du huske at dette ikke er et lukket forum. Du skriver lett gjenkjennelig og eksmannen, svigerinna, ny dama mm lett kan kjenne igjen historien din og bruke den, dette, mot deg.

Jeg unner deg all styrke og mot i denne vanskelige tiden og håper at livet ser helt abderledes ut for deg om bare 3 korte måneder.

Klem

Anonymous poster hash: 7c228...01d

Skrevet

Har ett barn med spesielle behov , trenger forutsigbarhet ... Har en plan på når ting skal skje og ikke. På planen står det at man kjører til skolen. Alt som avviker frustrerer.må derfor følge til barna... Dessuten er det ikke trygg skolevei .... Hi

Skrevet

Har ett barn med spesielle behov , trenger forutsigbarhet ... Har en plan på når ting skal skje og ikke. På planen står det at man kjører til skolen. Alt som avviker frustrerer.må derfor følge til barna... Dessuten er det ikke trygg skolevei .... Hi

Har barnet spesielle behov har det krav på buss/taxi til skolen hver dag.

Skrevet

Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang?

Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far.

Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt?Anonymous poster hash: b4a62...f98

Han skal på død å liv nekte meg å flytte dit jeg vil for det betyr at han ikke får 50/50 det blir en ny skole for ungene og 20 min å

kjøre.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80

For en idiot! Beklager, det er ikkemså,veldig konstruktivt og hjelpsomt svar, men nå er jeg så irritert på dine vegne på denne dusten av en idiot at jeg ikke klarer å la være.

Jeg må si meg enig med de som ber deg dokumentere alt. Og så må jeg bare spørre: Er han så dum som han virker, ettersom han kan gjøre slike ting og ikke forstå at dette vil ødelegge alt for ham i en rettssak? Eller kan anonym ...f98 ha rett og at han ikke ønsker omsorgen egentlig, men bare vil framstå som en martyr? Uansett er han en idiot, og dessuten slem mot barna.

Gudene vet.... Men skal i alle fall forsvare seg selv i en rettsak.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80

Kjenner at jeg har veldig lyst til å overvære rettsmøtene... *knegg*

Og herregud så mye nebbing det er her!!!

JEG også gikk på skolen i all slags vær da jeg var liten, men jeg kjører barna mine ofte nå allikevel...

Skjønner overhodet ikke hvorfor dette skal kvernes på!?

Er det fordi det er vanskelig å følge en diskusjon? Er det fordi DINE erfaringer er viktigere enn andres? Er det fordi du har problemer med empati?

Faren skulle forbi skolen UANSETT, og er bare en barnslig, smålig idiot!!

Stå på, HI! Følger med :) klem

Anonymous poster hash: cbc79...8ef

Skrevet

Tror du ikke hans nei til kjøring handler om at han ikke ønsker å ha deg inn i bilen like mye som at han ikke ønsker å kjøre ungene? Dessuten er han kanskje opptatt av at du må finne løsninger som innebærer at du fikser ting selv heller enn å forvente noe av ham. Det er jo nødvendig ved et brudd. Det er selvfølgelig teit å ta det ut på ungene, men jeg ville spurt meg selv hva jeg har gjort som har bidratt til den vanskelige situasjonen dere har nå.

Og så er jeg enig med den over her i at du bør tenke på hva du skriver på et åpent forum. Du deler veldig mye!

Skrevet

Hva er det dere kakler om hva deres unger gjør? Klarer å gå i regnvær og bla bla bla... Leste dere hi sin post? Mannen kjører forbi til jobb men nekter å la dem sitte på! Å kunne gå eller ikke i regnvær har da ikke noe med utgangspunktet å gjøre. Mannen er en jævla drittsekk og det går utover barna! Og denne noldusen skal liksom ha dem 50% .... Herregud han er jo tilbakestående. Og forresten denne flotte mannen har også glemt gummistøvler på skolen...

Skrevet

Hva er det dere kakler om hva deres unger gjør? Klarer å gå i regnvær og bla bla bla... Leste dere hi sin post? Mannen kjører forbi til jobb men nekter å la dem sitte på! Å kunne gå eller ikke i regnvær har da ikke noe med utgangspunktet å gjøre. Mannen er en jævla drittsekk og det går utover barna! Og denne noldusen skal liksom ha dem 50% .... Herregud han er jo tilbakestående. Og forresten denne flotte mannen har også glemt gummistøvler på skolen...

Tror du ikke historien er litt annerledes hvis den blir fortalt av mannen?

Det kan være mange grunner til at det ikke passer å ta med ungene. Det kan være at han da må dra tidligere eller senere enn planlagt, at han også må ha HI i bileb, at ungene aldri er klare til avtalt tidspunkt, at det har blitt sendt ut skriv som oppfordrer foreldrene til å la ungene gå, at det er vansklige parkeringsforhold ved skolen osv. Mannen kan ha en for ham god grunn.

Skrevet

Tror du ikke hans nei til kjøring handler om at han ikke ønsker å ha deg inn i bilen like mye som at han ikke ønsker å kjøre ungene? Dessuten er han kanskje opptatt av at du må finne løsninger som innebærer at du fikser ting selv heller enn å forvente noe av ham. Det er jo nødvendig ved et brudd. Det er selvfølgelig teit å ta det ut på ungene, men jeg ville spurt meg selv hva jeg har gjort som har bidratt til den vanskelige situasjonen dere har nå.

Og så er jeg enig med den over her i at du bør tenke på hva du skriver på et åpent forum. Du deler veldig mye!

Fikse ting selv? Hvorfor er det automatisk hun som er "selv" når de fremdeles bor sammen og mannen mener han skal ha hovedomsorgen?

Anonymous poster hash: c1c67...ac4

Skrevet

Har barnet spesielle behov har det krav på buss/taxi til skolen hver dag.

Fordi at far ikke gidder?? Seriøst? Skal far fritas fra alt ansvar og staten skal betale for taxi kun fordi far er kjip, vanskelig og vil straffe mor pga. sin egen utroskap og ubrukelighet.

Anonymous poster hash: 71d46...5cd

Skrevet

Fikse ting selv? Hvorfor er det automatisk hun som er "selv" når de fremdeles bor sammen og mannen mener han skal ha hovedomsorgen?

Jeg antok (muligens feilaktig) at det var hennes ansvar å levere ungene på skolen siden det var han som hentet i går. Hun sier jo at det var han som glemte støvlene i går. 

Skrevet

1. Da har de rett på buss / drosje om det stemmer. 2. Jobber du ikke?

Skrevet

Jeg antok (muligens feilaktig) at det var hennes ansvar å levere ungene på skolen siden det var han som hentet i går. Hun sier jo at det var han som glemte støvlene i går. 

Her skal man ikke tenke praktisk, men dele på millimeteren.....

For meg er den logisk at den som har bilen og den som kjører fordi skolen på vei til jobb også tar med barna. Praktiske løsninger.

Anonymous poster hash: 71d46...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...