Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #1 Skrevet 1. juni 2015 I morgen er det lovet bøttevis med regn og jeg spurte om ungene kunne få sitte på med far til skolen. Nei! Var svaret! De har vel regnjakker? ?? Da må vi gå nesten 2 km i regnvær når han likevel kjører forbi skolen!!!! Er såååå lei Anonymous poster hash: 3d093...f80
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Skrevet 1. juni 2015 Seriøst? Skal du oppdatere om hver minste lille ting nå?? Anonymous poster hash: 63439...961
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 Du må jo bare gi beskjed om dette til både advokat og evt barnevern om de er innblandet for dette går i aller høyeste grad utover ungene. Blir så forbannet, hadde du bodd i nærheten skulle jeg kjørt dere selv! Anonymous poster hash: e0bec...c05
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Men altså. Hvis du ikke snart setter denne lodotten skikkelig på plass er det du som er slitsomt. Det får vært grenser for hvor mye idioti man skal finne seg i "for barnas skyld". Anonymous poster hash: 607a0...656
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Du må jo bare gi beskjed om dette til både advokat og evt barnevern om de er innblandet for dette går i aller høyeste grad utover ungene. Blir så forbannet, hadde du bodd i nærheten skulle jeg kjørt dere selv! Anonymous poster hash: e0bec...c05 Ja, ringer advokaten min i morgen tidlig.... Blir nok taxi til skolen i morgen.... Hvis det er pøsregn....hi Anonymous poster hash: 3d093...f80
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Ano 961: Er du ikke interessert i oppdateringene fra Hi, så er det bare for det å la være å lese innleggene hennes. Anonymous poster hash: 91048...999
HvittHus Skrevet 1. juni 2015 #7 Skrevet 1. juni 2015 Seriøst? Skal du oppdatere om hver minste lille ting nå?? Anonymous poster hash: 63439...961 Du veit at du kan scrolle forbi innlegg du ikke vil lese? Det er faktisk ganske enkelt. TS: Prøv å ikke irritere deg mer enn nødvendig, for du vet vel nå at denne mannen vil lage trøbbel for deg og ungene på alle mulige måter. Det beste er hvis du forbereder deg psykisk på forhånd om at han kommer til å si nei/lage bråk, for da blir det lettere å takle når det faktisk skjer.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #8 Skrevet 1. juni 2015 Som jeg sa i en av de andre trådene: dette er et maktspill fra hans side. Du vet at han vil lage trøbbel, og da MÅ du agere ut fra det standpunktet. Finn alternative løsninger, slik at han ikke har mulighet til å ramme deg eller barna med tøvet sitt videre framover. Gjør du ikke det, lar du ham destruere deg. Har du funnet en løsning på sykehusinnleggelsen? Anonymous poster hash: a4727...e47
Gjest Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har noen " venner" med løse forbindelser som ved navn Tor P. Edo. Kanskje det er et alternativ?
Pengetreet Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Notatfør alle hendelser der han viser lite smidighet og samarbeidsvilje, spesielt der det går ut over barna. Samle bevis der du kan. han får en dårlig sak mtp barnefordeling med den innstillingen..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Jeg har noen " venner" med løse forbindelser som ved navn Tor P. Edo. Kanskje det er et alternativ? Må nesten få nr altså😜 har gått til anskaffelse av Woodo dukke😜😜😜 alt må prøves ....hi Anonymous poster hash: 3d093...f80
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang? Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far. Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt? Anonymous poster hash: b4a62...f98
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang? Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far. Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt? Anonymous poster hash: b4a62...f98 Han skal på død å liv nekte meg å flytte dit jeg vil for det betyr at han ikke får 50/50 det blir en ny skole for ungene og 20 min å kjøre.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80
Superdolly Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang? Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far. Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt?Anonymous poster hash: b4a62...f98 Han skal på død å liv nekte meg å flytte dit jeg vil for det betyr at han ikke får 50/50 det blir en ny skole for ungene og 20 min å kjøre.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80 For en idiot! Beklager, det er ikkemså,veldig konstruktivt og hjelpsomt svar, men nå er jeg så irritert på dine vegne på denne dusten av en idiot at jeg ikke klarer å la være. Jeg må si meg enig med de som ber deg dokumentere alt. Og så må jeg bare spørre: Er han så dum som han virker, ettersom han kan gjøre slike ting og ikke forstå at dette vil ødelegge alt for ham i en rettssak? Eller kan anonym ...f98 ha rett og at han ikke ønsker omsorgen egentlig, men bare vil framstå som en martyr? Uansett er han en idiot, og dessuten slem mot barna.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang? Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far. Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt?Anonymous poster hash: b4a62...f98 Han skal på død å liv nekte meg å flytte dit jeg vil for det betyr at han ikke får 50/50 det blir en ny skole for ungene og 20 min å kjøre.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80 For en idiot! Beklager, det er ikkemså,veldig konstruktivt og hjelpsomt svar, men nå er jeg så irritert på dine vegne på denne dusten av en idiot at jeg ikke klarer å la være. Jeg må si meg enig med de som ber deg dokumentere alt. Og så må jeg bare spørre: Er han så dum som han virker, ettersom han kan gjøre slike ting og ikke forstå at dette vil ødelegge alt for ham i en rettssak? Eller kan anonym ...f98 ha rett og at han ikke ønsker omsorgen egentlig, men bare vil framstå som en martyr? Uansett er han en idiot, og dessuten slem mot barna. Gudene vet.... Men skal i alle fall forsvare seg selv i en rettsak.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Hvorfor unner han ikke barna sine å komme seg tørre til skolen??? Anonymous poster hash: f3e4f...c26
Superdolly Skrevet 1. juni 2015 #17 Skrevet 1. juni 2015 Hmm, han ønsker å ha ungene minst 50%, helst mer, men han gidder ikke kjøre de til skolen engang? Har han ingen omsorg for barna overhodet, om han virkelig ønsker hovedomsorg skulle han jo spilt kortene sine helt annerledes nå, han skulle jo spilt drømmepappa og gjort alt han kunne for at ungene ønsket å bo hos han og bevise for omverdenen at han er en skikket far. Jeg tror det er nevnt tidligere i trådene dine, men det høres mer ut som han saboterer med vilje. Utad vil han fremstå som superpappaen som kjemper med nebb og klør for omsorgen for barna sine, men så saboterer han med vilje så du uten tvil kommer til å vinne en rettssak. Da kan han etterpå spille martyr, for du har tatt med barna hans og dratt, nekter han 50% osv, men egentlig ønsker han ikke hovedomsorgen i det hele tatt?Anonymous poster hash: b4a62...f98 Han skal på død å liv nekte meg å flytte dit jeg vil for det betyr at han ikke får 50/50 det blir en ny skole for ungene og 20 min å kjøre.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80 For en idiot! Beklager, det er ikkemså,veldig konstruktivt og hjelpsomt svar, men nå er jeg så irritert på dine vegne på denne dusten av en idiot at jeg ikke klarer å la være.Jeg må si meg enig med de som ber deg dokumentere alt. Og så må jeg bare spørre: Er han så dum som han virker, ettersom han kan gjøre slike ting og ikke forstå at dette vil ødelegge alt for ham i en rettssak? Eller kan anonym ...f98 ha rett og at han ikke ønsker omsorgen egentlig, men bare vil framstå som en martyr? Uansett er han en idiot, og dessuten slem mot barna. Gudene vet.... Men skal i alle fall forsvare seg selv i en rettsak.... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80 Og der... tapte han gitt....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #18 Skrevet 1. juni 2015 Har han ikke rett? Har ikke ungene skikklig regntøy og støvler? De har bare godt av å gå selv om det regner. Akurat i dette tilfellet er det far som gjør det som er best for ungene. Anonymous poster hash: 3eed7...0db
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #19 Skrevet 1. juni 2015 Altså fyren er en kødd. Men 2 km i regnet med godt tøy er ikke noe problem for noen. Taxi?! LITT overdramatisk ! Anonymous poster hash: 578fb...bee
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #20 Skrevet 1. juni 2015 Jeg forsto heller ikke denne. Man tar da ikke taxi 2 km bare fordi det regner? Jeg hadde 30 minutter å gå til skolen som liten og det var bare å labbe i vei i snøstorm og høljeregn. Vurderte ikke at det var noe problem en gang, var bare sånn det var. Anonymous poster hash: 201c0...6d7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #21 Skrevet 1. juni 2015 Her nede er det iallefall meldt sterk vind i tillegg til mye regn, så jeg forstår det godt jeg. Det er uansett så smålig av barnefar at det finnes ikke ord for det. Anonymous poster hash: e0bec...c05
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #22 Skrevet 1. juni 2015 Har han ikke rett? Har ikke ungene skikklig regntøy og støvler? De har bare godt av å gå selv om det regner. Akurat i dette tilfellet er det far som gjør det som er best for ungene. Anonymous poster hash: 3eed7...0db Hvorfor er det best for barna å gå? Det går an å være litt omsorgsfull overfor sine egne barn og la dem sitte på til skolen dersom det høljer ned ute, barna blir verken late eller bortskjemte av den grunn. Anonymous poster hash: a4727...e47
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #23 Skrevet 1. juni 2015 Regnjakker har vi , men far glemte ta med støvlene fra skolen... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #24 Skrevet 1. juni 2015 Altså fyren er en kødd. Men 2 km i regnet med godt tøy er ikke noe problem for noen. Taxi?! LITT overdramatisk ! Anonymous poster hash: 578fb...bee Enig. Her går ungene uansett vêr, og jeg sykler. Og ja, de har også over 2 km skolevei. Anonymous poster hash: e0729...688
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2015 #25 Skrevet 1. juni 2015 Regnjakker har vi , men far glemte ta med støvlene fra skolen... Hi Anonymous poster hash: 3d093...f80 Da er det fullstendig idiotisk av ham å ikke kjøre dem. Anonymous poster hash: 201c0...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå