Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #101 Skrevet 29. mai 2015 Overraskende mange som har hatt kreft.. Skremmende, hater at så mange må bli rammet av grusomheten. Og så småbarnsmødre da Anonymous poster hash: 7ed17...a12 Jeg har kreft, ikke har hatt... (Meg med blindtarmskreft) Anonymous poster hash: 1088a...84a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #102 Skrevet 29. mai 2015 Overraskende mange som har hatt kreft.. Skremmende, hater at så mange må bli rammet av grusomheten. Og så småbarnsmødre da Anonymous poster hash: 7ed17...a12 Like grusomt som mange av de andre diagnosene som nevnes her. De fleste overlever heldigvis kreft. Mange må leve med alvorlige kroniske diagnoser resten av livet. Anonymous poster hash: bad8c...818
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #104 Skrevet 29. mai 2015 Å få infeksjon etter fødsel. Klarte ingenting, innlagt en uke med nyfødt. Anonymous poster hash: 6aece...15f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #105 Skrevet 29. mai 2015 Overraskende mange som har hatt kreft.. Skremmende, hater at så mange må bli rammet av grusomheten. Og så småbarnsmødre da Anonymous poster hash: 7ed17...a12 Like grusomt som mange av de andre diagnosene som nevnes her. De fleste overlever heldigvis kreft. Mange må leve med alvorlige kroniske diagnoser resten av livet. Anonymous poster hash: bad8c...818 Det er en grunn til at kreft alltid blir fremstilt som en versting! Kronisk sykdom derimot, det kan være så mangt. Kreft er alltid alvorlig, selv godartede svulster kam være veldig uforutsigbare. Anonymous poster hash: 7ed17...a12
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #106 Skrevet 29. mai 2015 Svulst på hjernen må jeg vel si. Anonymous poster hash: 59bb2...a98
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #107 Skrevet 29. mai 2015 Sjøgrens. Lever med store smerter, hovne og stive ledd, fatigue og diverse tilleggsproblematikk. Har hatt mange andre plager / sykdommer som kanskje har vært verre der og da, men heller det enn å leve med sykdommen resten av livet! Anonymous poster hash: 3de54...bc9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #108 Skrevet 30. mai 2015 Depresjon faktisk. Helt grusomt. På en god nummer to kommer endetarmskrampe. Fødsel, influensa, forstuet fot, matforgiftning med sterke magekramper, kyssesyken, mykoplasmalungebetennelse, omgangssyke, hyperemesis i 8 uker før abort en gang, et panikkangstanfall. Ingenting av dette var like smertefullt. Anonymous poster hash: af262...2bf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #109 Skrevet 30. mai 2015 Fikk en sprekk i mellomgulvet, det blødde og samlet seg til en blodball. Verste smerten og helvette jeg har gått igjennom. En uke på sykehus og flere måneder i rekonvalisens. Et sant jævla helvette av smerte og plage. Helt grusomt. Anonymous poster hash: 5fbec...eeb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #110 Skrevet 30. mai 2015 Clusterhodepine og lupus , et liv med store kroniske smerter og aldri uthvilt. Meget redusert livskvalitet, men har lært å sette stor pris på de små ting. Anonymous poster hash: 639d0...07e
Himmel og hav Skrevet 30. mai 2015 #111 Skrevet 30. mai 2015 Personangrep slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #112 Skrevet 30. mai 2015 Helvetesild, bronkitt og cyste som sprakk på eggstokken Anonymous poster hash: 23518...e55
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #113 Skrevet 30. mai 2015 ME. Får straff/blir syk så snart jeg gjør noe. Kan ikke dele det med noen, for jeg blir ikke trodd siden legene ikke klarer å bevise det enda. Anonymous poster hash: dfded...cb1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #114 Skrevet 30. mai 2015 Har ikke hatt, men har, MS. Anonymous poster hash: b079b...0db Gjør som meg: ta stamcellebehandling. Anonymous poster hash: bad8c...818 Får man det ved ms? Hvor lenge siden er det du gjorde det og hvordan går det med deg i dag? Anonymous poster hash: 045bf...754
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2015 #115 Skrevet 30. mai 2015 Slag Tror det første var værst, da skjønte jeg ikke hva som skjedde. Var bare så vidt bikket 20, slag var ikke helt det jeg hadde sett for meg... Anonymous poster hash: 7ed9a...1f7 Det samme opplevde jeg. Uvirkelig opplevelse. Heldigvis ingen fysiske ettervirkninger (sikkert pga alderen) men det har satt varige spor på psyken... Anonymous poster hash: b1c56...e5d "Utenpå er jeg frisk.." Det vises jo ikke på meg at jeg har hatt flere slag og drypp, men JEG merker det veldig godt. Familien merker det nok også veldig godt.. Jeg blir sliten av ingenting, merker det veldig på talen. Mange ord jeg sliter med å uttale. Jeg snøvler når jeg er sliten, når jeg drikker høres jeg dritings ut etter bare ett par glass vin... sliter med å si bokstaven S Feks Jeg fikk epilepsi etter første slaget Det går nok ikke helt i full fart i topplokket bestandig Men som du sier, er nok det psykiske som har vært det værste. Var en hard kneik å komme over, og jeg har slitt mye med angst og depresjon. Nå går livet greit, jeg har innfunnet meg med at det ble slik livet ble. Jeg tar det med ro nå og håper jeg kan jobbe om 5 - 10 år Anonymous poster hash: 7ed9a...1f7 Jeg som også har hatt slag: falt om på gaten med afasi og apraksi. Av varige men fikk jeg kognitiv svikt. Lesper når jeg blir sliten. Har i tillegg hatt over tyve drypp. Legene og jeg venter på det neste store. Det er det som er det verste. Jobber noen få prosent, men det fungerer dårlig. Anonymous poster hash: 6e5b1...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå