Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #76 Skrevet 29. mai 2015 Har ikke hatt, men har, MS. Anonymous poster hash: b079b...0db Gjør som meg: ta stamcellebehandling. Anonymous poster hash: bad8c...818 Har dessverre ikke vunnet i lotto enda Anonymous poster hash: b079b...0db Hvor gjorde du det? Og hva er kriteriene for å bli akseptert? Anonymous poster hash: b3752...a88
Gidder ikke! Skrevet 29. mai 2015 #77 Skrevet 29. mai 2015 Nyrebekkenbetennelse. Da var jeg dårlig altså! Innlagt på sykehus med antibiotika intravenøst.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #78 Skrevet 29. mai 2015 Morbus crohn verste sykdommen hos meg. Anonymous poster hash: 97754...79c Samme her. Men fungerer bra nå på Methotrexat. Anonymous poster hash: b53a6...69e Litt utenfor tema, men har du opplevd bivirkninger med meto? Skulle ha startet med medisinen for lenge siden pga leddgikt, men syns bivirkningene er skumle... Anonymous poster hash: eade1...ca1
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #79 Skrevet 29. mai 2015 lymfekreft. Anonymous poster hash: 9b6e6...d2f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #80 Skrevet 29. mai 2015 Slag Tror det første var værst, da skjønte jeg ikke hva som skjedde. Var bare så vidt bikket 20, slag var ikke helt det jeg hadde sett for meg... Anonymous poster hash: 7ed9a...1f7 Det samme opplevde jeg. Uvirkelig opplevelse. Heldigvis ingen fysiske ettervirkninger (sikkert pga alderen) men det har satt varige spor på psyken... Anonymous poster hash: b1c56...e5d "Utenpå er jeg frisk.." Det vises jo ikke på meg at jeg har hatt flere slag og drypp, men JEG merker det veldig godt. Familien merker det nok også veldig godt.. Jeg blir sliten av ingenting, merker det veldig på talen. Mange ord jeg sliter med å uttale. Jeg snøvler når jeg er sliten, når jeg drikker høres jeg dritings ut etter bare ett par glass vin... sliter med å si bokstaven S Feks Jeg fikk epilepsi etter første slaget Det går nok ikke helt i full fart i topplokket bestandig Men som du sier, er nok det psykiske som har vært det værste. Var en hard kneik å komme over, og jeg har slitt mye med angst og depresjon. Nå går livet greit, jeg har innfunnet meg med at det ble slik livet ble. Jeg tar det med ro nå og håper jeg kan jobbe om 5 - 10 år Anonymous poster hash: 7ed9a...1f7
Novemberdama Skrevet 29. mai 2015 #81 Skrevet 29. mai 2015 Gallestein med betennelse i galleblære. Helt for jævlig vondt!
Gjest vinterbrud Skrevet 29. mai 2015 #82 Skrevet 29. mai 2015 Malingt melanom, nå er det et spøkelse som aldri vil forsvinne. Anonymous poster hash: 5bdb2...7e8 Stor klem. Min kusine står i det helvetet nå. Oppdaget de det på et tidlig stadie hos deg? Er du midlertidig friskmeldt? ❤️ Hi Anonymous poster hash: 7ed17...a12 Jeg håper også at det vil gå bra med deg.Malingt melanom er utrolig skummelt. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #83 Skrevet 29. mai 2015 Hmm - hva er værst? Det som går over eller det som gjør vondest? Har både hatt blodpropp, svangerskapsforgiftning, ekstrem svangerskapskvalme, holdt på å forblø, migrene og selvsagt alle de vanlige tingene som vannkopper, influensa osv. Det værste er ikke det. Sånt går jo over (selv om migrenen selvsagt dukker opp innimellom). Jeg har derimot en skade for livet etter en ulykke som gjør meg til tider mer eller mindre slått ut og som jeg merker hele tiden i form av smerter og kvalme. Det går aldri over. Det er aldri så ille som å blø langsomt ihjel over 3 døgn (for å bli reddet i siste liten) osv. MEN vissheten om at jeg aldri vet hva jeg kan klare og alltid må kaste inn håndkle når vi gjør noe gøy sammen, det er kjipt. Anonymous poster hash: 41805...e66
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #84 Skrevet 29. mai 2015 Fibromyalgi, depresjon og angstanfall. Orker ikke det jeg før orket, klarer ikke det jeg vil klare. Er helt utslitt når jeg har vært borte fra hjemmet i 1 time. Sterke smerter nesten hele tiden. Fungerer ikke i verken jobben eller studier lengere. Vet jeg aldri blir frisk... Anonymous poster hash: 49bf0...7da
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #85 Skrevet 29. mai 2015 Bells paralyse. Lammet i halve ansiktet i 5 uker. Var kjempeekkelt, vanskelig og vanvittig plagsomt, siden jeg ikke fikk til å spise og drikke skikkelig, og ikke blinke!! Det var det verste. Rusk i øynene hele tida. Pluss at jeg gikk og var livredd for varige men Anonymous poster hash: f3c51...0ca
Mumua Skrevet 29. mai 2015 #86 Skrevet 29. mai 2015 Har hatt utrolig mye rart og vært mye innlagt på sykehus, men det desidert verste er Interstitiell Cystitt. Hatt det siden 2008 og det har nesten tatt livet av meg to ganger så langt. Smertene er så utrolige at jeg finner ingenting som kan beskrive det, evig takknemlig for at det finnes en type smertestillende som lindrer når det står på som verst og at det har blitt forsket mye på de senere år så jeg endelig kan få behandling nå etter fødsel som forhåpentligvis kan gi meg livet mitt tilbake. Alt annet inkludert når hjertet mitt stoppet pga blodforgiftning etter ubehandlet nyrebekkenbetennelse og dobbelsidig lungebetennelse var barnemat i forhold (for min del vel og merke). Salmonella i syden var også temmelig vilt, men det gikk heldigvis fort over Beintransplantasjonene i hofta mi var kanskje det som kommer på andreplass, men det varte også bare noen år så det var ikke så ille.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #87 Skrevet 29. mai 2015 Har kronisk clusterhodepine.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #88 Skrevet 29. mai 2015 Har kronisk clusterhodepine.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38 Et det den som kalles selvmordshodepine? Anonymous poster hash: e2574...2f8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #89 Skrevet 29. mai 2015 Har ikke hatt, men har, MS.Anonymous poster hash: b079b...0db Gjør som meg: ta stamcellebehandling.Anonymous poster hash: bad8c...818 Har dessverre ikke vunnet i lotto enda Anonymous poster hash: b079b...0db Hvor gjorde du det? Og hva er kriteriene for å bli akseptert? Anonymous poster hash: b3752...a88 Man trenger ikke vinne i Lotto for å gjennomføre. Jeg tar opp lån på huset. Skal ta behandlingen i utlandet om tre mnd. Ikke faen lm jeg sitter og venter på irreversibel nerveskader. Anonymous poster hash: bad8c...818
stratosku Skrevet 29. mai 2015 #90 Skrevet 29. mai 2015 Dobbeltsidig lungebetennelse, kyssesyken, sepsis og salmonella samtidig. Det er et under at jeg lever i dag!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #91 Skrevet 29. mai 2015 Har kronisk clusterhodepine.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38 Et det den som kalles selvmordshodepine? Anonymous poster hash: e2574...2f8 Ja... Anonymous poster hash: b5c35...6c8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #92 Skrevet 29. mai 2015 Anoreksia som startet da jeg var 6 år. Kyssesyken, hvor jeg seriøst trodde jeg skulle dø. Herpes i kjønnsorganene, med utbrudd hver uke i over 10 år. Det første utbruddet var helt intenst. Klarte ikke tisse pga enorme sår nedentil. Eneste som fikk meg på do, var å smøre meg med bedøvelse. Hvilket sved ufattelig mye. Men det verste er et helt liv med anoreksia. Anonymous poster hash: 51a52...087
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #93 Skrevet 29. mai 2015 Alvorlig depresjon har vært det verste. Migrene mest fysisk smertefull, da har jeg trodd jeg skulle dø av smertene, mistet følelse i armer og ben, fått slaglignende tendenser. Men det får over, den langvarige alvorlig depresjonen er det verste jeg har opplevd sålangt. Er SÅ glad og takknemlig for at jeg er frisk nå. Anonymous poster hash: 66572...283
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #94 Skrevet 29. mai 2015 Har kronisk clusterhodepine.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38 Et det den som kalles selvmordshodepine? Anonymous poster hash: e2574...2f8 Ja det stemmer.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #95 Skrevet 29. mai 2015 Hmm, har ikke hatt så mange sykdommer (men hatt et par/tre operasjoner med forjælvlige smerter etterpå) - men lungebetennelse da jeg var 18 var helt grusomt. Anonymous poster hash: 582b6...0fe
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #96 Skrevet 29. mai 2015 Blindtarmskreft med spredning til lymfeknuter i bekkenet. Tilbakefall etter tre år. Anonymous poster hash: 1088a...84a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #97 Skrevet 29. mai 2015 Svineinfluensa. Var en av de aller første i Norge som fikk det, og dermed var jeg ikke klar over at det var svineinfluensa. Lå med 43 i feber og var for syk til å komme meg til legen. Hodet ble så kokt at jeg ikke forsto en døyt av hva som foregikk rundt meg. Husker jeg skulle logge inn på facebook men forsto ikke at jeg måtte skrive inn passordet bla. Ellers har jeg hatt dobbelsidig lungebetennelse å lå innlagt i 3 uker, men svineinfluensaen var desidert det verste! Anonymous poster hash: abde7...47f Hadde du hatt 43 i feber, så hadde du vært død. Anonymous poster hash: 47f9a...005
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #98 Skrevet 29. mai 2015 Har kronisk clusterhodepine.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38 Et det den som kalles selvmordshodepine? Anonymous poster hash: e2574...2f8 Ja det stemmer.. Anonymous poster hash: 0e6dc...a38 Herregud, stakkars deg Jeg har ganske kraftig migrene selv, og kan bare tenke meg hvor jævlig det må være Anonymous poster hash: e2574...2f8
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #99 Skrevet 29. mai 2015 Jeg vet ikke hva det var. Men var syk i 6 mnd en gang da jeg var 15 eller 16. Hostet og hostet 24/7. Hostet til jeg brakk meg og kastet opp hvitt skum. Gikk vel på 5 penicilinkurer ila den tiden (legen var helt på tryne. En polakk som alltid sa "Do få penicilin" til alt). Ble testet for alt mulig, ingen som fant ut hva det var. Til slutt skaffet mamma meg sånn cosylan hostesaft, og vips gikk det over. Men den tiden det var på det verste var det grusomt. Kunne f.eks bruke 2 timer med t-banen hjem fra sentrum, for fikk jeg et skikkelig anfall måtte jeg gå av på hvert stopp for å kaste opp litt i skjul. Dette hadde jeg nå, ble innlagt da jeg er gravid, mistet alt fostervannet. Det var kikhoste tror de. Jeg var syk i 7 uker før jeg fikk penicillin intravenøst i 5 dager så 5 dager på en heftig tablettkur. Grusomt. Anonymous poster hash: e13cf...df5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2015 #100 Skrevet 29. mai 2015 Overraskende mange som har hatt kreft.. Skremmende, hater at så mange må bli rammet av grusomheten. Og så småbarnsmødre da Anonymous poster hash: 7ed17...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå